مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 57)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً  ثبت نام کرده یا  وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده 200,000 ریال جایزه نقدی اهداء می گردد.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.

سؤال این هفته:

نقاط داغ در سیستم ترمز خودرو به چه معناست؟

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 57)

راهنمایی: شما می توانید با مطالعه مقاله "دلایل بریدن ترمز" با این مبحث آشنا شوید.

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 57)


برچسب : مسابقه , هفته , جایزه , نقد , برنده






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

386 نظر

کاربر: اعظم
1

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود
14:41  1393/03/01
گزارش
پاسخ دادن
aatt
0

چه مسابقه ای که همه مثل هم جواب دادن
12:09  1393/03/01
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: sobhan511
0

جواب مسابقه شماره 57 : زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
23:48  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مجید -م
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
23:41  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سارا
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
23:40  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدامین سرفرازی
0

سلام جواب مسابقه هفته؛ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎﺑﯿﺶ ﺍﺯﺣﺪ
ﺩﺍﻍ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ، ﺩﺭﻓﻠﺰﺩﯾﺴﮏ ﯾﺎ ﮐﺎﺳﻪ
ﺗﺮﻣﺰ ﻧﻘﺎﻁ ﺳﺨﺘﯽ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯽﺁﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ
ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﻣﻌﺮﻭﻓﻨﺪ.ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮎ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎﯼ ﺗﺮﻣﺰﻭﻟﻨﺖ ﻫﺎ
ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ.ﭼﻮﻥ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎ ﻭﻟﻨﺖ
ﻫﺎ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮐﯽ ﻫﻢ ﻭﺟﻮﺩﻧﺪﺍﺭﺩ.درنتیجه،
ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﯽﺭﻭﺩ.
23:25  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فرشته حسینی نژاد
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
23:07  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نظرمحمدهنزرانی
0

ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎﺑﯿﺶ ﺍﺯﺣﺪ
ﺩﺍﻍ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ،ﺩﺭﻓﻠﺰﺩﯾﺴﮏ ﯾﺎ ﮐﺎﺳﻪ
ﺗﺮﻣﺰﻧﻘﺎﻁ ﺳﺨﺘﯽ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯽﺁﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ
ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﻣﻌﺮﻭﻓﻨﺪ.ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﺩﺭ ﻣﻘاﺑﻞ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮎ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﻭ ﻟﻨﺖ ﻫﺎ
ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ.ﭼﻮﻥ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎ ﻭﻟﻨﺖ
ﻫﺎﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ، ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮐﯽ ﻫﻢ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﺩ.درنتیجه،
ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﯽﺭﻭﺩ.
23:07  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه سادات تهامی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
23:01  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Zahoran
0

ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺣﺪ
ﺩﺍﻍ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ، ﺩﺭﻓﻠﺰ ﺩﯾﺴﮏ ﯾﺎ ﮐﺎﺳﻪ
ﺗﺮﻣﺰ ﻧﻘﺎﻁ ﺳﺨﺘﯽ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯽﺁﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ
ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﻣﻌﺮﻭﻓﻨﺪ.ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮎ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﻭ ﻟﻨﺖ ﻫﺎ
ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ. ﭼﻮﻥ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎ ﻭ ﻟﻨﺖ
ﻫﺎ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ، ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮐﯽ ﻫﻢ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﺩ. ﻧﺘﯿﺠﺘﺎ،
ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﯽﺭﻭﺩ.
22:59  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: masoud71
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
22:56  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ar6681
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
22:52  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: عظیم اثنی عشری
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
22:50  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ناصربلوچی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
22:50  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: اعظم قربانی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود
22:32  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: یاس
2

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند.
21:58  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رهام
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
19:10  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: shadi
3

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
19:04  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: یگانه
3

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
19:03  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: علیرضا
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
19:02  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: بردیا
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
19:01  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهدی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:52  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: عباس
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:47  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: افشین
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:46  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سید
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:43  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مری
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:39  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فارز
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:33  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: یزدان
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:28  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ravan
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:55  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سنم
4

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:53  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ثنا
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:46  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ebram
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:44  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حسین فدائی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:30  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: alireza fa
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:15  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: جواد
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:13  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: hamid
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:11  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: alika
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:07  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ولی پالیزبان
1

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
16:40  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: خدیجه آزادى
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
16:16  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: زهرا پالیزبان
0

جواب مسابقه هفتگی شماره 57
زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
16:01  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محسن یزدانی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
15:20  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: پری زمان
1

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:53  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: علیرضا امیری
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:52  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: &abdlla amirifar&
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:51  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: آناهیتا
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:51  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: آغاسلطان صیدزادیان
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود
14:50  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: *بهار*
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:50  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: behzad
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:49  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: sahar3$
1

