مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 37)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً  ثبت نام کرده یا  وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده 200,000 ریال جایزه نقدی اهداء می گردد.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.

سؤال این هفته:

علت بریدن میل لنگ چیست؟ (4مورد)

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 37)

شما می توانید با مراجعه به صفحه مسابقات با آدرس 1Car.ir/game تمامی اخبار و اطلاعات مربوطه را مطالعه نمائید.


با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در فید 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 37)

برچسب : مسابقه , هفته






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

451 نظر

کاربر: صغری
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:13  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: کریم بقال
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:12  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: fatemeh z
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:11  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: خردمند 32
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:11  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: خدیجه ق.
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:10  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: زینت محمودی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:09  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: غلامرضا پستچی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:09  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: حیدر قاصدک
2

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:06  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: روح اله قاصدک
1

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:05  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: حسن گازی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:03  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه خوشبخت
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:03  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: مریم N
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:02  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: نداجون
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:02  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: میلاد N
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:01  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: افسانه رضایی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:00  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: قنداب
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
00:00  1392/09/13
پاسخ دادن
کاربر: افسانه رضایی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:59  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: رویا رضایی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:58  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: تاجی خانم
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:58  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: مهدی رضایی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:58  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: کریم FH
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:57  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: علی آقا
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:57  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: حاج مصطفی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:56  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: مهندس رضا
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:55  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: shahrooz
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:54  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: رقیه خانم
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:54  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: اسماعیل صیاد
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:54  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: Mahin joon
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:53  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: ندا یاری
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:51  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: سمیه بیمه
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:49  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: آذربایجان
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:45  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: shahin khanom
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:42  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه دولت
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:40  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: Mohammad S
1

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:39  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: وحیده
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:38  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا رضایی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:37  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: فیروز
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:28  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: زهرا
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:27  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: سادات
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:26  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: تیبا
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:25  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: یاشار حاجی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:24  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: فیروز
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:23  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: مصطفی
0

- گیرپاژ کردن یاتاقان ها در اثر نرسیدن روغن به آنها
- استفاده زیاد از دنده معکوس در سرعتهای زیاد
- رعایت نکردن لقی مجاز موقع بستن یاتاقانها یا سفت بسته شدن یاتاقانها
- تراش بیش از حد یاتاقانها هنگام تعمیر
23:22  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: آیناز حاجی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:22  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: میلاد مهپور
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:21  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: امیر طاها
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:21  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: طیبه خانم
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:19  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: بامداد نقشینه
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:19  1392/09/12
پاسخ دادن
کاربر: هادی ابراهیمی
0

