هر نمایشگاه خودرویی برای به نمایش درآوردن سوپرخودروهای افسانه ای مانند پاگانی زوندا Revolucion سه میلیون دلاری تلاش می کند، اما نمایشگاه ژنو نسبت به نمایشگاه های پاریس و دیترویت از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد. ژنو مکانی است که در ان یک خودروساز کوچک آلمانی دارای پرونده ورشکستگی، بدون هیچ گونه ترس و واهمه یا خجالتی آخرین خودروی خود را معرفی میکند و حضار بدون کوچکترین بی احترامی، به سخنان وی گوش فرا میدهند. بله! هنگامی که کمپانی ItalDesign آخرین محصول خود را با نام Explosion معرفی کرد، حضار حتی یک پلک هم نزدند.
مدیران این خودروسازی کوچک در خصوص خودروی الکتریکی کانسپت خود که بر اساس فولکس واگن گلف طراحی شده است، چنین اظهار داشتند: خودرویی با دربهای پروانه ای شکل و گالوینگ به صورت همزمان، بهتر از خودرویی با درب هایی پروانه شکل میباشد. در نمایشگاه امسال، گذشته به اندازه آینده دارای اهمیت بود. یکی از نقاط برجسته این نمایشگاه، نمایش 20 مدل خودروی مسابقات لمان در طی 90 سال گذشته بود. این نمایش به همان اندازه که جذاب و دیدنی بود، به خودروسازان یادآوری کرد که دنیای خودروهای مسابقه ای نیز، سرشار از طرح های بکر و تازه میباشد. با وجود معرفی لامبورگینی هوراکان و مک لارن 650S، قسمت اعظم نمایشگاه به معرفی خودروهایی اختصاص داده شده بود که عموم مردم توانایی خرید آن را داشتند. از میان خودروهای مورد علاقه عموم در نمایشگاه امسال ژنو میتوان به جیپ Renegade، آئودی S1، و آئودی TT اشاره کرد.