آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی

آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی

 

سومین همایش آموزشی امدادگران شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به همت کرمان موتور در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

 

به گزارش ایران جیب از روابط عمومی کرمان موتور، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، دوشنبه، 15 بهمن 1403 در راستای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان کرمان موتور و افزایش سطح رضایت‌مندی خریداران، سومین همایش آموزشی امدادگران را برگزار کرد.

این همایش با حضور جمعی از مدیران ارشد کرمان موتور، امدادگران شرکت و آقای پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

کرمان موتور با آگاهی از اهمیت خدمات پس از فروش در حوزه خودروهای شخصی و البته کار و تجاری، گام مهمی را در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات و همچنین، انتقال تجربه پیشکسوتان این حوزه برداشت.

تقدیر از امدادگران برتر کرمان موتور

تقدیر از امدادگران برتر کرمان موتور

 سید حسین میری، مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، عضو هیئت مدیره کرمان موتور و صنایع خودروسازی کرمان به همراه بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو از برنامه‌های ویژه این شرکت برای ارائه خدمات پس از فروش و امدادی در تعطیلات عید نوروز خبر دادند.

 سید حسین میری در این مراسم با اشاره به اینکه امروزه تکنولوژی به کمک امدادگران آمده و با توجه به اینکه خودروها، دیگر از فاز تمام مکانیکی خارج شده‌اند و تعویض قطعات و عیب‌یابی آن‌ها بسیار ساده‌تر از خودروهای قدیمی‌تر شده است گفت: هدف‌گذاری شده تا از هوش مصنوعی در امدادرسانی استفاده شود و از این طریق بتوان زمان امداد را کاهش داد.

در ادامه این مراسم پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI با بیان اینکه امدادرسانی، ویترین خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز است، اظهارکرد: متأسفانه امروزه بسیاری از شرکت‌های خدمات امدادی، الزامات استاندارد را ندارند؛ اما شرکت امداد و خدمات تجارت بم خودرو، الزامات سبد خدمات‌رسانی سیار و قابلیت سامانه‌های ارتباطی را دارد که از نظر سازمان بازرسی کیفی، استانداردهای لازم را پاس می‌کند.

وی افزود: نیازهای آموزشی هم بخش مهمی از چرخه ارائه خدمات محسوب می‌شود و برگزاری چنین همایش‌هایی نشان از توجه ویژه شرکت خدمات تجارت بم خودرو به این موضوع است. باید توجه داشت که لحظات تماس مشتری با امدادگر، جزو حساس‌ترین زمان‌های خدمت‌رسانی به شمار می‌رود و امدادگرها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

فخیمی در انتها نیز گفت: هر سرویسی که در سطح شبکه نمایندگان مجاز یا شبکه امدادهای رسمی شرکت‌ها انجام می‌شود، باید حداقل دو ماه یا 3000 کیلومتر گارانتی داشته باشد. ارائه توضیحات کافی از سوی امدادگر، یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان، هنگام نیاز به امداد است و در واقع، مشتریان در آن لحظه، تمام ماهیت شرکت خودروساز را در وجود امدادگر مشاهده می‌کنند. بنابراین ضروری است که امدادگر چه رفتاری با مشتریان دارد و چگونه به سوال آن‌ها پاسخ می‌دهد.

بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تعداد کل پایگاه‌های امدادی سال جاری نسبت به سال گذشته، 14 درصد رشد دارد که پراکندگی مراکز امدادی و گستره خدمات شرکت را افزایش داده است افزود: در حال حاضر در 11 شهر کشور، خدمات سرویس در محل کرمان موتور راه‌اندازی شده و تعداد پذیرش سرویس در محل نسبت به سال گذشته 63 درصد افزایش داشته است.

 

برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش

یکی دیگر‌ از بخش‌های مراسم روز گذشته برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش بود.

در بخش اول این کارگاه برنامه کلاس‌های مهارت رفتاری و مشتری‌مداری توسط گودرزی، مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو برای امدادگران شرکت کرمان موتور برگزار شد.

