هامر M1-R با تیونینگ میل اسپک معرفی شد

 

هامر M1-R با تیونینگ میل اسپک معرفی شد

 
شرکت تیونینگ خودرو میل اسپک اتوموتیو از نسخه‌ی جدید M1-R رونمایی کرد که بر مبنای شاسی‌بلند آف‌رود هامر H1 ساخته شده است و از پیشرانه‌ای دیزلی با حداکثر قدرت ۸۰۰ اسب ‌بخار بهره می‌برد.
 
طی سال‌های گذشته شاهد معرفی برخی مدل‌های تغییریافته‌ی هامر H1 توسط شرکت تیونینگ خودرو میل اسپک اتوموتیو (Mil-Spec Automotive) هستیم. آخرین نسخه M1-R نامیده می‌شود و با تغییرات بسیار جالب در داخل کابین، فضای بیرونی با ظاهری زیبا و رنگ‌های چشم‌نواز و قدرت بالای پیشرانه در زیر کاپوت، به یکی از جذاب‌ترین محصولات میل اسپک تبدیل شده است. به گزارش موتوروان، این خودروی شاسی‌بلند محصولی منحصربه‌فرد و گران‌قیمت است؛ اما نه بدان معنا که افراد معمولی نتوانند آن را تهیه کنند. کمی بیشتر در این زمینه صحبت خواهیم کرد.
 
همانند محصولات قبلی میل اسپک، همه چیز با هامر H1 کلاسیک شروع می‌شود. از آنجا، فضای داخل کابین تغییر کاملی می‌یابد که به گفته‌‌‌ی مهندسان این شرکت، لوکس‌ترین کار تا به امروز است. تمام قطعات پلاستیکی با اجزای ماشین‌کاری‌شده تعویض شده‌اند که بیشتر این تغییرات در داشبورد قرار دارند. تجهیزات الکترونیکی به‌روزشده شامل نشانگر دنده الکترونیکی و ترمز دستی برقی، دکمه‌های سیستم آب‌وهوای دو منطقه‌ای و سیستم استریوی مخصوص می‌شود.
 
هر چیزی که در کابین ماشین‌‌کاری نشده باشد یا با فرش پوشانده شده یا با چرم ناپا (Nappa) تزئین می‌شود. بااین‌حال فضای کابین خیلی مطلوب و مد روز نیست؛ گلخانه M1-R هنوز هم با کنسول مرکزی مایل گسترده‌ای که سرنشینان آن را در دو سمت چپ و راست جدا می‌کند، شخصیتی خشن اما سودمندگرایانه از کابین به نمایش می‌گذارد. داشبورد پهن و مسطح خودرو دارای نشانگرهای اصلی است. همچنین هامر M1-R هنوز از چهار صندلی برای نشستن سرنشینان بهره می‌برد، اگرچه بدون شک همه افراد موجود در کابین در مقایسه با هامر H1 اصلی راحت‌تر هستند.
 
 
سرنشینان می‌توانند در مقایسه با هامر اصلی بسیار سریع‌تر سفر کنند. پیشرانه‌ی دیزلی ۶٫۶ لیتری خورجینی هشت سیلندر توربوشارژر Duramax به‌طور خاص عملکرد خوبی دارد و ۵۰۰ اسب ‌بخار قدرت و ۱۳۵۶ نیوتن‌متر در مدل استاندارد تولید می‌کند. اگر این خروجی کافی نباشد، میل اسپک آپشن‌هایی برای افزایش قدرت به ۸۰۰ اسب ‌بخار و گشتاور به ۱۶۲۷ نیوتن‌متر در دسترس مشتریان قرار می‌دهد. این خودرو قدرت پیشرانه را از طریق جعبه‌دنده خودکار آلیسون 1000 T6 به چرخ‌های خروجی می‌رساند و با کمک سیستم تعلیق مسابقه‌ای Rod Hall روی زمین قرار می‌گیرد. ترمزهای ۶ پیستونه‌ی ویلوودز به‌عنوان آپشن، هنگام پا گذاشتن روی پدال ترمز، به کاهش سرعت و توقف کامل کمک می‌کنند.
 
در نمای بیرونی خودرو، از طرح رنگ چشم‌نواز زرد بهره برده شده و در واقع از Competition Yellow الهام گرفته است که در هامر H1 اصلی ارائه می‌شود. چراغ‌های LED جلو و عقب استاندارد هستندِ اما میل اسپک برای بهبود نوررسانی خودرو از سیستم روشنایی اضافه روی سقف کمک می‌گیرد و لوازم جانبی لوله‌ای، وینچ‌ها، تغاری‌های گل‌گیر و موارد دیگر نیز وجود دارند. رینگ‌های ۲۰ اینچی بلک راینو (Black Rhino) با لاستیک‌های آف‌رود و همچنین قطعات خارجی ضد زنگ و روکش خاص برای اجزایی مانند لولاهای درها و دریچه‌های کاپوت جزو گزینه‌های استاندارد هستند. اگر مشتریان طرفدار رنگ زرد نباشند، طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها برای فضای بیرونی خودرو موجود است.
 
