مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 57)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً  ثبت نام کرده یا  وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده 200,000 ریال جایزه نقدی اهداء می گردد.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.

سؤال این هفته:

نقاط داغ در سیستم ترمز خودرو به چه معناست؟

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 57)

راهنمایی: شما می توانید با مطالعه مقاله "دلایل بریدن ترمز" با این مبحث آشنا شوید.

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 57)


برچسب : مسابقه , هفته , جایزه , نقد , برنده






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

386 نظر

کاربر: اعظم
1

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود
14:41  1393/03/01
گزارش
پاسخ دادن
aatt
0

چه مسابقه ای که همه مثل هم جواب دادن
12:09  1393/03/01
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: sobhan511
0

جواب مسابقه شماره 57 : زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
23:48  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مجید -م
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
23:41  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سارا
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
23:40  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدامین سرفرازی
0

سلام جواب مسابقه هفته؛ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎﺑﯿﺶ ﺍﺯﺣﺪ
ﺩﺍﻍ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ، ﺩﺭﻓﻠﺰﺩﯾﺴﮏ ﯾﺎ ﮐﺎﺳﻪ
ﺗﺮﻣﺰ ﻧﻘﺎﻁ ﺳﺨﺘﯽ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯽﺁﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ
ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﻣﻌﺮﻭﻓﻨﺪ.ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮎ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎﯼ ﺗﺮﻣﺰﻭﻟﻨﺖ ﻫﺎ
ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ.ﭼﻮﻥ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎ ﻭﻟﻨﺖ
ﻫﺎ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮐﯽ ﻫﻢ ﻭﺟﻮﺩﻧﺪﺍﺭﺩ.درنتیجه،
ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﯽﺭﻭﺩ.
23:25  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فرشته حسینی نژاد
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
23:07  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نظرمحمدهنزرانی
0

ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎﺑﯿﺶ ﺍﺯﺣﺪ
ﺩﺍﻍ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ،ﺩﺭﻓﻠﺰﺩﯾﺴﮏ ﯾﺎ ﮐﺎﺳﻪ
ﺗﺮﻣﺰﻧﻘﺎﻁ ﺳﺨﺘﯽ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯽﺁﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ
ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﻣﻌﺮﻭﻓﻨﺪ.ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﺩﺭ ﻣﻘاﺑﻞ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮎ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﻭ ﻟﻨﺖ ﻫﺎ
ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ.ﭼﻮﻥ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎ ﻭﻟﻨﺖ
ﻫﺎﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ، ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮐﯽ ﻫﻢ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﺩ.درنتیجه،
ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﯽﺭﻭﺩ.
23:07  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه سادات تهامی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
23:01  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Zahoran
0

ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺣﺪ
ﺩﺍﻍ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ، ﺩﺭﻓﻠﺰ ﺩﯾﺴﮏ ﯾﺎ ﮐﺎﺳﻪ
ﺗﺮﻣﺰ ﻧﻘﺎﻁ ﺳﺨﺘﯽ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯽﺁﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ
ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﻣﻌﺮﻭﻓﻨﺪ.ﻧﻘﺎﻁ ﺩﺍﻍ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮎ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﻭ ﻟﻨﺖ ﻫﺎ
ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ. ﭼﻮﻥ ﮐﻔﺸﮏ ﻫﺎ ﻭ ﻟﻨﺖ
ﻫﺎ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ، ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ
ﺍﺻﻄﮑﺎﮐﯽ ﻫﻢ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﺩ. ﻧﺘﯿﺠﺘﺎ،
ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﯽﺭﻭﺩ.
22:59  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: masoud71
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
22:56  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ar6681
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
22:52  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: عظیم اثنی عشری
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
22:50  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ناصربلوچی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
22:50  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: اعظم قربانی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود
22:32  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: یاس
2

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند.
21:58  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رهام
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
19:10  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: shadi
3

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
19:04  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: یگانه
3

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
19:03  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: علیرضا
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
19:02  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: بردیا
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
19:01  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهدی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:52  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: عباس
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:47  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: افشین
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:46  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سید
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:43  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مری
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:39  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فارز
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:33  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: یزدان
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
18:28  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ravan
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:55  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سنم
4

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:53  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ثنا
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:46  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ebram
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:44  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حسین فدائی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:30  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: alireza fa
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:15  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: جواد
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:13  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: hamid
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:11  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: alika
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
17:07  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ولی پالیزبان
1

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
16:40  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: خدیجه آزادى
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
16:16  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: زهرا پالیزبان
0

جواب مسابقه هفتگی شماره 57
زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
16:01  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محسن یزدانی
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
15:20  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: پری زمان
1

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:53  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: علیرضا امیری
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:52  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: &abdlla amirifar&
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:51  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: آناهیتا
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:51  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: آغاسلطان صیدزادیان
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود
14:50  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: *بهار*
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:50  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: behzad
0

