بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015

بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015

موتورسیکلت Triumph Scrambler نخستین بار در سال 2006 و با این هدف وارد بازار شد که آخرین موتورسیکلتی باشد که توسط طراح معروف، جان ماکت (John Mockett) طراحی می‌شود. این موتورسیکلت به این منظور طراحی شد که مانند موتورسیکلت Bonneville، یک موتورسیکلت سفری باشد و هر چند ظاهری شبیه موتورسیکلت‌های آف رود دارد ولی از قابلیت‌های آف رود محدودی برخوردار است. البته این موتورسیکلت با Bonneville تفاوت‌های زیادی دارد. این موتورسیکلت فرمانی بلند و عریض دارد تا با زین که ارتفاعی زیاد دارد هماهنگ باشد. اگزوزهای دوقلو نیز بسیار بالا آمده‌اند و به نوعی می‌توان گفت از موتورسیکلت Triumph TR6C Trophy Special که اواخر دهه 60 میلادی تولید می‌شد الهام گرفته است. سبک و سیاق موتورسیکلت Triumph Scrambler با این تجهیزات امروزی و مدرنی دارد ولی میراث موتورسیکلت‌های Triumph در آن آشکارا به چشم می‌خورد. البته این موتورسیکلت قوی‌ترین موتورسیکلت موجود در بازار نیست ولی به عنوان یک موتورسیکلت سفری، همه نیازهای شما را برآورده می‌کند.

بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015

موتورسیکلت Triumph Scrambler ظاهری مدرن و امروزی ندارد. در واقع، سبک و سیاقی کلاسیک دارد که از مدل‌های دهه 60 الهام گرفته است. شاید به همین علت است که موتورسواران کهنه‌کار به قیافه ظاهری آن علاقه نشان می‌دهند. فرمان سیاه رنگ بالا آمده و عریض شده است، جا پاها نیز بالا آمده‌اند تا ناهمواری‌های سطح جاده بهتر جذب شوند. زین طویل و تخت نیز باعث می‌شود موتورسواران با هر قد و قواره‌ای روی آن احساس راحتی کنند. گلگیرها نیز کوتاه هستند تا بر طراحی ساده این موتورسیکلت بیشتر صحه بگذارد. رنگ آمیزی سیاه بر روی پیشرانه در کنار تزیینات کروم، تضاد رنگ ایجاد می‌کند و بر زیبایی این موتورسیکلت می‌افزاید.

بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015

به جرأت می‌توان گفت موتورسیکلت Triumph Scrambler از نظر فنی بسیار پیشرفته است ولی میله‌های فولادی اسکلت نشان می‌دهند که سبک و سیاقی کلاسیک دارد. اگزوزها نیز این موضوع را تأیید می‌کنند و تا انتهای تایر 17 اینچی و 40 پره عقب امتداد می‌کنند. کمک فنرهای Kayabasa با روکش کروم در قسمت عقب نیز خیلی راحت به چشم می‌آیند، ضمن این که بر چهره کلاسیک موتورسیکلت تاکید می‌کنند، باعث می‌شوند تعادل بالا برود و ناهمواری‌ها نیز بهتر جذب بشوند و به موتورسوار این اطمینان را می‌دهند که سیستم تعلیق کارش را خوب انجام می‌دهد و با آن می‌توان به جاده زد. یک تایر 19 اینچی و 34 پره در جلو قرار گرفته است تا موتورسیکلت در جاده عملکرد بهتری داشته باشد. برای این که این موتورسیکلت ظاهری کامل و بی نقص داشته باشد، کمپانی سازنده یک ترمز دیسکی در جلو و یک ترمز Nissin در عقب نصب کرده است تا نیروی متوقف کننده بالا برود و راکب نیز هنگام ترمزگیری هم از روی زین به بالا پرت نشود.

بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015 بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015
بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015 بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015
بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015 بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015

موتورسیکلت Triumph Scrambler توسط پیشرانه‌ای به جلو رانده می‌شود که 865 سی‌سی حجم دارد، با هوا خنک می‌شود و هشت سوپاپه است. این پیشرانه قادر است 58 اسب بخار نیرو و حدود 68 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و در کنار یک گیربکس پنج سرعته قرار می‌گیرد. اگزوزهای ضد زنگ دوقلو روکشی از جنس کروم دارند و نه تنها به موتورسیکلت کمک می‌کنند با استانداردهای مربوط به آلایندگی مطابقت داشته باشد، بلکه به موتورسیکلت Triumph TR6C Trophy Special که اواخر دهه 60 تولید می‎شد نیز وفادار می‌ماند.

بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015

پیشرانه نیرو و گشتاور زیادی تولید نمی‌کند ولی روی جاده رضایت موتورسواران را به دست می‌آورد. بهتر است بدانید این موتورسیکلت قادر است ظرف 6.2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. مصرف سوخت پیشرانه بسیار پایین است و به 3.80 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌رسد. سینی محافظ برای افزایش استحکام زیر پیشرانه نصب شده است. شبکه محافظ چراغ از جنس کروم است تا موتورسیکلت چهره‌ای کلاسیک داشته باشد. صفحه کیلومترشمار به همه سخت‌افزارهای روز مجهز است و لوگوی  Triumph نیز روی آن به چشم می‌خورد. میله‌های محافظ پیشرانه به خوبی از آن محافظت می‌کنند و حس کلاسیک بیشتری به شما می‌دهند. درب باک از کروم ساخته شده است و به خاطر شکل خاصی که دارد، باز و بسته کردن آن بسیار آسان است. زین مطابق با بالاترین استانداردها ساخته شده است و به گونه‌ای ساخته شده است تا همه نیازهای موتورسوار را برآورده کند.

بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015


منبع

TopSpeed

برچسب : موتورسیکلت , موتورسیکلت Triumph , موتورسیکلت Triumph Scrambler , موتورسیکلت Bonneville , ترمز Nissin






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 57 نظر
7Mosi 20 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین اتومات طرح نیمه شعبان cvt : سلام تکمیل وجه دوم آذر بود تا امروز که خبری از فاکتور و پلاک نشد رفتم داخل سایت که بزنم تحویل حضوری و برم پارکینگ سایپا تحویل بگیرم شاید زودتر بشه پیام میده که خودرو شما در حال بار گیری به نمایندگی شهر مربوطه است یک اس ام اس هم اومده که مابهالتفاوت بیمه رو واریز کن من که هنوز ماشینی ندیدم که مابهالتفاوت بیمه رو واریز کنم
قلی : نخرید اقا نخرید.ما از مهر پول دادیم هنوز ماشین ندادن
حسین زند ایرانی : شیرینی سند یادت نره
Alireza : زنگ زدم میگن آخرین فاکتور برای 6 بهمن بوده
تاراv4خرداد : سلام من پیش فروش هستم و بدوم تاخیر فاکتور شدم.مشابهش یکی از دوستان فروش فوری هست و در انتظار صدور فاکتوره با 25روز تاخیر. این استدلال شما کاملا اشتباهه
میلاد : دسته دنده تارا چرا اینقدر زشت و اینقدر سفته. مدل قبلیا بهتر بود.
عماد : به امیدش نشین برج 6هنوز فاکتور هم نکرده
تارا اتوماتیک v4 تحویل ۳۰ اسفند : بله 👍
تارا اتوماتیک v4 تحویل ۳۰ اسفند : منم شرایط شما رو دارم پیگیری کردم میگن این هفته فاکتور میشه
علی : سلام اتفاقا خیلی ربط داره،فروش فوق العاده تاخیر نداره اصلا؟انقدر آدم اینجا دارن در مورد تاخیر حرف میزنن همگی پیش فروش هستن،پیدا کن یکیرو که فروش فوری باشه تاخیر داشته باشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اطلس آذر : سلام محمدچکارکردی اگ کاری ازپیش بردی منم بلیط بگیرم بیام
ممد : همین الانشم قیمت این ماشینا خیلی بیشتر از قیمت واقعی هستش کجاشو باز میخوان افزایش بدن با چه استدلالی واقعا اگه قرار به گرونی باشه باید فاتحه ایرانخودرو و مسئولین زی ربط رو خوند درشو تخته کنن خدایی
س : شماره درخواست دراولین پیامک بعدازخرید نوشته شده. شماره پذیرش هم که درپیامک دعوتنامه او مده
بس کن : توحیددلال بس کن اینقدر با اسمهای مختلف دروغ نگو معلوم نیس به کجا وصلی چه نفعی داری که با اسمای مستعار مختلف به دروغ میگی فاکتورشدی میخوای چیو ثابت کنی؟!! اینکه تو پیشگو هستی و تاریخ دقیق میگی؟!!
اطلس جی : سلام محمدچکارکردی
محمودرضا : هیچ دعوت نامه ای برای متقاضیان تیرماه صادر نشده و اخرین دعوت نامه ها برای خردادی ها بوده ظاهرا دو دلیل میتونه داشته باشه: اول اینکه احتمالا ایران خودرو منتظر اخذ مجوز افزایش قیمت است (اطلاعی ندارم فقط حدس میزنم) دوم اینکه چون تولید رانا پلاس به سایت خراسان منتقل شده و این کار یکی دو ماه تولیدشان را عقب انداخته، احتمالا دعوت نامه ها را با تاخیر تو خرداد صادر کنند. از دید مصرف کننده، صادر شدن دیرتر دعوت نامه مشکلی را ایجاد نمی کنه. پس جای نگرانی نیست
محمد حسین : سلام دوستان ارادت کوئیک GXL ثبت نام /1403/9/25تکمیل وجه /1403/12/25و ماوتفاوت 1404/2/3---1404/2/25ودیگه از دباره ماوتفاوت گرفتن هنوز در وضعیت تخصیص و اینکه تکمیل وجه کردم نمایندگی گفت 30 روز کاری ماشین رو تحویل میدن واقعا متاسفم براشون که با مال و پول مردم اینکارو میکنن
7پرومکس : سلام دیروز اتوبان قم کاشان 2تا تریلی حامل اریزو8و ایکس 33 دیدم
اف ایکس1403 : سلام ماشین شماچی بود؟
اطلس آذر : توروخدادفعه دیگ هرجای ایران هستین بیاین واسه تجمع من ک همین هفته بچم تعطیل شه هفته دیگ اگ ازجوش واسترس نمردم جلوی شرکت سایپاهستم وحشیانه فایده نداره تاگازنخورن ماشین ممیدن