مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 37)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً  ثبت نام کرده یا  وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده 200,000 ریال جایزه نقدی اهداء می گردد.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.

سؤال این هفته:

علت بریدن میل لنگ چیست؟ (4مورد)

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 37)

شما می توانید با مراجعه به صفحه مسابقات با آدرس 1Car.ir/game تمامی اخبار و اطلاعات مربوطه را مطالعه نمائید.


با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در فید 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 37)

برچسب : مسابقه , هفته






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

451 نظر

کاربر: صغری
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:13  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: کریم بقال
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:12  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: fatemeh z
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:11  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: خردمند 32
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:11  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: خدیجه ق.
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:10  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: زینت محمودی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:09  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: غلامرضا پستچی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:09  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حیدر قاصدک
2

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:06  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: روح اله قاصدک
1

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:05  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حسن گازی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:03  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه خوشبخت
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:03  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مریم N
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:02  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نداجون
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:02  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: میلاد N
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:01  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: افسانه رضایی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:00  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: قنداب
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:00  1392/09/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: افسانه رضایی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:59  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رویا رضایی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:58  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: تاجی خانم
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:58  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهدی رضایی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:58  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: کریم FH
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:57  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: علی آقا
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:57  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حاج مصطفی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:56  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهندس رضا
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:55  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: shahrooz
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:54  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رقیه خانم
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:54  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: اسماعیل صیاد
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:54  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Mahin joon
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:53  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ندا یاری
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:51  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سمیه بیمه
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:49  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: آذربایجان
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:45  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: shahin khanom
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:42  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه دولت
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:40  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Mohammad S
1

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:39  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: وحیده
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:38  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا رضایی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:37  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فیروز
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:28  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: زهرا
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:27  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سادات
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:26  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: تیبا
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:25  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: یاشار حاجی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:24  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فیروز
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:23  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مصطفی
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:22  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: آیناز حاجی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:22  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: میلاد مهپور
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:21  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: امیر طاها
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:21  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: طیبه خانم
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:19  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: بامداد نقشینه
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:19  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: هادی ابراهیمی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:18  1392/09/12
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 46 نظر
محسن ا 10 نظر
Jalil fathi 6 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
X5تهران : ماکه ثبت نام فروردین هستیم و3ماه دیرکردن از تحویل ماشین بیخیال شدیم اما بعضی دوستان چه دل خوشی دارن که آرزو دارن ماشینشون شاسی بشه.بنظرم بی‌خیالی طی کنید و دعا کنید برای عید بهتون تحویل بدن بقیش پیش گش
تورج : با توجه به تاریخ های ذکر شده میشه نتیجه گرفت حداقل 3 ماه بعد از تکمیل وجه خودرو تحویل داده میشه
جی ال : علی مدبر من حالشو ندارم بهت فحش بدم خودت زحمت بکش یه فحش آبدار به خودت بده
حامد : نه عزیز واریزی خرداد نداریم
J7 شیراز : نه فقط پیامک شاسی اومده همین
منتظر شاهین پلاس : سلام. ۲۱ آبان فاکتور شدم. ۲۹ آبان پلاک شدم
ناشناس : حیف به اون پولیکه دادم به شاهین سی وی تی 290 مهر 402 9 مهر 404 پیامک دعوتنامه تکمیل وجه تبدیل به جی ال کاش تبدیل نمیزدم انصراف میدادم 12 مهر 404 تکمیل وجه اگه دیدم فاکتور نکردن تحویل ندادن مجبورم شکایت کنم دادگستری دادگاه قوه قضائیه تا دست عبرتی باشه برای نمایندگی دیگه در اون نمایندگی که سر مشتری کلاه میزاره که عرضه پیگیری نداره از شرکت سایپا توی دعوتنامه زده 30 روز
cvt مهر 1402 اسفند 1403 : سلام به همه عزیزان شاهین cvt اتومات سامانه یکپارچه اردیبهشت 1402 واریز اولیه به سایپا 4 مهر 1402 تکمیل وجه و سخا 22 اسفند 1403 امروز 30 آبان 1404 فاکتور شد. ش.پ 11498032 ش.د 18260555 نوشته وضعیت تخصیص شده. فقط SBR اضافه نشده. فک کنم همینجوری دارن فاکتور میکنن که جریمه تاخیر ندن. و ظاهرا تا پلاک شدن خیلی زمان میبره.
جی ال : نازنین 1(علی مدبر) خوب خودتو لو دادی قشنگ تابلو هستش که گاهی به نام مدبر وگاهی به نام نازنین 1 پیام میدی ،...حالا دیدی هیچی حالیت نیست
نازنین۱ : اقای جی ال یا همون زری خیلی تابلو پیام میدی که یک نفری با اسم های متفاوت🤣
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حبیب : خخخخ مبارک باشه خوب یکیش جایزه هست 🤣🤣
اطلس00 : تقصیر شماها نیست ها تقصیر ماست میایم اعلام میکنیم
کوییک اس : 27مرداد
علی 207پانا آذرماه : دوستان پاناروما کسی فاکتور نشده؟
علی : اکستند 1060 🤣🤣🤣🤣 میاد زیر کارخونه تا شما باشید دگ جو گیر نشید حمله کنید 😆
سلام : دوست عزیز قشنگ توضیح بده منظورش از دعتنامه اول و دوم پرداخت اول و دوم هست که اینم یعنی اگه پیش فروش باشی یه پرداخت اولیه داری یه دوم کا برا دومی دعوتنامه میاد و معمولا 15 روز وقت تکمیل وجح داری و اگه دعوتنامه بیاد و نریزی دباره یکی دو ماه بعد برات میفرستن ولی فروش فوری یا فوق الاده اینجوری نیس همون اول باید تکمیل وجه کنی اگه نریزی حذفت میکنن
کوییک اس : 21 آبان پلاک شدم الان 30 آبان هس هنوز چراغ تحویل برام روشن نشده ،لعنت به سایپا
207 پانا رینگ فولادی 30 دی : سلام میخواستم بدونم طرح تبدیل رینگ از قالپاق به الومینومی چند روز بعد قبل از فاکتور شدن میاد برامون یا بعد از فاکتور شدنم طرحش میاد؟
رانا پلاس : سلام من دیروز تحویل گرفتم دوستان آیینه بغل چطوری بسته میشه؟؟
ساینا پیش فروش : سلام بچه ها من 19تیر تکمیل وجه کردم 26ابان فاکتور شدم امروز چراغ تحویل روشن شده چقدر طول می کشه تا ماشین تحویل بدن .؟