بررسی هیوندای اکسنت مدل 2014

بررسی هیوندای اکسنت 2014

تمامی تیپ های هیوندا اکسنت 2014، مجهز به آفتابگیر های کشویی، آینه تشخیص نقطه کور در سمت راننده و اهرم راهنمای تک ضربه ای که سه بار چشمک میزند، می‌باشند. به علاوه، مدل GLS به همراه پکیج Premium و همه مدلهای SE مجهز به چراغ های جلوی پروژکتوری با تزیینات  LED،سیستم روشنایی برای یافتن راحت تر خودرو در شب،فرمان تلسکوپی با قابلیت حرکت روبه بالا و پایین و شیشه سمت راننده با قابلیت بالا رفتن خودکار شده اند. یک کیت Sport Shifter یک آپشن جدید برای مدل های SE با گیربکس دستی است. همانطور که خودروهای جمع و جور بزرگتر و گرانتر می‌شوند، خودروهای زیر گروه این سری از خودروها (Subcompacts) که به خوبی مجهز شده اند، مثل هیوندا اکسنت 2014 سدان و هاچ بک، در حال پیشروی برای گرفتن جایگاه خویش هستند. با اعتماد به نفس تمام  زمانی که نو هستند زیر 20000 دلار قیمت گذاری می‌شوند، هیوندا اکسنت 2014 یکی از رقبای پرشمار این کلاس به حساب می‌آید. اگرچه اکسنت به عنوان یک خودروی سطح پایه در نظر گرفته می‌شود، این هیوندا به سختی چنین حسی را در هنگام رانندگی عادی القا می‌کند، به احتمال قریب به یقین، کابین جادارش، سواری نرم و شتابگیری قابل ملاحظه اش توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. مانند بسیاری از رقبایش، اکسنت 2014 در دو طرح اتاق سدان و هاچ بک چهار درب به بازار عرضه شده است، و در هر دو مورد، فضای سر و پای کافی برای سرنشینان بزرگسال هم در جلو و هم در عقب برای یک سواری راحت وجود دارد. با اینکه هیوندا تجهیزات و ویژگیهای با تکنولوژی بالای زیادی را در اکسنت مانند برخی از رقبایش ارائه نکرده است، کابین اکسنت جذاب و به خوبی ساخته و پرداخته شده است. اکسنت همچنین در رانندگی در بزرگراه ها بسیار آرام است، و این مدیون این موضوع است که،  اکسنت خودرویی کوچک اما کاملا رشد کرده و ارتقا یافته است. همانطور که برای خودروهای کوچک معمول است، قدرت توسط موتوری 4 سیلندر به حجم فقط 1.6 لیتر تولید می‌شود. شتابگیری سریع تر از میانگین این کلاس است وگیربکس 6 سرعته اتوماتیک آن نقطه درخشان این موضوع است، طوری که به نرمی و بدون آنکه متوجه شوید دنده ها را تعویض می‌کند.  از نظر مصرف سوخت نیز اکسنت در رتبه بسیار خوبی قرار می‌گیرد به طوری که با هر دو نوع گیربکسش مصرف سوخت ترکیبی معادل 9 لیتر به ازاء هر 100 کیلومتر دارد، اما ما در آزمایشهایمان برای رسیدن به این مقدار مصرف سوخت مشکلات فراوانی داشتیم! البته، هیوندا اکسنت 2014 تنها انتخاب شما برای خرید یک خودروی کوچک سدان یا هاچ بک نیست. ماشینهایی مثل شورولت Sonic 2014 و فورد Fiesta 2014 جذابیت بیشتری برای رانندگی دارند (اگرچه هیچکدام نمی توانند با فضای بار اکسنت رقابت کنند )، در اینحال اگر مسئله اقتصادی بودن از لحاظ مصرف سوخت در اولویت باشد، در این صورت تویوتا Prius C  2014 که گرانتر نیز می‌باشد،ارزش در نظر گرفتن را دارد. اگر اولویت شما فضای بار باشد، هوندا  FIT مدل 2014 هاچ بک یک انتخاب همیشگی خواهد بود،البته به لطف قابلیت چیدمان چندگانه صندلی های عقبش. در همین حال، خویشاوند اکسنت یعنی کیا ریو که از نظر فنی نیز با هم شباهت دارند، اغلب امتیازات هیوندا و چند مورد از ویژگی های مدرن و به روز مانند سیستم مکانیابی، یک سیستم ارتباطی کنترل صوتی پیچیده و استارت بدون کلید را عرضه می‌کند. نهایتا، هیوندا اکسنت سدان و هاچ بک انتخابی حد وسطی ولی بسیا مناسب دراین کلاس هستند. با کابین داخلی مجهز و شیکش، عملکرد خوب وبا اعتمادش و طراحی جذاب آن، این ماشین عملکرد و ویژگی های فراتر از حد انتظار شما ارائه می‌دهد.

