سانگ یانگ X100 در راه بازار

سانگ یانگ X100 در راه بازار

طبق اظهارات کمپانی سانگ یانگ، شاسی بلند (SUV) جدید این خودروساز کره ای، که طراحی آن بر پایه XLV  صورت گرفته است، در سال 2015 به بازار عرضه می‌شود. شایان ذکر است، مدل X100 با پلت فرمی جدید، از موتوری مشابه با کمپانی هندی مادر، Mahindra and Mahindra، بهره می‌برد، و در کنار موتور استاندارد، دو موتور 1.6 لیتری کوچکتر مجهز به توربوشارژر دیزلی و بنزینی نیز، ارائه خواهد شد. انتظار می‌رود این خودرو، با توجه به نیاز بازار، در دو تیپ 5 و 7 سرنشین عرضه شود.

سانگ یانگ X100 در راه بازار

پس از اظهارات دنیل کوتریل (Daniel Cotterill)، سخنگوی نمایندگی فروش منطقه ای Ateco Automotive، آقای لارنس پررا (Lawrence Perera)، پیمانکار خط تولید این کمپانی در سریلانکا، ورود شاسی بلندی (SUV) کاملا جدید به بازار را در اواسط سال 2015 تایید کرد. وی همچنین بر روی ارائه محصولاتی جدید با کیفیت بسیار بالا، تاکیدی دو چندان داشت.


منبع

CarAdvice

برچسب : X100 , سانگ یانگ , شاسی بلند






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

9 نظر

سهیل
0

آقا نریمان یکم بری تحقیق کنی بعد بیای ایراد بگیری خیلی بهتره ها
16:02  1393/04/01
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
0

آقا سهیل ، شما که تحقیق کردید ، بگید ما یاد بگیریم :

سانگ یانگ قدیمی ترین برند خودرو سازی کره بود .
در سال 2006 ، 40 درصد سهامش را شرکت سایک چین خرید
اخیرا مثل اینکه شرکت هندی ماهیندرا که از سال 1945 تاسیس شده ، به عنوان شرکت مادر شرکت سانگ یانگ ، اعلام کرده که مدل X100 را با موتور همین شرکت وارد بازار میکنه ( این مطلب را نمیدانستم ) .
خوب شما بفرمایید این شرکت کجاش دیگه کره ای هست ؟
17:27  1393/04/01

گزارش
کاربر: نریمان
1

دنیای خودرو چه خبره؟
سانگ یانگ از کی رفت زیر نظر کمپانی هندی ، که نوشتید موتور کمپانی مادر روشه ؟
40 درصد سهامش که مال سایک چین هست ، خوب چه چیزش تو کره مونده که میگید کره ای ؟!!!
جالبه که در متن اصلی خبر CarAdvice اشاره ای به کره ای بودن این ماشین نشده و نتیجه میگیریم که سانگ یانگ دیگر یک برند هندی-چینی هست و تازه موتورش هم هندیه !!!!
واقعا کشورهای هند و چین ، چه به سرعت در حال رشد در صنعت خودروسازی هستند و ما فقط نظاره گر هستیم.
15:07  1393/04/01
گزارش
پاسخ دادن
پرسنل 1Car: خدادادبیگی
0

با عرض سلام خدمت کاربر گرامی،
با توجه به متن اصلی این خودرو زیر مجموعه یک کمپانی هندی است و در هیچ جا نامی از کشور چین برده نشده است. همچنین در ابتدای امر گفته اید که این خودرو هندی نیست و موتور آن نیز غیر هندی است، اما دوباره در انتهای گفته حتی خودتان اذعان دارید که این برند چینی-هندی و موتور آن نیز هندی است، که به نحوی واضح و آشکار حرف خودتان را نقض کرده اید. در مورد کره ای بودن این خودرو نیز با جستجو در گوگل و یا سایت رامک خودرو، وارد کننده این محصول به ایران، متوجه خواهید شده که یک کمپانی کره ای و نه چینی است.
15:35  1393/04/01

گزارش
کاربر: نریمان
0

جناب آقای بیگی

متن اول من بصورت سوال بیان شده ؟ و نه اطلاع رسانی و در ادامه با رجوع به سایت اصلی سانگ یاگ ، متوجه میشوید که 40 درصد سهام آن مال سایک چین هست .
در مورد شرکت رامک خودرو که مدعی نمایندگی از سانگ یانگ هست ، عرض میکنم که در وبسایت سانگ یانگ برای ایران نمایندگی نداره و اساسا سانیانگ با توضیح شما دیگر یک شرکت کره ای نیست و هندی میباشه.
16:08  1393/04/01

