بررسی هیوندای آزرا 2014

بررسی هیوندای آزرا 2014

شاید بتوان گفت آزرا 2014 بهترین معادل کلمه "راحت" در دنیای خودرو می‌باشد. چراکه نه تنها نسبت به بودجه خود می توانید مدلی مناسب از آن را بیابید، بلکه این خودروی سدان رانندگی و سواری راحتی نیز ارائه می‌کند. حتی چشمانتان نیز از دیدن آن احساس راحتی و آرامش خواهند داشت! همین دلایل آزرا را به یک انتخاب مناسب و محبوب در میان سدان های بزرگ تبدیل می‌کند. با در نظر گرفتن قیمت، می‌توان گفت این خودروی لوکس از امکانات جدید و کارآمدی، از قبیل سیستم استارت و ورود بدون کلید، تودوزی چرمی، صندلی های مجهز به گرم کن، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو نقطه ای و اتصال بلوتوث به صورت استاندارد برخوردار است. در تیپ limited مجموعه ای از امکانات خودروهای لوکس همچون  صندلی های مجهز به تهویه، چراغ های جلو زنون، یک سیستم صوتی باشکوه و فوق العاده و همچنین مسیر یاب ماهواره‌ای به چشم می‌خورد. فرقی نمی کند که کدام تیپ را انتخاب کنید، چرا که آزرا با دست و دلبازی تمام فضای عالی برای همه سرنشینان، صندوق باری با حجم قابل توجه و سواری نرم و روان که اکثر مردم از خودرو های این کلاس انتظار دارند را به شما تقدیم می کند. همچنین این مدل از هیوندای،  با توجه به ابعادش، هندلینگ قابل قبولی از خود ارائه می‌دهد و به خوبی تعادلش را در پیچ های تند حفظ می کند.

بررسی هیوندای آزرا 2014

در نهایت، سیستم انتقال قدرت منحصر به فرد آزرا که شامل یک موتور 6 سیلندر خورجینی با کارکردی نرم و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک که برای عملکرد خودروئی با این ابعاد کاملا مناسب است تکمیل کننده این امکانات می باشد. همانطور که هیوندای آزرا 2014 در جابجائی مردم و وسایلشان عملکرد خوبی از خود به نمایش می‌گذارد، سدان های دیگری نیز وجود دارند که این وظایف را با همین شایستگی انجام می دهند. تویوتا آوالون فضای داخلی بهتری را در اختیار سرنشینان قرار می دهد؛ همچنین شما می توانید مدل هیبریدی آن را که اقتصادی تر است انتخاب کنید. بیوک لاکراس و کرایسلر 300 نیزکه کمی مجلل تر هستند، سیستم چهار چرخ محرک و مدل های متنوعی از موتور را ارائه می‌دهند. امسال 2 تازه وارد جدید هم به این مجموعه اضافه شده‌اند، شورولت ایمپالای زیبا و کیا کادنزا که از نظر مکانیکی با آزرا خویشاوندی دارد! با توجه به انتخاب های موجود یافتن بهترین سدان برای شما  کارچندان آسانی نخواهد بود، اما با در نظر گرفتن امکانات هیوندای آزرا می‌توان گفت که این سدان کره ای پیشنهاد چندان بدی به نظر نمی‌رسد.

 

طراحی بدنه و امکانات خاص

بررسی هیوندای آزرا 2014

هیوندای آزرای 2014 یک سدان بزرگ با ظرفیت 5 سرنشین و در دو تیپ پایه و limited عرضه می گردد. امکانات استاندارد این خودرو شامل رینگ های آلومینیومی  18 اینچی، چراغ های جلوی اتوماتیک، مه شکن، آینه های مجهز به گرم کن،  سیستم کنترل نقاط کور، استارت و ورود بدون کلید، کروز کنترل،  تهویه مطبوع اتوماتیک دو نقطه‌ای، تودوزی چرم، صندلی های برقی مجهز به گرمکن در جلو با قابلیت تنظیم در 8 جهت و تنظیم پشتی صندلی راننده، صندلی های عقب با قابلیت جمع  شدن به نسبت 40/60، فرمان تلسکوپی با قابلیت حرکت روبه بالا و پایین، محفظه خنک کننده در داشبورد و آینه الکتروکرومیک خودکار می‌باشد. از جمله تجهیزات الکترونیکی سدان زیبای کره ای می‌توان به: قابلیت اتصال تلفن و سیستم صوتی با بلوتوث، نمایشگر 6 اینچی لمسی، دوربین دید عقب، سیستم ارتباطی اورژانسی blue link هیوندای و سیستم صوتی با 6 بلندگو مجهز به رادیو ماهواره‌ای، پخش کننده CD و درگاه صوتی ipod/USB اشاره کرد.

بررسی هیوندای آزرا 2014 بررسی هیوندای آزرا 2014

در تیپ limited علاوه بر موارد فوق چراغ های جلوی زنون،  آینه های برقی،  فرمان برقی قابل تنظیم، یک صفحه کیلومترشمار جدیدتر، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در 10 جهت به همراه امکان ذخیره وضعیت در حافظه ، صندلی های مجهز به تهویه در جلو،  صندلی عقب مجهز به گرم کن، سیستم نورپردازی محیط داخلی، سیستم صوتی ارتقا یافته surround-sound با 14 بلندگو، رادیو  HD، نمایشگر لمسی بزرگتر 8 اینچی و سیستم مسیریاب ماهواره‌ای نیز به چشم می‌خورد. خریداران تیپ limited می‌توانند از امکانات پکیج Premium که شامل رینگ های آلومینیومی 19 اینچی، سانروف پانوراما، سنسور های پارک عقب و آفتابگیر های دستی برای شیشه های جانبی و برقی برای شیشه عقب می‌شود نیز، استفاده کنند.

 

سیستم انتقال قدرت و عملکرد

بررسی هیوندای آزرا 2014

هیوندای آزرا 2014 با برخورداری از موتور شش سیلندر خورجینی 3.3 لیتری توانائی تولید 293 اسب بخار قدرت و گشتاوری معادل 345 نیوتن متر را دارد. گیربکس 6 سرعته اتوماتیک، به صورت استاندارد است و نیروی تولیدی را به چرخ های جلو منتقل می کند. در ارزیابی های انجام شده آزرا در مدت 6.7 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسید که می‌توان گفت  خوب، اما نه چندان  درخشان در میان سدان های بزرگ است. با وجود مصرف سوخت ترکیبی 12 لیتر در هر 100 کیلومتر، 14 لیتر شهری و 9 لیتر در اتوبان می‌توان گفت از لحاظ مصرف سوخت نیز، آزرا در میانه این کلاس قرار دارد.

 

ایمنی

بررسی هیوندای آزرا 2014

ویژگی های ایمنی در آزرا 2014 شامل ترمزهای دیسکی با سیستم ضد قفل، سیستم کنترل پایداری و کشش، کیسه های هوای جانبی برای صندلی های جلو و عقب، کیسه های هوای پرده ای، کیسه هوای زانویی برای راننده و محافظ سر برای صندلی های جلو می باشد. سیستم blue link هیوندای امکاناتی مانند دسترسی از راه دور، کمک رسانی در مواقع اضطراری، ردیابی خودروی سرقتی و کنترل رانندگان نو جوان را که در برگیرنده اخطار روشن شدن خودرو، اخطار سرعت و سیستم geo-fencing (که به شما در مورد خروج خودرو از یک منطقه معین هشدار می دهد) می‌باشد، را در اختیار راننده قرار می‌دهد. در آزمایش ترمز انجام شده، آزرا توانست با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت پس از  38 متر متوقف شود که با در نظر گرفتن لاستیک های 4 فصل، مقدار متوسطی برای این کلاس می‌باشد. موسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها به دلیل عملکرد مناسب خودرو در آزمونهای مختلف تصادف و برخورد بالاترین نمره خود یعنی "خوب" را به آزرا اعطا کرده است. طراحی صندلی ها و پشت سری ها نیز برای برخورد از عقب نمره قبولی در یافت کرده است.

