در ابتدا هنگامی که نیسان Juke رونمایی شد، بسیاری نمیدانستند آن را چه بنامند و به عبارتی دیگر یک کلاس خودرویی جدیدی بود که یک شبه ظاهر شده است، اما اکنون کلاس خودروهای کراساوور کوچک مملو از اتومبیلهای متفاوت است. بسیاری از خودروسازان به دنبال تولید CUV هستند و اکنون آئودی تولید کانسپت TT Offroad را در سال 2017 تایید کرده است.
خودرویی که در حال حاضر با نام TTQ شناخته میشود، اما چرا Q2 نامیده نشد؟! به این دلیل که کمپانی فیات دارای محصولی با نام Q2 و Q4 میباشد و از آنجایی که آئودی به دنبال جنجال نیست، این نام را برگزیده است. کانسپتی که در اینجا مشاهده میکنید برای اولین بار در نمایشگاه اتومبیل پکن 2014 به عنوان یک خودروی هیبریدی دارای پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر مجهز به دو توربوشارژر و دو موتور الکتریکی با شتاب صفر تا صد 5.2 ثانیه معرفی شد.
این زیبای آلمانی تنها با یکبار شارژ قادر به پیمودن 50 کیلومتر و در حالت هیبریدی قادر به پیمودن 874 کیلومتر میباشد. به نظر شما TTQ و Q3 با یکدیگر رقابت خواهند کرد؟ احتمال چنین موضوعی وجود دارد اما آئودی رابطه این دو را با رابطه دو مدل X3 و X4 بی ام و یکی میداند. مدل TTQ برای افراد به دنبال خودروهای اسپرت و Q3 برای افراد به دنبال اتومبیلهای جادارتر طراحی شده است.