 

طراحی بدنه و تجهیزات رفاهی

بررسی هیوندای اکسنت 2014 بررسی هیوندای اکسنت 2014

هیوندا اکسنت 2014 به عنوان یک ماشین سدان یا هاچ بک 4 درب که هر کدام ظرفیت 5 نفر را دارند به بازار عرضه شده است. مدل سدان فقط با تیپ پایه  GLS عرضه می‌شود، در حالی که مدل هاچ بک در دو تیپ  GS و SE عرضه می‌شود. تیپ سدان  GLS با تجهیزاتی مانند رینگ های فولادی 14 اینچی، سیستم دسترسی بدون کلید، تهویه مطبوع، شیشه و آینه هایی برقی، فرمان تنظیم شونده با قابلیت حرکت رو به بالا و پایین، زیر آرنجی برای صندلی راننده صندلی عقب تاشو با قابلیت تقسیم به نسبت 40/60، کامپیوتر سفری و سیستم صوتی با 6 بلند گو و CD خوان، رادیو ماهواره ای، و ورودی برای USB و ورودی اضافه برای سیستم صوتی ( برای اتصال  ipod به دستگاه های ساخت Apple باید یک کابل مجزا خریداری کرد). در GLS های مجهز به گیربکس اتوماتیک، یک پکیج  premium قابل سفارش است که مجموعه ای شامل جراغ های جلوی پروژکتوری، چراغ های مه شکن، رینگ های آلومینیومی 16 اینچی، ترمز های عقب دیسکی، تزئینات داخلی ارتقاء یافته، فرمان تلسکوپی با قابلیت حرکت رو به بالا و پایین، محفظه برای اشیا برای کنسول میانی به همراه زیر آرنجی تاشو، کروز کنترل، کنترل های سیستم صوتی روی فرمان و بلوتوث برای تلفن و سیستم صوتی. تیپ  GS هاچ بک تمام تجهیزات استاندارد تیپ  GLS  را شامل می‌شود، به علاوه برف پاکن برای شیشه عقب و، در مدل های مجهز به دنده اتوماتیک، کروز کنترل. با ارتقا یافتن به مدل SE یک اسپویلر عقب، یک فرمان دور چرم  تلسکوپی با قابلیت حرکت رو به بالا و پایین و تجهیزات پکیج  premium به تجهیزات خودرو اضافه می‌شود. در تیپ های  SE  مجهز به دنده اتوماتیک سانروف قابل سفارش است، در حالی که در مدل های با گیربکس دستی امکان سفارش کیت تعویض اسپرتی وجود دارد.

 