 

طراحی داخلی و ویژگی های خاص

بررسی هیوندای آزرا 2014

از برخی لحاظ شباهت های بسیاری میان آزرا و سوناتا وجود دارد. برای مثال، اگرچه طراحی داخلی آنها بسیار شبیه یکدیگر است اما تودوزی چرمی ظاهر یک سدان لوکس را به کابین داده. تنها نقطه ضعف این سدان لوکس،  استفاده بیش از حد از پلاستیک سخت و با ظاهر ارزان می‌باشد که همین امر از کیفیت طراحی داخلی آن می‌کاهد.

بررسی هیوندای آزرا 2014 بررسی هیوندای آزرا 2014
بررسی هیوندای آزرا 2014 بررسی هیوندای آزرا 2014
بررسی هیوندای آزرا 2014 بررسی هیوندای آزرا 2014

اگرچه کار با هر دو مدل صفحه نمایش لمسی آسان است، اما برخی افراد ترجیح می‌دهند برای تنظیم موج های رادیو و یا زوم نقشه ناوبری از یک ولوم استفاده کنند. علاوه بر لیست بلند بالای تجهیزات استاندارد و لوکس، جذابیت اصلی این خودرو در فضای مناسب داخل کابین آن نهفته است. حتی افراد بسیار بلند قد فضای کافی برای سر و پای خود برخوردار هستند؛  به نحوی که سوار شدن 4 نفر با قد بیش از 180 سانتی متر کاملا عملی و قابل پیشنهاد است. صندوق بار باحدود 460 لیترفضا جزء حجیم ترین ها در این کلاس است.

 

حس رانندگی 

بررسی هیوندای آزرا 2014

آزرا 2014 در شتابگیری چابک و سر حال به نظر می‌رسد، در حالی که گیربکس 6 سرعته اتوماتیک آن نرم اما کمی آهسته تعویض می شود. اگرچه برخی از رقبا ترکیب گسترده تری از موتورها از جمله موتور های 4 سیلندر و هیبریدی را عرضه کرده اند، اما ترکیب گیربکس و موتور کاملا مناسب است و عملکرد خوبی برای سدان کره ای به ارمغان می‌آورد. کمپانی هیوندای  سیستم تعلیق آزرا را برای یک سواری بهینه و راحت تنظیم کرده است، در عمل نیز شاهد یک سواری راحت و دلپذیر خواهید بود. هندلینگ مطمئن و استوار در سر پیچ ها یک امتیاز برای آن محسوب می‌شود. طبق نظر کمپانی سازنده بازبینی سیستم فرمان آزرا در جهت بهبود حس فرمانپذیری و دقت آن انجام شده است. در کل آزرا در حین رانندگی حس اطمینان و آرامش را به راننده و سرنشینان القا می کند. با این حال می‌توان گفت که آزرا برای حفظ موقعیت خود در این کلاس باید با رقبای سرسختی مبارزه کند.


منبع

Edmunds

برچسب : آزرا , کادنزا , سوناتا , آوالون






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

53 نظر

محمد
0

سلام میشه بگید حجم صندوق عقبش چقدره
00:16  1398/03/09
پاسخ دادن
سید محمد
5

چ طور میشه از طریق بلوتوث گوشی به بلوتوث ماشین وصل شد؟؟
17:44  1396/01/03
پاسخ دادن
ehsan
10

سلام.تفاوت ازرا 2014 با 2013 چیه؟
15:03  1395/01/23
پاسخ دادن
مهران
8

ماشین فوق الاده زیبا و رسمی هستش وسرعت و قدرت عالی داره و تا خرخره پراپشنه ولی چون حجم موتورش بالاس برا پلاک ملی کردن نمیصرفه ولی برا کساییکه تو منظقه ازادن مث کیش ارس اروند عالیه من تومنطقه ازاد اروند هستم میخواستم این ماشینو بخرم ولی شنیدم میگن ترمزش اصلا خوب نیس کسی تجربه رانندگی باشو داره؟ لطفا بگید ترمزش چطوره . فیمت ازرا ۲۰۱۴ دزفول ۷۳ملیون تومن
00:42  1394/04/21
پاسخ دادن
امیر
0

ماشین آزرا حرف نداره
10:51  1394/01/28
پاسخ دادن
آرش
2

سلام دوستان همگی خسته نباشید.میشه بگین شتاب آزرا چه جوریه؟؟؟؟
19:03  1393/10/15
پاسخ دادن
ارش
0

کلا ارزش خریدن داره یا نه؟؟؟؟؟ ممنون میشم راهنماییم کنین
19:15  1393/10/15

k1
4

سلام
ازرا ماشین بسیار عالی می باشد.
شتابش با تخت گاز و بنزین داغون تهران ۸ تا ۹ ثانیه بسته به منطقه است که در صورت استفاده از اکتان بوستر اصل ۶،۵ تا ۷ ثانیه به دست میاید.
ولی قیمتش به دلیل گمرک ۷۵ درصد خیلی بالا است در صورتی که قیمتش در خارج کشور با سوناتا در فولترین حالت بین ۶ تا ۷ هزار دلار فرق دارد پ به نظر من ارزش خرید ندارد.

19:47  1393/10/15

علي
7

اين كه لكسوس عالي هس شكي نيس ولي خدايش چه خبره بابا خيلي گرون شده مثلا rx ٥٠٠ تومن بنز رو كه ديگه نگو افتضاح شده از گروني
14:16  1393/04/04
پاسخ دادن
امیر
1

نقش داشته امین آقا ، ولی همه ی پیشرفتش رو مدیون آمریکا نیست ، به هر حال دیگه بیش از این بحث نکنیم همونطور که خودت گفتی ، این رو هم بگم اون کسی که میگه هیوندای از بنز و.. بهتره اصلا ارزش جواب دادن رو نداره ، مرسدس بنز همه جای دنیا خودروی لوکسی محسوب میشه و خودروی پولدارا حساب میشه ، اصلا چیکار داره به هیوندای
عید شما و بقیه هم مبارک
00:26  1392/12/27
پاسخ دادن
سعید
4

دوستان عزیز جنگ بحثی با هم فایده و سودی برای هیچکدوممون نداره.
هر کس بخشی از نظرات و عقایدش درسته و در مورد بخشی دیگه یا اطلاعات کافی نداره
یا از سر تعصب نظر میده. ولی همه باید قبول کنیم که چه آمریکا و اروپا ، چه کره و ژاپن
هر چقدر هم با هم متفاوت باشند در یک چیز همانند یک خانواده و مشترک هستند.
و اونم اینه که خودروهای ایرانی لاشخور دم در خودروهای خارجی هستند.
من تمام خودروهای خارجی رو یکی از یکی بیشتر می پسندم. چون مثل خودروهای ایرانی نیستند که بعد دو سال به تک توک بیفتند یا تو سفر آدم باهاشون از خستگی تلف بشه یا حداقل 10 ثانیه صبر کنی تا شتاب بگیری یا به دلیل نقص فنی چند شبانه روز علاف بشی یا توی پرایدش فاتحه زندگیت رو بخونی و...
ما باید خوشحال باشیم که الحمدللّه اونقدر داریم که خودروهای مرگ آفرین ایرانی رو
سوار نشیم و سوار خودروهای خارجی بشیم که همه چیز رو برات فراهم می کنند اعم
از راحتی - ایمنی - مصرف کم - بی نقص بودن - زیبایی - شتاب خوب - امکانات بالا و
هیبت بزرگ. نه اینکه با هم بحث کنیم که کدوم از کدوم بهتره.
عید نوروز و سال نو رو هم به همه تبریک می گم.موفق باشید... ...
19:55  1392/12/26
پاسخ دادن
امیر
1