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:49  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: sahar3$
1

زمانی که ترمز‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، در فلز دیسک یا کاسه ترمز نقاط سختی به وجود می‌آید که به نقاط داغ معروفند. نقاط داغ در مقابل اصطکاک کفشک های ترمز و لنت ها مقاومت می‌کنند. چون کفشک ها و لنت ها چیزی برای گرفتن ندارند، بنابراین اصطکاکی هم وجود ندارد. نتیجتا، نیروی ترمز از دست می‌رود.
14:48  1393/02/30
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ایکس ۵ اهوااز : سلام دوستان الان روی ارسال مدارک مونده و زرد هستش چقد طول میکشه که تحویل بدن ماشینو؟کسایی که تحویل گرفتن اعلام کنن فقط
نبی : درود دوست عزیز منم مشابه شما هستم و اینکه کلا هدفم از اول فروش ماشین بود بعد از تحویل گرفتن میخواستم بدونم آیا بازار فروش gl هم خوبه اطلاعی دارید شما
سایپا (مصیبت .بدبختی ) : سلام دوستان عزیز .تحویل هفته چهارم آبان ۱۴۰۴ برا کسی دعوتنامه اومده .لطفا اگه اومده بگید .
تارا وی۴ تحویل ۲ آبان : دوستان اگه فاکتور میشید اطلاع بدید .
تارا وی۴ : بعد ۵۵ سال کارکردن می‌خواهیم صاحب ماشین بشیم سرمایه ما هم طلای خانم بوده که فروختیم.
احسان : احتمال زیاد اسفند تا همین اسفند طول بکشه یعنی خاک بر سرتون با این شرکت دزد کلاه بردارتون من فقط موندم مگه چند تا شاهین پلاس قرار بوده تحویل بدن همه که تبدیل نزدن به شاهین پلاس پارسال شهریور ما تبدیل زدین ثبت نامی نبود از شاهین پلاس به خدا تعداد تبدیلی زیاد نبوده دروغ میگن
احسان : سلام دادش دلت خوشه برای چی میخای تکمیل کنی پولت بره اینا برای ما رو نمیدن که اردیبهشت تکمیل کردیم چه برسه به شهریور تکمیل کنی که جیب اینا رو پر کنی نعلت به سایپا
جی : سلام به همه دوستان بنده که یه روزی فریاد میزدم که ولله اینها دارن دروغ میگن ولی متاسفانه هیچ کس باور نکرد آخه مگر باعقل جوردرمیاد که دوروزه فاکتوروپلاک بشی ماشین صفر کارخانه برای پلاک شدن حداقل ده روز زمان می بره ....اینهادنبال ریزش جی هستن که بلکه تعدادکم بشه و خودشون به جی برسن خدا لعنت کنه اینجور آدم های کثیفو
عباسی : کی گفت ماشین بخری اگه ماشین برای سرمایه گذاریه ممکنه از نمایندگی آوری ببرون ماشین تصادف کرد ماشینت نصف قیمت شد
تاراv4 پیش فروش تحویل ۳۰آبان : اگه میدونستم طلا میشه ۱۱تومن حتما میخریدیم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
6دنده پیش فروش31مردادآلمنیوم : سلام کسی می دونه برگ سبز و کارت ماشین چند روزه میاد ؟
207 : من 7مهر پول موتور ریختم 9فاکتور شدم
هرکسی که پیامم رو میخونی جواب بده : دوستان خواهشا جواب سوالم رو بدید شما به من بگیدیعنی یک نفر توی این مملکت پیدا نمیشه ببینه این سایپا چه بلایی داره برسرمردم میاره الان 7 ماه از سال میگذره تازه دارن ثبت نامی ها باموعد تحویل سال قبل رو فاکتور میکنن و چندماه تعهد تحویل عقب مونده دارن ولی فراخوان هاروجلوجلو زدن پول ماشین هارو تمام و کمال از مردم گرفتن اگه ماشین ندارن چرا دوباره فروش فوق العاده 90روزه گذاشتن.
ستاره : مدارک ماشینت اومده احمد خان؟
ستاره : توی کدوم مرحله هستی؟
حسن : 22اسفندم به خدااین میره برابرج 8فاکتورش
تحویل 31 تیرماه : چرا کارت سوخت نمیاد؟
پاسخ به شما : اشتباه میکنید سایپا همه ماشین هارو سرموقع تحویل میده
تبدیلی مهر : تبدیلی مهر واریز 2 شهریور فعلا از فاکتور خبری نیست
پانا تبدیل رینگ و موتورو تحویل مرداد : بله درسته ، من همه تبدیلا رو به اجبار زدم ، دیروز فاکتور شد