خانه
قیمت خودرو
لیزینگ خودرو
اجاره خودرو
اطلاعات خودرو
سواری
شرکت های داخلی :
آسان موتور
اطلس خودرو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرشیا خودرو
دیارخودرو
رامک خودرو
سایپا
ستاره ایران
کرمان خودرو
کرمان موتور
گروه بهمن
مدیران خودرو
شرکت های بیشتر
شرکت های خارجی :
ام جی
آئودی
بی ام و
پژو
تویوتا
دوج
رنو
شورولت
کیا
لکسوس
لیفان
مرسدس بنز
نیسان
هیوندای
شرکت های بیشتر
کامیون
آریا دیزل
آمیکو
ایران خودرو دیزل
بهمن دیزل
خودرو کویر (BMC)
خودروسازان دیزلی آذربایجان
رایان دیزل ایران
زامیاد
سایپا دیزل
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
کاریزان خودرو(KAVIAN)
ماموت دیزل
CAT
اسکانیا
ایویکو
بنز
داف
رنو
مان
ولوو
یو دی
وانت
ایران خودرو
ایرتویا
بهمن خودرو
دیار خودرو
زامیاد
سایپا
ایسوزو
تویوتا
جی ام سی
دوج
رام
سوزوکی
شورولت
فورد
فولکس
کادیلاک
نیسان
هوندا
موتور
ایران دوچرخ
تک تاز موتور
تلاش
آپریلیا
بی ام و
دوکاتی
سوزوکی
کاوازاکی
هارلی دیویدسون
هوندا
یاماها
اتوبوس
ایران خودرو دیزل
رانیران
زامیاد
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
عقاب افشان
اسکانیا
بنز
فورد
مان
میتسوبیشی
هایر
آگهی خودرو
سواری
کامیون
وانت
موتور
اتوبوس
خدمات خودرو
نمایندگی مجاز
آرتاتاک موتور
آریا دیزل
آرین موتور پویا
آسان موتور
اطلس خودرو
آمیکو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرستوی آبی
پرشیا خودرو
جیلران موتور
دیار خودرو
رامک خودرو
سایپا
سایپا دیزل
ستاره ایران
کرمان خودرو
گروه بهمن
گریت وال (ولیکس)
مدیا موتور
مدیران خودرو
معین موتور
جایگاه سوخت
CNG
اخبار خودرو
لیزینگ
قیمت و لیزینگ
داخلی
مسابقات داخلی
فنآوری
سوپر ماشین
کانسپت
کلاسیک
کلیپ تبلیغاتی
موتورسیکلت
عمومی
رسمی
تیونینگ
اتومبیلرانی
مسابقه هفته
سایت
آگهی
مقالات خودرو
فنی
بررسی و مقایسه
پادکست
خودروی سنگین
موتورسیکلت
سوپر ماشین
کلاسیک
خودروهای سبز
خودروهای آینده
فنآوری
اپلیکیشن
اتومبیلرانی
عمومی
مصور
برترینها
مسیریابی
اخبار خودرو
:
داخلی
:
دلیل غیبت خودروهای پرتیراژ در آمار کیفی
1392/12/18
09:30
دلیل غیبت خودروهای پرتیراژ در آمار کیفی
نشست خبری مسوولان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، دیروز در حالی برگزار شد که مسوولان این شرکت به تشریح عدمحضور برخی خودروها در جدول کیفی ماهانه پرداختند.
