وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران

 

وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران

 
به تازگی یک وانت ژاپنی خوش ساخت به بازار کم تنوع پیکاپ های ایران راه یافته تا شاید مرهمی برای دل سوختگان آفرود و علاقمندان وانت های بزرگ باشد .
 
وانت ایسوزو D MAX
 
بازار بکر و دست نخورده ی پیکاپ های بزرگ همواره مورد توجه خودروسازان هوشمند داخلی بوده و می توان این بخش را تنها بخشی از صنعت خودرو دانست که خودروسازان می توانند به راحتی با وارد کردن و مونتاژ کردن خودرو های مناسب به فروش بالا دست پیدا کنند و بعضا تا 10 ها سال فروش محصول بی رقیب خود را تضمین کنند .
 
وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران
 
گروه بهمن هفته گذشته در حاشیه همایش سالیانه با نمایندگان خود، از محصول جدید ایسوزو در ایران رونمایی کرد. این پرده برداری که در هتل المپیک تهران انجام شد، قرار است که در نیمه دوم سال ۹۵، شاهد حضور آخرین نسخه از این خودرو در بازار ایران باشیم.
چراغ های افقی جلو در مدل قبلی، جای خود را به چراغ های عمودی و کشیده جدید داده تا خودرو مدرن تر از قبل به نظر برسد.
 
در مورد سایر تغییرات به وجود آمده در طراحی می توان به خط خمیده ی پایین شیشه های جانبی اشاره کرد که باعث کوچکتر شدن شیشه های عقب شده است .
 
در طراحی داخلی خودرو درست در مرکز داشبورد دایره ی با حاشیه ای کرومی طراحی شده که تمامی دکمه های مورد نیاز شما را در خود جای داده است.
 
وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران
 
دکمه های کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و دریچه های کولر با طراحی نسبتا مدرن ، پایان بخش تمام نکات مهم در زمینه طراحی داخلی ایسوزو D MAX است.
 
وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران
 
نسل دوم ایسوزو D-MAX که با نام شورولت D-MAX هم به بازار جهانی عرضه شده که به دلیل بهره گیری از پلتفرم مشترک با شورلت و استفاده از موتور دیزل با تکنولوژِی آمریکا است .
ایسوزو دی مکس به موتور سه لیتری توربو دیزل مجهز است که ۱۷۷ اسب بخار را با گشتاور ۳۸۰ نیوتون متر تولید می کند. امکاناتی نظیر سیستم قفل دیفرانسیل و با کنترل هوشمند بردار گشتاور، دو کیسه هوا، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه های تاشو برقی، دی لایت، کروز کنترل و… در نسل جدید ایسوزو دی مکس لحاظ شده اند.
 
وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران
 
قدرت بیشتر پیشرانه و در عین حال مصرف کمتر نسبت به نسل قبلی با پیشرانه 163 اسب بخاری تمام آنچه که برای رقابت با هایلوکس نیاز است را به همراه دارد.
 
می توان گیربکس شش دنده دستی و شش دنده اتوماتیک با قابلیت تیپترونیک را برای D-MAX سفارش داد .
فرمان هیدرولیک، دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، چراغ های جلو با قابلیت تنظیم، رینگ های 16 اینچ، سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر، سیستم تثبیت کننده سرعت خودرو Auto Cruise و آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرمکن و با قابلیت تا شوندگی از مهم‌ترین آپشن‌های نصب شده روی ایسوزو D MAX هستند.
 
وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران
 
بهمن موتور دو دستگاه از این خودرو را به عنوان نمونه به ایران آورده تا تست های جاده ای و همگام سازی را سپری کنند. این خودروها در دو مدل دستی و اتوماتیک این روزها با پلاک آزمایشی در جاده های ایران تردد می کند.
به گفته حمیدرضا داود زاده، مدیرعامل بهمن موتور، نسل جدید D-MAX استانداردهای آلایندگی بالایی را پاس می کند و با نسل جدید سوخت دیزل ایرانی هماهنگی دارد که باید صبر کرد و به نظاره نشست.
 
وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران
 
این روزها نسل اول D-MAX در ایران قیمت ۱۱۸ میلیون تومان را دارد و احتمالا نسل جدید، با کمی اختلاف قیمت به بازار راه پیدا می کند.
کیفیت ساخت و مونتاژ گروه بهمن، ، ایمنی مناسب و کارایی خوب باعث شده تا این خودرو در بازار جهانی محبوب ظاهر شود و با پیکاپ هایی چون تویوتا هایلوکس به راحتی رقابت کند و در نسخه دیزلی، تویوتا را کنار بزند که البته باید دید آیا با توجه به اعتبار نام هایلوکس در بین ایرانیان تا چه اندازه توان رقابت در بازار داخلی را خواهد داشت.
 
وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران
 
از سوی دیگر معمولا خودروهای دیزلی با مشکل کیفیت اندک سوخت دیزل در ایران دست و پنجه نرم می کنند و سوال بزرگ این است که آیا تغییرات اعمال شده در این راستا می تواند باعث هماهنگی ایسوزو دی مکس با گازوئیل  موجود در ایران شود یا این خودرو هم دچار افت توان و افزایش آلایندگی خواهد شد.
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , ایسوزو , پیکاپ , واردات خودرو , وانت D MAX , بازار خودرو , وانت ژاپنی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

4 نظر

تیمور
0

یه سوال پیش میاد آیا برای این ماشین هم دردسرهای بقیه ماشینهای گازوئیلی رو خواهیم داشت گرفتن سهمیه . استاندارد نبودن پمپ گازوئیل در دسترس نبودن پمپ در مناطق شهری و ...
10:11  1395/08/22
پاسخ دادن
امین
0

تجربه قبلی ایران خودرو با فوتون ، گروه بهمن با ایسوزو و حتی سایپا با نیسان جونیور دیزلی نشان داد بدلیل کیفیت پایین گازوییل داخلی و مشکلات نگهداری و تعمیر موتورهای دیزلی در کشور این خودروها در بازار فروش مناسبی ندارند./
09:07  1395/08/22
پاسخ دادن
کاربر: رایزو
2

رخ خوشگلی داره . کیفیت ایسوزو و گروه بهمن هم که ثابت شده است
19:38  1395/08/21
پاسخ دادن
کاربر: تیباران
2

وانت ها را نمی دانم ولی از سواری ها شنیده ام که به خاطر بالا بودن آلودگی گوگرد در گازوییل داخلی،دچار مشکل های موتوری شده اند.
12:11  1395/08/21
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سهند : اینی ک میگن مالیات داره داره ماشین واسه فروش حواله مالیاتش چقده جریانش چیه اگه کسی میدونه بگه لطفا
ساینا اس شده سهند اس : امروز برای منم پیامک واریزی سهند اس اومده انشااله که برای همه بیاد بعد چند ماه
dubi : الاغ این واسه کسیه که تمام پولو داده باشه و ثبت نامش قطعی باشه نه تو که یه ریالم پول ندادی ثبت نام قطعی نکردی. اینی که الان پیامک فرستاده هم از تعهدش به اون پیش ثبت نام نیست. میخاد ماشینی که هیچکی نمیخره رو قالب کنه به یه عده از همه جا مونده
تارا : دوستان ما همه یه درد مشترک داریم پس همه بهتره به هم کمک کنیم و اطلاعات دقیق بدیم و دروغ هم نگیم. خواهشا هرکی فاکتور شد دقیقا توضیح بدید. تشکر.
حسین : چرا اینقدر جلوش زشته، مثل پیکان همه چیزش رو مربعی در آوردن، آخه یه بازی با خطوطی یا یه زاویه ای
تارا v1 پلاس : توضیحات این ساناز خانم سرکاری بود چون فاقد هرگونه اطلاعات بود قطعا اگر سری جدید فاکتور شده باشند دوستان دیگری فاکتور شدن و اطلاعات درستی در گروه قرار میدن
وحید : اومدی پز فاکتور شدنت رو بدی!؟ اگه قصدتون کمک کردن به دیگرانه، بفرمایید فروش فوری بودید یا پبش فروش، تحویل چه تاریخی بوده، کی واریز وجه یا تکمیل وجه کردید؟
Ramin : با سلام اگر قرارداد رو خوب مطالعه کنید 90 روز عادی هست نه کاری. لطفا نگید کاری تا بعدا همه بگن 90 روز کاری و دیگاه سایپا هم سو استفاده کنه از این مطلب.
رضا : آقا یه رانتی داره توزیع میشه و ملتی دارن استفاده میکند ، خریتش کجاشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
آراد : منم همه چیم مثل شماس گفتن تیر میدیم هنوز دی ماه رو هم ندادن ما که آخر اسفندیم احتمالا بره تو مهر ماه
سقف فلز اسفند : من واریز اولیه ام شهریور بوده ولی تاریخ تکمیل وجه 20 دی ماه
تحویل 29 اسفند : کدخدابهروزتحویلت کی بود تکمیل وجه کی بودماشینت چی بود
سورن جدید. دی : معلوم نیس باماشینای مردم چکارمیکنن که برایکی خلافی میادبرایکی عوارض ازادراهی
سورن جدید. دی : معلوم نیس چ غلطی میکنن که 3روزه توراهه
حسن : قسطی چیه برادر مبلغ باید کم بشه
بوشهری : ایا قبل از 18 آذر کسی مانده که فاکتور نشده باشه
پارس 4705 : سلام دوستان ازکجا میشه فهمید ماشین ساخت کدوم کارخانه یا کدوم شهره
رسول : تبریک فاکتور شدی به همین خاطر
آریزو5 مجید : منم 23 دی ماه تکمیل وجه کردم 25قراردادشدولی هنوزخبری نیست شماتهران بودید؟