مشتری مداری به سبک لامبورگینی!

مشتری مداری به سبک لامبورگینی!

کمپانی لامبورگینی با هدف ارائه اطلاعات جامع و کامل در خصوص محصولات خود به مشتریان، با کمک دپارتمان مسابقات خود، آکادمی لامبورگینی را راه‌اندازی کرد. از این پس، مشتریان این خودروساز ایتالیایی می‌توانند با استفاده از دوره های آموزشی این کمپانی که تحت نظارت مربیان برجسته و حرفه ای برگزار می‌شود، رانندگی با سوپرخودروی رویایی خود را در پیست های مسابقه فرا بگیرند.

مشتری مداری به سبک لامبورگینی!

شایان ذکر است، در سال جاری این دوره ها تنها در پیست های اروپایی از جمله Imola ایتالیا و Hockenheim آلمان برگزار می‌شود و این امر می‌تواند برای مشتریان آمریکایی کمی دردسرساز شود. اگرچه هزینه سفر بین دو قاره برای فردی که مبلغی شش رقمی را صرف خرید چنین سوپرخودرویی کرده است، ناچیز می‌باشد، اما باید به اطلاع شما برسانیم که دوره های آموزشی این آکادمی به زودی در آمریکای شمالی نیز، برگزار می‌شود.

مشتری مداری به سبک لامبورگینی!

بر همین اساس، طی دوره ای که از 14 تا 17 سپتامبر در پیست معروف Mazda Raceway Laguna Seca کالیفرنیا برگزار می‌شود، مربیان آکادمی لامبورگینی بر اساس امتیازات به دست آمده در مسابقات Slalom، شتاب، ترمز، دریفت، و غیره، گروه هایی از 24 دانش پذیر تشکیل می‌دهند و به تعلیم و تربیت آنها می‌پردازند؛ گفتنی است، تمامی دانش پذیران با مدل جدید هوراکان LP 610-4 آموزش می‌بینند. بدین ترتیب، مشتریان نه تنها یکی از پر قدرت ترین گاوهای دنیا، بلکه یکی از بهترین پیست های آمریکا را نیز، تجربه می‌کنند. 

مشتری مداری به سبک لامبورگینی!


منبع

AutoBlog

برچسب : هوراکان , لامبورگینی , پیست مسابقه , آکادمی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین : هیچی می گه نه تحویل داریم نه تبدیل فعلا باید منتظر بمانید . خودروهای دیگه هم رفته تو تاخیر. مشکل اصلی تولید پایین کارخونه است
رضا : ما چی میشیم که پارسال برج 9کامل پول دادیم تکمیل وجه کردیم
رضا : من 14شاهین جی رو آذر 403تکمیل وجه کردم قرار شد سه ماهه تحویل بدن که ندادن الان یک ساله که گذشته تکلیف ماها چیه.
شاهین : داستانی که نیومدند تجمع میگه تکمیل وجه ها تا آخر سال تکمیل نکرده ها تا شهریور ۴۰۵ ۵۰۰۰۰ تا تعهد دارند . مجموع تکمیل کرده ها ۱۶۰۰۰ کل تولید سالانه ۳۰۰۰۰ شاهین پیدا کنید پرتغال فروش را
ایگل 90 روزه قسطی : سلام. از ثبت‌نامی‌های ایگل ۹۰ روزه قسطی اوایل مرداد، کسی شاسی شده؟
علیزاده : من ثبت نام 5مرداد بودم دیروز شاسی شده
رضا : چیشد تجمع ما که شهرستانیم نتونستیم بیایم به ماهم خبر بدید
شاهین پلاس 14اردیبهشت : سلام کسی فاکتورنشده از پرداختی 14 اردیبهشت
مرداد x5 پژمان7 : شما تحویل سیستمی ماشینتون چه تاریخی بوده ؟
تحویل بهمن : سلام، یک سوال داشتم من پیش فروش فرسوده تحویل بهمن هستم. برای پیش فروش های عادی بهمن دعوت نامه اومده جز فرسوده. میخواستم بدونم عادیه؟ فرسوده دیرتر میاد؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا اس 85گانه آذر : سلام بنظرتون دعوتنامه دی رو ارسال میکنند یا گرون میکنند بعد میفرستند
فرشید gxl : سلام دوستانی که خودرو رو تحویل گرفتن مانیتور چه مدلی روی ماشین گذاشته کارخانه ارزش 7 و خورده ای رو داشت؟
ر : دعوتنامه اسفند کی میاد خبر نداری
دوگانه : تا اخر ماه دیگه نیسان 1500 میشه
شیده : دوره ششم تحویل 30 دی سفید فولادی پلاک شدم دو روزه رفت روی حمل میچرخه
gxrl : اصلا همچین چیزی نیست اسفند هم بگیرید باز 404 میخوره.
رحمتی : من 1 شهریور تکمیل کردم کوییک اس هفته پیش فاکتور شد
کوییک جی : سلام کوییک مردادماه جی ایکس ال کسی فاکتور نکردن امروز
A&M : بعضیا دنبال زیر بغل مار میگردن خب دعوتنامه رو مرداد پرداخت کرده اگه این قدر تو هرچیزی ریز و دقیق بودین این قدر سایپا مارو بازی نمی داد
ارتقامهر 90 روزه : سلام یک ماه بودید یا 90 روزه؟