تصاویری که در ایجا مشاهده میکنید متعلق به کانسپت هیوندای Enduro است؛ کانسپتی که نمونه بزرگتر ولستر و الهام گرفته شده از موتورسیکلتهای رالی است. با وجود رکابهای جانبی، عرض و ارتفاع بیشتر و گلگیرهای بزرگتر، ظاهر خودرو کمی زمخت شده است. هیوندای میگوید که این خودرو برای جاده طراحی نشده، بلکه مختص یک زندگی شخصی در شهری مدرن، پر انرژی با روحیه ورزشی طراحی شده است. چنین اشخاصی از خودرویی با کابین مختص راننده و غربیلک فرمان الهام گرفته شده از موتورسیکلتها لذت خواهند برد.
از دیگر تجهیزات فوقالعاده میتوان اشارهای به محفظه نگهداری وسایل مخفی در زیر سپر عقب و چراغهای عقب کشیده داشت. شاید در شگفت باشید که هیوندای تصمیم به انجام چه کاری دارد، مخصوصا از زمانی که ولستر از فروش چندان خوبی برخوردار نبوده است. البته این موضوع به منزله رونمایی از یک زبان طراحی جدید نیست.
همچنین هیوندای پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر مجهز به کلاچ دوبل 7 سرعته را در Enduro حذف کرده است. ناگفته نماند، حتی پس از رونمایی کانسپت Santa Cruz و بازخورد عالی آن در نمایشگاه اتومبیل دیترویت، صحبت در مورد رونمایی از کامیون هیوندای نیز بوده است. اگر بازخوردها درباره Enduro نیز خوب باشد، احتمال تولید آن بیشتر خواهد شد.