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:48  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 46 نظر
محسن ا 10 نظر
Jalil fathi 6 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهینg🍂 : سلام من هم هفته چهارم خرداد هستم یک بار برام پیام تبدیلی اومد نزدم همچنان منتظر جی هستم رفتم ثبت شکایت انجام دادم
تارا : سلام برای همه همین جوری هستش.زودتر میاد وجه زودتر واریز کنید اوایل بهمن ماشین تحویل میگره.به سلامتی
شیرازی : سلام دوستان کسی امار از اخرین تحویل داره؟ شاهین جی یا جی ال
جمال : سلام بعد اردیبهشت .خرداد هم تکمیل وجه بوده یانه لطفا من. مرداد ش پ ۱۲۱۴۲۰۱۱
رضا : سلام دوستان من شاهین پلاس ثبت نام کردم بهمن ۴۰۳ حدود ۴۲۳ تومن پول واریز کردم قرار بوده مهر پیامکش بیاد ولی هنوز خبری نشده و پیامک تکمیل وجه نیومده ،کسی هست این شرایط و داشته باشه
میثم : خب مریم خانم شما قبلا چقدر پرداخت کرده بودی؟ جی ال تیر ۶۵۱ بوده اگه ۴۱۳ باز پرداخت کردی که شامل افزایش آبان هم شدی می‌بایست ۳۲۰ پرداخت میکردی و سود هم ازت کسر میشد بی زحمت پرداخت اولیه و سود مشارکت هم توضیح بدی ببخشید
پاسخ به مریم خانم : ببخشید خواهرم شما چند بار براتون پیامک اومد آخر بار چه تاریخی بود؟ حواله من خرداد بوده یه بار تو اردیبهشت یه بار خرداد آخر بار هم 20مرداد تبدیل اومد الان کارشناس میگه مال مرداد اجبار بوده من افزایش تیر هم شاملم نشد و به قیمت خرداد حساب کردن الان بخدا گرفتار شدم به حرف زنم گوش دادم پرداخت نکردم اون موقع با قیمت 573 برام حساب کردن و سود مشارکت هم کم کردن ولی الان میگن سود هم حذف میشه و قیمت جدید آبان ببخشید برای شما پیام اومد اواخر مهر افزایش شاملتون نمیشه آخه واسه من همچین پیامی نیومد ممنون میشم جواب بدی بخدا زندگیم بهم ریخته
امیر حسین : سلام دوست عزیز سود تاخیر چقدر پرداخت کردند
مريم : من مثل شما بودم ٣١٤ شد
مريم : شما كه خردادي يعني دو ماه هم از من جلوتري، من مرداد جي بودم كه ٢٠ آبان تبديل به جي ال زدم و فقط افزايش قيمت تير شامل من شد، ٤١٣ واريز كردم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محمد : فکر کنم 207 پانا اتومات موعد تحویل ابان دیگه کسی نمونده که فاکتور نشده باشه
مبینا : پانا ها تاخیر دارن پس دروغی درکار نیست
محمد : منطقه 19داداش
امیر آریانژاد : مردم تا اعتراض با تعداد افراد زیاد نکنید هیچ تغییری در روند سایپا و پارس خودرو ایجاد نمیشه. خریداران اطلس و شاهین یک سال منتظر هستند. ترس برادر مرگ هست مرده های متحرک نباشید
اکستند : دوستان. این روزها کسی پلاک شده نیسان. اکستند یا همون نیسان آبی میگن پلاک گزاری متوقف شده آیا صحت داره
ساینا تک : کاری جز صبر کردن نیست باید صبر کنی تا دعوتنامه بیاد هیچ راهی هم نداره امکان داره 10روز دیگ بیاد انکان داره چندماه دیگ بیاد
19 اسفند : قبلا گفتند که تا 18 اسفند فاکتور شده. 14 اسفند هنوز مونده🤦؟
صقف شیشه اذر هست با رینگ اصپرت اصلی : سلام عرز ادب دارم چتوره دی ماهی ها میگن فاکتر شدن در حالیکه هنوز من که اذر هستم فاکتر نشدم یک جای این کار میلنگد یا شرکت دارد پارطی بازی میکند یا آن دوست دروغ میگه که فاکتر شده چون بعد از آبان اذر است نوبت به اذر میرسد نه دی البته اگر واقعا فاکتر شده نوش جانشان باشه ما حصود نیستیم اما جای سوال برام عجیب است که چرا اول دی بعد اذر ما که نوبتمان جلوتر است
دی : 14 کجا بود نگفتند تا 16 دهم
مهرداد : خدا قوت پهلوان