حدود 8 سال از ورود خودروهای چینی به ایران می گذرد و آنها توانسته اند 10 درصد بازار خودرو ایران را به اختیار خود درآورند، حال سوال اینجاست که چینیها چگونه توانستهاند در این مدت کم چنین سهمی را به خود اختصاص دهند؟ آیا دست و دلبازی آنها در ارائه محصولات جدید این موضوع را سبب شده است؟
[1395/02/15 10:00]
با گذشت یک دهه از حضور چینیها در صنعت خودرو ایران، چری به عنوان قدیمیترین سازنده خودرو چینی در ایران، با ترفندهای گوناگون به دنبال جذب مشتری برای 11 خودرو سواری و یک محصول جدید خود است.
به گزارش اقتصادنیوز، شرکت مدیرانخودرو، که سهام اکثریت آن به شرکت چری چین فروخته شده، در حال حاضر 11 مدل خودرو چینی را به تولید رسانده و با قیمت های 30، 40، 50، 60، 70، 80 و 90 میلیون تومان به فروش می رساند.
این خودروسازِ چینی فروش، برای اقشار متوسط به بالا محصولات خود را به تولید می رساند تا در یک بازار رقابتی بتواند با حریفان قدری چون رنو، میتسوبیشی، تویوتا و پژو به رقابت بپردازد.
[1395/03/26 10:00]