پورشه 911 رالی سفارشی سینگر رونمایی شد

 

پورشه 911 رالی سفارشی سینگر رونمایی شد

 
جدیدترین محصول سینگر مدلی سفارشی از پورشه 911 مدل ۱۹۹۰ با قدرت ۴۵۰ اسب‌بخار است که با الهام از نمونه‌های رالی، کاملا شخصی‌سازی و بازسازی شده است. 
 
فعالیت شرکت سینگر (Singer Vehicle Design) یک دهه پیش با هدف تیونینگ و شخصی‌سازی و بازسازی کاملا سفارشی پورشه 911 هواخنک تولید سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۴ در کالیفرنیا آغاز شد. محصولات پورشه کاملا براساس درخواست مشتری به‌صورت سفارشی تولید می‌شوند؛ به‌طوری‌که مشتری خودرو خود را به‌دست متخصصان سینگر می‌سپارد تا تغییرات درخواستی‌اش انجام شود یا شرکت از بازار دست‌دوم خودرو را تهیه و سپس شخصی‌سازی می‌کند.
 
مثل تمام خودروهای سینگر، جدیدترین محصول این شرکت هم پس از درخواست یکی از مشتریان تولید شده است. به‌گزارش وب‌سایت motor1، خودرو جدید All-Terrain Competition Study یا به‌اختصار ACS نام دارد و با الهام از ماندگارترین نمونه‌های پورشه 911 رالی دهه‌ی ۱۹۸۰، مثل ۹۵۳ و SC/RS و ۹۵۹ رالی داکار، طراحی و ساخته شده است. در این پروژه، سینگر با ریچارد تاتهیل، متخصص مدل‌های آفرود و رالی پورشه 911 همکاری کرده و دو نمونه ACS تولید شده است.
 
اگر طرفدار پورشه 911 باشید، قطعا از تاریخچه‌ی این خودرو در مسابقات رالی آگاه هستید. اولین مسابقه‌ی آفرود پورشه 911 در رالی مونت‌کارلو سال ۱۹۶۵ بود که به مقام پنجم رسید. پس از تجربه‌ی چند مسابقه، 911 در دهه‌ی ۱۹۸۰ با مدل‌های ۹۵۳ و ۹۵۹ به فهرست برندگان رالی وارد شد. دو دستگاه پورشه ACS با سفارش مشتری قدیمی سینگر طراحی شده است: یکی مدل سفید‌رنگ برای مسابقات آفرود و رالی و دیگری مدل قرمزرنگ برای رالی آسفالت. محصول جدید سینگر می‌تواند در سخت‌ترین مسابقات رالی مثل Baja 1000 و داکار رقابت کند.
 
تغییرات اعمال‌شده عبارت‌اند از: سیستم تعلیق سفارشی با هشت دمپر (هر چرخ دو دمپر)، پنل‌های فیبرکربن بدنه، انتقال قدرت به تمام چرخ‌ها (AWD دائمی)، موتور ۳/۶ لیتری شش سیلندر تخت هواخنک با دو توربوشارژر و ۴۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۵۷۰ نیوتن‌متر گشتاور، جعبه‌دنده‌ی سکوئنشال مسابقه‌ای پنج‌سرعته با دیفرانسیل‌های لغزش محدود در جلو و مرکز و عقب، تایرهای آفرود بی‌اف گودریچ با رینگ‌های ۱۶ اینچی، ترمزهای دیسکی فولادی با چهار پیستون، ترمزدستی هیدرولیک، رول‌کیج‌های مقاوم با تأییدیه فدراسیون جهانی اتومبیل‌رانی (FIA)، سیستم آب‌رسان راننده و کمک‌راننده و راهیاب ماهواره‌ای پیشرفته.
 
پورشه 911 سینگر ACS براساس خودرو شخصی مشتری، یعنی 911 مدل ۱۹۹۰ نسل ۹۶۴، تولید شده است. بدنه‌ی استاندارد با گِل‌گیرهای جلو سپر جلو، رکاب‌ها، باله و سپر عقب سفارشی کاملا تغییر کرده است. یکی از بخش‌های جذاب‌ طراحی این خودرو خواستنی، باله‌ی عقبش بوده که با الهام از پورشه ۹۵۹ طراحی شده است. نمای داخلی و داشبورد هم کاملا براساس درخواست مشتری به‌صورت سفارشی طراحی و ساخته شده است که واقعا جذاب و کاربردی به‌نظر می‌رسد.
 
