آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی

آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی

 

سومین همایش آموزشی امدادگران شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به همت کرمان موتور در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

 

به گزارش ایران جیب از روابط عمومی کرمان موتور، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، دوشنبه، 15 بهمن 1403 در راستای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان کرمان موتور و افزایش سطح رضایت‌مندی خریداران، سومین همایش آموزشی امدادگران را برگزار کرد.

این همایش با حضور جمعی از مدیران ارشد کرمان موتور، امدادگران شرکت و آقای پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

کرمان موتور با آگاهی از اهمیت خدمات پس از فروش در حوزه خودروهای شخصی و البته کار و تجاری، گام مهمی را در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات و همچنین، انتقال تجربه پیشکسوتان این حوزه برداشت.

تقدیر از امدادگران برتر کرمان موتور

تقدیر از امدادگران برتر کرمان موتور

 سید حسین میری، مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، عضو هیئت مدیره کرمان موتور و صنایع خودروسازی کرمان به همراه بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو از برنامه‌های ویژه این شرکت برای ارائه خدمات پس از فروش و امدادی در تعطیلات عید نوروز خبر دادند.

 سید حسین میری در این مراسم با اشاره به اینکه امروزه تکنولوژی به کمک امدادگران آمده و با توجه به اینکه خودروها، دیگر از فاز تمام مکانیکی خارج شده‌اند و تعویض قطعات و عیب‌یابی آن‌ها بسیار ساده‌تر از خودروهای قدیمی‌تر شده است گفت: هدف‌گذاری شده تا از هوش مصنوعی در امدادرسانی استفاده شود و از این طریق بتوان زمان امداد را کاهش داد.

در ادامه این مراسم پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI با بیان اینکه امدادرسانی، ویترین خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز است، اظهارکرد: متأسفانه امروزه بسیاری از شرکت‌های خدمات امدادی، الزامات استاندارد را ندارند؛ اما شرکت امداد و خدمات تجارت بم خودرو، الزامات سبد خدمات‌رسانی سیار و قابلیت سامانه‌های ارتباطی را دارد که از نظر سازمان بازرسی کیفی، استانداردهای لازم را پاس می‌کند.

وی افزود: نیازهای آموزشی هم بخش مهمی از چرخه ارائه خدمات محسوب می‌شود و برگزاری چنین همایش‌هایی نشان از توجه ویژه شرکت خدمات تجارت بم خودرو به این موضوع است. باید توجه داشت که لحظات تماس مشتری با امدادگر، جزو حساس‌ترین زمان‌های خدمت‌رسانی به شمار می‌رود و امدادگرها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

فخیمی در انتها نیز گفت: هر سرویسی که در سطح شبکه نمایندگان مجاز یا شبکه امدادهای رسمی شرکت‌ها انجام می‌شود، باید حداقل دو ماه یا 3000 کیلومتر گارانتی داشته باشد. ارائه توضیحات کافی از سوی امدادگر، یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان، هنگام نیاز به امداد است و در واقع، مشتریان در آن لحظه، تمام ماهیت شرکت خودروساز را در وجود امدادگر مشاهده می‌کنند. بنابراین ضروری است که امدادگر چه رفتاری با مشتریان دارد و چگونه به سوال آن‌ها پاسخ می‌دهد.

بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تعداد کل پایگاه‌های امدادی سال جاری نسبت به سال گذشته، 14 درصد رشد دارد که پراکندگی مراکز امدادی و گستره خدمات شرکت را افزایش داده است افزود: در حال حاضر در 11 شهر کشور، خدمات سرویس در محل کرمان موتور راه‌اندازی شده و تعداد پذیرش سرویس در محل نسبت به سال گذشته 63 درصد افزایش داشته است.

 

برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش

یکی دیگر‌ از بخش‌های مراسم روز گذشته برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش بود.

در بخش اول این کارگاه برنامه کلاس‌های مهارت رفتاری و مشتری‌مداری توسط گودرزی، مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو برای امدادگران شرکت کرمان موتور برگزار شد.

در بخش دوم نیز کارگاه آموزشی دوم برای امدادگران به تدریس آقای اسماعیلی مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو میزبان امداد گران کرمان موتور بود

