مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 63)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً ثبت نام کرده یا وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده 200,000 ریال جایزه نقدی اهداء می گردد.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.

سؤال این هفته:

مزایا و معایب وجود سوراخ در دیسک های سوراخ دار چیست؟

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 63)

راهنمایی: شما می‌توانید با مراجعه به مقاله "دیسک ترمز" پاسخ سوال را بیابید.

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 63)


برچسب : مسابقه , هفته , جایزه , نقد , برنده






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

458 نظر

کاربر: niyaz
0

ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چند سوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود. اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند
01:47  1393/04/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: hossein62
0

ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌ دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چندسوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود.
00:07  1393/04/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: lila46
0

ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌ دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چندسوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود.
00:06  1393/04/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: soghra
0

ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌ دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چندسوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود.
00:04  1393/04/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: shiva70
0

ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌ دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چندسوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود.
23:57  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فرح
0

اولین مزیت وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. دومین مزیت، تولید گاز است؛ البته، این روزها این موضوع دیگر چندان اهمیت ندارد، ولی موادی که در لنت های قدیمی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. آخرین دلیل هم چیزی نیست جز آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چند سوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود. اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال
23:54  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مترجم
0

اولین مزیت وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. دومین مزیت، تولید گاز است؛ البته، این روزها این موضوع دیگر چندان اهمیت ندارد، ولی موادی که در لنت های قدیمی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. آخرین دلیل هم چیزی نیست جز آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چند سوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود. اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال
23:53  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهندس
0

اولین مزیت وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. دومین مزیت، تولید گاز است؛ البته، این روزها این موضوع دیگر چندان اهمیت ندارد، ولی موادی که در لنت های قدیمی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. آخرین دلیل هم چیزی نیست جز آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چند سوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود. اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال
23:52  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: وکیل
0

اولین مزیت وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. دومین مزیت، تولید گاز است؛ البته، این روزها این موضوع دیگر چندان اهمیت ندارد، ولی موادی که در لنت های قدیمی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. آخرین دلیل هم چیزی نیست جز آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چند سوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود. اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال
23:50  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: behijo0o0o0on
0

ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌ دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چندسوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود.
23:50  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مراد
0

اولین مزیت وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. دومین مزیت، تولید گاز است؛ البته، این روزها این موضوع دیگر چندان اهمیت ندارد، ولی موادی که در لنت های قدیمی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. آخرین دلیل هم چیزی نیست جز آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چند سوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود. اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال
23:48  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Fatehhhhhhh
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
23:46  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Hashemmmmm
1

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
23:45  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: akbar
2

ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌ دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چندسوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود.
23:45  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Rezaeeeee
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
23:44  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Sakineeeeee
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
23:43  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Toeeeeee
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
23:42  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: mary
0

ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌ دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چندسوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود.
23:42  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Zahrrrrrrrr
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
23:41  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فاطما گل
0

ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌ دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چندسوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود.
23:32  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: امید عربی
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند
22:59  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: mozhganyousefi
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند
22:58  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حمید عربی
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند
22:57  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمد عربی
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند
22:55  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ***سعیدرضا***
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:49  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: sahar3$
1

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:48  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ***فاطی***
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:47  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فرزاد
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:46  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محسن یزدانی
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:46  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: شاهد
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:45  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: پری زمان
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:44  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: علیرضا امیری
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:44  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: &abdlla amirifar&
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:43  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: آناهیتا
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:42  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: *بهار*
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:41  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: behzad
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:40  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: آرامش بهاری
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:37  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: روحی*
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:37  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: selinanazi
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:31  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: armin
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:30  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: sara
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:28  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: الهامی
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:27  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: بنابی
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:27  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: amirsam
0

ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.

عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
22:12  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: aras90000
0

ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.

عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنیدحتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
21:36  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: sobhan511
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
21:33  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: mohammadfa
4

مزایا: اولین دلیل، وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. دومین دلیل، تولید گاز است؛ البته، این روزها این موضوع دیگر چندان اهمیت ندارد، ولی موادی که در لنت های قدیمی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، درست همانطور که کندن چندین و چند سوراخ روی دیوار خانه، باعث ضعیف شدن دیوار می‌شود. اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
20:42  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمد 59
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
20:10  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حاجیه 38
0