آقای امین خان من نه عقل کل هستم و نه خدای اطلاعات ، شما خیلی بهت زود بر میخوره و همین باعث میشه که غیر محترمانه صحبت میکنین و احترام نگه نمیدارین .
دوم اینکه کسی که مثل شما اونقدر با اعتماد به سقف میاد و ویکی پدیا رو به عنوان منبع نا معبتر میشناسه و میگه اطلاعاتش ناقص هست ، نباید به هیچ وج اطلاعاتی که از خودش فوران میده کپی شده ی مطالب ویک پدیایی باشه که تو نوشته ی قبلیش نقضش کرده .
سوم اینکه شما از اول هم کسی ازت نخواست که بیای بحث کنی ، وقتت رو هم بیشتر از این واسه بحث کردن نگذار ، بجاش وقتتو رو این بذار که بری یه سری اطلاعات رو از این سایت کپی کنی و تو یه سایت دیگه پیست کنی ، اینقدر اینکار رو تکرار کن تا آخر به یه جایی برسی.
هر چی میکشیم از همین تقلید و کپی کردن و تعصب رو عقیده و فکر و اطلاعات میکشیم که حاضر نیستیم حرف کسی رو قبول کنیم حتی اگه بدونیم که درسته
02:59  1392/12/26
پاسخ دادن
امین
1

اولا من به هیچ کس بی احترامی نکردم
دومن شما اطلاعات خودت بر مبنای ویکی پدیاست
شما خودت تو کامنت زیر گفتی برو تو ویکی پدیا سرچ کن حالا میگی چرا از ویکی پدیا میگی
که کل متن های این سایت رو حفظی
اطلاعات خودت هم ناقصه
اما رو واقعیت هایی که من بیان کردم کسی نمیتونه حرفی بزنه
شما میگی آمریکا در رشد صنعت خودرو کره نقشی نداشته باشه
شما اینجوری فکر کن
اون آقا دیگری هم که میگه سگ هیوندای میارزه به پورشه و بنز و لکسس
(من میگم عمرا پورشه از نزدیک دیده باشه)
خب نظر خودشه منم اصراری نمیکنم که نه پورشه یا بی ام و بهتره
ولی بعضی چیزا مشخصه چه من نگم چه بگم مشخصه
کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش رو به خواب زده...
دیگه این بخثو تمام کنیم
آقا سال نو شما مبارک امیر جان
آقا سعید
و بقیه دوستان
و عواملین عزیز و دوست داشتنی 1CAR
انشااله سال پر خیر و برکتی داشته باشید
یا علی
16:33  1392/12/26

امين
1

با بخشي از حرفات موافقم
منم نگفتم همه پيشرفت بلكه بخشي از اون

ولي اگه همون وام ها نبود ورشكسته ميشد و ديگه به اينجا نميرسيد
يا پشتيباني فناوري و سياسي
08:33  1392/12/24
پاسخ دادن
امین
1

این کامنت هم 4 پست قبلت بود
نه کامنت های آخر
14:13  1392/12/24

امیر
1

با این وجود، این بحران قسمت تاریک فروش چند صنعتی را آشکار ساخت.

دولت دستور داد گروه هیوندای تفکیک شود. هیوندای موتور که اکنون یک شرکت مستقل است، توسط پسر مؤسس آن، یعنی: چانگ مونگ-کو اداره می‌شد. او مدیریت را از نو سازماندهی کرد، کنترل کیفی را ارتقا بخشید و سرمایه گذاری در زمینه تحقیق و توسعه را افزایش داد. توجه از کمیت به کیفیت معطوف شد. ))
این کپی شده ی قسمتی از مطالب ویکیپدیا بود
آقای امین یعنی شما نه تنها به خودت زحمت ندادی این مطلب رو به اینگلیسی سرچ کنی و کاملترشو بخونی بلکه همینی هم که خوندی حتی برای خودت تحلیل نکردی که بیای اینجا گزیده ای از اونو بگی . اینقدر جمله بندیات شبیه به مطالب ویکیپدیا که دیگه هر کسی میتونه اینو بفهمه.
راجع به اینکه مونتاژ کرده هم شما هرچند کپی کردی مطالب رو ولی درست گفتی ولی اینرو هم بدون که غیر از فورد شرکتای زیاد دیگه ای بودن که هیوندای بخواد مونتاژ کنه از روشون حالا چون این فورد آمریکایی بوده شما اینگونه برداشت کردی . مونتاژ دلیل کامل پیشرفت یک صنعت نیست چه بسا که ایران خودروی خودمون خدای منتاژه و وضعیتش اینه
موفق باشید
01:01  1392/12/24
پاسخ دادن
امین
1

اولا این چیزی که مشخصه شما خودت منبع ویکیپدیاست
یه بار میگی تو ویکی سرج کنید سریعترین منبعه
یه بار ایراد میگیری چرا منبعت ویکیه شما حرف خودت رو نقض میکنی
که دوستامون بهت گفتن به طور کلی معتبر نیست
این که هیوندای رو پلتفرم میتسو میزده
یا تکنولوژِی اولین خودرو و بسیاری از خودرو های دیگش (حتی طراحی هاش) از آمریکا اومده
کره مهندس های (نه بهترین بلکه ضعیف ها) کشور های دیگه رو اورده
یا طراح آلمانی فلکس واگن
که نمونه در شرکت هایی مثل سامسونگ الکترونیکس هم وجود داره

ولی اصلا تو همین هم حرف منو میزنه
شما بجای اینکه بحث رو به حاشیه بکشونی
دلیل منطقی بیار
من که اشکالی نمیبینم حتی به ویکی پدیا استناد کنم چون شما هم گویا
از این سایت اطلاعاتت رو گرفتی
دلیلی هم نمیبینم بیشتر از این با شما بحث کنم
پول و کیفو و اسمش واسه کره ای هاست
ولی هم وطن های جوگیر ما میشن کاسه داغ تر از آش
شما بهتره یه دونه از این محصولات کره ای رو بخری و بری باهاش حال کتی
لازم هم نیست ژست خدای اطلاعات خودرو بودن بگیری
یا عقاید خودت رو به کسی تحمیل کنی
شما و بعضی از دوستات که ملاکت برای خرید خودرو شاسی ...
10:42  1392/12/24

امین
0

شما نظر همین کره ای ها رو نسبت به ایرانی ها نسبت به خودت میدونی
نمیدونی مطمئنا بعید میدونم بتونی تو ویکی پدیا پیداش کنی
شما هم که اینقدر عقل کلی
و اطلاعات ویکی پدیایی بالایی داری سعی کن گلی به سر کشور خودت بزنی
از ما گفتن بود
یا علی
10:50  1392/12/24