به گفته مسوولان شرکت بازرسی، برای بررسی سطح کیفی باید آمار تولید خودروها در اختیار این شرکت قرار گیرد، حال آنکه برخی خودروسازان از دادن آمار کیفی محصولات خود به شرکت مذکور اجتناب میکنند. این موضوع بهخصوص در مورد خودروهایی که در دوران تحریم با کمبود قطعه مواجه بودند و مجبور به داخلیسازی شدند، بیشتر صدق میکند. اما در نشست دیروز، همچنین اشكان گلپایگانی معاون مهندسی شرکت بازرسی، توضیحی کوتاه نیز در مورد ماجرای آتشسوزیهای اتوبوس اسکانیا ارائه و تاکید کرد که این خودرو از نظر سازمان ملی استاندارد و شرکت بازرسی کیفیت، از استانداردهای لازم برخوردار است. وی در عین حال با بیان اینکه آتشسوزیهای اسکانیا به پرسشی بزرگ تبدیل شده، گفت که گروههای کارشناسی از وزارت صنعت در حال بررسی موضوع هستند. در ادامه، اما بابک اسماعیلیان مدیر تحقیقات مشتری و بازار شرکت بازرسی نیز تاکید کرد که رگلاژ نبودن در خودروها و عدم سهولت در باز و بسته شدن آنها، مصرف سوخت بالا و وجود صدای اضافه در اتاق خودرو به ترتیب بیشترین میزان نارضایتی مشتریان از کیفیت خودروها را به خود اختصاص دادهاند. به گفته وی، میزان رضایت مشتریان از شرایط فروش خودرو نیز افت قابلتوجهی داشته و در 6 ماهه اول 92، به پایینترین سطح خود در پنج سال اخیر رسیده است. اسماعیلیان با بیان اینکه بالا بودن قیمت خودرو بیشترین میزان نارضایتی مشتریان از شرایط فروش خودرو را به خود اختصاص داده است، گفت که بیتوجهی به خواست مشتریان و اطلاعرسانی ضعیف نیز رتبههای بعدی نارضایتی مشتریان را در اختیار دارند. به گفته وی، در حوزه خدمات پس از فروش، نیز بیشترین نارضایتی مشتریان به نبود و کمبود قطعات و پس از آن، هزینههای بالای خدمات و بیتجربه بودن پرسنل تعمیرگاهها مربوط میشود. اما در نشست دیروز، غلامرضا نبی بیدهندی مدیرعامل شرکت بازرسی نیز بر اجرای طرح بازرسی ادواری از جایگاههای عرضه سوخت سی.ان.جی طی سال آینده تاکید کرد. وی در رابطه با برخی اظهارات صورت گرفته مبنی بر ارائه برچسب معاینه فنی بدون بازدید خودرو نیز گفت که این مراکز در تهران زیر نظر ما قرار دارند و اگر چنین موردی دیده شود، به شخص گزارشکننده جایزه خواهیم داد. در ادامه نشست دیروز، سعید تاجیک مدیر مهندسی بازرسی خدمات شرکت بازرسی نیز به ایرادهای موجود در روند صدور مجوز واردات خودرو به کشور اشاره کرد و گفت که برخی شرکتها که اقدام به واردات میکنند فاقد نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش از شرکت مادر هستند و از همین رو مشکلاتی در ارائه خدمات پس از فروش و تامین قطعات محصولات وارداتی آنها وجود دارد. به گفته وی، باید با اصلاح قوانین مربوطه اصلاحاتی در نحوه رابطه شرکت دارای نمایندگی با شرکت خودروساز خارجی و همچنین نحوه استانداردسازی ارائه خدمات پس از فروش آنها صورت گیرد.
منبع
دنیای اقتصاد
برچسب :
خودرو
,
غیبت
,
پرتیراژ
,
آمار کیفی
مرتب سازی :
محبوبترین
تاریخ صعودی
تاریخ نزولی
نظرات کاربردی
همه نظرات
0 نظر
1
صفحه 1 از 1
ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام
پاسخ به :
نظر شما
نظر شما با موفقیت ارسال شد.
