این هفته در نمایشگاه ژنو کمپانی بنتلی آخرین مدل های Mulsanne و Continental را با نام های Flying Spur و فیس لیفت GT Speed مجهز به موتور هشت سیلندر خورجینی به نمایش گذاشت. اگرچه در حال حاضر این خودروساز انگلیسی تنها دو مدل را تولید می کند، اما تا اخر دهه تصمیم به عرضه 5 مدل خودرو نمایشگاهی که شامل سایزهای کوچکتر هستند را گرفته است.
پس از ساخت مدل شاسی بلند بنتلی، نسل بعدی مدل های Continental و Flying Spur به بازار خواهد آمد. (شرکت بنتلی نام Conti را از ابتدای نام Flying Spur حذف کرده درحالی که در واقعیت این دو مدل از یکدیگر متفاوت نیستند). در نمایشگاه ژنو مدیر فروش و بازاریابی کمپانی بنتلی، آقای کوین رز (Kevin Rose)، بیان داشت که مدل Baby تا قبل از سال 2019 به بازار نخواهد آمد.
وی در ادامه سخنان خود افزود: "همچنین خودرویی با سایز کوچکتر به معنای ارزانتر بودن آن نیست"؛ شایان ذکر است، اگرچه مدل Baby از Conti GT ارزانتر است اما به قیمتی زیر مبلغ صد هزار پوند نخواهد رسید. در همین حین مدلی گرانتر از مدل Mulsanne نیز به بازار خواهد امد که با مبلغی معادل 300 هزار پوند رقیب رولز رویس Phantom خواهد بود.