آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی

آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی

 

سومین همایش آموزشی امدادگران شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به همت کرمان موتور در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

 

به گزارش ایران جیب از روابط عمومی کرمان موتور، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، دوشنبه، 15 بهمن 1403 در راستای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان کرمان موتور و افزایش سطح رضایت‌مندی خریداران، سومین همایش آموزشی امدادگران را برگزار کرد.

این همایش با حضور جمعی از مدیران ارشد کرمان موتور، امدادگران شرکت و آقای پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

کرمان موتور با آگاهی از اهمیت خدمات پس از فروش در حوزه خودروهای شخصی و البته کار و تجاری، گام مهمی را در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات و همچنین، انتقال تجربه پیشکسوتان این حوزه برداشت.

تقدیر از امدادگران برتر کرمان موتور

تقدیر از امدادگران برتر کرمان موتور

 سید حسین میری، مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، عضو هیئت مدیره کرمان موتور و صنایع خودروسازی کرمان به همراه بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو از برنامه‌های ویژه این شرکت برای ارائه خدمات پس از فروش و امدادی در تعطیلات عید نوروز خبر دادند.

 سید حسین میری در این مراسم با اشاره به اینکه امروزه تکنولوژی به کمک امدادگران آمده و با توجه به اینکه خودروها، دیگر از فاز تمام مکانیکی خارج شده‌اند و تعویض قطعات و عیب‌یابی آن‌ها بسیار ساده‌تر از خودروهای قدیمی‌تر شده است گفت: هدف‌گذاری شده تا از هوش مصنوعی در امدادرسانی استفاده شود و از این طریق بتوان زمان امداد را کاهش داد.

در ادامه این مراسم پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI با بیان اینکه امدادرسانی، ویترین خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز است، اظهارکرد: متأسفانه امروزه بسیاری از شرکت‌های خدمات امدادی، الزامات استاندارد را ندارند؛ اما شرکت امداد و خدمات تجارت بم خودرو، الزامات سبد خدمات‌رسانی سیار و قابلیت سامانه‌های ارتباطی را دارد که از نظر سازمان بازرسی کیفی، استانداردهای لازم را پاس می‌کند.

وی افزود: نیازهای آموزشی هم بخش مهمی از چرخه ارائه خدمات محسوب می‌شود و برگزاری چنین همایش‌هایی نشان از توجه ویژه شرکت خدمات تجارت بم خودرو به این موضوع است. باید توجه داشت که لحظات تماس مشتری با امدادگر، جزو حساس‌ترین زمان‌های خدمت‌رسانی به شمار می‌رود و امدادگرها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

فخیمی در انتها نیز گفت: هر سرویسی که در سطح شبکه نمایندگان مجاز یا شبکه امدادهای رسمی شرکت‌ها انجام می‌شود، باید حداقل دو ماه یا 3000 کیلومتر گارانتی داشته باشد. ارائه توضیحات کافی از سوی امدادگر، یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان، هنگام نیاز به امداد است و در واقع، مشتریان در آن لحظه، تمام ماهیت شرکت خودروساز را در وجود امدادگر مشاهده می‌کنند. بنابراین ضروری است که امدادگر چه رفتاری با مشتریان دارد و چگونه به سوال آن‌ها پاسخ می‌دهد.

بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تعداد کل پایگاه‌های امدادی سال جاری نسبت به سال گذشته، 14 درصد رشد دارد که پراکندگی مراکز امدادی و گستره خدمات شرکت را افزایش داده است افزود: در حال حاضر در 11 شهر کشور، خدمات سرویس در محل کرمان موتور راه‌اندازی شده و تعداد پذیرش سرویس در محل نسبت به سال گذشته 63 درصد افزایش داشته است.

 

برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش

یکی دیگر‌ از بخش‌های مراسم روز گذشته برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش بود.

در بخش اول این کارگاه برنامه کلاس‌های مهارت رفتاری و مشتری‌مداری توسط گودرزی، مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو برای امدادگران شرکت کرمان موتور برگزار شد.

