مشتری مداری به سبک لامبورگینی!

مشتری مداری به سبک لامبورگینی!

کمپانی لامبورگینی با هدف ارائه اطلاعات جامع و کامل در خصوص محصولات خود به مشتریان، با کمک دپارتمان مسابقات خود، آکادمی لامبورگینی را راه‌اندازی کرد. از این پس، مشتریان این خودروساز ایتالیایی می‌توانند با استفاده از دوره های آموزشی این کمپانی که تحت نظارت مربیان برجسته و حرفه ای برگزار می‌شود، رانندگی با سوپرخودروی رویایی خود را در پیست های مسابقه فرا بگیرند.

مشتری مداری به سبک لامبورگینی!

شایان ذکر است، در سال جاری این دوره ها تنها در پیست های اروپایی از جمله Imola ایتالیا و Hockenheim آلمان برگزار می‌شود و این امر می‌تواند برای مشتریان آمریکایی کمی دردسرساز شود. اگرچه هزینه سفر بین دو قاره برای فردی که مبلغی شش رقمی را صرف خرید چنین سوپرخودرویی کرده است، ناچیز می‌باشد، اما باید به اطلاع شما برسانیم که دوره های آموزشی این آکادمی به زودی در آمریکای شمالی نیز، برگزار می‌شود.

مشتری مداری به سبک لامبورگینی!

بر همین اساس، طی دوره ای که از 14 تا 17 سپتامبر در پیست معروف Mazda Raceway Laguna Seca کالیفرنیا برگزار می‌شود، مربیان آکادمی لامبورگینی بر اساس امتیازات به دست آمده در مسابقات Slalom، شتاب، ترمز، دریفت، و غیره، گروه هایی از 24 دانش پذیر تشکیل می‌دهند و به تعلیم و تربیت آنها می‌پردازند؛ گفتنی است، تمامی دانش پذیران با مدل جدید هوراکان LP 610-4 آموزش می‌بینند. بدین ترتیب، مشتریان نه تنها یکی از پر قدرت ترین گاوهای دنیا، بلکه یکی از بهترین پیست های آمریکا را نیز، تجربه می‌کنند. 

مشتری مداری به سبک لامبورگینی!


منبع

AutoBlog

برچسب : هوراکان , لامبورگینی , پیست مسابقه , آکادمی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ممم : این مدیر کل بی پدر سایپا ،یک اطلاعیه نمیزنه که مشخص کنه کی تحویل میدهند ،فقط آن موقع که پول میخواند برای ثبت نام در دو سه روز پول مردم را می‌گیرد. حالا باید بدوی تا جونمان در آید. کجای دنیا اینطوری خودرو می‌فروشند. عذر میخوام از همه ( تا ابلح در جهان مفلس در نمیماند).
محمد : سلام کسی تونست ثبت نام کنه ؟ پنج نفر امتحان کردیم هیچکدوم موفق به ثبت نام نشدیم از ساعت 10,,تا 3 بعد از ظهر
علیرضا ترک زاده : سلام من امروزتماس گرفتم گفتن تاراوی ۴دارن نیمه دوم اسفندوفاکتورمیکنن
ساینا دوگانه اسفندی : باید از دست سایپت شکایت کرد
عمار : منم تابستان ۱۴۰۳ هستم ولی هنوز خبری نشده
محمد : سایپا برای عرضه خوب پشت سرهم پشت سرهم پیام میده برای عرضه خودروهای، اما وقتی پول مردم بیچاره گرفت دیگه جواب گو نیست . ببنید صبح تا حالا چندتا پیام آمده که عرضه خودرو تا دوروز دیگر تمدید شو ،چون میخواد پول بگیرد.
سجاد اس تری مشکی : این اس تری چرا فاکتور نمیشه خسته شدیم دیگه
عباس - تهران - اس تری سفید : سلام خدمت عزیزان واریز وجه: ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ تأیید سیستمی مدارک: ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ شاسی: ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ امروز مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ با شماره تماس ۰۲۱۴۴۹۸۷۰۱۸ از اداره تحویل تماس گرفتن و گفتن شنبه ساعت ۱۴ برای تحویل مراجعه کنم. انشاألله زودتر همتون به خودروهاتون برسید. حق نگهدار همتون
تاراv4 : والا اینها غیراز دروغ گفتن دیگه چیزی بلد نیستن بگن ....منم ۲۱ اسفند تحویل بوده هنوز فاکتور نشده دو روز قبل زنگ زدم گفت نیمه دوم داره فاکتور میشه
اس فایو : از وقتی شاسی میشه چند روز بعد بیمه و پلاک‌میشه کسی میدونه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
طاها : واسه چه ماشینی گفت آخر خرداد به ترتیب اولین نفرات میدیم؟؟؟
میثم حسینی : 6 روز
علی ام : سلام.لیزینگ شما چه بانکی هست؟ کارت سوخت را خودمون باید درخواست بدیم؟ اول باید وام را واریز کنن بعد فاکتور میشه یا اول باید فاکتور بشه تا وام را واریز کنن؟
سود تاخىر : در مورد سود تاخیر حدود یک ماهو نیم تا دو ماه بعد از تحویل گرفتن ماشینت اس ام اس میاد میرى نمایندگیت فیش میده میبرى بانک پولو میریزى به حساب تمام
سجاد : دوستان خبری از اولویت پاییز 403 نیست ؟کی باید واریز کنیم
نجفی : دوستان سلام ببخشید این پراید وانت ها ضبط دارن یاندارن؟
ساینا 85 گانه واریز 11بهمن : سخا رو 11 بهمن تحویل دادم برادر
4723 : پیامک برات اومده؟
سورن دوگانه : سلام من تکمیل وجه 23 آذرهستم ولی هنوزم فاکتور نشدم
پرهام : سلام ما که خرداد 1402واریز داشتیم چقد دیگه باید بدیم