بررسی یاماها XVS950A Midnight Star 

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star

ستاره نیمه شب یاماها یک موتور سیکلت پیچیده است. صندلی با ارتفاع پایین نسبت به فرمان که باعث راحتی راننده می شود و موتور 2 سیلندر خورجینی از ویژگی های بارز این موتور زیبای ژاپنی است. ظاهر عضلانی و قدرت افسار گسیخته، این موتور را به یک هیولا تبدیل کرده است.  با وجود آپشن های برجسته و موتور قدرتمند جای تعجبی نیست که اکثر مردم تمایل به خرید XVS950A دارند؛ از طرف دیگر رانندگی با این موتور سیکلت تنها یک سواری عادی نیست، بلکه حس برتری با آن را نیز احساس خواهید کرد. 

 

قدرت و عملکرد

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star

زمانی که موتور این هیولای ژاپنی را باز کنید متوجه خواهید شد که چرا بعنوان گشتی کلاسیک از آن نام می برند. موتور SOHC دو سیلندر چهار سوپاپ با حجم 942 سی سی که توانایی تولید گشتاور بالایی دارد از مشخصات این گشتی کلاسیک است. قدرت این زیبای ژاپنی 54 اسب بخار و گشتاور آن 76.8 نیوتن متر است.

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star

استفاده از انژکتور در سیستم سوخت رسانی باعث شده است که همچون طوفانی در جاده های برون شهری نیز از آن استفاده کرد. موتور XVS950A با چنین قدرتی صدایی تولید می کند که اکثر علاقه مندان به قدرت آن را می پسندند. فواصل زمانی احتراق متغیر در این مدل باعث ایجاد گشتاور بالا و سرعتی در حد طوفان خواهد شد!

 

طراحی

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star

در نگاه اول مطمئناً توجه شما به موتور عضلانی آن جلب خواهد شد. طراحی پره های خنک کننده موتور بر اساس طرحهای کلاسیک است که به شکل حرف V به چشم می خورند. این نوع طراحی بخاطر تاکید بر کیفیت و زیبایی همراه با قدرت آن است. زمانی که سوار این هیولای ژاپنی می شوید حس قدرت و امنیت را با هم تجربه خواهید کرد.

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star

طراحی زین به گونه ای انجام گرفته است که راحتی کافی را به برای راننده فراهم می کند و عملکرد و توانایی راننده را در دست گرفتن فرمان وکنترل موتور بالا می برد. قسمت جلوی زین باریک طراحی شده است تا با باک بنزین در یک خط قرار گیرد و هنگام ایستادن براحتی بتوان پاها را در دو طرف موتور قرار داد. 

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star
بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star

اگر  با دقت به یاماها XVS950A نگاه کنید خواهید دید که چرخ های 18 اینچی با 8 اسپوک آلمینیومی تنها متعلق به یک موتور کلاسیک نیست و چرخ جلو با این سایز سبب بالا رفتن هندلینگ بدون در نظر گرفتن تجربه رانندگی شده است.

  مشخصات فنی
نوع موتور دو سیلندر خورجینی
سیستم سوخت انژکتور
قدرت موتور 54 اسب بخار
حجم موتور 942 سی سی
گشتاور 76.8 نیوتن متر
سیستم استارت برقی
ترمز عقب تک دیسک
حجم باک 17 لیتر
وزن موتورسیکلت 278 کیلوگرم
طول  2.435 متر

با کلیک بر تصویر زیر و عضویت در خبرنامه ایمیلی می توانید مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star