در بخش دوم نیز کارگاه آموزشی دوم برای امدادگران به تدریس آقای اسماعیلی مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو میزبان امداد گران کرمان موتور بود

در پایان این ‌مراسم از امدادگران برتر شرکت کرمان موتور، تجلیل و قدردانی شد.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , امداد کرمان موتور , امداد گران , امداد گری , امداد نوروزی کرمان موتور , آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی , امداد نوروزی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
X33 Cross cvt 25 نظر
صابری 1 19 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین اتومات cvt اسفند : سلام به همه شرکت سایپا واقعن دزد هستش. هیچوقت از سایپا ماشین نگیرید. خیلی مسخره هستش ؛ حیف پول که بریزی سایپا. افرادی که مهر 1402 مبلغ 290 به سایپا ریختن. سود مشارکتشون حذف شده که هیچ و دعوتنامه هم ندادن براشون. بعد اونایی که واریز اولیه شون اسفند 1402 و نیمه شعبان و اردیبهشت 1403 بوده رو دعوتنامه میدن و جلوتر فاکتور میکنن. حالا یا جوانی جمعیت یا عادی یا هر طرح دیگه ای. هیچ ناظر و نهادی هم پاسخگو و نظارت نداره. میان اونا رو
مجا خان : سلام دوستان من قبل عیدx5 رو تحویل گرفتم ولی هنوز سند سبز ماشین نیومده بقیه هم مثل من هستن؟
میلاد : شما واریزت چندم مهر بود؟ اینجا اکثرا مهر هستن و پیامک دوم‌نیومده اصلا
سهند دی : سلام مهلت تکمیل وجه تا کی هست؟
مبین 30 اسفند : سلام مبارک باشد.واریزی دوم شما کی بوده؟
ناشناس : 6 خرداد 402 شاهین برنده شدم 20 مهر 402 ک شرکت سایپا فراخوان پیامک اومد بیا شاهین اتومات 23 واریز وجه اولیه 290 میلیون 24 مهر 402 پذیرش -- توی هفته چهارم اسفند ماه 403 منتظر پیامک دعوتنامه تکمیل وجه بودیم نیومد تا الان هم منتظر دوسال معطل یه شاهین اتومات شدیم والاه هروز کارم شده یه پام نمایندگی یه اینجا قبل یه هفته مونده بود به عید برگه سخا پرکردم هم پلیس تایید کرد احراز محل سکونتمو هم مامور اداره پست برگه سخا بردم نمایندگی قبول نکرد گفت هر وقت پیامک دعوتنامه تکمیل وجه اومد بیار سخارو
مرادزاده : منم مثل شما
ناشناس : در جواب حاج مهدی اردیبهشت میشه خرداد میشه تیر میشه مرداد میشه شهریور ............همش سرکاری هست نمیشه اعتماد کرد اشتباه من هم همین خرداد 402 شاهین برنده شدم 20 مهر 402 ک شرکت سایپا فراخوان پیامک اومد بیا شاهین اتومات 23 واریز وجه توی اسفند 403 منتظر پیامک دعوتنامه تکمیل وجه بودیم نیومد تا الان هم منتظر دوسال معطل یه شاهین اتومات شدیم
مهدی : داداش مرکز پاسخگویی که زنگ میزنی هر بار یه جواب میدن بهت برا من که اینجوری بود شما برو تو سایت ایران خودرو یه درخواست شکایت برای عدم فاکتور شدن ماشینت بده ببین جوابش چی میاد تا ۷۲ ساعت باید جوابش بیاد انشالله هر چه زودتر فاکتور بشی
محمد : بریم من پایه ام فردا صبح من دوباره میرم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ایوب : تاخیرو 3 ماه در نظر بگیر فعلا
اطلس : سلام چرا کوییک اس برا من126امده برا بعضی 121
هایما اس 7 پرو : 17 خردادماه، هنوز فاکتور نشده
حسین : 207 سقف فلز تا. چه تاریخی فاکتور شده
محمد : سلام سورن موتور. جدید تا چه تاریخی فاکتور شده
حسین دوگانه 75 تحویل سی اسفند : سلام دوگانه 75 لیتری تحویلی 30 اسفند کسی مونده فاکتور نشده باشه؟ من فاکتور نشدم هنوز ،کسی اطلاعی داره چخبره
207سقف فلز : تحویل مرداد کی تکمیل وجه باید بیاد افزایش میخوره ؟
محمدعلی : منم همینم تغییر رنگ زدم
محمد : 11 خرداد. شما چی؟
دنا 6دنده : من الان تاییدیه اداره پست گرفتم فردا نمایندگی میبرم