آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی

آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی

 

سومین همایش آموزشی امدادگران شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به همت کرمان موتور در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

 

به گزارش ایران جیب از روابط عمومی کرمان موتور، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، دوشنبه، 15 بهمن 1403 در راستای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان کرمان موتور و افزایش سطح رضایت‌مندی خریداران، سومین همایش آموزشی امدادگران را برگزار کرد.

این همایش با حضور جمعی از مدیران ارشد کرمان موتور، امدادگران شرکت و آقای پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

کرمان موتور با آگاهی از اهمیت خدمات پس از فروش در حوزه خودروهای شخصی و البته کار و تجاری، گام مهمی را در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات و همچنین، انتقال تجربه پیشکسوتان این حوزه برداشت.

تقدیر از امدادگران برتر کرمان موتور

تقدیر از امدادگران برتر کرمان موتور

 سید حسین میری، مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، عضو هیئت مدیره کرمان موتور و صنایع خودروسازی کرمان به همراه بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو از برنامه‌های ویژه این شرکت برای ارائه خدمات پس از فروش و امدادی در تعطیلات عید نوروز خبر دادند.

 سید حسین میری در این مراسم با اشاره به اینکه امروزه تکنولوژی به کمک امدادگران آمده و با توجه به اینکه خودروها، دیگر از فاز تمام مکانیکی خارج شده‌اند و تعویض قطعات و عیب‌یابی آن‌ها بسیار ساده‌تر از خودروهای قدیمی‌تر شده است گفت: هدف‌گذاری شده تا از هوش مصنوعی در امدادرسانی استفاده شود و از این طریق بتوان زمان امداد را کاهش داد.

در ادامه این مراسم پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI با بیان اینکه امدادرسانی، ویترین خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز است، اظهارکرد: متأسفانه امروزه بسیاری از شرکت‌های خدمات امدادی، الزامات استاندارد را ندارند؛ اما شرکت امداد و خدمات تجارت بم خودرو، الزامات سبد خدمات‌رسانی سیار و قابلیت سامانه‌های ارتباطی را دارد که از نظر سازمان بازرسی کیفی، استانداردهای لازم را پاس می‌کند.

وی افزود: نیازهای آموزشی هم بخش مهمی از چرخه ارائه خدمات محسوب می‌شود و برگزاری چنین همایش‌هایی نشان از توجه ویژه شرکت خدمات تجارت بم خودرو به این موضوع است. باید توجه داشت که لحظات تماس مشتری با امدادگر، جزو حساس‌ترین زمان‌های خدمت‌رسانی به شمار می‌رود و امدادگرها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

فخیمی در انتها نیز گفت: هر سرویسی که در سطح شبکه نمایندگان مجاز یا شبکه امدادهای رسمی شرکت‌ها انجام می‌شود، باید حداقل دو ماه یا 3000 کیلومتر گارانتی داشته باشد. ارائه توضیحات کافی از سوی امدادگر، یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان، هنگام نیاز به امداد است و در واقع، مشتریان در آن لحظه، تمام ماهیت شرکت خودروساز را در وجود امدادگر مشاهده می‌کنند. بنابراین ضروری است که امدادگر چه رفتاری با مشتریان دارد و چگونه به سوال آن‌ها پاسخ می‌دهد.

بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تعداد کل پایگاه‌های امدادی سال جاری نسبت به سال گذشته، 14 درصد رشد دارد که پراکندگی مراکز امدادی و گستره خدمات شرکت را افزایش داده است افزود: در حال حاضر در 11 شهر کشور، خدمات سرویس در محل کرمان موتور راه‌اندازی شده و تعداد پذیرش سرویس در محل نسبت به سال گذشته 63 درصد افزایش داشته است.

 

برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش

یکی دیگر‌ از بخش‌های مراسم روز گذشته برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش بود.

در بخش اول این کارگاه برنامه کلاس‌های مهارت رفتاری و مشتری‌مداری توسط گودرزی، مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو برای امدادگران شرکت کرمان موتور برگزار شد.

