عرضه 1+11 خودرو سواری از سوی «چری»

 

نقشه چینی‌ها برای جلب مشتریان ایرانی

 
به گزارش اقتصادنیوز، شرکت مدیران‌خودرو، که سهام اکثریت آن به شرکت چری چین فروخته شده، در حال حاضر 11 مدل خودرو چینی را به تولید رسانده و با قیمت های 30، 40، 50، 60، 70، 80 و 90 میلیون تومان به فروش می رساند. 
 
این خودروسازِ چینی فروش، برای اقشار متوسط به بالا محصولات خود را به تولید می رساند تا در یک بازار رقابتی بتواند با حریفان قدری چون رنو، میتسوبیشی، تویوتا و پژو به رقابت بپردازد.
 
مدیران‌خودرو، برگ برنده خود در رقابت با خودروسازان اروپایی را فروش اقساطی معرفی کرده تا مشتری بتواند با 70 درصد قیمت تمام شده یک خودرو را وام بگیرد و با پیش پرداخت کم صاحب یکی از محصولات 11 گانه این شرکت شود.
 
این خودروساز با انجام تبلیغات گسترده و ارسال پیامک های تبلیغاتی مشتریان را مجاب می‌کند تا با آورده کم بتوانند خودرویی را سوار شوند که دارای تجهیزات روز بوده و در ایران نیز خدمات پس از فروش مناسبی دارد.
 
آنگونه که اقتصادنیوز کسب اطلاع کرده مشکل عمده خودروسازان چینی در تامین قطعات آن است چرا که صنعت قطعه‌سازی ایران، قطعات مورد نیاز خودروسازان چینی را تامین نمی‌کند از این رو اگر خودروهای چینی با مشکلی مواجه شوند باید برای تعمیر خودرو خود چند روزی صبر و تحمل داشته باشند تا قطعه مورد نظر از چین وارد ایران شود. 
 
مدیران‌خودرو با توجه به شرایط متنوعی که برای فروش محصولات خود گذاشته در دو ماه نخست امسال با رشد تولید مواجه شده تا به عنوان موفق‌ترین خودروساز چینی در ایران به کار خود ادامه دهد.
 
این شرکت به زودی محصولی به نام آریزو5 را وارد بازار خودرو ایران می‌کند که این خودرو 5 سال از سوی مدیران‌خودرو گارانتی شده است.
 
 
 

منبع

اقتصادنیوز

 

برچسب : خودرو , نقشه چینی‌ها برای جلب مشتریان ایرانی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

12 نظر

کارشناس
11

اما از نظر خودروساز چینی، موفقیت در فتح گام‌به‌گام بازارهای داخلی و خارجی خلاصه می‌شود و هر نوع سهل‌انگاری در این مورد، حکم نابودی را برایش به همراه دارد. ازاین‌جهت نام بازار داخلی را در کنار خارجی آن آوردم که سازندگان چینی، برخلاف همتایان کره‌ای و ژاپنی‌شان، از همان آغاز، با بازاری مواجه بودند که توسط غول‌های خودروسازی همچون فولکس‌واگن، جنرال‌موتورز، نیسان و… فتح شده و مرکب‌های رنگارنگ این برندهای بیگانه، خیابان‌ها و کوچه‌پس‌کوچه‌های کلان‌شهرهایی همچون شانگهای، پکن، گوآنگژو و تیانجین و … را اشغال نموده بود. خودروسازان چینی از نقطه صفر و تحت فشار سهمگین رقابت از ناحیه این غول‌ها کارشان را شروع کردند و با انبانی خالی از تکنولوژی و با دستانی تهی، ذره‌ذره و کم‌کم خودشان را ارتقاء دادند و همین امر است که به تلاش آن‌ها ارزشی مضاعف اعطاء می‌کند. سازندگان چینی عاشقانه و خالصانه در پی پیشرفت و بهروزی کشورشان هستند، اما گاری سازان ما گویی فقط به فکر جیبشان هستند.
واقعا نمی دانم کی می خواهیم از این وضعیت عقب ماندگی رها شویم و همانند دنیا گام در راه پیشرفت و رقابت واقعای بگذاریم؟
14:25  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
مصرف کننده
1

سلام.واقعا که گل گفتی
23:44  1395/03/27

گزارش
کارشناس
7

هم خودروسازان چینی و هم همتایان ایرانی‌شان، هر دو به دنبال «موفقیت» هستند؛ اما هر یک، تعریف خاص و ویژه خود را از این واژه دارد. از نظر خودروساز ایرانی، موفقیت یعنی اینکه شما در بازاری بی‌رقیب و با خاطری بس آسوده و خیالی سخت راحت، هر نوع خودرویی را با هر قسم کیفیت و قدمتی تولید نموده و به مشتری فلک‌زده داخلی قالب کنید و همچون میدان‌های تره‌بار! که انواع مرغوب‌تر میوه را از انواع نامرغوب‌تر آن سوا می‌کنند و در جعبه‌هایی متفاوت می‌نهند، شما هم در اینجا، نسخه‌های نامرغوب‌تر را به خریداران وطنی حواله نموده و مرغوب‌ترها را با شرایطی بس سهل‌تر و بهایی ارزان‌تر به کشورهای دوست و هم‌جوار روانه کنید تا بلکه همواره دعاگو و قدردانتان باشند!
14:22  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
علی
4

