موتورسیکلت هوندا CRF250L یک موتورسیکلت اسپرت و همه کاره است که شما را با قابلیتهای آف روودش تحت تأثیر قرار خواهد داد. این موتورسیکلت بسیار کارآمد و قوی است و هنگامی که روی زین آن بنشینید، راحتی آن را نیز احساس خواهید کرد. قلب تپنده این موتورسیکلت یک پیشرانه تک سیلندر و چهار زمانه DOHC است که 249.6 سیسی حجم دارد.
این پیشرانه در کنار یک گیربکس شش سرعته و یک باک 8 لیتری قرار میگیرد. از آن جایی که مصرف کم سوخت در اولویت قرار دارد، این موتورسیکلت فقط 3.75 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف میکند. نیروی متوقف کننده این موتورسیکلت را یک دیسک 256 میلیمتری با کالیپر دو پیستونی در جلو و یک دیسک 220 میلیمتری در عقب تأمین میکند. موتورسیکلت هوندا CRF250L موتورسیکلتی وحشی در جاده است که از قابلیتهای آف روود نیز بهره میبرد. وضعیت نشستن موتورسوار بسیار خوب است و برای سفرهای طولانی مناسب است. هنگام گشت و گذار در شهر نیز نباید نگران دست اندازها باشید، چون این موتورسیکلت از یک سیستم تعلیق برخوردار است که همه ناهمواریها را بدون هیچ مشکلی جذب میکند.
پیشرانه تک سیلندر این موتورسیکلت به سیستم پاشش سوخت، استارت برقی و دو میل بادامک مجهز است، به این ترتیب قادر است نیرو و گشتاور بالایی تولید کند. وضعیت قرارگیری راکب بر روی موتورسیکلت به گونهای است که به او اجازه میدهد هنگام عبور از پیچها، در صورت لزوم به راحتی خم بشود. به این ترتیب، مانوردهی با آن بسیار راحت و آسان است. مصرف بسیار کم این موتورسیکلت باعث میشود آخر هفته بتوانید بدون هیچ دغدغهای به گشت و گذار بپردازید.
یکی از جذابیتهای موتورسیکلت هوندا CRF250L تیز و فرز بودن آن است ولی بهتر است بدانید این موتورسیکلت به لطف مهندسی بینظیر کمپانی هوندا بسیار کاربردی است. در حالی که کمپانیهای زیادی ممکن است به تکنولوژیهای پیشرفته دست پیدا کرده باشند، ولی وقتی نوبت به پیشرانه 250 سیسی ساخت کمپانی هوندا میرسد، طراحان حرف آخر را میزنند. تایرهای 21 اینچی در جلو و تایرهای 18 اینچی در عقب به شما اجازه میدهند هم بتوانید روی جاده به سفر بروید و هم در خارج جاده به موتورسواری بپردازید.
پنل ابزار دیجیتال که با چراغ جلو یکپارچه است اطلاعاتی درباره سرعت، ساعت، میزان مصرف سوخت و غیره را در اختیار موتورسوار قرار میدهد. یک دوشاخه Showa در قسمت جلو قرار گرفته است که 43 میلیمتر جای بازی دارد که به موتورسیکلت قدرت میدهد و به آن کمک میکند هنگام حرکت در خارج جاده از هندلینگی عالی برخوردار باشد.
پیشرانه تک سیلندر انتخاب بسیار خوبی برای موتورسیکلت هوندا CRF250L است. این پیشرانه بسیار قوی است و نرم کار میکند. زین موتورسیکلت نیز بلند و کشیده است و به زین موتورسیکلتهای موتوکراس شباهت دارد. این زین به راکب اجازه میدهد بتواند راحت به جلو و عقب یا چپ و راست حرکت بکند. اسکلت نیز قوی و محکم است و به گونهای طراحی شده است تا موتورسیکلت بتواند به راحتی در جادههای ناهموار یا در خارج جاده تردد کند.
به لطف کمک فنر Pro-Link در سیستم تعلیق عقب، موتورسیکلت هوندا CRF250L سواری، پایداری و هندلینگ بینظیری ارائه میکند. زین بلند و کشیده در قسمت عقب دارای جا پایی است، به این ترتیب این موتورسیکلت کاملاً آماده است تا یک سرنشین دیگر نیز روی زین بنشیند. قلابهای مخصوص بستن کردن بار به همراه چند تسمه در انتهای زین تعبیه شدهاند تا بتوان بارهای سبک را به قلابها بست.