در بخش دوم نیز کارگاه آموزشی دوم برای امدادگران به تدریس آقای اسماعیلی مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو میزبان امداد گران کرمان موتور بود

در پایان این ‌مراسم از امدادگران برتر شرکت کرمان موتور، تجلیل و قدردانی شد.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , امداد کرمان موتور , امداد گران , امداد گری , امداد نوروزی کرمان موتور , آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی , امداد نوروزی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
رضا خان : سلام آقا واریز اولیه 6 شهریور موعد تححویل اسفند 1403 تکمیل وجه 11 اردیبهشت فاکتور 30 آبان ولی هنوز پلاک نشدم آیا کسی مثل من هستش؟؟ چه گیری کردیما جلوجلو فاکتور کردن الان میخوان یک ماه پلاک کردن رو لفت بدن یک ماه هم تخویل رو و اینطوری 2 ماه سود تاخیر کمتر بدن چه آشغالایین اینا به والله
T8 : سلام دوستان به نظرتون هفته دیگه t8 افزایش قیمت‌داره؟
علی : برای من از اواخر آبان که در مرحله ارسال مدارکه تا حالا بدستم نرسیده
حسام شاهین جی : دوستان تجمع تجمع تجمع تجمع تجمع تجمع شنبه ۱۵ اذر درب سایپا
مریم : دوست عزیز اصلا اسرار به امدن دعوتنامه نکن. اینجوری لااقل نصف پولت رفته. منه بدبخت دقیقا پارسال 17 آذر تکمیل وجه کردم هنوز خبری نیست. یعنی اگه با پولم علف هم خریده بودم الان دو برابر بود.
J7/2 : سلام تقریبا یک هفته کاری شما چندم تکمیل وجه کردی؟چندم شاسی شدید؟
فریبا : اگه دی ماه پارسال پولی که دادیم به سایپا میدادیم طلا الان نزدیک ۷۰۰میلیون پول داشتیم
اهورا : به قول معروف اقا محمد شلش کن زیاد تو فکرش نرو این بی پدرا که فعلا ماشینی بهمون نمیدن فقط خودمون عذاب میدیم. یعنی در واقع چاره ای جز صبر نداریم
ایگل نقره ای : میگن بعضی وقتها پیامک دیر میاد سایت payment رو نگاه کن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207اتو سقف فلز30دی : مهدی واسه من 17 روزه رو فاکتور میچرخه هنوز فاکتور نشده
خسرو هستم : سلام صبح بخیر همگی 3روز پیش پول ریختم الان رفتم تو پیگیری دیدم 4تاچراغ دست تو دست هم روشنن؟ ؟ طبیعیه اینکار؟ آمادا تخصیص شدم فکر کنم چون من تاکسی داشتم استعلام گرفتن زود میدن
علیرضا دنا اتو اپشنال تیتانیوم بهمن : نه داداش فاکتور نشدم اگر منظورت با منه فعلا مرحله 6 هنوز ی تعدادی مونده ما مرحله 7 هستیم دنا اپشنال پیش فروش عادی تازه فقط سفید تحویل دی فاکتور شده هنه طرحها بجز فرسوده یاس
ساینا تک تکمیل وجه 12آبان : من ثبت نام پیش فروش تیر ماه 404 هستم و هفته چهارم آذر ماه موعد تحویل بود. اول آبان دعوتنامه اومد و بنده 13 آبان تکمیل وجه کردم. خیلی خوشحال که شاید زودتر هم بدن علاوه بر افزایش قیمت که 50 درصدش شامل حالم شد. حالا هم که نامعلوم کسی خبر داره چقدر طول می کشه تاخیر
31شهریور : سلام مبارکت باشه دعا کن زود مال منم فاکتور بشه تحویل بدن 56924
207 فرسوده تحویل آذر ماه : برای من تحویل اذر بود 21ابان امد نامه 10اذر مهلت پرداخت داشت تحویل هم زده 60 روزه. اقا مهم فک پلاک اسقاط که راهور انجام بده برای من 10 مهر دادم اسقاط 28 ابان فک شد
پیش فروش6اسفند : سلام من طرح عادی تک سوز ثبت نام اولیه 6اسفند 1403 تحویل شهریور و 4مرداد تکمیل وجه کردم و با 4ماه و یک هفته تاخیر دیروز فاکتور شدم با شماره پذیرش 12220734 و بدون فعال کرد اس بی ار فاکتورشدم جهت اطلاع به دوستان ایشالا شمام زودتر فاکتور بشید واز شر سایپا خلاص بشیو ماکه صبرمون لب ریز شد بعداز5 ماه خدا ازشون نگذره
مهدی : چراغ تحویل الان روشن شد برام 12355129
مسعود : داداش چطوری شکایت ثبت کردی؟
207 فرسوده تحویل آذر ماه : اقا برای من 16 شهریور پیامک برنده شدن امد مبلغ اول ریختم 10 مهرماه پیامک تحویل اسقاط امد بردم ماشین تحویل اسقاط دادم 21ابان دعوتنامه نامه واریز دوم امد تحویل خودرو 30 اذر ماه زده الان ایران خودرو پیامک اسقاط پیش فروش تا اسفندماه راه فرستاده شرایط سایپا را نمی دانم چه طوری