آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی

آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی

 

سومین همایش آموزشی امدادگران شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به همت کرمان موتور در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

 

به گزارش ایران جیب از روابط عمومی کرمان موتور، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، دوشنبه، 15 بهمن 1403 در راستای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان کرمان موتور و افزایش سطح رضایت‌مندی خریداران، سومین همایش آموزشی امدادگران را برگزار کرد.

این همایش با حضور جمعی از مدیران ارشد کرمان موتور، امدادگران شرکت و آقای پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

کرمان موتور با آگاهی از اهمیت خدمات پس از فروش در حوزه خودروهای شخصی و البته کار و تجاری، گام مهمی را در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات و همچنین، انتقال تجربه پیشکسوتان این حوزه برداشت.

تقدیر از امدادگران برتر کرمان موتور

تقدیر از امدادگران برتر کرمان موتور

 سید حسین میری، مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، عضو هیئت مدیره کرمان موتور و صنایع خودروسازی کرمان به همراه بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو از برنامه‌های ویژه این شرکت برای ارائه خدمات پس از فروش و امدادی در تعطیلات عید نوروز خبر دادند.

 سید حسین میری در این مراسم با اشاره به اینکه امروزه تکنولوژی به کمک امدادگران آمده و با توجه به اینکه خودروها، دیگر از فاز تمام مکانیکی خارج شده‌اند و تعویض قطعات و عیب‌یابی آن‌ها بسیار ساده‌تر از خودروهای قدیمی‌تر شده است گفت: هدف‌گذاری شده تا از هوش مصنوعی در امدادرسانی استفاده شود و از این طریق بتوان زمان امداد را کاهش داد.

در ادامه این مراسم پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI با بیان اینکه امدادرسانی، ویترین خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز است، اظهارکرد: متأسفانه امروزه بسیاری از شرکت‌های خدمات امدادی، الزامات استاندارد را ندارند؛ اما شرکت امداد و خدمات تجارت بم خودرو، الزامات سبد خدمات‌رسانی سیار و قابلیت سامانه‌های ارتباطی را دارد که از نظر سازمان بازرسی کیفی، استانداردهای لازم را پاس می‌کند.

وی افزود: نیازهای آموزشی هم بخش مهمی از چرخه ارائه خدمات محسوب می‌شود و برگزاری چنین همایش‌هایی نشان از توجه ویژه شرکت خدمات تجارت بم خودرو به این موضوع است. باید توجه داشت که لحظات تماس مشتری با امدادگر، جزو حساس‌ترین زمان‌های خدمت‌رسانی به شمار می‌رود و امدادگرها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

فخیمی در انتها نیز گفت: هر سرویسی که در سطح شبکه نمایندگان مجاز یا شبکه امدادهای رسمی شرکت‌ها انجام می‌شود، باید حداقل دو ماه یا 3000 کیلومتر گارانتی داشته باشد. ارائه توضیحات کافی از سوی امدادگر، یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان، هنگام نیاز به امداد است و در واقع، مشتریان در آن لحظه، تمام ماهیت شرکت خودروساز را در وجود امدادگر مشاهده می‌کنند. بنابراین ضروری است که امدادگر چه رفتاری با مشتریان دارد و چگونه به سوال آن‌ها پاسخ می‌دهد.

بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تعداد کل پایگاه‌های امدادی سال جاری نسبت به سال گذشته، 14 درصد رشد دارد که پراکندگی مراکز امدادی و گستره خدمات شرکت را افزایش داده است افزود: در حال حاضر در 11 شهر کشور، خدمات سرویس در محل کرمان موتور راه‌اندازی شده و تعداد پذیرش سرویس در محل نسبت به سال گذشته 63 درصد افزایش داشته است.

 

برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش

یکی دیگر‌ از بخش‌های مراسم روز گذشته برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش بود.

در بخش اول این کارگاه برنامه کلاس‌های مهارت رفتاری و مشتری‌مداری توسط گودرزی، مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو برای امدادگران شرکت کرمان موتور برگزار شد.