امیر
0

(( هیوندای موتور در سال ۱۹۶۷ به عنوان شرکت وابسته گروه هیوندای تاسیس شد. در ابتدا از طریق مونتاژ اتومبیل‌ها برای شرکت فورد تجربه کسب می‌کرد. هیوندای با آموختن تکنیک‌های تخصصی اولیه و آموزش به مهندسان خود اولین اتومبیل خود یعنی هیوندای پونی را در سال ۱۹۷۵ تولید کرد. شرکت ایتال‌دیزاین به منظور طراحی خودرو به کار گرفته شد، در حالیکه شرکت میتسوبیشی اجزای تولیدی و اکسل را تأمین می‌کرد.ولید دوم پونی در سال ۱۹۸۲ نقطه عطف دیگری را رقم زد: اولین صادرات در مقیاس وسیع. صنعت کره‌ای هم مانند صنعت ژاپن بسیار علاقمند به صادرات بوده و اکنون نیز می‌باشد. اتومبیل کوچک پونی با بهره مندی از سود درآمد کارکنان کره‌ای، بازار اتومبیل کوچک کانادا را در سال ۱۹۸۳ دگرگون ساخت. پس از آن بود که دنیا از به وجود آمدن یک سازنده دیگر اتومبیل در آسیای جنوب شرقی مطلع شد.در سال ۱۹۹۸ بحران مالی آسیا، ضرر زیادی به صنعت خودروسازی کره جنوبی وارد کرد، اما شرکت هیوندای از این فرصت استفاده کرد، تا شرکت کیا موتورز که ورشکست شده بود را بخرد و موقعیت پیشتاز خود در بازار داخلی را تقویت کند. با این وجود، این بحران ....
00:50  1392/12/24
پاسخ دادن
امیر
0

آقای امیر خان
واقعیت اینجاست که من او موضوع منتاژ فورد توسط هیوندای رو نمیدونستم . اینکه شاسی میتسوبیشی رو هیوندای استفاده کرده رو میدنستم یا مثلا اینکه بین ماشینهای جدید فورد و کیا مخصوصا توشکل ظاهریشون رابطه و شباهات زیادی هست رو میدونستم ولی مونتاژ فورد رو نه . با حرفی که شما زدین من فکر کردم واقعا راجع به ماشین اطلاعات زیادی دارین . این شد که توی اینترنت گشتم راجع به این موضوع
منتها بنده به زبان انگلیسی همیشه سرچ میکنم ولی اینبار به زبان پارسی سرچ کردم و دقیقا همون چیزی که شما 2دقیقه قبل اینکه اینکه اینجا نظر بنویسی خونده بودی رو پیدا کردم :
( http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C_%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1 )
حالا سوال من از شما اینه . شمایی که میای و ویکیپدیا رو میگی منبع درستی نیست چرا خودتون از این منبع کپی میکنین . چرا لا اقل وقتی مطلب این منبع رو میخای کپی کنی توش دست میبری ؟ شمایی که جمله بندیتم همون جمله بندی ویکیپدیاست برا چی بهش نظر شخصیتو اضافه میکنی و میگی ؟
00:43  1392/12/24
پاسخ دادن
امیر
0

بیایم بگیم که همه پیشرفتشو بنز مدیون عربهاست که ، اصلا قطر کجای پیشرفت بنز میتونسته باشه ؟!
21:08  1392/12/23
پاسخ دادن
امیر
0

سفسطه نکردم دوست عزیز ، اول از همه اینکه گفتم راجع به دوو و دیگر شرکتهای کره ایبحث نمیکنم چون اطلاعاتم در سطحی نیست که بخوام بحث کنم ، پس فقط همونطور که گفتم راجع به هیوندای میگم ،
دوم اینکه میتسوبیشی اصلا آمریکایی نیست ، ژاپنی هست . اصلا من نگفتم از ژاپنیها کمک نگرفته یا گرفته ، اصلا راجع به ژاپن حرفی نزدم ، من آمریکارو گفتم . بله شاسی ماشینای هیوندای رو میتسوبیشی میزد ، همکاری کردن بحثش جداست ، مثلا فراری موتور با سوخت الکل میزنه برای کونیخزگ ، یا مثلا لکسوس با اون عظمتش برای lfa از شرکت یاماهای ژاپن کمک گرفت ولی نمیشه گفت دلیل پیشرفتش شرکت یاماها بوده .
سوم اینکه وامهای زمان رکود اقتصادی رو بانک داده عزیز دلم ، بانک که هر جای دنیا وام میده نمیشه گفت که صرفا چون یک بانک وام داده به یک شرکت و اون بانک آمریکایی بوده حالا همه ی پیشرفتشو مدیون آمریکاس که ، من تعصبی حرف میزنم یا شما .
شما که اینقدر اطلاعاتت خوبه میدونستی یه درصد زیادی از کمپانی دایملر مرسدس بنز مال قطر هولدینگه ؟! حالا چون قطر هولدینگ اومده تو اون زمانی که کمپانی مرسدس پول میخاسته بش پول داده که نباید بیایم
21:05  1392/12/23
پاسخ دادن
امیر
0

دلیل نمیشه که پیشرفتش به خاطر اون باشه ، فقط من نمیدونم اون شرکتای آمریکایی که گفتین پول تزریق کردن تو هیوندای که ادامه کار بده چرا اینقدر خیر و نیکوکار بودن ، چون وقتی یک شرکت میخواد از ورشکستگی نجات پیدا کنه سرمایه عظیمی میخواد ، این سرمایه اینجور که شما گفتین از شرکتهای آمریکایی به هیوندای داده شده ، حالا یا شرکتای آمریکایی کادو دادن این سرمایه رو ، یا نیکوکار بودن ، یا اصلا همچین چیزی وجود نداشته .
چون همونطور که قطعا میدونین و شکی درش نیست ، توی صنعت خودروسازی کمپانیهای در حال ورشکسته شدن از دیگر کمپانیها پول میگیرن ، و به جای اون پولی که گرفتن ، سهام میدن . مثل کاری که بنتلی و فولکس واگن در سال 1998 میلادی کردن ، چون این کمپانیها بانک نیستن که وام بدن ، عاشق چشم و ابروی کمپانی رقیب خودشونم نیستن که قرض بدن پول رو ، پس سهام میگیرن ، پول میدن .
جالب هست که حتی یک درصد از سهام هیوندای هم مال هیچ شرکت آمریکایی نیست ، واسه همینم میگم خیر و نیکو کار بودن اون شرکتایی که میگین شما
16:52  1392/12/23
پاسخ دادن
امیر
0

کدوم ماشین این دو شرکت پلتفرمشون مشترک با آمریکا بوده ؟! شمایی که میای با صراحت میگی تا سال 2001 فلان ، دقیقا کدوم ماشینشون مشترک بوده ؟! بعد این پلتفرم مال کدوم یکی از ماشینای آمریکایی بوده ؟! اینهاره دقیق با ذکر منبع بگین لطفا ، اگه ممکنه لینک منبع رو هم بذارین ، بد نیست که منم اینجوری یه چیز یاد میگیرم .
اون دوست عزیزمون که گفتن منبع من ویکیپدیاست ، در ادامه هم گفتید شرکت هیوندای در شرف ورشکستگی بود و چند شرکت آمریکایی بهش پول دادن که به کارش ادامه بده . خواهشا مستند حرف بزنید ، شرکت هیوندای چه زمانی در شرف ور شکستگی بود ؟!؟ چون این شرکت غیر از خودروهای سوراری ، اتوبوس و تریلر ، بیل مکانیکی و... هم تولید میکنه ، و از سال 2000 هم که من یاد دارم تولید میکرده پس قبل از اونموقع بوده خواهشا دقیق و مستند صحبت کنین ، چند شرکت و چه شرکتایی بش پول دادن ؟! اینکه شما بیاین و نظر شخصیتونو به عنوان اطلاعات بنویسین درست نیست .
جدای از این اگر هم چیزی که شما گفتین درست باشه که البته بعید میدونم چون اینترنتو زیر و رو کردم و همچین چیزی پیدا نکردم که شما گفتین ، اگر هم درست باشه دلیل نمیشه
16:37  1392/12/23
پاسخ دادن
امین
4