منبع

TopSpeed

برچسب : یاماها






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

2 نظر

سینا
0

موتوربرشی
13:45  1392/12/02
پاسخ دادن
امیر
3

اوه...این که موتور نیست،تانکه
10:33  1392/12/02
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سلام : پیام غر بیمه مرکزی میاد
هادی : دوستان اون موقع که ما ثبت نام کردیم ثبت نام خودروهای وارداتی مازاد بود با تحویل سه ماهه یعنی بهار ۴۰۳ پس هم واریزی های اسفند هم ما مردادیها ؛ تحویلمون بهار بوده . این اعتراض شامل ما هم میشود. یه دوستی تو سایپا دارم حدود یکماه پیش گفت که ما ۶۵ تا چانگان ۵۵ معوق داریم که بعد از اونا باید واریزی های مرداد رو بدیم . یک هفته پیش گفت تعداد زیادی چانگان اومده باید بره برای تست و تایید فنی وبعدش میتونیم تحویل بدیم دقیقا هم چند روز بعدش هم برامون پیامک انتخاب نمایندگی اومد . ماشینا که تایید بشن فاکتور میشه و میره برای کارهای شماره گذاری و سند و بعدش هم تحویل انشالله که زیاد طول نمیکشه
شاهین اتومات تحویل زمستان 403 : نام شرکت نام خودرو زمان ثبت سفارش موعد تحویل اولویت انتخابی دلیل عدم احراز وضعیت نوع طرح کد پیگیری عملیات پیگیری مراحل سایپا شاهین 06 خرداد 1402 - ساعت 17:46 زمستان 1403 1 - ارسال به خودروساز طرح عادی - - مشاهده اطلاعات بازگشتی خودروساز مدل خودرو آخرین تاریخ فراخوان آخرین تاریخ واریز آخرین تاریخ مهلت پرداخت تاریخ فاکتور تاریخ تحویل شاهينG اتوماتيك CVT 20 مهر 1402 23 مهر 1402 از 27 مهر 1402 تا 20 مهر 1402 - - این مشخصات خودرو من هست
رویا : نمایندگی میگه اشکال سیستمیه من سخا رو هم بردم اصلاح نشد همچنان نقص پرونده اس
Man : چه ماشینی؟ چه رنگی؟
عزیز ویسی : سلام الان که فریب روباه مکار کرمان موتور خوردیم
حمیدرضا : فعلا نقص پرونده س و یجور سوپاپ هست برای سایپا که بعد بهونه تراشی کنه
حامدم : اقا اینجوری نمیشه باید بریم در کارخونه دادو بیداد کنیم من اول شهریور پرداخت کردم هنوز فاکتور نشده
تارا v1 : لطفاً هرکس 14و 15مهر هست فاکتور شد اعلام کنه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دلوین مشهد : سلام، من پذیرش 26 شهریور هستم. متاسفانه هنوز فاکتور نشده.
سلمان : من امروز فاکتور شدم. واریزی پانزده آبان. پنح دنده
X22 اصفهان : سلام دوستان X22 pro دنده‌ای تا چه تاریخی شهریور یا مهر تحویل گرفتید، ممنون میشم کسایی ک تحویل گرفتن پاسخگو باشند🌺
آریزو 5 همدان : دوست عزیز آریزو 5 fl که تحویلت 25 شهریور فردا حتما زنگ بزن نمایندگی بپرس ببین مجوز خوردی یا نه ؟ بیا اینجا هم اطلاع بده مرسی . چون امروز 100 دستگاه آریزو 5 مجوز خروج خورد
x22 : سود تاخیرو چند وقت بعد تحویل ماشین میدن؟
آریزو 5 همدان : در پاسخ به آریزو 5fl امروز هم 100 دستگاه آریزو 5 مجوز خورد . احتمالا همون تا تاریخ شما مجوز خورده باشه . چون کسایی که تحویلشون شهریور و مهر بودن همه از برنامه فروش 15 یا 20 اسفند به صورت اقساط ثبت نام کردن . که بنظرم 15 اسفندی ها کامل تحویل گرفتن الان برنامه فروش 20 اسفند مونده تحویل بگیره . 15 اسفند کلا 240 دستگاه آریزو5 قسطی ثبت نام کردن 20 اسفند هم حدودا همین تعداد .
آذر ماه : کسی تازگی ها پلاک شده؟ کسایی که 29 آبان به بعد فاکتور شدن ولی پلاک نشدن لایک کنن
کاتبی : متاسفانه در ایران هیچ اهرم فشاری برای شرکت های دولتی وجود نداره، با تشکر از زحمات و تلاش عزیزان در پیگیری و اعلام شکایت از هر طریق
امین فوری اذر : تاریخ پذیرش چندمه؟
حمید x33 cross : پاسخ به vahidx33 cvt داداش لیزینگ چ بانکی بودی