قدرت و عملکرد موتور

بررسی هیوندای اکسنت 2014

قدرت دهنده به تمامی هیوندا اکسنت های 2014 یک موتور 4 سیلندر، مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت به حجم 1.6 لیتر می‌باشد که 138 اسب بخار قدرت و 167 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.این خودروی دیفرانسیل جلو را می‌توان هم با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و 6 سرعته دستی، به همراه حالت صرفه جویی در مصرف سوخت  Echo خریداری کرد. در آزمون های انجام شده، هیوندا اکسنت  GLS سدان 0 تا 100 کیلومتر را در 9.2 ثانیه طی کرد که زمانی سریع برای این کلاس از خودرو ها است. از لحاظ مصرف سوخت، تخمین زده می‌شود که مدل های اتوماتیک با مصرف 9 لیتر در 100 در سیکل ترکیبی (10 لیتر در 100کیلومتر برای رانندگی در شهر و 7 لیتر در 100 کیلومتر برای رانندگی در بزرگراه ) و مدل های با گیربکس دستی، مصرف سوخت در سیکل ترکیبی به همان میزان 9 لیتر در 100کیلومتر (10 لیتر در 100کیلومتر برای رانندگی در شهر و کمی بیش از 7 لیتر در 100 کیلومتر برای رانندگی در بزرگراه ) را داشته باشند. که البته ارقام فوق امکان دارد در آزمایش عملی خودرو بسته به شرایط تغییر کنند.

 

ایمنی

بررسی هیوندای اکسنت 2014

تمامی هیوندا اکسنت های 2014 دارای ترمزهای ضد قفل، سیستم کنترل پایداری و کشش، پشت سرس های فعال، کیسه های هوای جانبی برای صندلی های جلو و کیسه های هوای پرده ای جانبی، تیپ های gs  و gls دارای ترمزهای دیسکی در جلو و کاسه ای در عقب هستند، در حالی که در تیپ se هر 4 چرخ مجهز به ترمزهای دیسکی هستند. ترمز های دیسکی عقب برای تیپ gls سفارشی است. در آزمون های انجام شده، هیوندا اکسنت سدان با ترمزهای سفارشی دیسکی در عقب بعد از طی حدود مسافتی حدود 37 متر، از سرعت 100 کیلومتر برساعت تا 0 متوقف شد. در آزمون های برخورد انجام شده توسط مراجع رسمی، اکسنت 4 ستاره از 5 ستاره برای حفاظت کلی از سرنشین در تصادف را در یافت کرد، که شامل 4 ستاره برای حفاظت در برابر برخورد از روبرو، و 4 ستاره برای حفاظت در برابر برخورد های جانبی( اگرچه مراجع رسمی در مورد ریسک بالای صدمه به ستون فقرات سرنشین عقب در برخورد های جانبی هشدار داده اند ). موئسسه بیمه ایمنی بزرگ راه ها، بالاترین درجه یعنی"خوب" را برای آزمون برخورد از جلو و آزمون استحکام سقف و درجه "قابل قبول" را برای نتایج آزمون برخورد جانبی را به اکسنت اعطا کرده است. در تست برخورد روبرو از یک سمت،اکسنت پایین ترین درجه یعنی "ضعیف" را دریافت کرد. طراحی مقاومت صندلی/سر درجه "خوب" را برای حفاظت در برابر ضربه های شلاقی در تصادف های از عقب در یافت کرد.

 

طراحی داخلی و امکانات خاص

بررسی هیوندای اکسنت 2014

اگرچه هیوندا اکسنت باید با دیگر خودروهای کوچک رقابت کند، اکسنت جادارتر از استاندارد های این کلاس است، و ابعاد داخلی آن بیشتر به خودروهای جمع وجور (compact) نزدیک است تا کوچک. فضای عقب جادارش به مقدار کافی جای پا و سر حتی برای افراد بلند قد، زمانی که در عقب نشسته اند فراهم می‌کند. در جلو، صندلی های جادار که به خوبی طراحی شده اند، و درکل، احساسی که با سوار شدن به اکسنت به شما دست می‌دهد مافوق تصور شما از خودروهای این کلاس است

بررسی هیوندای اکسنت 2014 بررسی هیوندای اکسنت 2014

به لطف کیفیت خوب ساخت، تودوزی طرح دار، طراحی شیک داشبورد و کیفیت بالای مواد به کار رفته، فضای داخل کابین دلنشین و در یک کلام دوستانه از آب درآمده است. فضای بار نیز قابل توجه است، مدل سدان صندوق بار نسبتا بزرگی به حجم 390 لیتر را در اختیار شما قرار می‌دهد. مدل هاچ بک نیز با وجود صندلی های عقب فضای باری به حجم 600 لیتر، و در صورت جمع کردن صندلی ها این فضا به میزان قابل توجه 1350 لیتر می‌رسد.