دوست عزیز چرا سفسطه میکنی
من اشتباه گفتم
اولا من دوو رو گفتم که چند مدلش پلتفرمش با بیوک و شورولت اون زمان مشترک بود
هیوندا اول رو پلتفرم میتسوبیشی میزد
حتی موتورشون هم میتسوبیشی بود (شما که حق به جانب حرف میزنی نمیتونی انکار کنی تو هر منبعی هم هست)
هیوندای هم کارشو رو با مونتاژ خودرو آمریکایی (فورد) شروع کرد
بعد آمریکا تکنولوژی لازمو به کره داد (به دلایل سیاسی که خودت شاید ازشونو بدونی)اولین خودروی کره ای (پونی)
اوج تیزهوشی کره ای ها این بود که مهندسان انگلیسی و آلمانی و ژاپنی استخدام کردن برای پیشرفت صنعت خودروشون
و اما دایملر تقریبا هیچ نقشی در موفقیت هیوندای نداشت
هر چی بوده زرنگی خودشون بوده و آمریکا
نقش آمریکا در وام های کلانی در رکود اقتصادی شرق آسیا در 1998
به صنعت خودرو کره
دادن علم و تکنولوژی
یا
امضای تفاهم نامه تجارت آزاد بین امریکا و کره به صنعت خودرو این کشور کمک کرد تا با فروش محصولاتش در بازار بزرگی مثل بازار امریکا به روند توسعه‌اش سرعت ببخشه
و تونست کیا رو هم سهامش رو بخره
همکاری با ایتال دیزاین هم برای طراحی
اینقدر متعصب نباش
تنها به ویکی پدیا ...
18:47  1392/12/23

امیر
0

منبع من ویکی پدیا نیست ، شما درست نمیخونی دوست عزیز ، گفتم کسایی که بدون داشتن اطلا عات نظر میدن میتونن یه سرچ تو ویکی پدیا بکنن چون آسونترین کار برای کسب اطلاعات سرچ تو ویکیپدیاست و این اطلاعاتی که من و شما راجع بش بحث کردیم اونقدر سطحی و ساده هستن که تو همون دانشنامه آزاد که میگین هم حتی وجود داره ، اینو دیگه هر کسی میدونه بنظرم . جدای از اینها سهام هیوندای (هیوندای و کیا ) یه درصدیش مال دایملر بنز هست شما منکرش بشی یا نشی چیزیه که هست . به علاوه این موضوع که طراح کیا یک آمریکایه اصلا نیاز به سرچ و تحقیق نداره ، شکل ظاهری کیا ، مثلا همون کادنزا جلوپنجرش شبیه فورد فیوژنه ، در واقع اینقدر شبیه هست که انگار یکیه ، و ماشین های دیگش مثل موهاوی که آدم رو توشک میندازه که اصلا کره ای هست یا آمریکایی ، ولی چون صرفا طراحش آمریکایه نمیشه گفت پیشرفت کردنش به خاطر اون بوده. شما گفتی این همه شرکت زیرمجموعه ی جنرال موتورز چیه ؟! چرا فولکس واگن یا تیوتا که هردوتا به مراتب فروش بیشتری از اون دارن رو نمیگی ؟! هولدن استرالیا یا دوو یا.... رو ولش کن ، راجع به هیوندای و کیا بگو ، کدوم
16:21  1392/12/23
پاسخ دادن
امين
0

آقا سعيد با نظر آخرت موافقم
انصافا منطقي گفتي تو ايران و اين وضعيت و با اين قيمت غير واقعي خريد بنز و بي ام و غير معقوله
منم حرفم از اول همين بود تو كشور ما اين همه تفاوت قيمت هست

ولي آقا امير
شما ضد آمريكايي هستيد؟
شما خودت يه سرچ كن بعد بيا نظر بده
همين كيا و هيونداي
تا سال 2001 پلتفرمشون با ماشين آمريكايي مشترك بوده
مثل هولدن استراليا كه همه چيزش آمريكاس
پس اين همه شركت زير مجموعه GM چيه؟
دوو يادتونه كه انصافا ماشيناي خوبي بودن
اصلا شركت هاي كره از اول ماشين هاي آمريكايي مونتاژ ميكردن
الان پيشرفت كردن و خودشون پلتفرم جدا ميزنن البته با همكاري چند كشور ديگه
هيچكس منكر پيشرفتشون نيست
اما نبايد مثه بعضي ها جنسيس كوپه رو با فراري
و كادنزا رو با بنز اس 500 مقايسه كرد
ضمنا شما كه نظرات رو خوندي كامل ميخوندي
خودم و همه ميدونيم وارد كردن ماشين چقدر سخته
ولي شدنيه
زمان بيشتري مثلا 3 ماه ميبره
اما ارزشش رو داره كه ماشين بهتر سوار بشي
يا پول كمتر بدي
ما اخيرا داشتيم 2 تا كمري وارد كرده 3 ماه ترخيصش طول كشيد
يا علي
13:23  1392/12/22
پاسخ دادن
امیر
0

داشتم ادامه ی نظرات دوستان رو میخوندم به یه چیز جالبی بر خوردم ، پبشرفت ماشینهای کره ای بدون کجا ممکن نبود ؟!؟ آمریکااااا ؟! جالبه به خدا ، هر کسی راجع به چیزی اطلاعات نداره باید نظر بده اینجا ، یه سرچ خیلی ساده تو ویکی پدیا میخواد تا اینکه اطلاعات شما درست بشه ، خیلی کارسختی نیست به خدا .
کیا 100 درصد سهامش مال کمپانی هیوندای هست ، و کمپانی هیوندای هم 10 درصدش مال کمپانی دایملر مرسدس بنز آلمان هست ، با کمک این کمپانی آلمانی که غول صنعت خودروسازی هست کمپانی کره ای هیوندای و طبیعتا به واسطه ی اون کمپانی کیا پیشرفت میکنن ،
هیچ ربطی هم به هیچ کدوم از کمپانی های آمریکایی نداره
14:49  1392/12/21
پاسخ دادن
کاربر: علی دادرس
0

اگه منبع شما ویکی پدیاست که دیگه هیچی.
عزیز من ویکیپدیا دانش نامه آزاده و اگه توش یه سری چیز ها ذکر نشه یا اشتباه ذکر بشه، کسی نمیفهمه.
اولا طراحی کیا توسط یک فرد آمریکایی انجام میشه.
دوما شرکت هیوندای در شرف ورشکستگی بود که چند شرکت آمریکایی، به این شرکت پول تزریق کردن که به کارش ادامه بده.
16:48  1392/12/22