مزایا، 1- وجود حرارت است؛ درگیری لنت ها با دیسک سبب ایجاد اصطکاک و در نتیجه تولید حرارت می‌شود؛ اگر آن حرارت نتواند بگریزد، ترمز ضعیف می‌شود و نیروی متوقف کننده ترمز کاهش پیدا می‌کند. 2- تولید گاز است؛ باعث می‌شدند بین دیسک و لنت، گاز تولید بشود. آن گاز نیز، نیروی متوقف کننده ترمز را کاهش می‌داد. 3-آب. اگر خودرو وارد چاله آب بشود، به کارواش برود یا حتی در باران شدید حرکت بکند، دیسکها خیس می‌شوند. یک دیسک خیس، لغزنده است و لنت ها نمی‌توانند به راحتی آن را بگیرند و با آن درگیر بشوند. به این ترتیب، ایجاد سوراخ روی دیسک باعث می‌شود حرارت، گاز و آب به سرعت از سطح آن بگریزند و اجازه بدهند ترمز قرص و محکم عمل بکند.
معایب= عیب استفاده از دیسکهای سوراخ‌دار این است که سوراخ ها دیسک را ضعیف می‌کنند، اگر چندین بار پشت سر هم شتابزده و با عجله رانندگی کنید، حتی این احتمال وجود دارد که دیسک بشکند.
20:08  1393/04/10
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
هادی : سلام خدمت دوستان عزیز. کارت ماشین برای برج 2 اومده ولی خبری از سند برگ سبز نیستش. از دوستانی که ماشین تحویل گرفتن میشه اعلام کنن سند بعد از تحویل خودرو میاد یا قبل از تحویل خودرو؟
هادی : سلام . من 14 آبان ثبت نام کردم هنوز تحویل نگرفتم
نرگس : سلام آقا مهدی خوبی ماشینت تحویل گرفتی
حسن اقا : اقساطی ۲۴ ماهه شاسی شده
سام : ببخشید الان تحویل گرفتید مراحل پلاک و بیمه براتون سبز هسته؟ جسارت است کدوم استان هستید ؟
منتظرالشاهین : باشه عزیز جان،همین رو نیم ساعت پیش هم نوشتی! هی میگی ،دل ما رو آب بکنی!؟ با مرام.
اکبر از اردبیل : آقا رضامبارکه رینگش ۵ پره یا ۷ پر داداش?
Reza : امروز ماشینو تحویل گرفتم واقعا شیکه متریال داخل کابین و قطعات داخلش خیلی خوبه من داداشم تارا داره شاهین پلاس انگار از شرکت سایپا نیست گرچه یه جاهایی سایپا بازی داخلش هست ولی در مجموع ماشین خوبیه صبر کردیم اذیت شدیم ولی آخرش خوب در اومد ایشالا ماشین همگی زودتر برسه
سجاد جی۴ : سلام ماشینهایی ک شاسی شده رو کرمان موتور داره بسرعت بارگیری میکنه و بدون پلاک تحویل میده من ثبتنام ۲۲ اسفند جی۴ خاکستری بودم امروز زنگ زدن برا تحویل اومدم تحویل گرفتم بدون پلاک گفتن تا زمانی ک پلاک و مدارک بیاد سوار نشید
سام : سلام دوستان 4/1 ماشین فاکتور شده و شماره شاسی هم‌خورده تا الان روی فاکتور زرد مانده جلو نمیره مگر یک بیمه و پلاک چقدر کار داره؟ دوستانی که تا حالا ماشین تحویل گرفتن همه مراحل براشون سبز شده بعد تحویل گرفتن یا نه همینجوری میمونه؟ به نظرتون این مراحل چقدر زمان می‌بره بعد شاسی تا تحویل ؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رانا : چه خبر فاکتور شده کسی
ساینا دوگانه 27 اسفند : شما ایشالا زمیتون فاکتور میشی . مایی که اینجاییم هزار بار خوندیم قرارداد کوفتی رو . برا من زده 27 فروردین و هنوز خبری نیس
آرش : از اسمش مشخصه فقط اومده یه امید به ما بده و بره
اداره فروش سایپا : اداره فروش سایپا 02144906611
زینب اپشنال 4 مرداد : اره اونو دیدم اصن خوشحال شدم انشالله ک فردا فاکتور بشین اگ رنگ تاثیر نداشته باشه اخه اون سفید بود🤔
فوق العاده : بالاخره یه خبر امید وار کننده👍👍
فوق العاده تکمیل وجه 11 بهمن : سلام آقا امید خسته نباشی کدوم نمایندگی هستی شما؟ واقعا جدی این حرفو میگی یا اومدی پارازیت بندازی و بری داداش؟؟؟ همه گرفتارن وگرنه مرض ندارن که اینقدر پیگیر قضیه هستیم.... لطفا لطفا
دنا خاکستری تحویل تیر : کی تکمیل وجه کردین آماده صدور فاکتور چندم زده برات؟
میلاد : اطلس کارخانه 578 شد . ولی اونایی که موعد تخویلشون گذشته چی تکمیل وجه کردن . چی نکردن . این افزایش قیمت شاملش نمیشه . باز میگم اونایی که تاریخ تحویلشون گذشته باشه
ادریس : دوستان به تکمیل وجه و سخا نیست .ببینید قراردادی که بستین با شرکت تاریخ تحویلش کی زده براتون.من خودم برج 2 تکمیل وجه کردم تاریخ تحویل 31 تیر یعنی اول برج 5 که هنوز فاکتور نشدم فقط آماده تخصیص مونده این مدت.همه فاکتور میشین فقط به تاریخ تحویل توجه کنید