مقالات برتر
هفته
|
ماه
|
سال
پربحث ترین خودروی
هفته
|
ماه
|
سال
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
شاهین اتومات 12 مهر 1402
18 نظر
سوم بهمن
5 نظر
صابری 1
3 نظر
اطلاعات خودرو
S.207.پانا
44 نظر
توحید ارومیه
18 نظر
سورن 31 تیر پیش فروش
16 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مشخصات و قیمت ایران خودرو تارا پروژه K132
عباسی
: شما کدوم طرح بودین عادی یا جوانی جمعیت
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
مسعود T9
: سلام از دوستان T9 کسی پلاک یا تحویل شده جدید داریم؟ اونایی که شهریور شاسی شده بودن
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
الناز جی 4
: سلام من در فروش فوق الهاده 60 روزه جک جی 4 بت نام کردم ولی هنوز تو سایت تو مرحله تکمیل وجه مونده اطلاع دارید چهقدر زمان میبره
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
شاهین جی
: کارزار برخورد قانونی و قضایی با سایپا رو امضا کنید 27درصد دیگه مونده تا رسیدگی بشه به همه خانواده بگید امضا کنن
مشخصات کامل فنی و رفاهی خودرو شاهین سایپا
مهدی cvt
: یکی میگه تولید میشه یکی میگه تولید نمیشه یکی میگه سانروف نیست یکی میگه سانروف موجوده یکی یه جواب درست سرمون بده بدونیم چند چندیم اگر طول میکشه به فکر یه ماشین باشیم اگر نه که منتظر باشیم
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
Mohammad
: سلام من شاهین G تحویلی هفته ۴ مرداد بودم واریز اولیه هم ۲ دی ماه انجام دادم ۲۹۱میلیون هنوز پیامک تکمیل وجه برام نیومده کسی از دوستان میدونه تا چه تاریخی تکمیل وجه انجام شده و تا چه تاریخی تحویل دادن
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
j7 سفید،اردیبهشت ،مرینوس
: امروز تماس گرفتند برای تحویل خودرو،گفتن برم ساعت ۴ اداره تحویل جاوه مخصوص ،ثبت نام ۱۵ اردیبهشت و تکمیل وجه ۲۵ شهریور از تهران
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
مصطفی ،j7 سفید
: ماشین خوبی هستش بهتر از سایر مدل ها هستش سواری نرم و هندلینگ عالی داره و نسیت به اکتان و بنزین هم واکنشش کمتر هستش
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
مصطفی ،j7 سفید
: اونهایی که پیش فروش تهران هستن و ۶ ماهه پیش خرید کرون رو زودتر تحویل یدن ،
شرایط فروش شاهین G پس از مدتها اعلام شد [آذر 1403]
Shahin
: بله
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا
24بهمن
: فوق 24 بهمن کسی پلاک انلاین شده؟
دنا 1.7
ایوب تحویل مهر
: رینگ مهرم. ن متاسفانه خبری از فاکتور نیس
سایپا اطلس جی
اطلس بهمن
: مگه تفاوتش 20تومن نبود من که تبدیل نمیزنم
پژو 207i دستی
مهدی پانا شهریور
: ممنون اقا حسین ولی تحویل 4 شهریور بودم با 40 روز تاخیر و اینکه 17200 دیگه گرفتن
سایپا اطلس جی
دی
: بس چرا یکی میگفت 20 تومن
سایپا کوییک
تاجی 🇮🇷
: معمولا از روز فاکتور تا تحویل تهران یک هفته تا ده روز و شهرستان دو هفته طول میکشه حدودا 3 روز بعد از فاکتور ماشین پلاک میشه که میتونید تو آپ پلیس من شماره پلاک جدید خودتون رو ببینید و چند روز بعد قبل از تحویل ماشین ،خودرو بیمه میشه که اگه قبلا تو اون شرکت بیمه ،بیمه یه ماشین دیگه رو گرفته باشید پیامک بیمه ماشین جدید هم براتون میاد.البته بگم که سایپا و ایرانخودرو بیمه ایران نمیکنن.
پژو 207i دستی
مجتبی تحویل 7 آبان
: دوستان سلا یک سوال داشتم این 207 های جدیدی که با موتور تیوفایو پلاس داره تحویل میده ، آیا قیمت بازارش با 207 های موتور تیوفایو یکیه ؟
سایپا کوییک
کوییک اس
: مرحله بعد پلاک شدنه ، مرحله بعد تحویل باربری و تحویل نمایندگی و تحویل مشتری بسلامتی
سايپا کارا 151 TL
ابوالفضل
: فاکتور نشدیم هنوز
ساینا
اسقاطی اردیبهشت
: 03155811080سایپا سیترولین کاشان