خیانت در امانت!

خیانت در امانت!

تصور کنید که شما مالک یک خودروی کامارو ZL1 هستید که تنها 16,000 کیلومتر کار کرده است؛ خودروی خود را به دلیل مشکلی که برای رنگ آن بوجود آمده است به نمایندگی می‌برید تا با استفاده از گارانتی این مشکل را رفع کنید.

خیانت در امانت!

اما پس از آن، تماسی از جانب رئیس نمایندگی با شما گرفته می‌شود و اعلام می‌کند که یکی از کارمندان این نمایندگی، خارج از وقت اداری خودروی 580 اسب بخاری شما را برای گشتن در سطح شهر به بیرون برده و با دکل تلفن برخورد کرده است. این مساله برای یک زوج اتفاق افتاده است. این زوج در حال درگیری با رئیس نمایندگی برای تعویض خودروی آسیب دیده با یک دستگاه جدید از همان مدل هستند. شرکت بیمه نیز در رابطه با این موضوع دچار مشکل شده است.

خیانت در امانت!

بر اساس اطلاعاتی که به دست آمده، نمایندگی پیشنهاد تعویض خودروی این زوج با یک دستگاه کامارو ZL1 که مقدار کارکرد آن بیشتر از 16,000 کیلومتر است را به آن‌ها داده‌ است که آن‌ها این پیشنهاد را رد کردند. در اینجا چند عکس از این خودرو وجود دارد؛ خود را جای رییس نمایندگی بگذارید؛ اگر شما در چنین شرایطی قرار گرفته بودید چه پیشنهادی برای این زوج داشتید و یا چه تصمیمی می‌گرفتید؟


منبع

AutoBlog

برچسب : شورولت , کامارو , Z1






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

8 نظر

شهرام قوامی
3

هم بهش ماشین نو میدادم
هم خسارت معطلی مشتری رو میدادم
درسته اتفاق بدیه واسه نمایندگی ولی میتونه از این اتفاق مثل تویوتا به عنوان یه ابزار تبلیعاتی قوی استفاده کنه و اسم نمایندگیشو بندازه سر زبونا
ولی کارمندو اخراج نمیکردم
ازش تعهد سفت و سخت میگرفتم
نگهش میداشتم از حقوقش بابت خسارت کم میکردم
اینجوری بهتر نیس؟
12:59  1392/10/27
پاسخ دادن
کاربر: 1234khashayar
0

مطمئنید با دکل برق تصادف کرده؟
17:32  1392/10/26
پاسخ دادن
Hamidreza
6

حالا به دور از همه اینا..میگم عجب حفاظ غولی پشت سپرش هست!!با این بری توی یه درخت هیچی نمیشه :)))
13:48  1392/10/22
پاسخ دادن
افشین
12

حتما" بهشون یک خودرو نو داده خواهدشد و این بعنوان کمترین کاری است که انجام خواه شد.
برخورد با کارمند خاطی هم در روش کارشان تعریف شده است ؛ نه اولین باره که چنین اتفاقی می افته و نه اینکه خارجی ها با کسی تعارف دارن
09:16  1392/10/22
پاسخ دادن
surosh
9

یک ماشین جدید براش می گرفتم و این کارمند رو با لگد می انداختم بیرون.
22:51  1392/10/21
پاسخ دادن
hasaan
11

به آن ها یک خودروی جدید میدادم و آن کارمند را خارج میکردم
18:00  1392/10/21
پاسخ دادن
حامد
37

اگه تو ایران بود خیلی راحت میگفتم بمن ربطی نداره برین از همونی که ماشین شمارو برده شکایت کنین خسارت بگیرین ... از نظر قانونی هم مشکلی نداشتم :)))))
17:56  1392/10/21
پاسخ دادن
میلاد س
23