در بخش دوم نیز کارگاه آموزشی دوم برای امدادگران به تدریس آقای اسماعیلی مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو میزبان امداد گران کرمان موتور بود

در پایان این ‌مراسم از امدادگران برتر شرکت کرمان موتور، تجلیل و قدردانی شد.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , امداد کرمان موتور , امداد گران , امداد گری , امداد نوروزی کرمان موتور , آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی , امداد نوروزی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 33 نظر
حسن قُلی 4 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اهورا : من امروز با شرکت سایپا تماس گرفتم برای شاهین جی گفتن خط تولیدش فعلا متوقف شده و تولید نمیکنن. گفتم زمانی نمیتونستین تولید کنین چرا از مردم بی چاره پول گرفتین؟ گفت میتونین بیاین تغیرش بدین. به نظرتون چکار کنیم
mehdi : چه عجب بالاخره ی نفرم تونست از سایپا شاهین جی بگیره،ما فکر کردیم دیگه شاهین جی تولید نمیکنن, داداش مبارکت باشه،اگه بقیه هم کوتاه نیان سایپا وظیفش هست شاهین جی ها رو همه رو تحویل بده
بهروز : ما هیچکدوم دیوانه نشدیم ...شما ازخودت مایه بذار لطفا اگرقرارباشه به خاطر این چیزها کسی دیوانه بشه که الان کل ایران دیوانه خونه بود
بنده خدا : چه کمکی ازدست ما برمیاد ؟؟؟ما فقط میتونیم برات دعا کنیم خدا کمکت کنه ماشینو زودتربهت بدن
شهرام : پیامک تکمیل وجه هفته چهارم مهر ماه چهارم شهریور اومده ومنم مثل شما هفته چهارم مهر ماه بودم و تکمیل وجه کردم
مهدی : مشتري گرامي با عنايت به ابلاغ مراجع ذيصلاح، مبلغ ذيل بابت افزايش يك درصد ماليات ارزش افزوده و افزايش مبلغ بيمه شخص ثالث با كسر سودتاخير احتمالي مي باشد لازم به ذكر است كه ريز آيتم هاي فاكتور در سند فروش قابل مشاهده خواهد بود مبلغ : ۲۵,۳۲۰,۰۰۰ ریال مابه التفاوت
حسین : با چه شماره ایی تماس گرفتید؟منم تماس بگیرم
مهدی X5 مشکی دی ماه ۴۰۳ : والا ما که ثبت نام دی ماهیم تازه فاکتور شدیم چه برسه به تحویل😐😐😐
اکبر : ممنون از همگی هنوز نرفتم نمایندگی تحویلش بگیرم چون مسافرتم تا جمعه فارس شهرستان کازرون دوستان قیمت الانش بازار چند هست؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
زهرا 207 فولادی : سلام دوست عزیز ما تحویل 31 مردادیم هنوز فاکتور نشده
دنا تحویل 31 مرداد : خبری نیست ر...دن تو سردر ایرانخودرو
قادر : چقدر بهت برخورد ببخشید واقعا زمانی که من 640 تومن بابت ماشین دادم دلار70 تومن بود،، پس ارزش پولم چی میشه... ایران خودرو باید حسابش تسویه کنه بعد سفارش بگیره.. نه اینکه برای یک ماشین دو بار پول بگیره..
یوسف : همون بهانه جدیدم افتاد گیرشون ای بابا خدا کنه افزایش ندن دوباره چون من 50 درصد افزایش اردیبهشت هم شامل حالم شد اگه دوباره افزایش بدن میشه دوتا افزایش قیمت از طرفی پول از کجا بیاریم با حقوق کارگری
فوق العاده بهمن : صبر کن تا هفته آینده دو شنبه بفروشید. هفته آینده دلار 110 ساینا حداقل 600 هست
بزرگ آقا : ظاهرا شروع شده
محمد رضا : سلام داداش این چه حرفیه،من چند تا صفحه قبل ازت معذرت خواهی کردم و ببخشید قضاوتت کردم امیدوارم تو هم منو حلال کنی،فاکتور شدن ماشینتم مبارک باشه ولی الان کسی بهت چیزی نکفته که میخوای بری،یه چیزی بود بین من و خودت که اونم رفع شد
مهسا : شما چند روز طول کشید از باطل شدن تا پلاک جدید؟ منم31فاکتور شدم 8شهریور باطل کردن
یوسف : اتومات اپشنال 31شهریور تکمیل وجه 8تیر ارسال پرونده 10تیر امروز فاکتور شدم
امیر : من پرداختی 19 تیرم اول صب پرداخت کردم ولی هنوز فاکتور نشدم،حتی سخا رو 17 تیر تحویل دادم،پشتیبانی تایید کرد ک سخا 17 تیر ثبت شده