ایساکو بالاترین امتیاز ارزیابی وزارت صمت در نظام‌های مدیریت ستاد را کسب کرد

ایساکو بالاترین امتیاز ارزیابی وزارت صمت در نظام‌های مدیریت ستاد را کسب کرد

 

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در جدیدترین ارزیابی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه «نظام‌های مدیریت و ارزیابی ستاد» موفق شد با کسب بالاترین امتیاز، رتبه نخست را در میان تمامی شرکت‌های خودروساز و پشتیبان شبکه نمایندگی‌ها به دست آورد.

 

این ارزیابی با هدف سنجش کیفیت و اثربخشی خدمات پس از فروش و میزان پشتیبانی شرکت‌ها از شبکه نمایندگی‌ها انجام شده و شاخص‌های کلیدی شامل کیفیت خدمات، سرعت ارايه خدمات، مدیریت هزینه‌ها و نتایج عملکردی را در بر می‌گیرد.

بر اساس نتایج اعلام‌شده، ایساکو در شاخص کیفیت خدمات با امتیاز ۹۹.۶ عملکردی کامل و مطلوب داشته است. در شاخص سرعت خدمات، امتیاز ۹۰.۵ کسب شد که نشان‌دهنده بهبود زمان ارايه خدمات و پاسخ‌گویی سریع‌تر به مشتریان است. شاخص هزینه خدمات با امتیاز ۸۹.۱ بیانگر مدیریت مناسب هزینه‌ها و ارايه خدمات اقتصادی‌تر و شاخص نتیجه عملکردی با امتیاز ۹۷.۲ نمایانگر اثرگذاری اقدامات و تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده است.

ترکیب این نتایج، امتیاز کل ۹۴.۲ را برای ایساکو رقم زده است که بالاترین امتیاز در میان شرکت‌های مورد بررسی وزارت صمت محسوب می‌شود.

این موفقیت نشان می‌دهد ایساکو با تمرکز هم‌زمان بر ارتقای کیفیت خدمات، کاهش زمان ارايه خدمات، مدیریت هزینه‌ها و تحقق اهداف عملیاتی توانسته جایگاه پیشرو خود در عرصه خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور را تثبیت کند و تعهد خود به بهبود مستمر خدمات را به اثبات برساند.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , ایساکو , وزارت صمت






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 7 نظر
لعنت 3 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
۳ اردیبهشت : سلام لطفا شماره پذیرش وتکمیل وجه اونای که فاکتور شدند اعلام کنید ممنون
x5 سفید : میگن ۳۰ روز کاری اما بیشتر میشه
جی 7فروردین : ما همین طور . نه مدارک ارسال شده نه ماشین تحویل دادن . کاری هم نمیشه کرد . ارسال مدارک هنوز زرده . تحویل ماشین قرمزه
شاهین پلاس۱ : امروز کسی فاکتور نشده
رضا x5 : ن احمد جان منم نقدی تیر ماهی هستم‌هنوز شاسی نشده
گنجی : منم ثبت نام کردم فعلا هیچ خبری نیست
محمد : دوستان خداوکیلی یکی جواب بده الان اگه تارا tpms یا سنجش باد لاستیک داره ، چرا مثل سورن روی مانیتور ماشین میزان باد هر چهار تا لاستیک نمیگه لطفا کسی که v1. پلاس داره یا تازه تحویل گرفته بگه نه ماشین سال قبل
شاهین cvt : ببخشید سامانه املاک و اسکان آدرس جدید رو ثبت کردم الان باید چکار کنم؟؟
شاهین cvt : دوستان من به اخیرا منزل را جابجا کردم.توی سامانه سخا آدرس قدیمی است ولی توی سامانه املاک و اسکان آدرس قدیمی هست. آیا باید سخا رو دوباره انجام بدم؟ دوباره پرینتر رو باید بدم به نمایندگی؟
X5 دو مرحله ای : بعد تکمیل وجه چقدر زمان میبره شاسی بشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پویا : الان 23 روزه ماشین فاکتور شده خبری از پلاک نیست
ابراهیم : اقا قباد براما که پلاک شده پس چرا تحویل نمیدن 3ام پلاک همون روزم حضوری زدم
مصطفی ا : سلام اقا کسی براش پیامک تحویل حضوری اومده یانه ؟ اصلا کسی ماشینش رو به صورت حضوری تحویل گرفته لطفا بگید
اطلس اذر : دوستان همه چیز هست دروغ میگن دارن زمان میخرن وگرنه تو بازار آزاد ببین چه خبره پر از اطلسه مگه میشه شرکتی با اون عظمت ماشین برای مشتری نداشته باشه پس کارگر اش دارن چه کار میکنند
فرشید : من 28 خرداد تکمیل وجه کردم کوییک Gx هنوز خبری از فاکتور نیست
محمدی : سلام دوستان امروز کسی از تبدیلی ها شهریور فاکتور شده اگه شده اطلاع بده ممنون
ساینااس : سلام دوست عزیز اگه تحویل حضوری زدی نتونستی بری کاشان ماشین آماده هست خودشون سریع میفرستن نمایندگی نگران نباش .
مالباخته سایپا : شماره گویای سایپا چرا از دسترس خارج شد ؟؟ با هر دو خط زنگ میزنم 096550 شماره در شبکه موجود نمی باشد
ساینا دوگانه تکمیلی مرداد ماه : سلام منم تکمیلی 14مرداد هستم. اگه بخوام تبدیل به تک بزنم ، حدود کی پیام میاد ؟؟ ممنون میشم کسی اطلاع داره خبر بده.
شاد : سلام منظورتون 207 پانا پلاس قالپاق پیش فروش تحویل 30 ابانه