مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 63)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً ثبت نام کرده یا وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده 200,000 ریال جایزه نقدی اهداء می گردد.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.

سؤال این هفته:

مزایا و معایب وجود سوراخ در دیسک های سوراخ دار چیست؟

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 63)

راهنمایی: شما می‌توانید با مراجعه به مقاله "دیسک ترمز" پاسخ سوال را بیابید.

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 63)


برچسب : مسابقه , هفته , جایزه , نقد , برنده






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

458 نظر

کاربر: niyaz
0

ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چند سوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود. اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند
01:47  1393/04/11
پاسخ دادن
کاربر: hossein62
0

ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌ دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چندسوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود.
00:07  1393/04/11
پاسخ دادن
کاربر: lila46
0

ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌ دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چندسوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود.
00:06  1393/04/11
پاسخ دادن
کاربر: soghra
0

ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌ دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چندسوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود.
00:04  1393/04/11
پاسخ دادن
کاربر: shiva70
0

ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌ دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چندسوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود.
23:57  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: فرح
0

اولین مزیت وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. دومین مزیت، تولید گاز است؛ البته، این روزها این موضوع دیگر چندان اهمیت ندارد، ولی موادی که در لنت های قدیمی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. آخرین دلیل هم چیزی نیست جز آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چند سوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود. اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال
23:54  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: مترجم
0

اولین مزیت وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. دومین مزیت، تولید گاز است؛ البته، این روزها این موضوع دیگر چندان اهمیت ندارد، ولی موادی که در لنت های قدیمی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. آخرین دلیل هم چیزی نیست جز آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چند سوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود. اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال
23:53  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: مهندس
0

اولین مزیت وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. دومین مزیت، تولید گاز است؛ البته، این روزها این موضوع دیگر چندان اهمیت ندارد، ولی موادی که در لنت های قدیمی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. آخرین دلیل هم چیزی نیست جز آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چند سوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود. اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال
23:52  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: وکیل
0

اولین مزیت وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. دومین مزیت، تولید گاز است؛ البته، این روزها این موضوع دیگر چندان اهمیت ندارد، ولی موادی که در لنت های قدیمی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. آخرین دلیل هم چیزی نیست جز آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چند سوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود. اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال
23:50  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: behijo0o0o0on
0

ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌ دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چندسوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود.
23:50  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: مراد
0

اولین مزیت وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. دومین مزیت، تولید گاز است؛ البته، این روزها این موضوع دیگر چندان اهمیت ندارد، ولی موادی که در لنت های قدیمی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. آخرین دلیل هم چیزی نیست جز آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چند سوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود. اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال
23:48  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: Fatehhhhhhh
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
23:46  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: Hashemmmmm
1

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
23:45  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: akbar
2

ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌ دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چندسوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود.
23:45  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: Rezaeeeee
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
23:44  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: Sakineeeeee
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
23:43  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: Toeeeeee
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
23:42  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: mary
0

ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌ دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چندسوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود.
23:42  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: Zahrrrrrrrr
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
23:41  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: فاطما گل
0

ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌ دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چندسوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود.
23:32  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: امید عربی
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند
22:59  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: mozhganyousefi
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند
22:58  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: حمید عربی
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند
22:57  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: محمد عربی
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند
22:55  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: ***سعیدرضا***
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:49  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: sahar3$
1

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:48  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: ***فاطی***
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:47  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: فرزاد
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:46  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: محسن یزدانی
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:46  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: شاهد
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:45  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: پری زمان
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:44  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: علیرضا امیری
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:44  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: &abdlla amirifar&
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:43  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: آناهیتا
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:42  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: *بهار*
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:41  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: behzad
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:40  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: آرامش بهاری
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:37  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: روحی*
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:37  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: selinanazi
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:31  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: armin
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:30  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: sara
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:28  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: الهامی
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:27  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: بنابی
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:27  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: amirsam
0

ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.

عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:12  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: aras90000
0

ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.

عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنیدحتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
21:36  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: sobhan511
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
21:33  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: mohammadfa
4

مزایا: اولین دلیل، وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. دومین دلیل، تولید گاز است؛ البته، این روزها این موضوع دیگر چندان اهمیت ندارد، ولی موادی که در لنت های قدیمی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چند سوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود. اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
20:42  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: محمد 59
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
20:10  1393/04/10
پاسخ دادن
کاربر: حاجیه 38
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
20:08  1393/04/10
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علی : آیا برای ما که پیام هنوز نیامده میاد یا خیر؟ کسی اطلاعی داره؟
اطلسعلی : آپدیت ۳ روند فاکتور اطلس به شرح زیر است سفیدمشکی تا ۱ شهریور مشکی تا ۶ شهریور نوک مدادی تا ۱۵ شهریور نقره ای تا ۲۰ مرداد سفید قرمز تا ۱۹ مهر کرم مشکی تا به همین لحظه‌ فاکتور هستند
مصطفی : سلام دوستان کسی از آذر ماهی ها پیامک تکمیل وجه واسش اومده؟
توحید ارومیه : مهلت تا 9دی ماه هست.مبلغ هم 245میلیون.مصوبه رو رعایت کردن سود مشارکت رو حذف کردن.برای سخا هم باید بری از کافی نت اقدام کنی برای ادرس کد پستی تون
احسان : از طریق همون سایتی که ثبت نام کردید (سایپا )چک کنید ،سخا رو از طریق پست تایید میکنید و تحویل نمایندگی میدید ،معمولا برای دعوتنامه ۱۴روز فرصت داره مبلغ هم نصف مبلغ فعلی کارخانه هست
سینا : سلام. اگر بیشتر پول داری به نظر من ۲۰۷ با موتور تیوفایو بگیرید. با موتور تیپ ۲ اصلا جون نداره ماشین.
حسین : دعوتنامه اذر با قیمت تقریبا 480و خورده ای یدون سود مشارکت صادر شد 244میلیون و 760هزار باید بریزیم.قیمت سینی زیر موتور1میلیون و400کارت طلایی 4میلیون و خورده ای...وتنها اپشنش کنسول وسط با8میلون و خورده ای تا9دی ماه هم فرصت تکمیل وجه هست
mahdi : سلام من تارا دستی تحویل ۱۶ مهر هستم ،اما هنوز فاکتور نشده دوستان اطلاع دارید اخرین تاریخی که فاکتور شده چی هست؟
عباسی : اینجا میگند کلا s3 نمیدیم حرف ۶ ماه دیگه نیست
عباسی : واقعا گفتند ماشین خودتونم میدیم ۶ ماه دیگه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
1آذر : یکشنبه شد و فاکتور نشدیم
اصغر : من 16 ام هنوز پلاک نشدم
دنا 6 دنده اذر : دنا 6 دنده جدیدن کسی فاکتور نشده
به ناصر : مگه چندم فاکتور شدید که هنوز پلاک نشدید؟
حسام : شاید این حرف من به دی ماهی ها خوش نیاد اما چون ساینا داره میره سمت تاخیر من فکر نمیکنم شرکت بخواد سود 36درصد به مهر ماهی ها بده.سعی میکنه فعلا از تعهدات مهر کم کنه وقتی دید تعداد کمتر شده دعوتنامه دی رو میفرسته.چون بعد تکمیل وجه باید 30روزه اونا رو هم تحویل بده.من فکر میکنم 7 دی ماه به بعد دعوتنامه دی ماهی ها رو بفرسته
راناپلاس : من تهرانم 19 پلاک شدم، زنگ زدم میگه آژانس جابجایی خودرو به نمایندگی مشخص نشده، یعنی نمیتونن ماشین وبه نمایندگی برسونن 1ساعت راه هم نیست واقعا خنده داره، میگم خودم بیام حضوری تحویل بگیریم میگه نه باید پیامک بیاد واقعا خنده‌دار هست. اینا کی هستن خدای بزرگ، قوم یعجوج ومعجوجن.
اپشنال سفید فوری تحویل 11ابان : ده روزه که دنا آپسنال فاکتور نمیشه معلوم نیست چشون شده
سارا : لطفا کسی شماره تماس برای پیگیری پلاک شدن داره؟؟
سارا : لطفا کسی شماره تماس برای پیگیری پلاک شدن داره؟
دریا : واسه پیش فروش سخارو کی باید تحویل بدیم