بررسی یاماها XVS950A Midnight Star 

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star

ستاره نیمه شب یاماها یک موتور سیکلت پیچیده است. صندلی با ارتفاع پایین نسبت به فرمان که باعث راحتی راننده می شود و موتور 2 سیلندر خورجینی از ویژگی های بارز این موتور زیبای ژاپنی است. ظاهر عضلانی و قدرت افسار گسیخته، این موتور را به یک هیولا تبدیل کرده است.  با وجود آپشن های برجسته و موتور قدرتمند جای تعجبی نیست که اکثر مردم تمایل به خرید XVS950A دارند؛ از طرف دیگر رانندگی با این موتور سیکلت تنها یک سواری عادی نیست، بلکه حس برتری با آن را نیز احساس خواهید کرد. 

 

قدرت و عملکرد

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star

زمانی که موتور این هیولای ژاپنی را باز کنید متوجه خواهید شد که چرا بعنوان گشتی کلاسیک از آن نام می برند. موتور SOHC دو سیلندر چهار سوپاپ با حجم 942 سی سی که توانایی تولید گشتاور بالایی دارد از مشخصات این گشتی کلاسیک است. قدرت این زیبای ژاپنی 54 اسب بخار و گشتاور آن 76.8 نیوتن متر است.

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star

استفاده از انژکتور در سیستم سوخت رسانی باعث شده است که همچون طوفانی در جاده های برون شهری نیز از آن استفاده کرد. موتور XVS950A با چنین قدرتی صدایی تولید می کند که اکثر علاقه مندان به قدرت آن را می پسندند. فواصل زمانی احتراق متغیر در این مدل باعث ایجاد گشتاور بالا و سرعتی در حد طوفان خواهد شد!

 

طراحی

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star

در نگاه اول مطمئناً توجه شما به موتور عضلانی آن جلب خواهد شد. طراحی پره های خنک کننده موتور بر اساس طرحهای کلاسیک است که به شکل حرف V به چشم می خورند. این نوع طراحی بخاطر تاکید بر کیفیت و زیبایی همراه با قدرت آن است. زمانی که سوار این هیولای ژاپنی می شوید حس قدرت و امنیت را با هم تجربه خواهید کرد.

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star

طراحی زین به گونه ای انجام گرفته است که راحتی کافی را به برای راننده فراهم می کند و عملکرد و توانایی راننده را در دست گرفتن فرمان وکنترل موتور بالا می برد. قسمت جلوی زین باریک طراحی شده است تا با باک بنزین در یک خط قرار گیرد و هنگام ایستادن براحتی بتوان پاها را در دو طرف موتور قرار داد. 

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star
بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star

اگر  با دقت به یاماها XVS950A نگاه کنید خواهید دید که چرخ های 18 اینچی با 8 اسپوک آلمینیومی تنها متعلق به یک موتور کلاسیک نیست و چرخ جلو با این سایز سبب بالا رفتن هندلینگ بدون در نظر گرفتن تجربه رانندگی شده است.

  مشخصات فنی
نوع موتور دو سیلندر خورجینی
سیستم سوخت انژکتور
قدرت موتور 54 اسب بخار
حجم موتور 942 سی سی
گشتاور 76.8 نیوتن متر
سیستم استارت برقی
ترمز عقب تک دیسک
حجم باک 17 لیتر
وزن موتورسیکلت 278 کیلوگرم
طول  2.435 متر

با کلیک بر تصویر زیر و عضویت در خبرنامه ایمیلی می توانید مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

بررسی یاماها  XVS950A Midnight Star


منبع

TopSpeed

برچسب : یاماها






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

2 نظر

سینا
0

موتوربرشی
13:45  1392/12/02
پاسخ دادن
امیر
3

اوه...این که موتور نیست،تانکه
10:33  1392/12/02
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
امین : سلام بر دوستان کسی اطلاع نداره حواله شاهین پلاس موعد اسفند کی میاد؟؟ آخه دوماه پیش دعوتنامه بهمن اومد با موعد ۳۰ روزه ولی از اسفند خبری نیست زنگ زدم سایپا میگه ۲۰ تا ۳۰ درصد بهمن ماهی ها رو فرستادیم هنوز اونها هم تحویل نشدن همشون کسی خبر نداره
حامد : من امروز تماس گرفتم با سایپا، گفت شاهین دنده مشخص نیست کی پیام میاد ، ولی میاد، از امروز تا زمستون، و خودرو چیز دیگه ای هم نیست ، همون شاهین دنده.
شاهین اتومات تحویل زمستان 403 : درجواب این دوست عزیز سامانه یکپارچه درست هست الان توی پروفایلم بودم
بیژن : سلام من 13 مهر هستم تارا v1 پلاس هنوز فاکتور نشدم
علی احمدی : سلام دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک آپشنال تحویل ۳۰ مهر ۱۴۰۳ کی فاکتور میشه ؟
آریو : تورو خدا یکی اینه پیدا کنه من کتکش بزنم دلم خنک بشه
Sh : سلام آقای هادی اون لینک فکر کن مشکل داره مجددأ خدمتتون فرستادم https://www.saipacorp.com/fa/salepage/customercarstatus
حسین... : در اینکه بعضی از افراد این صفحه منسوبین به سایپا هستند هیچ شکی نیست.بالاخره این شرکت‌ها هزینه های خاصی رو برای فضای مجازی منظور میکنن وهدفشون اینه که اقدامات شرکتشون رو توجیه کنن ولی اگه منظورتون از جیره خور من بودم بدونین که سخت در اشتباهید اگه وقت داشتی کامنتای قبلیمو بخون ولی خوب یکسری چیزا واقعیت هستن منجمله اینکه ما تا پایان زمستون هیچ حقی برا شکایت از سایپا نداریم . حالا اگه میگین میشه ازش شکایت کرد راهشو به منم نشون بدین(البته مستدل وحقوقی)منم پابه پاتون میام
یاری : اطلاعیه اصلاح اطلاعات برگشتی خودرو ساز 21 / 04 / 1403 به اطلاع کلیه متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودرو داخلی که سفارش ایشان بر اساس اطلاعات ارسالی خودروساز لغو شده است می رساند، اطلاعات ارسالی توسط شرکت خودروساز در حال اصلاح می باشد . لازم به ذکر است پس از اصلاح و ارسال مجدد اطلاعات توسط شرکت خودروساز در اسرع وقت پروفایل متقاضیان در سامانه بروز رسانی خواهد شد. بستن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اریزو : سلام من ثبت نامی 16 اسفند تحویل سیتمی 26 شهریور هنوز مجوز نخورده اریزو 5
امیر : منم پذیرش مهر ماه هستم ولی فاکتور نشده🙁🙁
دنا پلاس دستی : 15واریزی داشتم فاکتور نشدم سفید
بهروزمرادی : سلام کسی ازپیش فروش 30اذر فاکتور شد
محمدرضا : اطلاعات ضعیف و نادرست باعث عذاب آدم هاست،قطعات به وفور هست
محمد : سلام .بله امروز
علی : دنا پلاس 5 دنده 16 م واریزی کسی داریم ؟؟؟؟؟ تا 15 همه فاکتور شدن ؟؟؟
207 : بنده خدا واقعیت رو گفته الان اگه کسی حرفی نزنه کیفیت 207 شما با مزدا یکی میشه،تو دلت خالی نشه بانو 207 خود بنزه
آریزو 5 همدان : در پاسخ به آریزو 5 من تحویلم 3 مهر . ثبت نام 20 اسفند
آریزو 5 همدان : منم ثبت نام 20 اسفندماه و تحویلی 3 مهر