خرید اقساطی لیفان X50 با شرایط استثنایی

 

خرید اقساطی لیفان X50 با شرایط استثنایی

 
 برای خرید لیفان X50 در مدل های اتوماتیک و معمولی تنوع پیش پرداخت در دستور کار کرمان موتور قرار گرفته است.
یکی از خودروهایی که به تازگی در میان ایرانیان طرفداران خوبی پیدا کرده است خودروی لیفان سری X50 است که با توجه به شمایلی که دارد توانسته است بخشی از بازار خودرو را به خود اختصاص دهد.
 
بر اساس این گزارش لیفان X50به دو صورت دستی و اتوماتیک به بازار عرضه شده است که در مدل اتوماتیک قیمت نقدی 559 میلیون ریال اعلام و شرایط فروش برای این خودرو به صورت اقساطی تعیین شده است.
 
شما برای ثبت نامه اولی می توانید از پیش پرداخت های 195، 223 و 250 میلیون ریال برای آغاز خرید خود استفاده کرده و مابقی مبلغ را در اقساط 12، 24 و 36 ماه استفاده فرمایید.
 
 
خودروی شما در آبان ماه آماده تحویل خواهد بود و شما می توانید اقساط خود را در سررسیدهای 3 ماهه به کرمان موتوری ها پرداخت نمایید.
 
 
اما اگر شما خواهان خرید لیفان X50 معمولی هستید تنها باید 489 میلیون ریال بابت این خودرو پرداخت نمایید اما برای این خرید شما می توانید ابتدا تنها 100 میلیون ریال پرداخت نموده و سپس در هنگام صدور دعوتنامه تسویه حساب فرمایید.
 
البته کرمان موتوری ها برای شما یک تسهیلات 280 میلیون ریالی نیز در نظر گرفته اند که شما در 4 فقره چک 70 میلیون ریالی و در مدت یک سال می توانید این مبلغ را نیز تسویه کنید.
 
 
 
 

منبع

کرمان خودرو

 

برچسب : خودرو , کرمان موتور , لیفان X50 , فروش اقساطی خودرو , بازار خودرو , تولید خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

5 نظر

پژمان
3

بنده خ
هم 620 دارم با 2000 کاکرد سه بار دیسک و صفحه عوض کردم با 100000 یاتاق زد 14 میلیون دام نمایدگی موتور عوض کردم نخرید اقا نخرید این اشغالای چینی رو
18:20  1395/07/10
پاسخ دادن
محسن
6

خرید ماشین چینی آشغال با مصرف صدی ۱۵ لیتر کجاش میشه استثنایی؟
نوشته تنها ۴۸ میلیون و خورده ای! یک برند مزخرف بی کیفیت با مصرف بالای سوخت رو به قیمت بهترین برندهای دنیا تو حلق مشتری ایرانی میکنن، بعد ادعای فروش استثنایی هم دارن.
17:06  1395/07/10
پاسخ دادن
محسن
4

داداش وقتی نداری چرا همینجور از خودت در میاری بنده ایکس 60 دارم نزدیک به دوساله حتی پام به تعمیرگاه هم خدا رو شکر باز نشده و مهمتر سوختش بخصوص در جاده مثال میزنم از بندرعباس تا شیراز 600 کیلومتر مسافته بنده یه باک پر از بندر زدم که حجم باک ایکس 60 55 لیتره که همیشه 45 تا بیشتر نتونستم بیشتر بزنم تا خود شیراز رفتم با یه باک و حتی هنوز خط بنزین به آخر نرسیده بود ... مشکل شما اینه که ندارید میاید نظر میدید بنده قبل از خرید مث شما بودم میگفتم داغونه اما وقتی خریدم کاملا راضیم دو سال دارم و مشکلی ندارم و برگردم عقب هم همین میخرم ....
17:42  1395/07/10

محمود
3

بیچاره ملت!
17:46  1395/07/10

مسعود
5

دوست عزیز که داری طرف داری لیفان رو میکنی اصلا بحث خراب شدن و مصرف سوخت رو فاکتور میگیریم بزرگ ترین مشکل این چینی ها مخصوصا لیفان بعد از خدمات و قطعات بازار فروش دسته دوم این خودرو هاست طرف 1 سال ماشین رو سوار میشه مثل دسته گل نگهش میداره بدونه کوچک ترین خط و خشی بعد از 1 سال میخواد بفروشه 10 میلیون خورده تو سرش آدم باید خیلی کشته مرده این ماشین ها باشه تا همچین ضرری رو قبول کنه مثلا ال90 با اون بدریختی و بی آپشن بودنش بعد از 1 سال با کارکرد معمولی در بد ترین شرایط یک و نیم میلیون پایین تر میفروشیش میره در ضمن بر نگردید بگید آدم ماشین رو میخره که سوار شه چون بلاخره بعده 4 سال 5 سال آدم میفروشه و انتظار داره یه پولی دستش رو بگیره که یه چیزی هم بزاره روش یدونه ماشین جدید بگیره قضاوت با شماست!
18:36  1395/07/10