در بخش دوم نیز کارگاه آموزشی دوم برای امدادگران به تدریس آقای اسماعیلی مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو میزبان امداد گران کرمان موتور بود

در پایان این ‌مراسم از امدادگران برتر شرکت کرمان موتور، تجلیل و قدردانی شد.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , امداد کرمان موتور , امداد گران , امداد گری , امداد نوروزی کرمان موتور , آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی , امداد نوروزی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علی مدبر : من 28خردادم فاکتور نشدم ولی 28خرداد بعضیا فاکتور شدن امروز ظهر
J7 : دوستانی که اردیبهشت براشون دعوتنامه الان اومده اگر امکانش هست بفرمایین مبلغ دعوتنامه چقدر اومده
علی مدبر : سلام منم 28خردادم هنوز فاکتور نشده چرا
شاهین Gl : سلام دوستان کسی اطلاع داره از 23 خرداد که جنگ شد و 24 تعطیلات بود .بعد از اون 25؛26؛27؛28؛29؛و... تا کی واریز وجه ها صورت گرفته؟؟؟ من 9 تیر تکمیل وجه کردم در صورتیکه از اول جی ال و تحویل شهریوری بودم. به نظرتون تراکم بین 25 خرداد که امروز فاکتور شدن تا 9 تیر زیاده؟چون ما از اول جی ال بودیم نمیدونم تا جه زمانی به جی ها فرصت تبدیل دادن
حسن : شاهین cvt ١٩ اسفند هم فاکتور شد وشاهین پلاس تا اول اردیبهشت داره فاکتور میشه
حسن : سلام دوستان یکی ازشاهین جی ال پرداخت ٢٨خرداد امروز ظهر فاکتور شده
عباس : سلام دوستان واريزي آذر ۱۴۰۳ شاهین G ده روز تبدیل زدم به GL پلاک نشده. کسی هست پلاک شده باشه
X5 خرداد : سلام لطفادوستانی که اردیبهشت ثبت نام کردن و دعوتنامه جدیدا براشون اومده چه مبلغی و باید واریز کنن
بهنام : آخرین آپدیت اپراتور ها برای اوایل مهر هست، بپرسین بهتون میگند
شیراز، تارا V1P، فوق العاده، تحویل۲۳مهر : سلام، من تحویل ۲۳ مهر هستم ولی هنوز فاکتور نشده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
جمشید پیش بهمن : پذیرش کی بودی داداش؟
مهدی : سلام تبدیل رینگ و موتور زدی
اطلس آذر : دوستان چطور ایرانخودرو و پارس خودرو سانروف دارن و به تعهداتشون طبق تاریخ عمل کردن،فقط برای ماها سانروف نیست؟ شما که نداشتین و نمیتونستید تهیه کنید گوه خوردین از ما پول گرفتین غلط کردین ثبت نام کردید، هنوز مال ماهارو ندادن باز دارن ثبت نام میکنن شما مال مایی که 2ساله علافیم رو ندارید بدین لعنت بهتون روزی نیست که نفرینتون نکنم سانروف ندارید اشکال نداره شاهین بدون سانروف بهمون بدین،سانروف نخواستیم برا خودتون،شاهین بدون سانروف رو از سود تاخیرمون کم کنید بدین
15 بهمن : آقا منم فاکتور شدم باورم نمیشه خدا شاهده.تکمیل وجه 23 اردیبهشت پیش فروش دهه فجر
قدیر ژانگولر : چرا فرسوده ها فاکتور نمیشن؟
سعید : هنوز تحویل نگرفتم فعلا آژانس حمل مشخص نشده ترافیک خودرو واسه تحویل زیاد احتمالا با تاخیر
مصطفی 31 شهریور : بر روح پاکشان صلوات...
اطلس آذر کشور بی قانون : فقط و فقط با شاهین جی ال تبدیل میزنم سود تاخیرم نمیخوام یا اطلس جی یا شاهین جی ال
وحید : سلام آقا سعید ماشین تحویل گرفتید چطوره
امیر : هر نمایندگی یکی دو تا داره نترس