بررسی هیوندای اکسنت 2014

 

حس رانندگی

بررسی هیوندای اکسنت 2014

با اینکه 138 اسب بخار زیاد به نظر نمی‌رسد، هیوندا اکسنت 2014 در کلاس خودروهای کوچک جزء سریع ترین ها است.موتور 1.6 لیتری اکسنت، به محض اینکه پدال گاز را فشار می‌دهید با انرژی و چابک به شما پاسخ می‌دهد، و مقدار زیادی نیرو برای رانندگی در بزرگراه ها و سبقت ها همیشه در اختیار شما است. تحت شتاب گیری های سریع، موتور همچنان به عملکرد نرم خود ادامه می‌دهد اما تا حدودی پر سر وصدا می‌شود. هر دو گیربکس دستی و اتوماتیک به خوبی از نیروی تولیدی موتور استفاده می‌کنندف اما اگر از علاقه مندان گیربکس های دستی هستید، تعویض های نرم  گیربکس اتوماتیک را به سختی تجربه خواهید کرد. در جاده، اکسنت هم سواری آرم و راحت و هم هندلینگ قابل قبوبی دارد. اگرچه رقبایی مثل فورد  fiesta فرمانی تیزتر و هندلینگ اسپرتی تری دارد، هیوندا احساسی از توازن و آرامش را به شما می‌دهد و برای رانندگی های روزمره مناسب تر است. 


منبع

Edmunds

 

 

برچسب : هیوندای , 2014 , اکسنت , بررسی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

37 نظر

امیرحسین
3

ازنظرمن ماشین خوبیه چراکه درقیمت خودش بسیارامکاناتش عالیه هیوندایک شرکت معتبراست وقطعاماشین های ضعیف نمیزند تانام شرکتش بدبشه00
01:50  1395/12/12
پاسخ دادن
کاربر: تیباران
2

در کل ماشین های هیوندای سواری نرم و خانوادگی دارند ولی خودروهای کیا فنربندی خشک و اسپرت دارند.
03:47  1395/06/23
پاسخ دادن
شقايق
3

من ٣سال اكسنت دارم كلى هم سفر باهاش رفتم خيلى هم خوبه هم براى جاده هم تو شهر با ظاهر جمع و جورى كه داره ولى داخلش خوب جا داره
من راضيم خيلى
00:17  1395/06/23
پاسخ دادن
امیر
2

هیوندا اکسنت به نظر من خوبه
10:23  1395/04/23
پاسخ دادن
محسن
14

هايونداي اكسنت دارم ميخواستم بدونم وقتي دي لايت روشن هست چراغ خطر عقب هم بايد روشن باشه؟
15:33  1394/10/23
پاسخ دادن
رضا
0

ضمنا من 1 ساله اکسنت فول آسان موتور دارم. بسیار راضیم. ماشین بدون ایراد و دوست داشنتی هست.
00:32  1394/09/26
پاسخ دادن
رضا
12

اکسنت فول: موتور بلو- صندلیها و فرمان چرم- 6 ایربگ- کیلس استارتر فابریک- دوربین دنده عقب که تصویرش روی اینه الکتروکرومیک میافته. سنسور عقب

اکسنت غیر فول: صندلی پارچه- 2 ایربگ- کیلس نیست اگرهم باشه افتر مارکت هست- اینه وسط معمولی- موتور بلو نیست
00:30  1394/09/26
پاسخ دادن
كيكاووس
0

سلام به نظر من تو اين رنج قيمت بي نظيره اين ماشين فوق العاده راظي هستم من كادو گرفتم اين ماشينو خيلي كم مصرفه
08:57  1394/09/14
پاسخ دادن
امیر
16

میخاستم بدونم کسی تفاوت فول ونیمه فول اکسنت رو میدونه چیه؟
11:52  1394/09/09
پاسخ دادن
sa
0