در پایان این ‌مراسم از امدادگران برتر شرکت کرمان موتور، تجلیل و قدردانی شد.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , امداد کرمان موتور , امداد گران , امداد گری , امداد نوروزی کرمان موتور , آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی , امداد نوروزی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
فرشاد : سلام برا منم همه مداركا اومده ،ولي خود ماشين نيومده،ثبت نامي 5 اذر هستم
رضا : سلام نرگس خانم شما وبقیه دوستان که اول خرداد فاکتور شدید هنوز حمل به نمایندگی نشدید چون خیلی طول کشیده. ممنوننم جواب میدین
شاهین اتومات هفته ۴ اسفند ۴۰۳ ، ۲۹۰ واریز : دوست عزیز اینکه فاکتور نمیشه هیچ ربطی به تجمع نداره ، شما یه سر به صفحه ی شاهین پلاس بزنی ، دیروز کلی شاهین پلاس فاکتور شده
معید : روز بخیر، دوست عزیز کارت سوخت رو بعد از دریافت مدارک اقدام کردید؟ و اینکه از چه طریقی؟
علیرضا x5 شهریور : سلام اگر پلاک جدید هستید،میتونید برید کافی نت فقط هم برگ سبز میخواد با تلفنی که بنام خودتون باشه کارت سوخت هم 4 الی 5 روزه میرسه دستت،من کافی نت انجام دادم
,شاهین زمستان : ماهایی ۱۴۰۲ بعد قرعه کشی زمستان ۱۴۰۳ به اسممون در اومد باید زمستان تحویل میدادن. الان‌که تاخیر خورده باید به قیمت همون موقع بدند و اگه قرار داد جدیدی اومد و ما قبول کردیم با ۵ ۶ ماه تاخیر پیش فروشو ، حق افزایش قیمت و قیمت جدید و این چرت و پرتا رو ندارن. یه تجمع هماهنگ کنید بریم ..
ایمان_18 اسفند : سلام دوستان مبارکتون باشه من تکمیل 18 اسفند هستم فعلا خبری نیست ممنون از اطلاع رسانیتون دوستان این خبر که میگن 250 میلیون قیمت کارخانه شاهین پلاس قراره گرون بشه رو شنیدید شما من از چنتا کارشناس و بنگاه دار شنیدم در صورت تصویب مطمئنا قیمت بازارش بیشتر میشه دوستانی که قصد فروش خودروشون رو دارن حواسشون باشه بعد این همه انتظار گرفتن ماشین عجله ای در فروش نداشته باشن ومفت بدن بره. البته هرکی اختیار مال خودش رو داره فقط منباب اطلاع رسانی باتشکر
ایمان_18 اسفند : سلام دوستان مبارکتون باشه من تکمیل 18 اسفند هستم فعلا خبری نیست ممنون از اطلاع رسانیتون دوستان این خبر که میگن 250 میلیون قیمت کارخانه شاهین پلاس قراره گرون بشه رو شنیدید شما من از چنتا کارشناس و بنگاه دار شنیدم در صورت تصویب مطمئنا قیمت بازارش بیشتر میشه دوستانی که قصد فروش خودروشون رو دارن حواسشون باشه بعد این همه انتظار گرفتن ماشین عجله ای در فروش نداشته باشن ومفت بدن بره. البته هرکی اختیار مال خودش رو داره فقط منباب اطلاع رسانی باتشکر
معید : روز بخیر، دوست عزیز کارت سوخت رو بعد از دریافت مدارک اقدام کردید؟ و اینکه از چه طریقی؟
J7 رضا : سلام شما برید پلیس +۱۰ باید اونجا احراز هویت بشید حتی عکس از شما هم گرفته و توی سامانه بارگزاری میشه و بعد کارت سوخت میتونید درخواست بدید من چون قبلا این کار انجام دادم راحت کارت سوخت سفارش دادم و دیروز هم اومد .
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
توحید ارومیه : در این حالت در حال محاسبه اختلاف بیمه و مالیات هستن بعداز کسر بر میگرده آماده تخصیص نهایتن روز بعد فاکتور متاسفانه شد این تعطیلات حالا ببینی کار میکنن و سیستم اتو ماتیک بره فاکتور ولی پلاک هاتون ازشنبه انجام بشه
اطلس اسفند : نظر من تیر ماه تجمع بشه نه الان چون مسیر همگی دوره باید ی روز وقت بشه چون همه باید بااتوبوس بیان این نیست که ماشین دارن و میرن بهترین موقعیت تیر هست باید تعداد بالا باشه همه همت کنن با 5 نفر چیزی حل نمیشه
توحید ارومیه : سلام تریلی برای نمایندگی اون شهرت ماشینش کمه منتظرن تکمیل شه و بارگیری شه
کوییک : سلام دوستان من دیروز چراغ تحویل روشن شود یعنی بارگیری شده بیا نمایندگی ممنون هستم اگرجواب من بگین
حسین : داداش نگفتن کی صادر میشه؟؟؟
امین fx شیراز : عزیز کدوم نمایندگی هستین؟ منم 24 فروردین تاریخ سیستمی و 5 ام مجوز خورده ولی تا دیروز گفتن هنوز بارگیری نشده
ساینا29بهمن : سلام داداش توحید خوش اومدی .ی سوال من دیروز پلاک آنلاین شدم کی پیام تحویل حضوری میاد از کاشان..شماره شماره از پارکینگ تحویل حضوری کاشان داری بدین ممنون
چراغ تحویل : دوستان دیروز چراغ تحویل روشن شد یعنی ماشین بارگیری شده و در حال ارسال به مقصد هست یا فقط تحویل پیمانکار حمل داده شده و معلوم نیست کی بارگیری و حرکت کنه؟؟؟
عارف : سلام از من پذیرشش اومد ثبت نام برج ده
fx-1403 : دوستان ماشین بنده رو گفتند در حال حمل هست به سمت شیراز تحویل سیستمی 27 فروردین بوده و 5 خرداد هم مجوز خروج خورده ، سوالی که داشتم این بود به نظرتون بعد از تحویل ببرم تشخیص رنگ یا شایعست این چیزایی که میگن حتما ببرین ممکنه رنگ داشته باشه و این چیزا؟