آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی

آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی

 

سومین همایش آموزشی امدادگران شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به همت کرمان موتور در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

 

به گزارش ایران جیب از روابط عمومی کرمان موتور، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، دوشنبه، 15 بهمن 1403 در راستای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان کرمان موتور و افزایش سطح رضایت‌مندی خریداران، سومین همایش آموزشی امدادگران را برگزار کرد.

این همایش با حضور جمعی از مدیران ارشد کرمان موتور، امدادگران شرکت و آقای پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

کرمان موتور با آگاهی از اهمیت خدمات پس از فروش در حوزه خودروهای شخصی و البته کار و تجاری، گام مهمی را در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات و همچنین، انتقال تجربه پیشکسوتان این حوزه برداشت.

تقدیر از امدادگران برتر کرمان موتور

تقدیر از امدادگران برتر کرمان موتور

 سید حسین میری، مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، عضو هیئت مدیره کرمان موتور و صنایع خودروسازی کرمان به همراه بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو از برنامه‌های ویژه این شرکت برای ارائه خدمات پس از فروش و امدادی در تعطیلات عید نوروز خبر دادند.

 سید حسین میری در این مراسم با اشاره به اینکه امروزه تکنولوژی به کمک امدادگران آمده و با توجه به اینکه خودروها، دیگر از فاز تمام مکانیکی خارج شده‌اند و تعویض قطعات و عیب‌یابی آن‌ها بسیار ساده‌تر از خودروهای قدیمی‌تر شده است گفت: هدف‌گذاری شده تا از هوش مصنوعی در امدادرسانی استفاده شود و از این طریق بتوان زمان امداد را کاهش داد.

در ادامه این مراسم پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI با بیان اینکه امدادرسانی، ویترین خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز است، اظهارکرد: متأسفانه امروزه بسیاری از شرکت‌های خدمات امدادی، الزامات استاندارد را ندارند؛ اما شرکت امداد و خدمات تجارت بم خودرو، الزامات سبد خدمات‌رسانی سیار و قابلیت سامانه‌های ارتباطی را دارد که از نظر سازمان بازرسی کیفی، استانداردهای لازم را پاس می‌کند.

وی افزود: نیازهای آموزشی هم بخش مهمی از چرخه ارائه خدمات محسوب می‌شود و برگزاری چنین همایش‌هایی نشان از توجه ویژه شرکت خدمات تجارت بم خودرو به این موضوع است. باید توجه داشت که لحظات تماس مشتری با امدادگر، جزو حساس‌ترین زمان‌های خدمت‌رسانی به شمار می‌رود و امدادگرها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

فخیمی در انتها نیز گفت: هر سرویسی که در سطح شبکه نمایندگان مجاز یا شبکه امدادهای رسمی شرکت‌ها انجام می‌شود، باید حداقل دو ماه یا 3000 کیلومتر گارانتی داشته باشد. ارائه توضیحات کافی از سوی امدادگر، یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان، هنگام نیاز به امداد است و در واقع، مشتریان در آن لحظه، تمام ماهیت شرکت خودروساز را در وجود امدادگر مشاهده می‌کنند. بنابراین ضروری است که امدادگر چه رفتاری با مشتریان دارد و چگونه به سوال آن‌ها پاسخ می‌دهد.

بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تعداد کل پایگاه‌های امدادی سال جاری نسبت به سال گذشته، 14 درصد رشد دارد که پراکندگی مراکز امدادی و گستره خدمات شرکت را افزایش داده است افزود: در حال حاضر در 11 شهر کشور، خدمات سرویس در محل کرمان موتور راه‌اندازی شده و تعداد پذیرش سرویس در محل نسبت به سال گذشته 63 درصد افزایش داشته است.

 

برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش

یکی دیگر‌ از بخش‌های مراسم روز گذشته برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش بود.

در بخش اول این کارگاه برنامه کلاس‌های مهارت رفتاری و مشتری‌مداری توسط گودرزی، مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو برای امدادگران شرکت کرمان موتور برگزار شد.

در بخش دوم نیز کارگاه آموزشی دوم برای امدادگران به تدریس آقای اسماعیلی مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو میزبان امداد گران کرمان موتور بود