سلام دوستان من این ماشین رو خریدم خیلی ازش راضیم یه تویوتا راو 4 هم دارم ولی با این ماشین توی شهر خیلی راحتم فقط ایرادش نداشتن کروز هست
21:16  1394/08/22
پاسخ دادن
sa
0

سلام دوستان من این ماشین رو خریدم خیلی ازش راضیم یه تویوتا راو 4 هم دارم ولی با این ماشین توی شهر خیلی راحتم فقط ایرادش نداشتن کروز هست
21:14  1394/08/22
پاسخ دادن
شایان
5

من النترا داشتم ولی برای شرایت مالی اکسنت گرفتم خوبه
01:52  1394/04/24
پاسخ دادن
مسعود
6

من حدود يكسال دارم واقعا راضيم خيلي نرم و كابين بي صدايي داره تنها ايرادش نداشتن كروز و اتومات برف پاك كنه اما در مجموع موتور و گيريبكسش عاليه
19:21  1394/04/03
پاسخ دادن
جواد
0

اقاشتاب اولیه وثانویه اکسنت چطوره
09:53  1394/02/27
پاسخ دادن
رهام
2

با سلام
ماشین های چینی را مثل ایرانی ها در تست ایمنی اروپا راه نمیدن . زانتیا با لون عظمتش 2 ستاره داره و 206 با کابین استانداردش و لوگان با اون پلتفرم فوق العادش 2 ستاره دارن. مزدا و مگان 4 ستاره دارن . بین ماشن های چینی فقط جیلی با بیچارگی رفته تست اروپا و 4 ستاره گرفته . تازه این مدلی که به ایران میاد نه. مدلی که تو مناقصه تاکسی رانی لندن ارائه داده . ماشین های چینی در داخل چین تست جاده میشن. جک سدان اتومات 5 ستاره چین را داره . سورن استاندارد ترین ماشین ایرانی اصلا نتئنسته وارد تست ایمنی چین بشه چه برسه به اروپا. ماشن های هیوندا به خاطر سایت مونتاژ ترکیه می بایست استانداردهای اروپا را رعایت کنند .
11:27  1394/02/18
پاسخ دادن
میلاد
7

سلام،لوگان سه ستاره و ۲۰۶ چهار ستارست،مگان هم پنج ستارست.
01:28  1394/11/15

محمد
6

خیلی ممنون از اطلاعات شما دوستان.شنیدم این ماشین با ابشن های مختلف با قیمت خیلی پایین تر از امارات وارد میشه .فرق اون ماشین ها با نمایندگی چیه؟ اگه کسی میدونه لطفا بگه
18:07  1394/02/15
پاسخ دادن
.
6

من اکسنت 2015 خریدم خیلی راضی هستم.سنسور و دوربین عقب هم داره.از آسان موتور خریدم شاید مدلهایی که ندارن فول نیستن.ماشین راحت و زیبایی هست
07:18  1393/11/27
پاسخ دادن
رضا
1

تایمر برف باک کن نداره مصرفش بالاست اینه هاش تاشو برقی نیست سنسور دنده عقب نداره یه ماشین ایرانی همه ی اینارو داره اما اکسنت نداره
21:52  1393/11/26
پاسخ دادن
فرشاد
2

با سلام
من نمیدونم بین تویوتا یاریس و هیوندا اکسنت کدوم را انتخاب کنم. از دوستان خواهش میکنم هر کس اطلاعی در این مورد داره راهنمایی کنه.
18:17  1393/10/21
پاسخ دادن
مهدی
9

دوست عزیز خرید و فروش هیوندای و کیا در ایران خیلی بهتر است و بازار دست دوم بهتری دارد
خدمات پس از فروش هیوندای بهتر از تویوتاست و نیز لوازم و قطعات هیوندای ارزان تر و قابل دسترس تر است موفق باشید .
21:43  1393/10/30