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد s3 : سلام ثبت نام ۱۵ آبان هستم هیچ خبری نشده الان ۶ ماهه بعد از عید کسی s3 شاسی شده؟؟؟
همایون : بله ، ولی اگه موتور خراب شد حالا به هر علتی خواستی ببری نمایندگی مپ خودرو به تنظیمات کارخانه برگردونی مشکلی ایجاد نمیشه ، انداختن هدلایت و لامپ با توان بیشتر ۵۵ هم باعث ابطال میشه که اینم اگه مشکل برقی خورد لامپ فابریک رو ببند بعد ببر نمایندگی ، دودی کردن شیشه ها هم باعث ابطال گارانتی میشه اینم با کَندن برچسب دودی مشکل حل میشه ( ابطال گارانتی شیشه بالابرها ) ، البته برای هر بار سرویس ممکنه نمایندگی گیر بده ( اگه نبینن مشکلی پیش نمیاد ) . نکته اخر سایپا ۳ سال گارانتی موتور گیربکس داره اگه تا ۳۰ هزارکیلومتر و یا ۴ بار تعویض روغن مشکلی برای سلامت موتور و گیربکس پیش نیاد یعنی حداقل تا ۵ سال با استفاده معمولی موتور و گیربکس شما عمر میکنه
کیان : سلام بچه ها ریمپ کردن باعث باطل شدن گارانتی میشه؟
چان چان گان گان : یه پیشنهاد برای اونهایی ک خیلی نگران دریافت پیامک هستن. برید و از همه کسانی ک فیدلیتی دیگنیتی لاماری و.... ثبت نام کردن و موعد تحویل زمستان یا پاییز یا.... سال ۴۰۲ بودن سوال کنید ببینید چقدر طول کشید و چه زمانی براشون پیامک آمده. من خیلی تحقیق کردم و حتی به آگهی های فروش در دیوار هم تلفن زدم و سوال کردم و.... ۹۹درصدشون مثلا با موعد پاییز ۱۵ روز مانده ب آخر پاییز و مثلا موعد زمستان ها ۱۵ اسفند براشون پیامک رفته و واریز کردن. نتیجه این شد ک تقریبا ۹۹درصد گفت ۱۵..۲۰ روز آخر براشون پیامک رفته و بعد از ۳ماه ماشین رو تحویل گرفتن. حالا نمیدونم دلیلش چیه ک اینجور با مشتری رفتار میکنن و همه رو دقیقه ۹۰ ارسال پیامک میکنن. این شده یه روال کاری برای همه شرکتها ما هم مثل بقیه هستیم پس اصلا نگران نباشید حداکثر تا ۱۵..‌۲۰ خرداد(حداکثر) برامون پیامک میاد و حسابها خالی میشه و منتظر دریافت ماشین میشیم. پیشاپیش چانگانهای زیبا مبارک همه باشه و انشاالله در مراسم عروسی باهاش دور دور بزنید
مهدوی : سلام دوستان برای شاهین اتومات به ۱۱۳ شکایت کنید
بهنام : دوستان  عزیز، کارزار شما با عنوان «درخواست صدور دعوتنامه خودرو مازاد وارداتی به منتخبین سامانه یکپارچه توسط شرکت خودروسازی سایپا» تأیید و با موفقیت منتشر شد: https://www.karzar.net/114536 با به اشتراک گذاری این لینک و ارسال آن برای دیگران، این کارزار را اطلاع‌رسانی کنید و از آنها برای جمع‌آوری امضا کمک بگیرید.
جی ۴ سفید : خود جی۴ هم خیلی وقته تحویل ندادن، سازمانی ثبت نام کرده بودیم و قرار بود سی روز کاری بدن که الان شده ۹۰ روز اما هنوز فاکتور هم نکردن!! اگه تولید میشه چرا شاسی نمیکنن؟!
جابر : سلام نوبت من زمستان 403بوده پیام اومده براتبدیل به xu7pولی قبول نکردم
محمدرضا : لطفا تاریخ ثبت نام و زمان واریز پول قطعی را هم اعلان کنید مبارکتون باشد.
پارس تبدیل پیش فروش به تارا : سلام راسته دعوتنامه تارا دستی اومده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محمد : درود بر شماثبت نام 19فرودین بوده و دوگانه سوز اپشنال رادیال
رضا سورن دوگانه تکمیل وجه 11.16 : تکمیل وجه شما کی بوده و تحویل دوگانه کی بودی که تبدیل 207 زدی 207 دستی هست یا اتومات و کد خودرو چی هست
دی‌ : 27تکمیل‌وجه‌شده هنوز‌فاکتور‌نشده دی‌ماهی‌‌دوگانه‌هستم
لیلا : نه بابا توروخدا راست میگی ؟؟؟؟
اسفند ماه : چرا علکی میگی تازه چک کردم
بهمن : یه تریلی تکمیل شد خدارو شکر نگران نباشید ماتهرانیم زود خودرو به دستمون میرسه
ایمان : اسفندها عزیز لایک کنن
ابراهیم تیگو 8پرو : آقا الوند ممنون از کامنت دلگرم کننده ی شما🌺🌺🌺
بخشنامه 4723 : برا منم نیومده 4723 هستم
محمدی رانا : 21دی فرصت تکمیل وجه بهمن ماهیا بود