مرسدس بنز E-Class در دستان Carlsson

مرسدس بنز E-Class در دستان Carlsson

کمی طول کشید، اما نهایتا کمپانی تیونینگ Carlsson، دستی به سر و گوش فیس لیفت مرسدس بنز E Class کشید. برای تیونینگ کردن این خودرو هزینه زیادی صرف نشده و تنها، بخش هایی از بدنه تغییر یافته که از جمله آنها می‌توان به بادشکن جلوی جدید، رکاب های اصلاح شده، سپر عقب جدید مجهز به دیفیوزر RS، بادشکن عقب، اگزوزهای اسپرت، رینگ های جدید با طراحی نو و سیستم تعلیق جدید اشاره کرد که نهایتا منجر به کاهش ارتفاع 30 میلی متر این زیبای آلمانی شده است.

مرسدس بنز E-Class در دستان Carlsson
مرسدس بنز E-Class در دستان Carlsson مرسدس بنز E-Class در دستان Carlsson

شایان ذکر است، Carlsson دو نوع سیستم تعلیق قابل تنظیم را نیز در کنار این تغییرات ارائه می‌کند: سیستم تعلیق Airmatic که قادر است تا 30 میلی متر ارتفاع خودرو را کاهش داده و سیستم تعلیق مجهز به فنر لول که ارتفاع جلو را 15 تا 35 و در عقب تا 20 میلی متر کاهش می‌دهد. در طراحی داخلی نیز، از پوشش چرم و یا Alcantra استفاده شده که قابل سفارش با یکی از طرح های چوبی، آلومینیومی و فیبرکربنی است. از دیگر تجهیزات می‌توان به صفحات فلزی درخشان و پدال هایی از جنس آلومینیوم اشاره کرد.

مرسدس بنز E-Class در دستان Carlsson

 پکیج CK40 برای مدل E400 ارائه می‌شود که دارای قدرتی معادل 385 اسب بخار و گشتاوری در حدود 550 نیوتن متر می‌باشد. همچنین پکیج CK50 با استفاده از ECU تنظیم شده و فیلتر هوای اسپرت، باعث می‌شود تا موتور 8 سیلندر خورجینی E500 دارای 523 اسب بخار قدرت و گشتاوری در حدود 730 نیوتن متر باشد. گفتنی است، تجهیزات مشابهی برای مدل های دیزلی نیز قابل ارائه می‌باشد.

مرسدس بنز E-Class در دستان Carlsson

مرسدس بنز E-Class در دستان Carlsson


منبع

CarBuzz

برچسب : E Class , مرسدس بنز , تیونینگ , Carlsson






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
جلال شاهین پلاس اول اردیبهشت : 19137437
۱ اردیبهشت : شماره پذیرش ۱۱۹۴۳۶۴۹
مهدی شاهین پلاس : شماره درخواست از واریزی اولیه به مشتری اختصاص پیدا میکنه
مهدی شاهین پلاس : سلام داریوش جان شماره درخواست هیچ ربطی به فاکتور شدن یا مختص اسفند یا اردیبهشت نداره محض اطلاع گفتم
حسنی . : دایی حالت خوب نیست شما چه دلیلی داره کسی دروغ بگه اصلا 😅
داریوش ۲ اردیبهشت : شماره درخواست را بنویسید ممتون میشم واسه کنترل نوبت
داریوش ۲ اردیبهشت : آقا جلال شماره درخواست چنده؟ اونی که زدین شماره پذیرش هستش
داریوش ۲ اردیبهشت : شماره درخواست شاهین پلاس واسه اردیبهشت ماه با ۱۹ شروع میشه
Shahin : ماهم میدونیم لنگ ی سانروفن مشکل اینجاست ک سانروفه نمیاد
اکبر 2 : من ی ساینا فروختم الان پونصد مبارزه 63 گرم طلا آلان 700 ت ی شاهین یکو دویست برا من در اومده لعنت به نطفتون
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سجاد : دوم از من🖐
مهدی : در خدمتم✋
مهدی : ✋
علی بی پلاک : اول از خودم🖐
6دنده آلمینیوم 31 شهریور : واریزی آخراعلام میکنید ممنون میشم
علی بی پلاک : اقایونی ک میان تا فردا شب نفری یکبار استیکر دست بذارید امار تعداده ک بدونیم چند نفریم و اینکه تا میتونین کاغذ چاپ کنید یا رو مقوا ونوشته درست کنید ماهم تو گروه قراره پول بذاریم بنر چاپ کنیم فقط هرنفر فقط یک بار یک🖐بدارید ممنونم
فرهاد : وعده ما شنبه 9 صبح جلو شرکت دزدها
علی بی پلاک : اقا گوش به حرف اینا نکنید اینا دژبانی و نگهبانی و پامورای اطرافن ک اگ شلوغ بشه همه چی رو دوش ایناس میخان ک نریم ولی جون ناموستون بیاین اگ نیاین دیگ میگن ایناکه بی عرضه ان و دیگ پلاک شدن مشکله به خدا جون جدتون بیاین ک یه حرکتی بزنیم اینا فقط میخان ک مارو یجور بی برنامه کنن از شنبه بیخیال بشیم ولی ما حقمونو با پلاک میگیریم بعدم خودشونو شرکتشون بمونن تماممم گفتم جون هرکی دوسش دارین بیاین تا جایی ک میتونید
علی بی پلاک : ما هممون نماینده ایم به همه بگو بعدم تویی ک خودتو ما زدی سایپا نیستو زامیاده بعدم ما فردا نمیایم و شنبه میایم بعدم اگ واقعا ریسسی باشع ما با دوری و مشکلات میایم تاببینیم چی میشه شماهم اگ تونستی بیا حقتو بااین کارا به جایی نمیرسی رییس قلابی
پیمان : انشالا که شنبه اگه نفراتمون زیاد باشه کارمون و درست میکنن، خواهشا بیاید یه دست صدا نداره