علیرضا
4

البته دوستان توپست قبلی مصرف شهری اکسنت با کولر را حدود 10.5 اعلام کردم اما بعد از کلی محاسبه وتحقیق متوجه شدم که این رقم به خاطر بنزین آشغالی که تو بوشهر به خورد ملت میدن بنده بنزین سوپر شیراز ومعمولی ماهشهر را زدم این ارقام بدست اومد 5.9 لیتر با بنزین سوپر شیراز خارج از شهر با کولر و6 لیتر با بنزین معمولی ماهشهر در خارج شهر و6.3 الی 7 لیتر مصرف شهری در کل اگر بنزین خوب به خورد ماشین بدین واقعا ماشین کم مصرفی
20:31  1393/09/14
پاسخ دادن
علیرضا
12

برای من جالبه آقایی که ادعا می کنه با این ماشین رانندگی کرده واز آن ناراضیه از دوحال خارج نیست یا اینکه اون رو با ماشینهایی مثل جنسیس وغیره مقایسه می کنه یا اینکه واقعا رانندگی نکرده ویه چیزی از خودش در وکرده بنده ماشین قبلی پژو206 موتور اصلی فرانسه داشتم وهم اکنون اکسنت دارم از رانندگی با اکسنت لذت می برم ومصرف جاده ای با کولر حدود 6 اندازه گیری کردم ودر شهر با کولر وبعضا توقف 10.5 هم بوده که در شهر طبیعی اما توصیه ای که به دوستان دارم اینه که در هنگام خرید اگر براشون مهمه دارا بودن آپشنها را چک کنند مثل تعادل پایداری ایربگهای 6 تایی کروز کنترل وغیره بنده نگاه جیبم کردم ومدل low option را خریدم واز خریدم راضی هستم. موفق باشید
10:36  1393/07/11
پاسخ دادن
مهدی
16

کاملا موافقم , اکسنت خودرویی هست که در عین زیبایی و کلاس نرم و راحت و بیصدا هم هست , بله این خودرو را با جنسیس یا بنز و بی ام و نمیشه مقایسه کرد ولی در نوع و قیمت خودش عالیه با 90 میلیون خودروی صفر از یک شرکت معتبر واقعا عالیه.
11:10  1393/07/14

سیروس
14

من خیلی تحقیق کردم و حقیقتا از اکسنت خوشم اومده و کسایی که داشتند راضی بودند
22:42  1393/07/04
پاسخ دادن
حمید
0

شیمشو شل تر بگیر
واسر سر سیلندر رو‌هم کنترل کن
23:30  1399/01/20

درستکار
20

به نظر من ماشین بسار خوبیه فقط کسی متوجه حرف من میشه که توش نشسته باشه
19:08  1393/07/02
پاسخ دادن
سعید
13

آقای مهدی ، همون بهتره بری لگن های چینی سوار بشی.
کسی که فرق صنعت کشوری مثل کره جنوبی رو با لگن های چینی ندونه
معلومه که تو عمرش لگن بیشتر سوار نشده.
لطفا بی سوادها و لگن سوارها در قسمت لگن های چینی نظر بدن.
12:33  1393/07/02
پاسخ دادن
مهدی
4

توجه کنید که این ماشین خیلی کم خریدار داره، تست ایمنی ضعیف داره، ماشین برا خانم دکتر و معلم خوبه که صبح بره سر کار بذارش پارکینگ ظهر یا شب بیاد خونه!
من قصد خرید داشتم، تست تصادفشو دیدم کلاً از خرید ماشین منصرف شدم!!! شش تا کیسه هوا داره و کلی تجهیزات، آخرم 4 ستاره گرفته، تازه آدمک تست تصادف مثه فنر میره و میاد!! در مشین کنده میشه، سقف چروک میشه... النترا هم مثه همینه، یه آب شسته تر، حداقل به زور 5 ستاره گرفته! 100 میلیون پول بدی آخرشم چی سوار بشی...
22:29  1393/07/01
پاسخ دادن
سعید
12