امیر
0

دنیا میشه ، اون موقع خودروهای آمریکایی کجان ؟؟؟! حالا باز آلمانیا اگه اینقدر قیمتشون بالا نبود یه چیزی ولی آمریکاییها نه ، آمریکا کادیلاکش خوبه فقط ، اون هم در سطح آلمانیا نیست . پس خواهشن نظر احساسی ننویسین . بله واقعیت رو همه میدونن ، هرکسی میدونه که مرسدس بنز یا پورش که بیش از 60 ساله دارن میاشین میسازن بهتر از هیوندای هستن ، با کیفیت تر هم هستن ، با ابوهت تر هم هستن ، گرونتر هم هستن ، ولی ماشینهای کره ای هم آشغال نیستن
14:21  1392/12/21
پاسخ دادن
امیر
1

بعضی از دوستان جوری میگن ماشینای آمریکایی بهتره که انگار تو ناف لوس آنجلس شوی ماشین آمریکایی اجرا میکردن یا تو کارخونه فورد سهام داشتن ، ماشینهای آمریکایی به شدت اصطحلاکشون بالاست ، کی گفته ماشین آمریکایی بهتر از کره ای هست ؟! یعنی هر ماشینی که اسمش هیوندا یا کیا نباشه و آمریکایی یا اروپایی باشه بهتره ؟! واقعا منطق داشتن هم خوب چیزیه .یکی از دوستان هم که دیدم گفتن که با فلان پول بره فلان ماشین رو وارد کنه اقتصادی هست و خوب هست ، شما فک کردی ماشین رو گذاشتن یه جایی که اسمش خارج هست که شما بری واردش کنی ؟! همینجوری دور همی آره ؟! نمیدونی چندتا لایه باید رد کنی تا بذارن یه ماشینی که قیمتش مثلا دو ریال کمتر از داخل کشور در میاد رو وارد کنی نه ؟!
همین کره ای که میگین بده بده سوناتاش بهترین مدل تو سایز خودش شد سال گذشته ، کمترین میزان حرابی رو تو هر 100 خودروی تولیدی خودش داشته . وراکروزش تو سال اول تولیدش جایزه ی ایمنترین خودروی سال از کنار رو گرفت ، وقتی لکسوس با کیفیت ترین برند دنیا شناخته میشه واسه چند سال متوالی ، یا تویوتا پرفروسترین میشه ، یا هیوندای ششمین برند پر فروش
14:09  1392/12/21
پاسخ دادن
سعید
1

یک پدیده هایی توی این سایت هست که بعضی وقتها آدم باید در موردشون منظقی نظر
بده. من قصد جر و بحث بی مورد با کسی ندارم. می دونم اگه 500 تا نظر دیگه هم بغل
هم بذاریم نظر من و بعضی ها یکی نمی شه. ولی امیدوارم تا چند سال آینده به نظر من
و کسانی که منطقی فکر میکنن و عاقلانه و از روی تجربه نه از روی احساس و شهرت
تصمیم می گیرند ، برسند. من هم اگه بنز و bmw ارزش و شایستگی این همه پول رو
داشتند می خریدمشون. بنزی که اختلاف قیمت اصلیش با الان بیشتر از 400 میلیونه.
یا bmw x6 که اختلاف قیمت اصلیش با الان بیشتر از 800 میلیونه.
در حالیکه اختلاف قیمت خودروهای کره ای با الان به 100 میلیون نمی رسه.
و گرنه حتی یک بچه هم می دونه که بنز و bmw و فورد و لامبورگینی و پورشه و بوگاتی
و اوباما و فولکس و لندرور و ماشین های تاپ آمریکا و اروپا بهتر و بالاتر از ماشین های
کره ای و ژاپنی هستند. من منظورم اینه که خودروهای اروپایی و آمریکایی به حدی در
کشور ما با قیمت ناعادلانه و نامردانه فروخته می شوند که ارزش این رو نداره که کلاه
به این گشادی سرت بره. ولی متاسفانه کسی حرف حقیقی رو نمی خواد قبول کنه.
19:18  1392/12/20
پاسخ دادن
امين
2

ببين سعيد خان
خانواده شما پول داره
خدا بيشترش كنه
ولي من بعيد ميدونم شما ثروتي به دست اورده باشي چون شما به بادش ميدي
قرار نيست سليقه من و شما يكي باشه
ولي رو واقعيت نميشه پا گذاشت
مخ اقتصادي اونه كه بجاي اين كه 200 بده آزرا
با 180 يه لكسس is300 خودش وارد كنه
يا 155 يه لكسس es250 خودش وارد كنه
شما برو با سانتافت خوش باش
كسي اجبارت نكرده بياي اينجا به مردم اطلاعات غلط در حد سوادت بدي
ما با كيا شديم 70 ميليون نفر
بقيه دوستان هم جوابت رو دادن
15:28  1392/12/20
پاسخ دادن
علی
3

دوست نا منطقی میشه این دو جمله خودت رو برام معنی کنی و بگی چجوری میشه که :
با 180 میلیون لکسوس is300 وارد کنی.
یا با 155 میلیون یه لکسوس es250 وارد کنی.
مثل اینکه تو ایران زندگی نمی کنی که این همه حرفای قلنبه سلنبه از دهن مبارکت
میدی بیرون. این حرفها به ایرانی مثل تو نیومده بلکه به یک سرمایه دار اروپایی و آمریکایی
میاد که بنز و پورشه رو با قیمت 200 میلیون ایران می خره. برو عزیزم برو .... برو یه فکری
به حال خودت بکن.
19:26  1392/12/20

امين
3

شما نميخواد واسه ما آيه رديف كنيد
شما از كجا ميدونيد من سوار نشدم
فكر كنم شما اطلاعي راجع به خودرو نداري
سري قبل سراتو رو قبل گروني ها خريديم 37 ميليون
من از سراتو توسان وراكروز سانتافه اپتيما اسپورتيج آزرا كادنزا سوار شدم
افتخاري هم نميكنم
ميدونم چرا اينقدر متعصبي
چون پول ماشين خوب رو نداري مثه بنز,بي ام و , لكسس ,پورشه
شايدم ماشينت كيا پرايده!
يا اگرم پولشو داري اطلاعات و سوادي از ماشين نداري
شايد تو كار خريد و فروش فرغون هاي كره اي هستي
قلمرو اين سايت هم شما تعيين نميكني
دوستان يه داستاني كه خيلي جالبه شركت هاي كره اي پول ميدن به يه سري كه بيان تو فضاي مجازي عوام فريبي كنن
خبراش هم در اين مورد تو تايوان , آمريكا و اروپا با يه سرچ ميتونيد پيدا كنيد
آقا سعيد شما هم بهتره بري تابعيت كره رو بگيري اونا ازت به گرمي استقبال ميكنن
كاسه داغتر از آش شدن حكايت تلخيه
چون خود كره اي تمايلشون بيشتر به ماشين هاي آلماني و ژاپني تا ماشين هاي ساخت خودشون
دقيقا مثل چيني ها
09:27  1392/12/20
پاسخ دادن
کاربر: hm_hitcher
1

دوستان توجه كنيد كه مشكل اين دوستمون اينه كه بهتر از كيا و هيونداي سوار نشده يا شايدم كلا يوار نشده، سعيد خان شما برو سوار بنز و بي ام و و ماشين آمريكايي بشو بعد بيا راجعبشون نظر بده،
اگه به امكاناته رو جيلي هم ميتونن امكانات آزرا رو بزارند و قيمتشم خيلي خيلي پايين تر باشه، يا رو جيلي تمام امكانات بنز رو بزارند، آيا اين ماشين ميشه بنز؟ همون سواري بنز رو ميده بهت؟ امنيت بنز رو ميده بهت؟ جواب همشون نه هست
شما داري تجربه ٥٠ ساله بنز و بي ام و رو با كيا و هيونداي مقايسه ميكني؟ تا حالا اصلا سوار لندكروزر و موهاي وي ٨ شدي؟ برو سوارشون شو يه ده تايي باش راه برو بعد بيا اينجا واس ما آيه بيار
11:33  1392/12/20