من ام وی ام 530 دارم غیر از کمهاش که ایرادداره و البته با کمی خرج کردن قابل رفع هستش، خداییش ماشین خوب و بی آزاریه. موتور قوی، نرم و با امکاناتی که نسبت به قیمتش می ارزد.
14:09  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
Sepehr
3

اقا هرچی این چینیا باشند بهتر از ماشینای صدسال پیش ایرانند.الان ما یه ام وی ام 550 داریم راضیم هستیم امکاناتشم خیلی بهتر از ماشینای ایرانیه.خدا خیرشون بده این چینیارو
10:23  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
ارشان
2

سلام.من تیگو 5 گرفتم.برخورد خوب.کیفیت خوب. و با شرایط تونستم یک کراس اوور مناسب بخرم.فعلا راضی هستم.اگر خدمات پس از فروش هم خوب باشه عالی خواهد بود.
07:52  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
امیر(سابق)
8

فکر کنم چند سال دیگه خودروهای سوریه،عراق،افغانستان را با افتخار مونتاژ خواهیم کرد
00:57  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
رامتین
1

اتفاقا همه محصولاتشون ارزش خاصی ندارند و کیقیت لازم را ندارند. فقط تیگو5 و آریزو بد نیستند که قیمتهاشون بشدت افتضاحانه گرونه.
انشالله نسل جدید رنو کلیو سال دیگه با قیمت حدودی 80-90 میاد ایران و دیگه کدوم انسانی میره سمت آریزو یا بسترن و...
22:34  1395/03/26
گزارش
پاسخ دادن
نیما
2

شما که پولشو نداری حتی 315 بحری نمیهواد در مورد بقیه نظر بدی....تو خواب هم ببینی رنو کولیو رو با 50 میلیون بهت بدم...الان 45 مابه میدی بهت سمند دشابورد جدید(دنا) میدن....چه فکرایی دارید با خودتون
19:17  1395/03/27

گزارش
مصرف کننده
0

حاله شما خوبه...خخخخ
خیلی امیدوار نباش
23:47  1395/03/27

گزارش
یاسین
6

من به مدیران خودرو آفرین میگم...واقعا چرا خودروسازهای داخلی یه تکونی به خودشون نمیگن...
12:14  1395/03/26
گزارش
پاسخ دادن
علي
5