شما می خوای 90 میلیون پول بدی اکسنت بگیری.
خوب تو ایران در حد 90 میلیون بهتر از این مگه میشه پیدا کرد؟
عجب ملتی هستید شما. ماشین به این خوبی.
در ضمن مگه شما نمی دونی که توی تست تصادف خودرو را با سرعت
بالای 100 کیلومتر بر ساعت به یک مانع فولادی می کوبن.
خوب اگه ماشین ایمنی نباشه که تا چراغ عقب مچاله میشه.
ولی همونطور که خودت گفتی فقط کاپوت جلو و یه مقدار درب های جلو
آسیب دیده اند. پس بی خود چرت و پرت نگو............ .
23:07  1393/07/01

مهدی
9

شما سعی کن با سرعت بالای 100 تا با هیچ ماشینی تصادف نکنی چه اکسنت باشه چه پرادو !!!
برو با این پول ماشین چینی بخر و حالشو ببر بعدا میفهمی که تفاوت از کجا تا کجاست !!!
09:13  1393/07/02

داوود
5

شما کلا از ماشین خریدن منصرف شو
اینطوری که شما تصمیم میگیری بهتره اصلا ماشین نخری
09:15  1393/07/02

شایان
22

به نظر من ماشین بسیار زیبا و خوش دستیه و با اینکه کوچکه فضای داخلیه خوبی داره و برای مصرف شهری فوق العاده است البته برای کسانی که قد بلندی دارند مناسب نیست
مصرف خیلی کمی داره و بسیار راحت و نرم است نسبت به خودروهای دیگر در این رنج قیمت به نظرم خیلی خوب است چون ریو2014 نسبت به اکسنت صدای بیشتری دارد و خشک تر است و نسبت به لنسر دنده دستی گیربکس اتوماتیک دارد و به سلیقه ی من زیباتر است و خب نسبت به جیلی و خودروهای چینی که از هر نظر برتری دارد
با این قیمت خیلی عالی به نظر میرسد.
09:24  1393/07/02

حمید
5

گول ظاهرش رو نخورید اصلا ماشین خوبی نیست من 3 ماهه خریدم به شدت ماشین خشکی هست با جای کم و مصرف بالا!!!!! از خریدش پشیمون میشید 100 رحمت به ماشین ایرانی حداقل 30 40 تومن پول میدید
18:52  1393/06/19
پاسخ دادن
فرامرز
20

چطور این ماشین را با تولیدات داخلی مقایسه میکنید ???
من هم چند وقتیه که دارمش و باهاش سفر هم رفتم , توی جاده 5/5 میسوزونه که به نظرم عالیه و بسیار نرم و راحت بوده شما برو سمند بخر و حالش را ببر به نظر من توی این رنج قیمت اکسنت و لنسر بهترین گزینه اند , بله اگر کسی بیشتر پول داشته باشه بره بهترش را بخره !!!
20:55  1393/07/01

پیمان
3

ممنون از سایتتون.با توجه به فیلترینگ به ویدئو های اکسنت دسترسی ندارم.اگر امکانش بود در سایت خوبتون قرار بدید.
12:05  1393/05/26
پاسخ دادن
اهورا كيامنش
1

ازنظر من ماشين فوق العاده اى به نظر ميايد فقط از مصرف سوخت اين خودرو باتوجه به حجم موتور ابهام دارد چون موتورهاى همنوع اكسنت مصرف كمترى را دارند .بهر جهت ازاينكه اين اطلاعات نظرهمگان قرارداده ايد از شما سپاسگزارى ميكنم . باميد آينده اى بهتر براى همگان
16:50  1393/03/23
پاسخ دادن
کاربر: jafar
4

