پورشه 911 رالی سفارشی سینگر رونمایی شد

 

پورشه 911 رالی سفارشی سینگر رونمایی شد

 
جدیدترین محصول سینگر مدلی سفارشی از پورشه 911 مدل ۱۹۹۰ با قدرت ۴۵۰ اسب‌بخار است که با الهام از نمونه‌های رالی، کاملا شخصی‌سازی و بازسازی شده است. 
 
فعالیت شرکت سینگر (Singer Vehicle Design) یک دهه پیش با هدف تیونینگ و شخصی‌سازی و بازسازی کاملا سفارشی پورشه 911 هواخنک تولید سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۴ در کالیفرنیا آغاز شد. محصولات پورشه کاملا براساس درخواست مشتری به‌صورت سفارشی تولید می‌شوند؛ به‌طوری‌که مشتری خودرو خود را به‌دست متخصصان سینگر می‌سپارد تا تغییرات درخواستی‌اش انجام شود یا شرکت از بازار دست‌دوم خودرو را تهیه و سپس شخصی‌سازی می‌کند.
 
مثل تمام خودروهای سینگر، جدیدترین محصول این شرکت هم پس از درخواست یکی از مشتریان تولید شده است. به‌گزارش وب‌سایت motor1، خودرو جدید All-Terrain Competition Study یا به‌اختصار ACS نام دارد و با الهام از ماندگارترین نمونه‌های پورشه 911 رالی دهه‌ی ۱۹۸۰، مثل ۹۵۳ و SC/RS و ۹۵۹ رالی داکار، طراحی و ساخته شده است. در این پروژه، سینگر با ریچارد تاتهیل، متخصص مدل‌های آفرود و رالی پورشه 911 همکاری کرده و دو نمونه ACS تولید شده است.
 
اگر طرفدار پورشه 911 باشید، قطعا از تاریخچه‌ی این خودرو در مسابقات رالی آگاه هستید. اولین مسابقه‌ی آفرود پورشه 911 در رالی مونت‌کارلو سال ۱۹۶۵ بود که به مقام پنجم رسید. پس از تجربه‌ی چند مسابقه، 911 در دهه‌ی ۱۹۸۰ با مدل‌های ۹۵۳ و ۹۵۹ به فهرست برندگان رالی وارد شد. دو دستگاه پورشه ACS با سفارش مشتری قدیمی سینگر طراحی شده است: یکی مدل سفید‌رنگ برای مسابقات آفرود و رالی و دیگری مدل قرمزرنگ برای رالی آسفالت. محصول جدید سینگر می‌تواند در سخت‌ترین مسابقات رالی مثل Baja 1000 و داکار رقابت کند.
 
تغییرات اعمال‌شده عبارت‌اند از: سیستم تعلیق سفارشی با هشت دمپر (هر چرخ دو دمپر)، پنل‌های فیبرکربن بدنه، انتقال قدرت به تمام چرخ‌ها (AWD دائمی)، موتور ۳/۶ لیتری شش سیلندر تخت هواخنک با دو توربوشارژر و ۴۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۵۷۰ نیوتن‌متر گشتاور، جعبه‌دنده‌ی سکوئنشال مسابقه‌ای پنج‌سرعته با دیفرانسیل‌های لغزش محدود در جلو و مرکز و عقب، تایرهای آفرود بی‌اف گودریچ با رینگ‌های ۱۶ اینچی، ترمزهای دیسکی فولادی با چهار پیستون، ترمزدستی هیدرولیک، رول‌کیج‌های مقاوم با تأییدیه فدراسیون جهانی اتومبیل‌رانی (FIA)، سیستم آب‌رسان راننده و کمک‌راننده و راهیاب ماهواره‌ای پیشرفته.
 
پورشه 911 سینگر ACS براساس خودرو شخصی مشتری، یعنی 911 مدل ۱۹۹۰ نسل ۹۶۴، تولید شده است. بدنه‌ی استاندارد با گِل‌گیرهای جلو سپر جلو، رکاب‌ها، باله و سپر عقب سفارشی کاملا تغییر کرده است. یکی از بخش‌های جذاب‌ طراحی این خودرو خواستنی، باله‌ی عقبش بوده که با الهام از پورشه ۹۵۹ طراحی شده است. نمای داخلی و داشبورد هم کاملا براساس درخواست مشتری به‌صورت سفارشی طراحی و ساخته شده است که واقعا جذاب و کاربردی به‌نظر می‌رسد.
 