گزارش
پرسنل 1Car: خدادادبیگی
0

کاربر گرامی،
از نظر هندی بودن که حرفی نیست، اما به گفته شما 40 درصد سهام این کمانی توسط یک کمپانی چینی خریداری شده است، اما به این معنی نیست که این خودرو دیگر کره ای نیست، چراکه هنوز هم در کشور کره به تولید می‌رسد. برای مثال سهام کمپانی فرانسوی بوگاتی را کمپانی آلمانی فولکس واگن خریداری کرده است، اما این موضوع بدان معنا نیست که بوگاتی یک خودروی آلمانی است. در مورد رامک خودرو نیز بگویم که با توجه به روابط ما با کشورهای دیگر، همیشه در ثبت رسمی به عنوان نماینده یک کشور خارجی با مشکل مواجه بوده ایم. اما کمپانی رامک خودرو، به صورت انحصاری محصولات کمپانی مورد نظر را وارد می‌کند.
16:20  1393/04/01

گزارش
کاربر: نریمان
0

بنده دنبال این نیستم که بگویم که الان سانگ یانگ هندی شده ، بلکه ترجمه متن اصلی با ذکر ، کره ای بودن منافات داره با متن اصلی که به کره ای بودن اشاره نکرده که شما نوشتید .
خود من هم اعتقاد دارم که مثلا جگوار و رنج روور در سال 2008 به تاتا هند فروخته شد و ام جی به سایک چین ، ولی نباید گفت که الان این خودرو ها هندی و یا چینی هستند بلکه در این کشورها فقط مونتاژ میشوند .
در مورد سانگ یانگ یک مقدار متفاوت شده و آن اینکه:
- در سال 2002 ، دفتر فنی سانگ یانگ به ناینجینگ چین منتقل شد.
- در سال 2004 با سایک merge شد .
- در سال 2010 ، سایک سهم خود را به 4 درصد کاهش داد
- در اواخر سال 2010 ، سانگ یانگ تفاهم نامه با ماهیندرا تنظیم کرد.
- و الان تحت نظارت مالی و در قالب شرکت اقماری شرکت ماهیندرا هند قرار گرفته .
http://www.smotor.com/en/smotor/company/history/2000/index.html
http://chinaautoweb.com/chinese-brands
http://www.smotor.com/en/smotor/company/history/2011/index.html

پیروز باشید

17:53  1393/04/01

گزارش
سعید
0

تو زمینه طراحی بدنه که پیشرفت خیلی خوبی داشتن امیدوارم از نظر موتوری و قابلیت های فنی هم همین اندازه خوب باشه...
12:16  1393/04/01
گزارش
پاسخ دادن
محمدرضا
1