با سلام
سایتتون واقعا عالیه
فقط یه چیزی اونم اینکه تو قسمت اطلاعات خودرو عکسهای بزرگتر و بیشتری واسه ماشینتا بزارین
ممنون
18:37  1393/01/03
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اکبری : سلام دوست عزیز درسته همه ما منتظر شاهینیم ولی آلان از بهار دیگه پیامک برای واریز شاهین نیومده چطور شما ماشین زیر پاتو و طلاهای خانومت رو فروختی. اینا صد درصد بازم اتومات یا جایگزین میفرستن
جواد : خضریان افزود: برخی مردم از صبح امروز با ارسال مدارکی اثباتی عنوان کرده‌اند که اولویت دریافت خودرو در بهار و تابستان ١۴٠٣ بوده‌اند، اما هنوز پیامک واریز وجه برای آنها ارسال نشده است، گویا با این وضعیت غش در معامله صورت گرفته است و خودروسازان برای اینکه قیمت خودروها را در پاییز افزایش دهند، از ارسال پیامک واریز وجه و تحویل خودرو خودداری می‌کردند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه باید ابلاغیه افزایش قیمت خودرو ابطال شود، گفت: باید دولت و وزارت صمت پیگیری کند تا تمام افرادی که اولویت دریافت خودرو تا پاییز ١۴٠٣ بوده‌اند، با همان قیمت قبلی کارخانه خودروی خود را دریافت کنند.
محمد : پس چرا ما فاکتور نشدیم ماهم ۳۰ مردادیم. کدوم شهری شما پرداخت اولیت برج چند بوده
۱۷ اردیبهشت j4 : دوستان من ۲ آبان پلاک شدم ، هنوز تحویل ندادن ، بقیه هم مثل من هستند یا زیادی طول کشیده؟؟؟
علی : اینا فقط فکر منفعت خودشونن از مردم نبودن و نیستند براشون هم مهم نیست و نبوده ک ۲سال مردم منتظر گذاشتند من اشتباه کردی ۲سال منتظر حلبییییییییی موندم.
J4سفید : سلام 17برج دو ثبت نام کردیم 60روز کاری تحویل هنوز که خبری نیست
T8 شلال : ۲ابان شاسی خورد یکماه بعد تحویل
چانگان cs55 : سلام سارا خانم من زنگ نمایندگی ک انتخاب کرده بودم زدم بهم اینو گفت
عابدی : سایپای عزیز من همه زندگی‌م رو فروختم فرش زیر پامو مبل و آینه کنار تختم رو و هالوژن های اتاق خوابمو و لباس‌های رو و زیرم رو فروختم تا بتونم شاهین ثبت نام کنم. چه بلایی بود سر زندگی ما آوردی آخه؟ انصاف نیست. به شدت من به ۳۳۰ میلیون تومن سود نیاز داشتم ۲۵۰ سود به درد من نمی خوره
اطلسg : آقا من واقعا فاز بعضیاتون نمیدونم داخل پیج خود سایپا زده نصفش حساب میشه باز میای میپرسی کلش یا ن خوشت میاد بیشتر بره تو..مون
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کامیار : تقریبا 10روز فرصت دارید واسه تکمیل وجه .30روز بعد از تکمیل وجه موعد تحویله ماشینه
ساینا شهریور : سلام 30روز
الهام : منم کوییک اتومات سامانه یکپارچه تحویل پاییز 403 هستم اصلا خبری نیست و ماشینای جایگزین پیشنهاد میشه هر بار. تماس گرفتم با سایپا گفتن دیگه تولید نداریم باید ماشین دیگه بردارید ولی من فعلا منتظر هستم
محمد رحیمی : سلام پذیرش 24شهریور فاکتور شد برام
پراید : سلام نه تا پیام نیاد بهت تحویل نمی دن
رسول : سلام 24شهریورهادارن فاکتورمیشن 90روزها
جعفر : منم مثل شمام خبری شد به من هم خبر بده ممنونم.دناشش دنده پیش فروش سفیدم
جعفر : سلام شرمنده برادر پیش فروش دنا شش دنده .تحویل دی ماه که تکمیل وجه اواخر آبان کردم.تکمیل پرونده و آماده برای فاکتور تیک سبز رنگ خورده و فقط آماده برای فاکتور میچرخه . به نظر شما خیلی طول میکشه فاکتور شم؟متشکرم
بهزاد : فکر کنم کم کم شروع شد 90روزها دارن فاکتور میشن
هادی (دنا شش دنده دستی تحویل 8 آبان) : شما از کجا این اطلاعات رو داری که مشکل تامین قطعه دارن ؟