سعید
6

قابل توجه محضر بی سوادتون باید عرض کنم که خانواده ما جزو ثروتمندان شهر خودمونه.
پول داریم تا نه تنها بنز و پورشه بلکه بوگاتی 6 میلیاردی هم بخریم. فقط درآمد کرایه
منزل ها و مغازه هامون اندازه کل درآمد ماهیانه شماست. اما ما عاقلانه عمل می کنیم.
ما انتظاری که از یک خودروی ایده آل داریم 4 چیز مهمه :
1- شاسی بلند باشه. 2- برای سفر و شهر و جاده راحت و جادار باشه.
3- امکانات خوب داشته باشه. 4- از لحاظ فنی هم بی مشکل و مناسب باشه.
سانتافه 2014 ما تاکنون تمام این انتظارات رو به خوبی برآورده کرده.
پس مرض دارم برم 500 میلیون پول بی زیون یا 1 میلیارد پول بی زبون رو مفتکی تو جیب
شرکت هایی مثل بنز و پورشه بریزم.
بنز با این همه های و هویش بیشتر از دو سه تا شاسی بلند نداره. پورشه هم که فقط
یه دونه داره. به جای اینکه 500 میلیون بیهوده خرج کنم ، 200 میلیونش رو به شاسی
بلندی مثل کیا موهاوی V8 یا سانتافه فول 2014 یا سورنتو 2014 یا وراکروز ix55
می دم و 300 میلیون دیگه آن را به عنوان سرمایه در تجارت خودم به کار می گیرم.
اینجاست که عقل به کار آدم میاد آقا امین. دقت ک ...
10:45  1392/12/20

امين آرا
4

دوست من ميشه بگي كجاي آمريكا و اروپا از اين برند استقبال گرمي شده
پس فروش 10 ميليوني تويوتا چيه؟
چرا از اينكه سانتافه نسل قبل 3 ستاره ايمني بزور گرفت يا اينكه اين ماشينا بعد 2 سال به جير جير ميفتن
از اينكه طرح هاشون همش كپيه
يا حتي اسم ماشيناشون مال...
اولين نسل آزرا همون موقعي كه هم قيمت زانتيا بود يه خونواده نزديك ما رو به كشتن داد چون ايمني لازمو نداشت.
پرايد از آلمان اومد يا ژاپن؟
اين كه بعد 20 سال تو ايران توليد ميشه بحثش جداست
اما شركت هاي كره اي تازه به دوران رسيده اگه تعهدي نسبت به جون مردم داشتن نظارت ميكردن
نه اينكه با يه ظاهر فريبنده جيب مردمو خالي كنه
دوست دارم تو وقت آزادتون يه تحقيق كنيد كه كره و چند كشور تازه توسعه يافته پيشرفتشونو مديون چه كشوري اند؟
نه تنها آمريكا بلكه سهم عمدش مال ايرانه لطفا تحقيق كنيد تا يه سري چيزا دستتون بياد
20:56  1392/12/19
پاسخ دادن
سعید
3

حرفای شما همش بهانه است. چون این ماشینها فقط ظاهر عالی ندارند. بلکه از هر نظر
در سالهای اخیر عالی عمل کردند. ایمنی - راحتی - لوکس بودن - امکانات بالا - کارآیی
بالا - قیمت مناسب - مصرف سوخت مناسب و طراحی بی نظیر.
لطفا کسی که خودروهای مدرن کره ای رو سوار نشده ، در موردشون نظر الکی نده.
اینجا حریم هیوندای هستش نه حریم تویوتا و لکسوس و بنز و پورشه و رولز رویز.
خودروهای عالی مثل : سانتافه 2014 - کیا موهاوی v8 - سورنتو - سوناتا - آزرا جدید -
توسان 2014 - کیا اپتیما 2014 - کیا اسپورتیج 2014.
خداوند متعال هم می فرماید : (لا تقفُ ما لیس لک بِهِ علم انَّ السَّمعَ و البصَرَ و الفُواد
کلُ کان اولئکَ عنه مسئولا.) نسبت به چیزی که به آن علم نداری پیروی مکن(نظر نده)
{چون} چشم و گوش و قلب {تو} همگی {در قبال آن} مسئول هستند.
00:27  1392/12/20

سعید
9

خطاب به شما مردمی که با محصولات ژاپنی ازدواج کردید ، محصولات کره ای و مخصوصا
هیوندای قدمتشون به نصف محصولات ژاپنی نمیرسه. اما برین پیشرفت محصولات کره ای
رو نگاه کنید که به اندازه 2 برابر محصولات ژاپنی در بازار آسیا - اروپا - آمریکا و... دارن مورد
استقبال گرم مردم قرار میگیرن. اگه کره ای ها از ژاپنی ها بهتر نبودند در نصف وقت اونها
این همه پیشرفت نمی کردند. حق همیشه به کام آدمهای بی منطق تلخ است.
17:51  1392/12/19
پاسخ دادن
میثم
5

حقا که خوب گفتی. منم با شما کاملا موافقم.
19:30  1392/12/19

کاربر: علی دادرس
11

ادب رو رعایت کنید اولا.
دوما شما اگه فقط 5 دقیقه تحقیق میکردی، متوجه میشدی که بالا اومدن شرکت های کره ایی بدون کمک آمریکا غیر ممکن بود. حالا هم با اراده آمریکا صنعت خودرو سازیشون از بین میره.
شما داری از روی ظاهر قضاوت میکنی در حالی که من میتونم هزار تا دلیل بیارم که چرا محصولات هیوندای و کیا به صرفه و قابل قبول نیست.
22:20  1392/12/19

دوستدارایران بزرگ
4

جدا آدم لجباز ومتعصبی هستی سعیدخان وتعصب کورانسان راازقضاوت عادلانه خارج میکند- بعیدمیدونم آدم بیسوادی باشی که ندونی ماشین کره ای قابل مقایسه بابنز- بی ام و-لکسوس (تویوتا)و نیسان (اینفینیتی)و پورشه وماشینهای آمریکایی (کادیلاک-مجموعه جنرال موتور)فورد و ولووسوئدومازراتی.... نیستن هرچندکره ای ها پیشرفت قابل تحسینی داشته اند اما ظاهرا ازسر لجبازی وکل کل بیهوده این بحثهاروادامه میدهی زیرا براساس شواهدومدارک علمی ومستدل ماشینهای کره ای حداقل ده سال از برندهای مطرح عقب هستند واین فاصله ادامه خواهدداشت. بنز وبی ام اعتبارخودروسازی جهان هستند بااعصاب مردم بازی نکن دوست عزیز
02:29  1392/12/21

میلاد
0

سلام
اقا من میخوام با 150 ماشین بخرم
نمیدونم ماشین کارکرده کار کرده مثل بی ام و (2007.2006 530 یا 525)بگیرم یا گرنجور 2012 یا جنسیس 2011 یا کادنزا ؟؟
هوندا اکورد و سیویک هم هست
من فنی واسم مهمتر ولی نمیشه از ظاهر ماشینم گذشت
وگرنه حتمااا اریون بر میداشتم
هر چند کیفیت ماشین کره ای تو این 2سال خیلی بالاتر رفته
خواهشاااا کمک کنید
12:33  1392/12/19
پاسخ دادن
امین آرا
1