درود بر همه
بالاخره ساینگ یانگ تصمیم گرفت از چهره های خرچنگ قورباغش بیرون بیاد و یه سرو سامانی بده به طراحی هاش
گرچه بعید هست این طرح نهایی باشه ولی بازهم لااقل به زشتی محصولات قدیمی نیست
12:09  1393/04/01
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
هادی : تولید خرداد هم تو کدال نوشتن. جمع شاهین های تولید شده خرداد ۲۵۰۰ تا شد. هر ماه تولید کمتر ، نرخ فروش بیشتر. تو ۳ ماه امسال ۸۰۰۰ تا تولید شد. با این روند فکر کنم اونایی که نیمه دوم ۴۰۲ پیش پرداخت دادن . دعوتنامشون پاییز بیاد تحویل واقعی بیفته سال بعد. چون هنوز پیش پرداخت های نیمه اول مهر ۴۰۲ کامل نیومده.
علی : اینا رو از کجات در آوردی
هلیا : سبحان جان،خیلی ممنون،بسه.دیگه راهنمایی نکن،حوصله نداریم،تو هم تازه گرم شدی! ول کن نیستی.
مانی : این استدلال ها و محاسبات را از کجا درآوردی!؟ همش اشتباه یا بدون سند و مدرک بود.اینها را هم داداش همکارت گفته !؟
سروش : از کجا به این عدد رسیدی. اولا توی قرارداد ننوشته 30 روز کاری و فقط گفته 30 روز و در خصوص جریمه دیرکرد حدود درصد 28% میشه که عددش تقریبا دو برابر این عددی هستش که شما کفتی حدود 650 هزار میشه برای هر روز . فقط احتمالا هزینه های سال 1404 که نسبت به پارسال افزایش داشته ازش کم می کنن که حدود کمتر از 10 میلیون باید باشه
شاهین اردیبهشت : همه جا همینطوره ،داداش رفیق منهم در شرکت BMW آلمان شاغله،اونجا هم بخاطر تحریم از طرف دولت ایران ،تولیدشون پایین اومده،همه بیکارند.....اصلن یه وضعی ها...
شاهین پلاس : به داداش رفیقت سلام برسون،بگو :داداش رفیق.... با مرام ،،آخه شاهین Gو cvt رو هم نمیدید.کامنت های اونها رو هم در گروهشون ببین.اونها هم ذله شدن و هر هفته جلوی سایپا معترض هستند....داداش رفیق شیطون بلا،بد بد....دیگه دوستت ندارم.
وحید : ایرانخودرو و سایپا( بخصوص سایپا) دو شرکت کاملا ورشکسته هستند،دولت هم به همین دلیل با گران کردن متوالی قیمت این دو کارخانه کنار میآید،حتی اگر بجای 15 درصد فعلی، پنجاه درصد هم گران بکنند،چاله چوله ها و بدهی های سنگین آنها پر نمیشود،هر روز فعالیت آنها میلیاردها تومان ضرر است.کرمان خودرو و بهمن خودرو ،راهش را پیدا کردند،بجای تولید ،قطعاتCKDمیآورند و اینجا فقط مونتاژ میکنند( انصافا بعضی خودروهایشان هم باکیفیت است)،سود معقولی هم میبرند.ایرانخودرو و سایپا هم بجای تولید خودروهای بی کیفیت و گران،باید( در صورت امکان) فقط لیسانس خودروهای ارزان کره و مالزی و ترکیه، را بگیرند و فقط مونتاژ کنند،شاید نجات پیدا کنند.
سبحان : لازم به ذکر هستن اینم بگم از روز تکمیل وجه سی روز کاری حساب کنین از اون ببعدش هرروز کاری 384 هزار تومن سود تاخیر میدن شانسمونم همه این ماها یا پنج شنبه جمعس یا تعطیل رسمی یعنی سود تاخیر خیلی زیادیم بهمون تعطلق نمیگیره یک هفتم ک بخاطر جنگ تعطیل بودن به اونم سود تاخیر تعلق نمیگیره
سبحان : دیروز به چند نفرشون زنگ زدم تو دیوار همشون تکمیل وجه ۲۰ تا ۲۲ اسفد بودن ک تحویل گرفتن از ۲۲ تا ۲۶ اشفند فعلا خبری نیست داداش همکارمم تو سایپا خط شاهین کار میکنه میگه داریم تولید میکنیم ولی فعلا موتور تیوفایو زیاد نصب نمیکنن دارن cvvt نصب میکنن احتمالا میخوان اول قراردادی قدیمیو بدن بعد برسن به ما ک تیوفایو هستیم وقراردادمون جدیدتره
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا اس بهمن : امید خدا یک دست باشیم حق مونو میگیریم
مهندس : یک نکته دیگه بگم که از تاریخ تحویل روی کاغذ تا تحویل واقعی نمایندگی دقیقا یکماه شد، یعنی یکماه تاخیر اما اینا دو هفته بعدش فاکتور میکنن که سود ندهند دیگه. دو هفته هم بعدش طول میکشه تحویل بدهند. میشه یکماه. اینو در جریان باشید خلاصه
ساینا فوری : آفرین لطفا همگی همکاری و شرکت کنید تا نتیجه عالی بگیرید چون هر چه دست رو دست گذاشته بشه از فاکتور خبری نیست.
مهرداد کرج. فوق العاده : وعده دیدار ما دوشنبه کیلومتر 11، من تو بورس کل زندگی مو باختم بخدا به ت خط رسیدم
14خرداد : سلام دوستان من تحویل14خرداد مادران رنگ سفید بودم.26 فاکتور شدم.10تیر تحویل گرفتم. الان رفتم کاستومر زده طرح تبدیل خودروی رانا!!!! انگار هرچی قرارداد رانا دارن خودکار براش تبدیل میزنن!!!
خانم : فکر میکردم فقط من اینطوریم خیلی خوشحال شدم دیدم مثل من بازم هستن.
ساینا فوری : با این وضعیتی که شرکت بی عدالت داره فقط پیگیری جواب میده(تجمع و دفاع کردن از حق و حقوق) وگرنه به این زودی ها خبری از فاکتور نیست شیخ زاده و افرادش میخوره و می خوابه
7 اسفند پیش فروش : برا منم فاکتور نشده
وحید، فوق العاده : فال بد نیست ولی نظر شخصی اینه که سایپا حالا حالاها فوق العاده ها رو فاکتور نمیکنه. از اونجایی که طبیعی هست توی این نابسامانی ها شرایط مالی شرکت جالب نباشه، فوق العاده ها رو گذاشته تو آب نمک و میخواد قمار کنه، چون میدونه شرایط ایران ویران ما هر لحظه بوی جنگ میده، احتمالش هست بخش قابل توجهی از سود تاخیر فوق العاده ها رو با بند فورس ماژور جنگ و اعتصابات، بدزده و بکشه بالا. هم خودرو رو بنا به میل خودش دیر تحویل بده و هم با این کلک غیر اخلاقی، زیر بار سود تاخیر نره...
شیرار : دوستان یکم صبور باشید ایرانخودرو با یکی دوماه تاخیر طبیعی به نظر میاد تبدیل نکنید این همه پولتون خوابیده تو حساب ایرانخودرو حالا باز میان با قیمت روز دوباره بهتون خودرو میفروشن تبدیل نکنید