در پایان این ‌مراسم از امدادگران برتر شرکت کرمان موتور، تجلیل و قدردانی شد.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , امداد کرمان موتور , امداد گران , امداد گری , امداد نوروزی کرمان موتور , آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی , امداد نوروزی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
Maryam : سلام من ۱۴ آذرم فاکتور نشدم شاهین g
شاهین تیرماه : سلام از صبح تا الان۴ بار زنگ زدم کارشناسا میگن شاهین جی ال تا ۲۸ فروردین فاکتور شده
mina- sr3 : ali s3 فرستادم خدمتتون. ممنون از محبت شما
ali s3 : سلام دوستان پایینتر نوشتم که رفتم‌نمایندگی و اداره تحویل ۱ کیلومتر ۱۶ بهم گفتن ماشین حمل شده، ورودش هم برای اینجاست اما فعلا اینجا نیست، توی این ۳الی ۴ روزه بهتون زنگ میزنیم که بیاید همینجا اداره تحویل تحویل بگیرید منم کلی داد و بیداد کردم که بعد از ۱۴ ماه هنوز معلوم نیست ماشین کجا هست الان زنگ زدن که ساعت ۱۶:۳۰ بیا تحویل بگیر.... فقط خودتون پیگیر باشید، به نمایندگی فقط نسپارید به امید خدا برای من هم تا ۲ساعت دیگه تحویل میدن، انشالله همگی زودتر تحویل بگیرید و با دل خوش استفاده کنید
ali s3 : سلام دوستان پایینتر نوشتم که رفتم‌نمایندگی و اداره تحویل ۱ کیلومتر ۱۶ بهم گفتن ماشین حمل شده، ورودش هم برای اینجاست اما فعلا اینجا نیست، توی این ۳الی ۴ روزه بهتون زنگ میزنیم که بیاید همینجا اداره تحویل تحویل بگیرید منم کلی داد و بیداد کردم که بعد از ۱۴ ماه هنوز معلوم نیست ماشین کجا هست الان زنگ زدن که ساعت ۱۶:۳۰ بیا تحویل بگیر.... فقط خودتون پیگیر باشید، به نمایندگی فقط نسپارید به امید خدا برای من هم تا ۲ساعت دیگه تحویل میدن، انشالله همگی زودتر تحویل بگیرید و با دل خوش استفاده کنید
شاهین جی ال : هنوز 2اردیبهشت فاکتور نشده وای به حال ما تبدیل خردادیا،تحویل کجا بود داداش
ری را30اسفند : سلام دوست عزیزمیشه شماره ردیف قرادادت روبزاری
شاهین زمستان : دوستان که خرداد تبدیل زدین،چه خبرها؟ چرا نیستین تو گروه،نکنه تحویل گرفتین ؟
ali s3 : ۵ رقم اخر شاسی رو بفرستید
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
3 تیر فروش فوری مادران : سلام من هنوز فاکتور نشدم تحویل 3 تیر فروش فوری مادران
فوق العاده بهمن 403 : کاهش تولید بعلت واگذاری خودروسازان به بخش خصوصی است. مخصوصا واگذاری به به قطعه سازان! قطعه سازان تولیدات داخلی را گروگان گرفته‌اند و با دولت درحال چانه زنی هستند.
کوییکGXL : داداش بازم شما یک قدم جلوتری حداقل مدارک خودرو دستتونه کمی دلخوشی داره ما که هنوز از هیچی خبر نداریم 7 ماه پول ریختیم زنگ میزنیم میگن صبورباشید
بهمن پادرا دو گابین : سلام کارون
207پانا پیش تحویل31خرداد : سلام امکان تحویل حضوری هم داریم؟
اطلس جی : انشالله که صحت نداره 4 یا 5 ماه دیگه ، آخه خدا نابودشان کنه اردیبهشت پارسال 65 گرم طلای بی زبون فروختم ثبت نام کردم سری دوم هم خودرو زیر پامو فروختم تکمیل وجه کردم 2 سال هم که اعصاب و روان و وقتمو ای سایپای بی وجدان گرفت .خب اگه جنگه اگه آتش سوزی و تحریم بوده واسه ایران خودرو هم بوده چطور اونا سر موقع تحویل میدن خودرو این همش بهانه هست مشخص نیست چقدر اختلاس شده که الان دارن با سرمایه ما بدبختا جبران میکنن آخر کارم یه کوییک رو کمی تغییرش میدن به اسم اطلس جی ال میندازن بهمون ایران خودرو طرح مادران سه ماهه داره سورن تحویل میده چقدرم سود داره هر کی ثبت نام کرده ما هم باید التماس کنیم که تو رو خدا یه اطلس نابود بهمون بدن ای خداااا دردمو به کی بگم
اطلس سواران : سلام دوست عزیز بعید میدونم سود تاخیر بدن کسی تا به حال بعد از تحویل ماشین سود تاخیر گرفته؟؟؟
عباس : تحویل 31مرداد فقط خدا میدونه کی تحویل میدن
قنواتی : در این میان، در روزهای گذشته نامه ای با عنوان «فرم ثبت کسری، زون و عیوب قطعات ساینا» در فضای مجازی منتشر شده که فعالان بازار آن را نشانه ای از بحران زنجیره تامین و تشدید تولید ناقص در خط تولید گروه ساینا تعبیر کرده اند؛ مساله ای که در سال گذشته نیز بارها تولید و عرضه برخی دیگر از محصولات این گروه خودروسازی را با مشکل مواجه کرده بود. بررسی این فرم نشان می‌دهد که قطعات کسری ساینا، قطعاتی جزیی نیستند. هر خودرو برای به حرکت درآمدن به قوای محرکه، جعبه دنده و مجموعه برق خودرو نیاز دارد. براساس این فرم، به نظر می‌رسد که سایپا برای بقای خط تولید خود، متحمل هزینه های فراوانی مانند لیفتراک شده باشد.
دنا 6دنده31تیر : دنا 6سرعته رینگ آلومینیومی نمی دونید تا چ تاریخی فاکتور شده