معمولا قیمت خودروهای سینگر محدوده‌ی مشخصی ندارد؛ چرا‌که درصورت درخواست امکانات یا تجهیز خاص از طرف مشتری، به‌راحتی تغییر می‌کند. بااین‌حال، می‌توان مطمئن بود که قیمت پایه برای ACS سینگر، قطعا بیش از یک‌میلیون دلار خواهد بود. نکته‌ی جالب این است که سفارش‌دهنده‌ی این خودرو خاص مجوز تولید نمونه‌های بیشتر را هم داده (درصورت وجود مشتری) که این حالت درباره‌ی دیگر پروژه‌های سینگر کمتر اتفاق می‌افتد. ناگفته نماند سال ۲۰۱۸، سینگر مدل DLS پورشه 911 را با همکاری تیم مهندسی فرمول یک ویلیامز عرضه کرد که نزدیک به دو‌میلیون دلار قیمت خورد. 

source

mehrnews

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پورشه 911 رالی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
جعفری : منم دقیقا تو همین شرایطم تحویل تابستان شاهین دستی دیروز رفتم سایپا گفتن احتمالا دیگه نیاد پیام منتظر نباشید خدا لعنتشون کنه
S3 : لطفا هر چه سریعتر اقدام کنین برای تجمع دقیقا تحویل خودرو های جایگزینشون هم ۶ ماهه هست اصلا زیر بار تبدیل نباید رفت و شکایت کنیم
مريم : دوستان نگران نباشيد پيامك مياد در ضمن فعلا دو روزه شهريور پر نشده، اين نشون ميده كه به كسايي كه پيام دادنبعضياشون نميخوان واريز كنن
فرید : نمیدونم والا امروز تو نمایندگی و بعد از وارد کردن کد ملی ام تو سیستم اینو بهم گفتن
ناصر محب نژاد : J4سفید ثبت نام ۱۸ اردیبهشت شاسی ۶ابان ارسال کارت ماشین ۱۷ آبان ارسال مدارک ماشین ۲۸ آبان که هنوز بدستم نرسیده امروز زنگ زدن که برم تحویل بگیرم
فیروزی : من خودم خداروشکر چندتاماشین دارم برام زیاد مهم نیست تی ۸ ثبتنام کردم که فقط برای صحرا می خوام پاژن هم دارم ولی دوستانی هستن که ماشینشون فروختن به امید اینکه ۶۰روزه صاحب ماشین بشن الان شش ماهه ماشین ندارن سخته
اطلس - آذر ۱۴۰۳ : دوستان یه سوال دعوتنامه اومد هر کی زودتر واریز بکنه، زودتر خودرو بهش تحویل میدن؟ یا فرقی نداره ؟
وحید : منم خرداد j4 نوشتم فعلا خبری نیست!!
اطلس - آذر ۱۴۰۳ : احتمالا از شنبه دعوتنامه آذر فعال بشه...
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رها دنا 6سرعته دستی 30 ابان پیش فروش : سلام ب همگی ؛ کسی از پیش فروشا 6 دنده 30 آبانی فاکتور شده ؟؟؟؟ ممنون
علی : خدمت اون دوستمون برکه سخا حداقل بایدد تایید پست باشه پلیس باشه یعنی جدیدا تعویض پلاک شدید و مشکلی ندارد
فقط خدا : سلام شبخیر دوستان عزیز لطف کنید کسایی که فاکتور میشن اعلام حضور کنن وتاریخ پذیرش وتاریخ فاکتور رو اعلام کنه ممنونم 👌👌👌
محمد بوشهر رانا پلاس : برادرا کسی هست جواب ما رو بده تاییدیه راهور یا پست فرق دارن تو سامانه سخا یا نه چون بخاطر همین هست که پلاک نشده ماشینم هر کی هست جواب بده پلاک هم نشده لطفا اعلام کنه بفهمیم
سعید : برا منم اومدم جریان این پیام چیه
دی ماه : مثل سگ پشیمانم بخدا کااااااش ثبت ونام نمیکردم. لعنت روسای سایپا
.1.Mehrdad : سوکت مانیتور شله ربطی ب هوای سرد نداره
سعید : باید بابت خدمات گارانتی که مثلاً کمک ماشین رو عوض نمی کنند به کجا شکایت کرد
آبتین : سلام. دوستان چراموعدتحویل ما15اسفندبوده تغییرکرده شده30اسفند. دوستان کسی هست اسفندباشه وزمان تحویلش تغییرکرده باشه؟
آبتین : سلام. دوستان چراموعدتحویل ما15اسفندبوده تغییرکرده شده30اسفند. دوستان کسی هست اسفندباشه وزمان تحویلش تغییرکرده باشه؟