آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی

آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی

 

سومین همایش آموزشی امدادگران شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به همت کرمان موتور در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

 

به گزارش ایران جیب از روابط عمومی کرمان موتور، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، دوشنبه، 15 بهمن 1403 در راستای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان کرمان موتور و افزایش سطح رضایت‌مندی خریداران، سومین همایش آموزشی امدادگران را برگزار کرد.

این همایش با حضور جمعی از مدیران ارشد کرمان موتور، امدادگران شرکت و آقای پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

کرمان موتور با آگاهی از اهمیت خدمات پس از فروش در حوزه خودروهای شخصی و البته کار و تجاری، گام مهمی را در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات و همچنین، انتقال تجربه پیشکسوتان این حوزه برداشت.

تقدیر از امدادگران برتر کرمان موتور

تقدیر از امدادگران برتر کرمان موتور

 سید حسین میری، مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، عضو هیئت مدیره کرمان موتور و صنایع خودروسازی کرمان به همراه بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو از برنامه‌های ویژه این شرکت برای ارائه خدمات پس از فروش و امدادی در تعطیلات عید نوروز خبر دادند.

 سید حسین میری در این مراسم با اشاره به اینکه امروزه تکنولوژی به کمک امدادگران آمده و با توجه به اینکه خودروها، دیگر از فاز تمام مکانیکی خارج شده‌اند و تعویض قطعات و عیب‌یابی آن‌ها بسیار ساده‌تر از خودروهای قدیمی‌تر شده است گفت: هدف‌گذاری شده تا از هوش مصنوعی در امدادرسانی استفاده شود و از این طریق بتوان زمان امداد را کاهش داد.

در ادامه این مراسم پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI با بیان اینکه امدادرسانی، ویترین خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز است، اظهارکرد: متأسفانه امروزه بسیاری از شرکت‌های خدمات امدادی، الزامات استاندارد را ندارند؛ اما شرکت امداد و خدمات تجارت بم خودرو، الزامات سبد خدمات‌رسانی سیار و قابلیت سامانه‌های ارتباطی را دارد که از نظر سازمان بازرسی کیفی، استانداردهای لازم را پاس می‌کند.

وی افزود: نیازهای آموزشی هم بخش مهمی از چرخه ارائه خدمات محسوب می‌شود و برگزاری چنین همایش‌هایی نشان از توجه ویژه شرکت خدمات تجارت بم خودرو به این موضوع است. باید توجه داشت که لحظات تماس مشتری با امدادگر، جزو حساس‌ترین زمان‌های خدمت‌رسانی به شمار می‌رود و امدادگرها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

فخیمی در انتها نیز گفت: هر سرویسی که در سطح شبکه نمایندگان مجاز یا شبکه امدادهای رسمی شرکت‌ها انجام می‌شود، باید حداقل دو ماه یا 3000 کیلومتر گارانتی داشته باشد. ارائه توضیحات کافی از سوی امدادگر، یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان، هنگام نیاز به امداد است و در واقع، مشتریان در آن لحظه، تمام ماهیت شرکت خودروساز را در وجود امدادگر مشاهده می‌کنند. بنابراین ضروری است که امدادگر چه رفتاری با مشتریان دارد و چگونه به سوال آن‌ها پاسخ می‌دهد.

بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تعداد کل پایگاه‌های امدادی سال جاری نسبت به سال گذشته، 14 درصد رشد دارد که پراکندگی مراکز امدادی و گستره خدمات شرکت را افزایش داده است افزود: در حال حاضر در 11 شهر کشور، خدمات سرویس در محل کرمان موتور راه‌اندازی شده و تعداد پذیرش سرویس در محل نسبت به سال گذشته 63 درصد افزایش داشته است.

 

برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش

یکی دیگر‌ از بخش‌های مراسم روز گذشته برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش بود.

در بخش اول این کارگاه برنامه کلاس‌های مهارت رفتاری و مشتری‌مداری توسط گودرزی، مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو برای امدادگران شرکت کرمان موتور برگزار شد.

در بخش دوم نیز کارگاه آموزشی دوم برای امدادگران به تدریس آقای اسماعیلی مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو میزبان امداد گران کرمان موتور بود

در پایان این ‌مراسم از امدادگران برتر شرکت کرمان موتور، تجلیل و قدردانی شد.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , امداد کرمان موتور , امداد گران , امداد گری , امداد نوروزی کرمان موتور , آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی , امداد نوروزی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
J4مشکی تهران : سلام دوستان ثبت نام 21اذر زنگ زدم نمایندگی گفتن تا اخر اسفند اگه قراردادت زده1403تحویل میدن کسی اطلاعی داره
X5 : سلام ابان ماه x5 نقدی ثبت نام کردم گفتن فردا 12/4 تحویل خودرو نه از مدارک خبری شده و نه شاسی خورده مرحله ی تکمیل وجه مانده هیچ تغییری نکرده وبعدازنمایندگی تماس گرفتن گفتن قبل از عید بخوای مدل۴۰۳ میدیم واردیبهشت بگیری۴۰۴ میدم وسود میدیم معلوم نیست چند ماه طول بکشه
علی : سلام وقت بخیر ۱اسفند ثبت نام کردم رنگ ماشین نمایندگی اشتباه زده میخوام رنگشو عوض کنم چیکارکنم ممنون میشم راهنماییم کنید
علی : داداش من ۳۰ بهمن فاکتور شد ۴۰۴ شد مدل ماشینم ۲۰۷ سقف فلز
علی : بدشانسی آوردی من ۳۰ بهمن موعد تحویل بود همون ۳۰م فاکتور شد و ۴۰۴ خورد ۲۰۷
رامین : رنگ مشکی سفید تموم شده بود بنظرت سر موقع تحویل میدن
مسعود cvt آذر : دقیقا منم سوالم همینه...کسی هست از ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان کسی هست تکمیل وجه کرده باشه؟
T8 : سلام کسی هست ثبت نام آذر ماه T8 تحویل گرفته باشه
تارا v1p بهمن : فقط با کارتی که ماشین به اسمشه میشه پرداخت کرد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ایکس22 : کسی تماس نگرفته؟؟؟؟
پاسخ به ایکس 22مشهد : قرارداد9اذرم
پاسخ به ایکس 22مشهد : من تماس گرفتم گفتن نخورده ودوروزدیگه تماس بگیر
ایکس22مشهد ک : سلام دوستان ایکس22ثبتنام آذر امروز با دفتر مرکزی تماس داشته باشین ببینیم مجوز خروج خوردیم یا نه و نتیجه رو اینجا بیان کنید متشکر
ساینا اس : تکمیل وجه12دی بودم دوم اسفند فاکتور شدم چند روز طول میکشه پلاک شدنش؟
زهرا خوزستان سورن سفید مادران : منم پلاک نشده
ایکس 33اتومات : سلام دوست عزیز مدل چند خوردی؟ وامت کی واریز شد؟
اطلس مهر : ای خدا چقدر انتظار محمد وقته نوبتت بشه
اطلس جی طرح مادران هفته چهار بهمن : من 62گرم فروختم خرداد الانم دارم میرم برا تکمیل وجه کوییک دوباره طلا بفروشم ان شاالله ک قبل سال کوییکو تحویل بدن مردم از غصه خوردن ذره ذره طلا جمع کردیم راحت ب باد رفت
پذیرش 25 مهر : هنوز مشخص نیست انشالله که 404بشه