تصور کنید که شما مالک یک خودروی کامارو ZL1 هستید که تنها 16,000 کیلومتر کار کرده است؛ خودروی خود را به دلیل مشکلی که برای رنگ آن بوجود آمده است به نمایندگی میبرید تا با استفاده از گارانتی این مشکل را رفع کنید.
اما پس از آن، تماسی از جانب رئیس نمایندگی با شما گرفته میشود و اعلام میکند که یکی از کارمندان این نمایندگی، خارج از وقت اداری خودروی 580 اسب بخاری شما را برای گشتن در سطح شهر به بیرون برده و با دکل تلفن برخورد کرده است. این مساله برای یک زوج اتفاق افتاده است. این زوج در حال درگیری با رئیس نمایندگی برای تعویض خودروی آسیب دیده با یک دستگاه جدید از همان مدل هستند. شرکت بیمه نیز در رابطه با این موضوع دچار مشکل شده است.
بر اساس اطلاعاتی که به دست آمده، نمایندگی پیشنهاد تعویض خودروی این زوج با یک دستگاه کامارو ZL1 که مقدار کارکرد آن بیشتر از 16,000 کیلومتر است را به آنها داده است که آنها این پیشنهاد را رد کردند. در اینجا چند عکس از این خودرو وجود دارد؛ خود را جای رییس نمایندگی بگذارید؛ اگر شما در چنین شرایطی قرار گرفته بودید چه پیشنهادی برای این زوج داشتید و یا چه تصمیمی میگرفتید؟