این آخرین جملهای بود که پس از تماسهای مختلف با نمایندگیهای ایرانخودرو و ایکاپ نصیبمان شد؛ جملهای که یکی از اپراتورهای فروش محصولات ایرانخودرو به ما با شک و تردید گفت. این درحالی بود که بسیاری از نمایندگیها همین موضوع را هم نمیدانستند و اظهار بیاطلاعی میکردند!
[1396/06/07 13:00]
محمد رضا معتمد گفت: بعضی از رسانه ها خبری مبنی بر توقف تولید 2008 منتشر کردند که بدین وسیله خبر منتشرشده تکذیب می شود.
[1396/11/29 15:00]
به اطلاع کلیه متقاضیان محترم ميرساند، شركت ايران خودرو در راستای پاسخگويی به تقاضای مشتريان با ھمكاری شركت ايكاپ (ايران خودرو – پژو) بزودی اقدام به عرضه خودروی جديد پژو 508 سری GT Line خواهد نمود.
[1396/03/24 14:00]
تصویری از محوطه ایران خودرو منتشر شده که در آن خودروهای 208 و 301 دیده می شوند. پژو 208 قبلی که در نمایشگاههای خودرو کشورمان حاضر میشد، نسخه 2 در اسپرت توربو بود که 207 اسب بخار قدرت داشت و قرار نبود وارد بازار ایران شود.
[1395/07/15 16:00]
ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و پژو) در حالی با ارسال نامهای به شورای رقابت، نظر این شورا را در مورد قیمت پژو 2008 جویا شده که با این اقدام، عملا پای شورای رقابت به قیمتگذاری خودروهای پسابرجامی باز شد. آن طور که رئیس شورای رقابت در گفتوگو با «دنیایاقتصاد» عنوان کرد، ایکاپ چندی پیش با ارسال نامهای خواستار اعلام نظر شورا در مورد محدوده قیمتی پژو 2008 شده است. رضا شیوا با بیان اینکه هماکنون کارشناسان شورا مشغول بررسی درخواست ایران خودرو هستند، گفت: تا نتایج کارشناسی اعضای شورای رقابت اعلام نشود، نمیتوان در مورد قیمت پژو 2008 نظر قطعی داد.اظهارات وی در شرایطی است که مشخص نیست شورای رقابت از ایران خودرو خواسته تا جزئیات قیمتی پژو 2008 را ارسال کند یا ایران خودرو داوطلبانه در این مورد با شورا نامهنگاری کرده است.
[1396/03/22 10:00]
دو خودروساز بزرگ فرانسه در شرایطی بهعنوان اولین سرمایهگذاران خارجی صنعت خودرو در پسابرجام، راهی ایران شدهاند که کارنامه جهانی آنها در نیمه اول سال 2017، در مقایسه با مدت مشابه سال 2016 نشان از فروش نامناسب برخی محصولات شان دارد. پژوسیتروئن و رنو درحال حاضر تنها سرمایهگذاران خارجی در خودروسازی ایران به شمار میروند که اولی در زمستان سال گذشته قرارداد خود را با شرکای ایرانی به امضا رساند و دومی نیز کمتر از یک ماه گذشته. بر این اساس، پژو با ایران خودرو و همچنین رنو نیز با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، قرارداد همکاری مشترک امضا کردهاند و سیتروئن نیز تفاهمنامهای را با سایپا به امضا رساند. هرچه هست، مطابق با آمارهای ارائه شده، پژوسیتروئن و رنو نتوانستهاند آمار چندان مناسبی را در فروش جهانی از خود به جا بگذارند. مرور جزئیات این آمار اما جدای از اینکه وضعیت نه چندان مناسب فروش پژوسیتروئن و رنو را در بازارهای جهانی (به جز ایران) نشان میدهد، بلکه ثابت میکند بازار ایران تا چه حد توانسته در آمار کلی فروش آنها اثر مثبت بگذارد.
[1396/06/07 9:00]
ژان کریستف کومار در نشستی خبری در پاسخ به «خودروکار» مبنی براینکه با توجه به افزایش نرخ ارز در ایران برنامه دقیق گروه خودروسازی PSA برای مدیریت خرید قطعات و قیمت محصولاتش در بازار ایران چیست؟ اظهار کرد: "نوسانات نرخ ارز در ایران همانند باراش باران، امری کاملا خارج از کنترل ما است و PSA نمی تواند در قبال آن کاری انجام دهد. همه تلاش خود را در کار می گیریم تا هرچه بیشتر صرفه جویی کنیم اما افزایش 30 دردی نرخ ارز در ایران کاملا دیوانه کننده است و ما نمی توانیم در این باره کاری انجام دهیم.»
[1396/11/28 13:00]