پورشه 911 رالی سفارشی سینگر رونمایی شد

 

پورشه 911 رالی سفارشی سینگر رونمایی شد

 
جدیدترین محصول سینگر مدلی سفارشی از پورشه 911 مدل ۱۹۹۰ با قدرت ۴۵۰ اسب‌بخار است که با الهام از نمونه‌های رالی، کاملا شخصی‌سازی و بازسازی شده است. 
 
فعالیت شرکت سینگر (Singer Vehicle Design) یک دهه پیش با هدف تیونینگ و شخصی‌سازی و بازسازی کاملا سفارشی پورشه 911 هواخنک تولید سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۴ در کالیفرنیا آغاز شد. محصولات پورشه کاملا براساس درخواست مشتری به‌صورت سفارشی تولید می‌شوند؛ به‌طوری‌که مشتری خودرو خود را به‌دست متخصصان سینگر می‌سپارد تا تغییرات درخواستی‌اش انجام شود یا شرکت از بازار دست‌دوم خودرو را تهیه و سپس شخصی‌سازی می‌کند.
 
مثل تمام خودروهای سینگر، جدیدترین محصول این شرکت هم پس از درخواست یکی از مشتریان تولید شده است. به‌گزارش وب‌سایت motor1، خودرو جدید All-Terrain Competition Study یا به‌اختصار ACS نام دارد و با الهام از ماندگارترین نمونه‌های پورشه 911 رالی دهه‌ی ۱۹۸۰، مثل ۹۵۳ و SC/RS و ۹۵۹ رالی داکار، طراحی و ساخته شده است. در این پروژه، سینگر با ریچارد تاتهیل، متخصص مدل‌های آفرود و رالی پورشه 911 همکاری کرده و دو نمونه ACS تولید شده است.
 
اگر طرفدار پورشه 911 باشید، قطعا از تاریخچه‌ی این خودرو در مسابقات رالی آگاه هستید. اولین مسابقه‌ی آفرود پورشه 911 در رالی مونت‌کارلو سال ۱۹۶۵ بود که به مقام پنجم رسید. پس از تجربه‌ی چند مسابقه، 911 در دهه‌ی ۱۹۸۰ با مدل‌های ۹۵۳ و ۹۵۹ به فهرست برندگان رالی وارد شد. دو دستگاه پورشه ACS با سفارش مشتری قدیمی سینگر طراحی شده است: یکی مدل سفید‌رنگ برای مسابقات آفرود و رالی و دیگری مدل قرمزرنگ برای رالی آسفالت. محصول جدید سینگر می‌تواند در سخت‌ترین مسابقات رالی مثل Baja 1000 و داکار رقابت کند.
 
تغییرات اعمال‌شده عبارت‌اند از: سیستم تعلیق سفارشی با هشت دمپر (هر چرخ دو دمپر)، پنل‌های فیبرکربن بدنه، انتقال قدرت به تمام چرخ‌ها (AWD دائمی)، موتور ۳/۶ لیتری شش سیلندر تخت هواخنک با دو توربوشارژر و ۴۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۵۷۰ نیوتن‌متر گشتاور، جعبه‌دنده‌ی سکوئنشال مسابقه‌ای پنج‌سرعته با دیفرانسیل‌های لغزش محدود در جلو و مرکز و عقب، تایرهای آفرود بی‌اف گودریچ با رینگ‌های ۱۶ اینچی، ترمزهای دیسکی فولادی با چهار پیستون، ترمزدستی هیدرولیک، رول‌کیج‌های مقاوم با تأییدیه فدراسیون جهانی اتومبیل‌رانی (FIA)، سیستم آب‌رسان راننده و کمک‌راننده و راهیاب ماهواره‌ای پیشرفته.
 
پورشه 911 سینگر ACS براساس خودرو شخصی مشتری، یعنی 911 مدل ۱۹۹۰ نسل ۹۶۴، تولید شده است. بدنه‌ی استاندارد با گِل‌گیرهای جلو سپر جلو، رکاب‌ها، باله و سپر عقب سفارشی کاملا تغییر کرده است. یکی از بخش‌های جذاب‌ طراحی این خودرو خواستنی، باله‌ی عقبش بوده که با الهام از پورشه ۹۵۹ طراحی شده است. نمای داخلی و داشبورد هم کاملا براساس درخواست مشتری به‌صورت سفارشی طراحی و ساخته شده است که واقعا جذاب و کاربردی به‌نظر می‌رسد.
 