10 20 سه15 هزار و شصت و شونزده حالا كه رسيد به 100تا مي توني بخري آريزو
12:04  1395/03/26
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
هلیا : سبحان جان،خیلی ممنون،بسه.دیگه راهنمایی نکن،حوصله نداریم،تو هم تازه گرم شدی! ول کن نیستی.
مانی : این استدلال ها و محاسبات را از کجا درآوردی!؟ همش اشتباه یا بدون سند و مدرک بود.اینها را هم داداش همکارت گفته !؟
سروش : از کجا به این عدد رسیدی. اولا توی قرارداد ننوشته 30 روز کاری و فقط گفته 30 روز و در خصوص جریمه دیرکرد حدود درصد 28% میشه که عددش تقریبا دو برابر این عددی هستش که شما کفتی حدود 650 هزار میشه برای هر روز . فقط احتمالا هزینه های سال 1404 که نسبت به پارسال افزایش داشته ازش کم می کنن که حدود کمتر از 10 میلیون باید باشه
شاهین اردیبهشت : همه جا همینطوره ،داداش رفیق منهم در شرکت BMW آلمان شاغله،اونجا هم بخاطر تحریم از طرف دولت ایران ،تولیدشون پایین اومده،همه بیکارند.....اصلن یه وضعی ها...
شاهین پلاس : به داداش رفیقت سلام برسون،بگو :داداش رفیق.... با مرام ،،آخه شاهین Gو cvt رو هم نمیدید.کامنت های اونها رو هم در گروهشون ببین.اونها هم ذله شدن و هر هفته جلوی سایپا معترض هستند....داداش رفیق شیطون بلا،بد بد....دیگه دوستت ندارم.
وحید : ایرانخودرو و سایپا( بخصوص سایپا) دو شرکت کاملا ورشکسته هستند،دولت هم به همین دلیل با گران کردن متوالی قیمت این دو کارخانه کنار میآید،حتی اگر بجای 15 درصد فعلی، پنجاه درصد هم گران بکنند،چاله چوله ها و بدهی های سنگین آنها پر نمیشود،هر روز فعالیت آنها میلیاردها تومان ضرر است.کرمان خودرو و بهمن خودرو ،راهش را پیدا کردند،بجای تولید ،قطعاتCKDمیآورند و اینجا فقط مونتاژ میکنند( انصافا بعضی خودروهایشان هم باکیفیت است)،سود معقولی هم میبرند.ایرانخودرو و سایپا هم بجای تولید خودروهای بی کیفیت و گران،باید( در صورت امکان) فقط لیسانس خودروهای ارزان کره و مالزی و ترکیه، را بگیرند و فقط مونتاژ کنند،شاید نجات پیدا کنند.
سبحان : لازم به ذکر هستن اینم بگم از روز تکمیل وجه سی روز کاری حساب کنین از اون ببعدش هرروز کاری 384 هزار تومن سود تاخیر میدن شانسمونم همه این ماها یا پنج شنبه جمعس یا تعطیل رسمی یعنی سود تاخیر خیلی زیادیم بهمون تعطلق نمیگیره یک هفتم ک بخاطر جنگ تعطیل بودن به اونم سود تاخیر تعلق نمیگیره
سبحان : دیروز به چند نفرشون زنگ زدم تو دیوار همشون تکمیل وجه ۲۰ تا ۲۲ اسفد بودن ک تحویل گرفتن از ۲۲ تا ۲۶ اشفند فعلا خبری نیست داداش همکارمم تو سایپا خط شاهین کار میکنه میگه داریم تولید میکنیم ولی فعلا موتور تیوفایو زیاد نصب نمیکنن دارن cvvt نصب میکنن احتمالا میخوان اول قراردادی قدیمیو بدن بعد برسن به ما ک تیوفایو هستیم وقراردادمون جدیدتره
شاهین پلاس : ۴ روز هم تعطیلی در پیش است،تا دوشنبه هم یک بهانه دیگر جور میشود.
X5 محمد : سلام چجوری متوجه فاکتور شدی برای فاکتور شدن خودرو پیامک اومد یا تو سایت نگاه کردی
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا فوری : آفرین لطفا همگی همکاری و شرکت کنید تا نتیجه عالی بگیرید چون هر چه دست رو دست گذاشته بشه از فاکتور خبری نیست.
مهرداد کرج. فوق العاده : وعده دیدار ما دوشنبه کیلومتر 11، من تو بورس کل زندگی مو باختم بخدا به ت خط رسیدم
14خرداد : سلام دوستان من تحویل14خرداد مادران رنگ سفید بودم.26 فاکتور شدم.10تیر تحویل گرفتم. الان رفتم کاستومر زده طرح تبدیل خودروی رانا!!!! انگار هرچی قرارداد رانا دارن خودکار براش تبدیل میزنن!!!
خانم : فکر میکردم فقط من اینطوریم خیلی خوشحال شدم دیدم مثل من بازم هستن.
ساینا فوری : با این وضعیتی که شرکت بی عدالت داره فقط پیگیری جواب میده(تجمع و دفاع کردن از حق و حقوق) وگرنه به این زودی ها خبری از فاکتور نیست شیخ زاده و افرادش میخوره و می خوابه
7 اسفند پیش فروش : برا منم فاکتور نشده
وحید، فوق العاده : فال بد نیست ولی نظر شخصی اینه که سایپا حالا حالاها فوق العاده ها رو فاکتور نمیکنه. از اونجایی که طبیعی هست توی این نابسامانی ها شرایط مالی شرکت جالب نباشه، فوق العاده ها رو گذاشته تو آب نمک و میخواد قمار کنه، چون میدونه شرایط ایران ویران ما هر لحظه بوی جنگ میده، احتمالش هست بخش قابل توجهی از سود تاخیر فوق العاده ها رو با بند فورس ماژور جنگ و اعتصابات، بدزده و بکشه بالا. هم خودرو رو بنا به میل خودش دیر تحویل بده و هم با این کلک غیر اخلاقی، زیر بار سود تاخیر نره...
شیرار : دوستان یکم صبور باشید ایرانخودرو با یکی دوماه تاخیر طبیعی به نظر میاد تبدیل نکنید این همه پولتون خوابیده تو حساب ایرانخودرو حالا باز میان با قیمت روز دوباره بهتون خودرو میفروشن تبدیل نکنید
حمیدرضا : سلام دوست عزیز بهای کارخانه در دعوتنامه 473 م تومان هست اون مبلغ رو کم کردن شما الان 236 پرداخت میکنید بعلاوه 206 م تومان که موقع ثبت نام ریختین
فروش فوری رانا تحویل 6 تیر : به نظر دوستان طرح تبدیل خودرو چه خودروی میاد ؟