نیسان GT-R مدل ۲۰۲۵ با چند بهروزرسانی جزئی در ژاپن معرفی شده است. گفته میشود این آخرین مدل GT-R نسل R35 خواهد بود و گودزیلای پیر که در سال ۲۰۰۷ معرفی شد سرانجام به آخر خط رسیده است. این مدل آخر در بیرون تغییری را تجربه نکرده است و از همان طراحی جدید فیسلیفت ۲۰۲۴ بهره میبرد. همین موضوع در داخل خودرو هم جریان دارد هرچند که حالا تودوزی آبی جدیدی ارائه شده است که قابل انتخاب خواهد بود.
در بخش فنی تنها تغییر مدل ۲۰۲۵ تجهیز نسخههای پریمیوم ادیشن و ترک ادیشن به رینگهای پیستون، شاتونها و میللنگ با وزن متعادل است که قبلاً فقط در نسخهٔ نیسمو ارائه میشد. درنتیجه، موتور V6 حالا سریعتر دور میگیرد و توربوشارژرها سریعتر میچرخند. داخل محفظهٔ پیشرانه هم حالا پلاکی با نام مهندس تاکومی نصب شده است. وی کسی است که روی این پیشرانه کار کرده است.
با وجود این قطعات جدید، خروجی پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 توئین توربو تغییری نداشته و مثل قبل ۵۶۵ اسب بخار قدرت تولید میکند که این رقم در نیسمو به ۶۰۰ اسب بخار میرسد. نیسان GT-R مدل ۲۰۲۵ هماکنون در ژاپن قابل سفارش است و تحویل آن از ژوئن آغاز خواهد شد. قیمت این خودرو نسبت به سال قبل افزایش داشته و حالا از ۱۴.۴ میلیون ین معادل ۹۷,۷۰۰ دلار برای مدل پایهٔ پیور ادیشن آغاز شده و در نیسمو بهعنوان گرانترین نسخه به ۳۰.۶ میلیون ین معادل ۲۰۷ هزار دلار میرسد.
طبق گزارشات اخیر، GT-R مدل ۲۰۲۵ فقط در ۱,۵۰۰ دستگاه عرضه خواهد شد اما نیسان هنوز در این رابطه اظهارنظری نداشته است. پیشنمایش فصل بعدی GT-R چند ماه پیش توسط کانسپت هایپر فورس در نمایشگاه ژاپن ارائه شد. این کانسپت هرچند ظاهری کاملاً وحشی دارد اما امکان تولید خواهد داشت و به گفتهٔ مقامات نیسان میتواند تا پایان دههٔ جاری روی خط تولید برود.