معمولا قیمت خودروهای سینگر محدوده‌ی مشخصی ندارد؛ چرا‌که درصورت درخواست امکانات یا تجهیز خاص از طرف مشتری، به‌راحتی تغییر می‌کند. بااین‌حال، می‌توان مطمئن بود که قیمت پایه برای ACS سینگر، قطعا بیش از یک‌میلیون دلار خواهد بود. نکته‌ی جالب این است که سفارش‌دهنده‌ی این خودرو خاص مجوز تولید نمونه‌های بیشتر را هم داده (درصورت وجود مشتری) که این حالت درباره‌ی دیگر پروژه‌های سینگر کمتر اتفاق می‌افتد. ناگفته نماند سال ۲۰۱۸، سینگر مدل DLS پورشه 911 را با همکاری تیم مهندسی فرمول یک ویلیامز عرضه کرد که نزدیک به دو‌میلیون دلار قیمت خورد. 

source

mehrnews

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پورشه 911 رالی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
حمید : ادم واقعا می مونه چی بگه به اونایی که این تصمیم هارو برا ما میگیرن، هر چی هم نفرین میکنی انگار فایده نداره، می خواستید ماشین بفروشید، تعداد محدود، چرا تمدید میکنید؟!!!! چرا یک ماه قبل از سال جدید اینکارو انجام میدید چرا دقیق اطلاع رسانی نمی کنی شرایط ثبت نامو ؟!!! ، این 500 تومن بلوکه کردن رو از کجاتون در اوردید، با کجاتون فکر میکنید واقعا چرا هیچی درست نیست، سخته توی اطلاعیه بزنی تعداد محدوده و در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت قرعه کشی میشه؟!! چرا طرف باید ثبت نام کنه ارسال به خودرو ساز باشه بعد خودرو ساز بگه اسمت تو لیست یا گلاک فعال داشتی نیست؟! سر صحبت با اونایی که زندگی چند هزار نفر رو بهم ریختن، من که نمی گذرم خدا ازتون نگذره
مجید : لطفاشایعه درست نکنید ازماست که برماست
یوسفی : سلام من امروز زنگ زدم گفتن اسفند حالا حالا ها باید صبر کنید.
مجید : باسلام سال گذشته ازتاریخ15تیرماه 1402به مدت3روز مهلت اعلام کردن جهت واریزوجه برای شاهین باتحویل زمستان 1402هنوز زوده لطفاخودتون کاری نکنیدکه قیمت نامتعارف براش تعیین کنند
اس ۵ : من اومدم ۱۶ مخصوص گفتن اینجا برای گمرکه برو جنت آباد الان اومدم اینجا
ماه : سلام دوستان برای کسی هست که تارا v4 اتومات اسفند فاکتور شده باشه ؟
شاهین اتوماتیک 90 روزه : کارشناس خود سایپا (09660) بهتون گفت که تا آخر خرداد خبری نیست؟
سعید : سلام. من تحویل 24 مهر هستم. هنوز هیچ خبری نیست و فاکتور نشده. آخرین بار گفتن تیر ماه به بعد فاکتور می کنن
سان : تکیمل وجه 25 آذر بوده هنوز خبری نیست این چه بساطیه راه انداختن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دیماه : چرا اسفند اینقدر به سر و کله می‌زنید ما دی ماه با 4 ماه تاخیر دعوتنامه اومد جیک نزدیم هنوز 45 روز تاخیر داره اینقدر عجول نباشید
دی ماه : در جواب رحیم چندم فاکتور شدی دیگه کاری به واریز نداریم تاریخ فاکتور حساب کن
اسفند دوگانه ساینا پیش فروش : خدا ازتون نگذره مدیران سایپا
ساینا دوگانه سوز : چه خبر آقا پرهام ؟ خوش خبر باشی
رحیم : خواهشن ازدی ماهی کسی پلاک شده اطلاع بده من 21تکمیل وجه کردم هنوز پلاک نشدم.
پرهام : اسفند اسفند اسفند
رضا دوگانه : سلام مبارک باشه 10 روز بعد
رضا دوگانه : سلام مبارک باشه تقریبا یک ماه بعد میدن
رضا دوگانه : سلام سارا جان درست فرمایش میکنی تعداد اسفندی کمتره زودتر کارها انجام میشه سر یک ماه ماشینو میدن
دی ماه : تا26فردوین ک تکمیل وجه کردن امروز فاکتور شده