فوکوس RS جدید به تازگی وارد بازار شده و کمپانی فورد به دنبال برنامههای تازه از جمله تکنولوژی جدید چهار چرخ متحرک برای این هاچبک زیبا است. سیستم جدید Dynamic Torque Vectoring هنری تمام و عیار است که برای ارتقا و بازگشت برای سرمایهگذاری نیازمند تجهیزات و ابزار خاصی است، در حالی که تنها با بهرهگیری در یک مدل به حقیقت نخواد پیوست. مهندس تایرن جانسون (Tyrone Johnson) در مصاحبهای با Autocar گفت: "ما قسمت سخت کار برای رساندن این تکنولوژی به بخش تولید را پشت سر گذاشتهایم. به نظرم منصفانه باشد که به دنبال استفاده از این تکنولوژی در آینده به روشهای مختلف باشیم".
بر اساس گفتههای فورد موضوع بسیار جالب درباره این تکنولوژی قابلیت انتقال 100 درصد قدرت تولیدی تنها به یک چرخ است. همچنین کنترل خودرو هنگام عبور از پیچها به صورت قابل توجهی افزایش یافته و چسبندگی اتومبیل به بیش از 1G خواهد رسید. درحال حاضر جزئیات این تکنولوژی جدید منتشر نشده اما دیدن چنین سیستمی در مدلهای پیشرفتهتر همچون فیوژن بسیار جالب توجه است. تنها مشکل وزن اضافی است که فورد برای آن نیز چارهای خواهد اندیشید.