برترین مقالات سایت (5)

برترین مقالات سایت (5)

از این پس هر هفته روزهای پنج شنبه با 1Car همراه باشید تا مروری بر برترین مقالات سایت داشته باشیم. امیدواریم که ارائه این مطالب باعث افزایش سطح آگاهی و دانش کاربران محترم گردد. همواره منتظر دریافت نظرات ارزشمند شما هستیم.

گیربکس با کلاچ دوگانه (Dual Clutch Transmission)

 

برترین مقالات سایت (5)

سیستم انتقال قدرت از نظر نوع تعویض دنده به دو دسته معمولی و اتوماتیک تقسیم بندی می شوند. در انتقال قدرت معمولی،  راننده با فشار دادن پدال کلاچ و با استفاده از دسته دنده، دنده را تعویض مى نماید. در  سیستم انتقال قدرت اتوماتیک با استفاده از یک مبدل گشتاور و یک یا چند مجموعه چرخ دنده سیاره اى، همه کارهاى تعویض دنده به صورت خودکار انجام می گیرد. اما سیستم دیگرى مابین این دو سامانه   وجود دارد که ترکیبى از بهترین ویژگى هاى هر دو را دارا می باشد و آن سیستم انتقال قدرت دو کلاچه است که به آن، انتقال قدرت شبه اتوماتیک، دستى بدون کلاچ یا دستى انتقال قدرت اتوماتیک شده هم گفته مى شود. ادامه مطلب ...

 

بررسی مرسدس بنز GL63

برترین مقالات سایت (5)

مرسدس بنز GL63 با داشتن یک موتور 5.5 لیتری 8 سیلندر خورجینی مجهز به توربوشارژر دوگانه، 550 اسب بخار قدرت تولید می کند. شتاب 0 تا 100 بزرگ ترین و سنگین ترین مدل این خودرو 4.8 ثانیه تخمین زده شده و به همین دلیل این SUV، سریع ترین خودرو شاسی بلند با 3 ردیف صندلی و ظرفیت 7 سرنشین در آمریکا است. وزن این شاسی بلند مجهز به سیستم چهار چرخ محرک، 2,636 کیلوگرم و سریع تر از پورشه کایمن (Cayman) به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می کند. اگرچه این خودرو، خودرویی کامل و بدون عیب نیست اما می توان از آن به عنوان یکی از شاهکارهای مهندسی یاد کرد. ادامه مطلب ...

 

بررسی کشنده ماک تیتان 2008

برترین مقالات سایت (5)

کشنده ماک تیتان جزء بزرگ ترین خودروهای سنگینی است که توسط کمپانی ماک در سال 2008 به بازار عرضه شد. این کشنده مجهز به موتور پرقدرت 6 سیلندر MP10 با قابلیت تولید 605 اسب بخار نیرو جهت عملیات سنگین میدانی ساخته شده است.  تیتان در حقیقت یکی از قابل اعتمادترین کشنده هایی است که با داشتن یک طراحی قوی و منحصر به فرد توانسته جایگاه خود را در میان خودروهای سنگین با قابلیت کاربرد در عملیات عمرانی سخت باز کند. به لطف ماهیت همه کاره بودن کشنده تیتان، این خودرو برای باربری، صنایع نفت، حمل تجهیزات سنگین، و ترانزیت های سخت و طاقت فرسا بسیار پرکاربرد است. قیمت پایه این کشنده چیزی در حدود 147,000 دلار و در سه مدل مختلف شامل Pedigree ،Champion، و Rawhide موجود است. ادامه مطلب ...

 
رولزرویس از دهه بیست تا امروز

برترین مقالات سایت (5)

پس از اتمام جنگ جهانی، در سال 1921 فعالیت شرکت خودروسازی رولزرویس از سر گرفته شد و خط تولید خودرو مجدداً راه اندازی شد. بر اساس آن چه در تاریخ نوشته شده است، این شرکت پیشرفت های چشم گیری را طی چنددهه اخیر داشته است. در این مقاله قصد داریم روند رشد این شرکت را از دهه بیست تا امروز مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید تا سیری داشته باشیم در تاریخ موفق ها!! ادامه مطلب ...

 

سوخت‌های آینده

برترین مقالات سایت (5)

با پیشرفت روزافزون علم و فن آوری به ویژه در حوزه خودروسازی و صنایع وابسته، در آینده نزدیک استفاده از روغن سرخ کردنی یا برق برای شارژ خودروها چندان دور از ذهن به نظر نمی رسد. با افزایش قیمت سوخت های فسیلی چون بنزین و گازوئیل، کمپانی های خودروسازی درصدد کاهش قیمت پایه خودروهایی هستند که از سوخت های جایگزین استفاده می کنند؛ بدین ترتیب با تشویق مردم به خرید این خودروها، به حفظ محیط زیست و منابع طبیعی کمک شایانی می کنند. به دلیل سرعت پیدایش بسیار زیاد سوخت های جدید، تعیین سوخت جایگزین مناسب برای هر خودرو از اهمیت بسیاری برخوردار است. در ادامه به معرفی برخی از این سوخت ها و مشخصات آن ها می پردازیم. ادامه مطلب ...