همان‌طور که تصور می‌کنید، چنین محصولی ارزان‌قیمت نیست. هامر M1-R ارائه‌شده در این‌جا، قیمتی کمتر از ۴۱۲ هزار دلار ندارد. البته مسئولان میل اسپک اتوموتیو می‌گویند این نمونه برای مشتری خاص ساخته شده است و به معنای واقعی کلمه هر آن‌چه این شرکت برای طیف جدید M1 خود ارائه می‌دهد، در M1-R جمع کرده است.
 
 
چنین قیمتی بدان معنا نیست که همه نمی‌توانند خریدار محصول جدید میل اسپک اتوموتیو باشند. این شرکت مستقر در میشیگان در حال راه‌اندازی خط مونتاژ جدید برای M1 است که قیمت آن برای مدل پایه از ۲۹۹َ۵۰۰ دلار شروع می‌شود. این مبلغ، رقم سنگینی به شمار می‌رود؛ اما کاملاً قابل مقایسه با آفرودهای سفارشی مانند هنسی و ECD است. مسئولان میل اسپک می‌گویندامکان ثبت سفارش هامر M1 جدید از هم‌اکنون وجود دارد.

منبع

zoomit

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , هامر M1 , R






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین جی : شما ۱۱ آذر پذیرش بودید یا ۱۲ ؟ فاکتور شدید؟
متقاضی : خدایی کرمان موتور نهایت دقت و سخاوت رو در به اجرا نکردن قرارداد رو داره ممنون از کرمان موتور
سحر : عزیزم جمله من سوالی بودودرجواب ایشان که گفتن یه روز زودتر واریز کردید گفتم وگرنه دقیقا یادم نیست فقط میدونم همون روز اول وساعت اول واریز کردم
سعیدجی ال هفته ۴ مهر : درجواب سحرسایت از ۲۹دی باز شد چطوری شما ۲۸دی واریزی داشتی من ساعت ۱۱:۴۵دقیقه وایز کردم ۳شهریورتکمیل وجه اومد ۴شهریور انجام دادم هنوزم فاکتور نشدم
ساسی : منم 21 اسفندماه تکمیل وجه کردم از شیراز رفتم تهران اما جوابی نگرفتم اگر خبری شد اطلاع بده
شاهین جی ۱۱آذر : شیما صداقت . تو دو تا دخترات سرطان بگیرین ما و این مردم گرفتار به حالتون بخندیم
شاهین مهر : سلام تا مرداد ماه تکمیل وجه شده شهریور و هر هنوز نه
cvt : نمیدونم والا منم منتظرم منم تکمیل وجه 21 اسفند هستم. واریز اولیه 4 مهر 1402 1149 شماره پذیرشم هستش. 18260 شماره درخواست هستش. بخدا ظلمه 7 ماه انتظار
شاهین جی ال : با سلام خدمت همه بزرگواران تبدیل ۲۱ خرداد هسم هفته چهارم تیرماه قرار بود تحویل بدهند هنوز فاکتور نشده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
بهنام مشهد : دوم سایپا و ایران خودرو گرم از کرمان موتور مبلغ70م میخوام 2سال نیم میگه بدهکاریم ولی نمیدن میگم چقدر پول من میشه میگه نمیدونم تاخیر خودم حساب کردم شد 70م
بی نام : سرتیترخبرداشتم میخوندم نوشته پیگیری بازرسی کل کشورازوضعیت شرکت سایپا حال معلوم شدکه خیلی بدهکاری بالاآورده وهمه روسرکارگذاشتن
علی : برادر ما هم مثل تو گرفتار هستیم لنگ همین ماشینو هستیم.من تا چن روز پیش هرچی زنگ نمایندگی میزدم میگفتن آقا مشکل پلاک داره پلاک نمیکنن فعلا ولی چن روز پیش زدم گفتن مشکل حل شده به زودی پلاک میشه ماشینت فک نمیکنم دروغ بگن.
فریبا : کد کلاس 06قالپاق نبود رینگ فولادی بود که موقع تکمیل وجه کردن 07که رینگ آلومینیومی شد مگه تکمیل وجه 475تومن نریختیم؟؟
سایپا جا : خود شرکت اگر یساعت از تاریخ سر رسید چکها گذشت و وصول نشدن فورا برگشتشون میزنه و اقدام حقوقی میکنه نمیدونم منتظر چی هستین
207 پانا تحویل مهر اشتباها تبدیل به رینگ : مرسی از راهننماییت، فردا برم بگم برا منم برگردونن به حالت قبل
207 : سلام ازمنم فاکتورشده الان جالبه کلابرگشته به عقب ونکشته تکمیل وج نمیباشد خدایی چیکارمیکنن بیچاره کردن ماروبایک 207هرچی کارمیکنیم بایدبدیم ایران خودرو دیگه خسته شدم منوبیزاربوازاین ماشین
دنا 6 دنده 31 مرداد : سلام داداش قفل کودکش فعاله واسه اینه از داخل باز نمیشه لطف کن در رو از بیرون باز کن و بغل در رو نگاه کن یه بیل بیلک وجود داره اون رو بزنی از داخل دیگه قفل باز میشه
رضا ساینا : اصلا سایپا یجوری رفتار میکنه تو روند فاکتور کردن وتولید پایین نگه داشتن و تحویل و مبلغ تاخیر در تحویل انگار عمد و قصدی وجود داره
بدرلو : سلام فاکتور شدی؟ تحویل چند مرداد ماه بودین؟