قائممقام ارشد ایران خودرو با بیان اینکه در چند سال اخیر به واسطه محدودیتهای پدیده آمده، کمبودهایی در انجام امور شکل گرفتهاست گفت: متاسفانه اعتبار خودروسازان نزد مشتریان مخدوش شده است که این موضوع باید در کوتاهترین زمان ممکن جبران شود.
[1392/11/07 10:06]
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو) برای اولین بار در دورههای ارزیابیهای وزارت صنعت و تجارت از شرکتهای خدمات پس از فروش، عنوان "رتبه اول" و "تنها شرکت موفق" را از آن خود کرد.
[1392/04/29 9:24]
مدیرعامل ایساکو گفت: با اجرایی شدن طرح اصالت قطعه از عرضه قطعات یدکی تقلبی جلوگیری میشود.
[1394/03/20 9:30]
در پنجمين دوره جشنواره ملي بهرهوري، شركت امداد خودرو ايران موفق به دريافت جايزه ملي تجربيات موفق (جايزه فروش) وشركت ايساكو موفق شد در مجموع در دو مرحله داوري و در فضايي رقابتي از بين 1300 بنگاه اقتصادي كشور، شرايط احراز و دريافت لوح تقدير را كسب كند و بالاتر از منتخبين صنايع نفت، پتروشيمي و بانكداري قرار گيرد.
[1393/03/01 10:30]
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران رتبهبندی شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در سال ۱۳۹۴ را منتشر کرد.
بر اساس این گزارش هیچ یک از شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در ایران موفق نشدهاند رتبه اول این خدمات را کسب کنند.
[1395/05/31 13:00]
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو گفت: مصرفکنندگان هنگام خرید قطعات یدکی خودرو از اصالت آن مطمئن شوند.
به گزارش ایسنا، رضا حسینی در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بینالمللی خودرو مشهد، اظهار کرد: متاسفانه شاهد عرضه قطعات یدکی قاچاق و تقلبی در بازار قطعات یدکی خودرو هستیم.
[1395/05/20 15:00]
خدمات پس از فروش در حالی هنوز یکی از چالشهای خودروسازی ایران بهشمار میرود که قدیمی بودن خودروها و همچنین کیفیت نه چندان مناسب قطعات یدکی، نقش ویژهای در بروز این نقطه ضعف بزرگ دارد.
[1395/08/06 11:00]
با حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، سید رضا حسینی به سمت مدیرعاملی این شرکت منصوب شد.
[1394/07/19 10:00]