سلام میلاد خان
من تو پست بالا درباره یه چیزایی گفتم خودت لطفا نظاره کن
چون هم کیفیت و هم ظاهر مهمه براتون هوندا آکورد انتخاب خوبیه
با یه سرچ میتونی نقد هاشو هم بخونی که همه مثبته
بی ام دبلیو ترخیص 2008
525 یا 520 باید تمیزش و کم کارش رو پیدا کنی که البته خیلی سخته
اگه عجله نداری میتونی یه لکسس ES 250 رو وارد کنی
که هم زمان میبره و هم دردسر داره ولی به دردسرش میارزه
در کل هوندا آکورد انتخاب مابین این هاست
21:27  1392/12/20

محمدرضا
0

سلام دوستان ..خواهشا دعوا نکنین...
بزارین کسایی که از هردو خودرو استفاده کرده اند بیان و بگن... تجربه خودروساز مهمه ولی رشد اینچنینی سریع کیا موتورز و هیوندای هم بی خود نیست.....
08:40  1392/12/19
پاسخ دادن
نیما
5

ماشین خیلی خوبیه ولی دوستان دقت داشته باشین که فقط برای چند سال اول ، تجربه هیوندای آزرا نسل قبل رو فراموش نکنین که بعد از چند سال و چند هزار کیلومتر ایراد اساسی موتور پیدا می کرد ... به نظرم وجود این همه آپشن در کنار قیمت پایین بی دلیل نیست ، شاید علت اینه که ضعف های فنی رو با این کار پوشش بدن.
07:27  1392/12/19
پاسخ دادن
فرهاد
2

اقا سعید دقیقا چیش بی نظیره .این که کره تو این سال ها بیشرفت زیادی داشته شکی نیست اما با تویوتا که قدمت چندساله داره قابل مقایسه نیست
22:54  1392/12/18
پاسخ دادن
سعید
1

بی ام دبلیو یا بنز هم قیمت این چیزی ندارن؟؟؟
19:36  1392/12/18
پاسخ دادن
سعید
3

واقعا بی نظیره. سگش می ارزه به تویوتا و لکسوس و خودروهای ژاپنی که باید حداقل
300 میلیون براشون خرج کنی.
19:12  1392/12/18
پاسخ دادن
کاربر: علی دادرس
13

:|
شما واقعا داري يه كمپاني خودرو سازي كره ايي كه ١٠ سال از نظر تكنولوژي فني عقبه رو با پر فروش ترين هاي دنيا مقايسه ميكني؟!
كلا از ماشين چيزي نميدوني پس
ماشين مگه به ظاهره فقط؟!
21:21  1392/12/18

امین آرا
9

آقا سعید اولا ادب رو رعایت کن
دوما تو ایران این قدر تفاوت قیمت واسه بنز و لکسس هست.
سوما این ماشین های کره ای رو با بنز یا لکسس مقایسه نکن
ماشین های کره پیشرفت داشتن ولی حالا حالا به آلمان و ژاپن نمیرسن
و در آخر خوبه بدونی این ماشین که وارد میشه با تمام گمرگ هزینه ها 115 میلیون در میاد و تا 210 میلیون مدل فولشو میندازن به مردم
پس خلایق هر چه لایق
21:47  1392/12/18

amin
1

معلومه از ماشین چیزی سر در نمیاری مثل این میمونه بگی چرا برای بنز پول میدی وقتی میگی چرا قیمت لکسوس بالاست!گرانجور ماشین خوبیه ولی نه نسبت به ماشین های ژاپنی من ماشین های سطح بالا مثل LFA رو کاری ندارم ولی ماشین سطح پایین ژاپن هم از ماشین های کره ای بهترن.ماشین قشنگیه و خوب ولی به قیمتش نمیارزه.به قول دوستمون ماشین میندازن به مردم با قیمت بالا چون میدونن مردم ایران اکثرشون قیمت چیزی بالا باشه حتی افتضاح هم باشه میگن به به به به
19:34  1392/12/19

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عباسی : اینجا میگند کلا s3 نمیدیم حرف ۶ ماه دیگه نیست
عباسی : واقعا گفتند ماشین خودتونم میدیم ۶ ماه دیگه؟
تارا دستی : داداش مال من ۱۵ مهر بوده هنوز فاکتور نشده
حمید : سلام دوستان تارا v4 در تاریخ ۲۰ آذر فاکتور شدم و از ۲۱ آذر هروز دارن میفرستن ناجا واسه پلاک شدن ولی هنوز پلاک نشده یه سوال مگه نباید پلاک بشه بهد مدارک صادر بشن امروز تمام مدارک صادر شدن چطور میشه ؟
ناشناس : من زنگ زدم سایپا،گفتن معلوم نیست کی بیاد شاید ماه بعد شاید آخر زمستون روانم بهم ریخت
شارین : سلام خیلی ممنون جواب دادین ((((((((شاهین زمستان403)))))🙏🏻 شما ۱۴ هم براتون پیامک اومده بود یا ۱۸ هم جسارتا؟؟
توحید ارومیه : دوستان امروز دعوتنامه اذر ماه سهمد اومد نصف گرانی شاملشون شده بدون سود مشارکت.یعنی برای اطلس 251میلیون در نظر بگیرید
سهنداذر : سلام ممنون میشم راهنمایی کنیدمنو خواهش میکنم گیرکردم الان برای من پیامک سخا وتکمیل وجه امده ولی قیمت ننوشته یعنی چندروز وقت دارم پول جورکنم به نظرتون یعنی چی اینا ؟؟؟؟؟یکی کمکم کنه من برای هفته اینده پولم جورمیشه مهلت وتاریخ وحتی مبلغی توپیامک نیامده
مهسا : سلام خدمت شاهین زمستان ۱۴۰۳ مال شمامیفرمایی تا دیشب درگاه باز بوده چه ماشینی رو پرو فایل تان بود؟؟؟؟
توحید ارومیه : قیمت تمام شده سهند کارخانه با افزایش شد 486میلیون 880هزار تومان که 245میلیون برای تکمیل وجه اذر میخواد بدون سود مشارکت
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حسین رانا پلاس ارتقا یافته مشکی : سلام اقا مهدی منم 21 مهر تحویله 20 آذر فاکتور شد هنوز پلاک نشدم منم از اصفهانم
مصطفی : روز تعطیل فاکتور میکنن؟
محسن : سلام قیمت جدید 415 .حساب کن حالا
آرمین تحویل 30 مهر اتومات : 13 شهریور
\{ : سلام کسی از فاکتورهای مهر پلاک شده؟
جواد : مال منم اول این ماه پلاک شده و مدارک هم اومده. تحویل سیستمی 10 بهمن بوده ظاهرا حدود یک ماه زودتر از تاریخ سیستمی تحویل میدن
سجاد : سلام تاریخ تکمیل وجه شما چه تاریخی بوده
X33 : من بانک تجارت بودم 20 آبان تایید نهایی شدم هنوز نریخته
Sajad fx : دوستان من تحویل اسفند هستم اما دوازده روز پیش پلاک شده،به نظرتون کی خروج میخوره؟
مجید هایما S7 شهریور : بعد از این همه انتظار از فروردین سال گذشته تا حالا، این درستش نیست، خدا ازشون نگذره که مردم را به بازی گرفتند. قراردادهامون را هم که یکطرفه، بعد از عید عوض کردند. من از آذرماه سال گذشته، قرارداد مهر و امضاء شده از نمایندگی دارم با سود مشارکت 19 درصد. هیچکس هم پاسخگو نیست.