۱- گيرپاژ كردن ياتاقان ها در اثر نرسيدن روغن به آنها
۲- استفاده زياد از دنده معكوس در سرعتهاي زياد
۳- رعايت نكردن لقي مجاز موقع بستن ياتا قانها يا سفت بسته شدن يا تاقانها
۴- تراش بيش از حد ياتاقانها هنگام تعمير
23:18  1392/09/12
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ایکس 5 ثبت نام اردیبهشت : ثبت نام 24 اردیبهشت رنگ مشکی 90 روزه تحویل سیستمی 15 شهریور فاکتور 9 مهر بیمه 10 مهر پلاک 17 آبان دیروز تو اداره تحویل شماره 2 تهران تحویل گرفتم، ناگفته نماند زیاد زنگ زدم . بردم کارشناسی رنگ ،چند تا خط و خش جزیی و یه رد فضله پرنده داشت. خدایش سیستم صوتیش خیلی خوب بود. چون هیج وقت ماشین خوب نداشتم نمیتونم راجبه فنی نظر بدم اما دوستام که تیگو 7 پرو و آریزو 6 پرو دارن گفتن که از لحاظ کیفیت رنگ و فنی از مال خودشون بهتره. راجبه سود تاخیر هم بگم که چون طبق قرارداد سود تاخیر تا تاریخ فاکتور هست دنبال وکیل قوی هستم که سود تاخیر را تا دیروز بگیرم تا انتقام اعصاب و روانی که از من تو این 3 ماه خرد شد رو بگیرم تا ریال آخر. ضمنا" کلی ماشین داشتن تحویل میدادن خصوصا j7 , s3.t9.j4 انشالله همه به زودی تحویل بگیرنو لذتشو ببرن هر چند بی شرفا ذوقشو از ما گرفتن
شاهین اتومات زمستان 1403 : عزیز جان من خودم شرایط شمارو دارم دقیقا زنگ زدم پرسیدم اون مبلغی که ما اول پرداخت کردیم که 370 تومن بود بهش سود مشارکت میخورده ولی وقتی قیمت ها اصلاح شده و افزایش قیمت داشتیم دیگه سود مشارکت به پول اولیه ی ما نمیخوره و الان اون 14 درصدی که شاهین پلاس گرون شده فقط به پولی که ما ندادیم میخوره یعنی حدود 54 تومن باید بدیم
lpln : داداش همه اینایی که رفتن مردادی بودن، اطلاعات گرفت یکی از دوستان رو .انگار تو این مملکت بخوایی حقتو بگیری با چوب چماق طرفی قشنگ مملکت علی وار .بیشرف تر از سایپا خود سایپاس،کارکناش تو قسمت پاسخگویی اول بگردن دنبال پدر واقعیشون بعد میمودن سر این کار .......
اصغر ترقه : اینارو جدی گفتی یا شوخی کردی؟
هادی : سلام به همه دوستان ؛ این وضعیت خودروی مشتری تو کدوم قسمت سایت هست؟ من هیچ جوری پیداش نمیکنم میشه لطفا راهنماییم کنین ؟
تارادستی سفید : لعنت بر ایران‌خودرو چرا داری مردم اذیت میکنی تحویل 12 مهرماه هنوز فاکتور نشدم تازه دو هفته بعد فاکتور تحویل میدن یعنی میشه 6 ماه
حسین : دوستان الان نقص پرونده زده تو سیستم برام پیام تکمیل وجه و دعوتنامه میاد، یا اول باید نقص پرونده رو حل کنم بعدش دعوتنامه ؟؟؟؟؟
مهدی : آخه تو سر از ماشین در نمیاری چرا الکی بحث میکنی با همین پول این خودرهای آشغال سایپا و ایرانخودرو که هیچ کیفیتی ندارن و هر سال اندازه یه جنگ جهانی کشته میدن گمرک بردارن بجای شاهین زباله تویوتا کمری میشه خرید دوج چارجر میشه خرید که هر کدوم بالای هشت عدد کیسه هوا دارن و از لحاظ ایمنی عالی هستن الان وقتی عربها با خودرهای لوکس و با کیفیت از کنارتون رد میشن تازه میفهمی خط فقر ماشینی یعنی چی . پس بدون داره ظلم میشه به همه که برا یه خودرو چند سال تو نوبت باشی در حالی که دنیای اطراف بهترین ماشین روز دنیارو از دم قسط آنی میخرن و عشق حالشونو میکنن بعد پنج سالم یه دونه صفرشو جایگزین میکنن .
تارا : سلام تارا سفید تحویل 13 مهر هنوز فاکتور نشدم
ایکس ۵ : وقتی تحویل گرفتید دیگه تعویض نمی کنند فقط خسارت میدن.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حامد : 15روزه فاکتور پلاک شدیم ماشینو نمیفرستن
207 ارتقا مشکی تحویل 30 ابان : اقا سلام درود واریزی 19 شهریور یا 18 هم نداشتیم فاکتور شده باشه
6دنده : 404
شهرام 85 : خوش به حالت که به آرزوت رسیدی
امیر : خبری ازفاکتور نیست پذیرش23مرداد😑
: هیچکی اندازه تو اس کل نیست فقط خودت اس کلتی که تا حالا تحویل نگرفتی
سعید : دریافت پرونده اول20برج6بودالان شده سوم برج9 این یعنی چی!
امین : اگر بعد از دعوتنامه این پیام اومده ی ایراد هست اگر فعلا دعتونامه تکمیل وجه انجام نداده سیستمی هست خودش رفع میشه. برای تحویل سخا زمانی نمایندگی ثبتش میکنه که دعوتنامه دوم هم تحویل داده بشه
سعید : برای منم تاریخ تغییرکرده
Sajjad : سلام دوستان فروش 90 روزه ساینا اس 85 گانه پذیرش 25 شهریور امروز ساعت 8 صبح فاکتور شدم به شماره پذیرش 11953194 ایشالا همه زودتر به ماشینتون برسید