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

برترین مقالات سایت (5)


برچسب : 1car , برترین مقالات (4)






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
هادی : تولید خرداد هم تو کدال نوشتن. جمع شاهین های تولید شده خرداد ۲۵۰۰ تا شد. هر ماه تولید کمتر ، نرخ فروش بیشتر. تو ۳ ماه امسال ۸۰۰۰ تا تولید شد. با این روند فکر کنم اونایی که نیمه دوم ۴۰۲ پیش پرداخت دادن . دعوتنامشون پاییز بیاد تحویل واقعی بیفته سال بعد. چون هنوز پیش پرداخت های نیمه اول مهر ۴۰۲ کامل نیومده.
علی : اینا رو از کجات در آوردی
هلیا : سبحان جان،خیلی ممنون،بسه.دیگه راهنمایی نکن،حوصله نداریم،تو هم تازه گرم شدی! ول کن نیستی.
مانی : این استدلال ها و محاسبات را از کجا درآوردی!؟ همش اشتباه یا بدون سند و مدرک بود.اینها را هم داداش همکارت گفته !؟
سروش : از کجا به این عدد رسیدی. اولا توی قرارداد ننوشته 30 روز کاری و فقط گفته 30 روز و در خصوص جریمه دیرکرد حدود درصد 28% میشه که عددش تقریبا دو برابر این عددی هستش که شما کفتی حدود 650 هزار میشه برای هر روز . فقط احتمالا هزینه های سال 1404 که نسبت به پارسال افزایش داشته ازش کم می کنن که حدود کمتر از 10 میلیون باید باشه
شاهین اردیبهشت : همه جا همینطوره ،داداش رفیق منهم در شرکت BMW آلمان شاغله،اونجا هم بخاطر تحریم از طرف دولت ایران ،تولیدشون پایین اومده،همه بیکارند.....اصلن یه وضعی ها...
شاهین پلاس : به داداش رفیقت سلام برسون،بگو :داداش رفیق.... با مرام ،،آخه شاهین Gو cvt رو هم نمیدید.کامنت های اونها رو هم در گروهشون ببین.اونها هم ذله شدن و هر هفته جلوی سایپا معترض هستند....داداش رفیق شیطون بلا،بد بد....دیگه دوستت ندارم.
وحید : ایرانخودرو و سایپا( بخصوص سایپا) دو شرکت کاملا ورشکسته هستند،دولت هم به همین دلیل با گران کردن متوالی قیمت این دو کارخانه کنار میآید،حتی اگر بجای 15 درصد فعلی، پنجاه درصد هم گران بکنند،چاله چوله ها و بدهی های سنگین آنها پر نمیشود،هر روز فعالیت آنها میلیاردها تومان ضرر است.کرمان خودرو و بهمن خودرو ،راهش را پیدا کردند،بجای تولید ،قطعاتCKDمیآورند و اینجا فقط مونتاژ میکنند( انصافا بعضی خودروهایشان هم باکیفیت است)،سود معقولی هم میبرند.ایرانخودرو و سایپا هم بجای تولید خودروهای بی کیفیت و گران،باید( در صورت امکان) فقط لیسانس خودروهای ارزان کره و مالزی و ترکیه، را بگیرند و فقط مونتاژ کنند،شاید نجات پیدا کنند.
سبحان : لازم به ذکر هستن اینم بگم از روز تکمیل وجه سی روز کاری حساب کنین از اون ببعدش هرروز کاری 384 هزار تومن سود تاخیر میدن شانسمونم همه این ماها یا پنج شنبه جمعس یا تعطیل رسمی یعنی سود تاخیر خیلی زیادیم بهمون تعطلق نمیگیره یک هفتم ک بخاطر جنگ تعطیل بودن به اونم سود تاخیر تعلق نمیگیره
سبحان : دیروز به چند نفرشون زنگ زدم تو دیوار همشون تکمیل وجه ۲۰ تا ۲۲ اسفد بودن ک تحویل گرفتن از ۲۲ تا ۲۶ اشفند فعلا خبری نیست داداش همکارمم تو سایپا خط شاهین کار میکنه میگه داریم تولید میکنیم ولی فعلا موتور تیوفایو زیاد نصب نمیکنن دارن cvvt نصب میکنن احتمالا میخوان اول قراردادی قدیمیو بدن بعد برسن به ما ک تیوفایو هستیم وقراردادمون جدیدتره
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
واریزی 9 فروردین1404 : احتمالا سوالی بوده، چون هنوز خبری از فاکتور نیست ، شنبه یک شنبه هم تعطیله، فعلا باید منتظر باشیم
تیگو 8 پرومکس ie : سلام....تاریخ تحویل سیستمی شما کی بوده؟؟ مبارکت باشه داداش
کوییک rs هفته آخر اردیبهشت : سلام ثبت نام 10 دی و تکمیل 8 اردیبهشت، هنوز فاکتور نشدم، نمی‌فهمم چطور تحویل بقیه ماه ها فاکتور شده ولی ما هنوز نشدیم!
شایان 7 اسفند : شما سها رو چندم تحویل دادین؟
7 تیر فروش فوق العاده : سوالی بود یا خبری؟
آذربایحان : سلام عزیزان ..پانا رینگ تحویلی 31 خرداد هستم ..رنگ سفید تازه صدور فاکتور بروز شده تاریخش کی فاکتور میشه
سعید : یا دوشنبه یا سه شنبه بعده عاشورا بیاید بریم دره شرکت. بخدا سری قبلی که تجمع شد 7 8 روزو فاکتور کردن. کار ما فقط با تجمع راه میافته. من 2 سری رفتم ولی تنها کسی جوابگو نیست . باید تعدادمون زیاد بشه تا دیده بشیم. به قول یکی از دوستان اینا ماشین دارن و تو بازار ازاد هرچندتا بخوای هست فقط میخوان پول به جیب بزنن و ماهم برلشون اصلا ذره ای ارزش نداریم. خواهش میکنم تاریخ مشخص کنید یا 2 شنبه یا 3شنبه
واریزی 9 فروردین1404 : منظورتون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Gxl : دوستان عزیز. کوییک جی اکس ال کسی فاکتور شده طرح عادی.تحویل خرداد ماه
سعید : ساعت مشخص کنید همه باهم یه زمان مشخص جمع بشیم من میام