معمولا قیمت خودروهای سینگر محدوده‌ی مشخصی ندارد؛ چرا‌که درصورت درخواست امکانات یا تجهیز خاص از طرف مشتری، به‌راحتی تغییر می‌کند. بااین‌حال، می‌توان مطمئن بود که قیمت پایه برای ACS سینگر، قطعا بیش از یک‌میلیون دلار خواهد بود. نکته‌ی جالب این است که سفارش‌دهنده‌ی این خودرو خاص مجوز تولید نمونه‌های بیشتر را هم داده (درصورت وجود مشتری) که این حالت درباره‌ی دیگر پروژه‌های سینگر کمتر اتفاق می‌افتد. ناگفته نماند سال ۲۰۱۸، سینگر مدل DLS پورشه 911 را با همکاری تیم مهندسی فرمول یک ویلیامز عرضه کرد که نزدیک به دو‌میلیون دلار قیمت خورد. 

source

mehrnews

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پورشه 911 رالی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین G : برای تبدیل شاهین G به GL بایستی منتظر دعوتنامه موند یا مراجعه به نمایندگی؟؟
سرباز : منم فوق العاده پذیرش 17ام بودم 1ام مهر تبدیل زدم 9ام فاکتور شد
شاهین جی : برای دریافت پول ضرب العجل تعیین می کنند اما ماشینی که قرار بوده اسفند ۱۴۰۳ تحویل دهند را تا امروز ۱۰مهر هست تحویل ندادند و هیچ راه تماس و شکایتی هم نداریم اخه خدا لعنتتون کنه شما که ماشین ندارید بدید به ما چرا ثبت نامه میزارید
شاهین : ازوقتی که ماشین پلاک میشه چقدر زمان میبره تحویل مشتری بدن؟اگه کسی میدونه ممنون میشم اطلاع بدین
T8 : ما ثبت نام 90روز کاری بود هنوز شاسی نشده
T8- : تحویل 90روز‌کاری بود ماشین؟
شاهین بدبخت : خوش به حالت داداش خوشی زیادی زده زیر دلت کاش منم مثل شما زود بهم میدادن اصلا آشغال میدادن دارم افسرده میشم از اردیبهشت ۴۰۲ درگیریم
شاهین G : خوشت نمی اومد نمی خریدی لااقل برسه به یکی که نیاز داره
حمید : حرف مفت نزن توماشیناایرانی حرف اولامیزنه من 2سال داشتم این سومین شاهینه امسال نوشتم آنقدربی انصاف نباش یکی نداشته باشه باحرف شما مایوس میشه مثلاشما بی ام و سوارمیشدی یابنز که شاهین برات بده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رضا : سلام کلاس خودرو فاقد صف فاکتور می باشد یعنی چی
ابوالفضل : اتفاقا توفکرمنم بود دیگه جوابی میده
پلوپز : دوستان بهترین کار رفتن در شرکته یکی اونجا لباسشو کامل دربیاره به نشانه اعتراض بخدا جواب میده بقیه هم پشت سرش اینکار بکنن آبرو سایپا بره بخدا جواب میده
منتظر ماشین : سلام همشهری یه امیدی دادی بهم پس ماشین میدن بهمون 🥺
تحویل 31 شهریور پیش فروش سورن : سلام ماشین بنده تازه امروز فاکتور شد و تبدیل هم نزدم
سبحان : نمیدونم منم تو برخوردار بودم دیدم ماشینه رفت فردا حتما زنگ بزن نمایندگی هم وسط شهر اسمش یادم رفته هم آخره شهر تیموری
سبحان : منظورتو نمیفهمم
تبدیل : نه راست میگه منم تبدیل زدم فرداش فاکتور شدم
دنا اپشنال سفید : سلام دوستانی که طرح عادی و پیشفروش دنا آپشنال هستن موعد تحویل 30 آبان هستن. رنگ سفید یا هر رنگی فاکتور شدن؟ اگه میشه تاریخ اخرین پرداختی (واریز دعوتنامه) و شهرتون و رنگ انتخابی رو بفرستید لطفا
علی . : 3شهریور دارم 30شهریور هم دارم هیچ کدوم فاکتور نشده