من بودم برای حفظ اعتبارم یه کاماروی نو بهشون میدادم، و بلایی سر اون کارمند میاوردم که تا عمر داره هوس چنین کاری به سرش نزنه.
17:53  1392/10/21
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
پاسخ به مهندس : جناب آقای مهندس عزیز سلام والا بنده اطلاعاتم را از سایت باما در قسمت مشخصات فنی (اطلس)و (رانا پلاس ارتقایافته) بدست آوردم و اینجا گفتم و اینکه سایپا یا ایرانخودرو میخوان بعدا یه آپشنی را اضافه کنن و یا حذف کنن دیگه بنده خبر ندارم چون در آنجا کار نمی کنم ! در قسمت مشخصات فنی و آپشنها در سایت معتبر باما نوشته اطلس سنسور باران دارد و سانروف و رینگ آلومینیومی به صورت سفارشی هست .همین طور در سایت باما قیمت روز بازار (به جز پنجشنبه ها و جمعه ها و ایام تعطیل ) هم که هر روز حدود ساعت 2 ظهر به بعد آپدیت میشه. در ضمن من دو برادر بزرگتر از خودم دارم یکشون کوییک آر اس تازه گرفته و یکشون رانا پلاس سقف شیشه ایی مدل 1401 صفر گرفته بوده . من پشت دوتا ماشین نشستم ماشینهای بدی نیستن و کار راه اندازن دیگه طبق تجربه خودم میخواستم به آقا یاشار عزیز راهنمایی کرده باشم چون قیمت خودرو ارزان نیست و بنده خدا پول و سرمایشو که با سختی بدست آورده میخواد بده ماشین پس بهتره که درست یکی را راهنمایی کنیم !!!
دروغگوها : خداروشکر همه کارمندای کرمان موتور اومدن کامنت گذاشتن اینجا و شاسی شدن یا تحویل گرفتن
تارا v4 lx : تحویل کی بودید چه ماشینی؟
طاهر : سلام چرا برای سهند از دیروز نمایندگی در شهر تهران ندارد
فرهنگ : برای همه همین را زده حتی برای افرادی که تکمیل وجه کرده اند هم زده هیچ اطلاعاتی از طرف شرکت عرضه کننده صادر نشده است
j7 : سلام داداش منم مثل شما هستم ولی خبری از تحویل نیستش
s3 اصفهان : شانسی هست بعضی وقتا یک هفته بعضی وقتا 10 روز ولی توی گروه مواردی بوده یکماه هم طول کشیده
لطیف : سلام این ماشین واقعا ماشینه نه دنگ فنگ یا هوو ماشین امریکای نسل جدید خیلی راحت واپشنهای خوبی دارن
محمد : سلام صبح بخیر . شما فکر میکنی به یه مشت آدم بی سواد طرفی . یه سر به خودت بزن این چرتا پرتها چیه مینویسی . هیچ اطلاعاتی از سمت عرضه کننده صادر نشده یعنی همه که ثبت نام کرده اند ثبت نامشان یه مشکلی داره، نخیر آقا
مجتبی S3 : مقصر نمایندگیه که تاخیر در تحویل داشته،مشتری همون روزی که قرارداد امضا میکنه و ودیعه میده قرادادش تکمیل میشه.حالا خودشون میگن یک ماه بعد تکمیل شده تاوانشو باید مشتری بده؟؟؟؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
6دنده : سلام تا تاریخ 5 فاکتور اما پرونده هم مهمه خود من واریزی7 پرونده 8خبری نیست
Behead.ghz : سلام وقتتون بخیر دوستان . اولویت تابستان دنا پلاس معمولی تبدیل به شش دنده کی فراخوان میدن بنظرتون ممنون..
رانا پلاس تبدیل به 207 tu3 : سلام تبدیل به 207 تکمیل وجه 12 دی فاکتور شد به نظرم ملاک فاکتور تاریخ تکمیل وجه هست نه تاریخ تبدیل
نیما : سلام برای 207 سقف شیشه ارتقا تحویل آخر تیر که دعوت نامه اومده بعد تکمیل وجه ،. امکان تحویل زودتر از موعد تحویل هست ؟ تاریخ تحویل 4/31 هست
علی : من هم هستم تا پای جان
خلیل : سلام به نظرتون برای 207تبدیل اومده پول واریزکنم یاصبرکنم تا پیامک خودم بیاد نوبتم نسوزه چکارکنم
یعقوب : بله تا تکمیل وجه نکردی هر افزایشی بیاد بهت میخوره. درصدی که پیش فروش خریدی بهت نمیخوره. مثلا اگه 40 درصد رو پرداخت کردی و افزایش 100 تومن باشه فقط 60 تومنش بهت میخوره.سود مشارکت هم اصلا نمیدن و صفر هست.
سورن دوگانه 100 لیتری : وقتی نمیتونید به تعهدتون عمل کنید گل بگیرید اون خراب شدرو 150 روزه تکمیل وجه کردم هرچی زنگ میزنیم فقط چرتو پرت میگن تکمیل وجه 28 آذر
دنا آپشنال : سلام دوستان کسی اطلاع دارد که روال شماره گذاری پس از فاکتور چگونه هست و چند روز زمان میبره واقعا عجیب هست روز جمعه 21 اردیبهشت فاکتور انجام شده هیچ خبری از اختصاص پلاک و ...... نیست
شایان بهاری : 11677512 فاکتور گردید .