دو سوپرخودروی نیسان GT-R و آئودی R8 از دو نسل مختلف در جاده های خطرناک و مشرف به در ه ها به رقابت تنگاتنگ با یکدیگر پرداخته اند تا هر یک ثابت کنند که برترین هستند. آن چه در این رقابت با قضاوت کارشناسانی هم چون کارلوس لاگو (Carlos Lago) و اِد لوه (Ed Loh) مشخص شد، این بود که از بین این دو خودرو، نیسان بسیار خشن تر عمل کرد تا آئودی! به عبارت بهتر، این گشتاور فوق العاده و وضعیت چهار چرخ محرک (AWD) بوده است که باعث شده است تا نیسان GT-R در این مبارزه رو در رو خوش بدرخشد.
این نیسان دوست داشتنی که به "گودزیلا" شهرت دارد، با داشتن یک موتور V6 مجهز به توربو شارژر می تواند 545 اسب بخار نیرو تولید کند و شتاب 0 تا 100 معادل 2.7 ثانیه از خود بر جای بگذارد. این میزان شتاب، یادآور سوپرخودروهایی نظیر بوگاتی ویرون و پورشه 911 توربو S به عنوان سریع ترین خودروهایی است که تاکنون توسط مجله Motor Trend تست شده اند.
حتی رندی پوبست (Randy Pobst) که بهترین رکورد سرعت را در رانندگی با نیسان GT-R در پیست Willow Springs به ثبت رسانده است، عنوان می کند: "ای کاش عملکرد و هندلینگ ماشین مسابقه ای ولوو من هم مثل نیسان بود تا می تونستم به اندازه GT-R بهش افتخار کنم".
به گفته "کارلوس لاگو"، آئودی R8 با داشتن یک موتور V10 و قدرتی برابر با 550 اسب بخار، اگرچه کم تر از نیسان خودنمایی کرده است، اما به نوبه خود، بسیار خاص، منحصر به فرد، و ایده آل است. البته این سوپرخودرو که گیربکس با کلاچ دوگانه دارد، در مسابقه درگی که با نیسان GT-R داشت، توانست با تعویض دنده های سریع و نرم، بسیار خوب عمل کند و نتایج درخشانی را از خود برجای بگذارد. با همه این اوصاف، شما کدامیک از این دو سوپرخودرو را ترجیح می دهید: نیسان GT-R یا آئودی R8؟