وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران

 

وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران

 
به تازگی یک وانت ژاپنی خوش ساخت به بازار کم تنوع پیکاپ های ایران راه یافته تا شاید مرهمی برای دل سوختگان آفرود و علاقمندان وانت های بزرگ باشد .
 
وانت ایسوزو D MAX
 
بازار بکر و دست نخورده ی پیکاپ های بزرگ همواره مورد توجه خودروسازان هوشمند داخلی بوده و می توان این بخش را تنها بخشی از صنعت خودرو دانست که خودروسازان می توانند به راحتی با وارد کردن و مونتاژ کردن خودرو های مناسب به فروش بالا دست پیدا کنند و بعضا تا 10 ها سال فروش محصول بی رقیب خود را تضمین کنند .
 
وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران
 
گروه بهمن هفته گذشته در حاشیه همایش سالیانه با نمایندگان خود، از محصول جدید ایسوزو در ایران رونمایی کرد. این پرده برداری که در هتل المپیک تهران انجام شد، قرار است که در نیمه دوم سال ۹۵، شاهد حضور آخرین نسخه از این خودرو در بازار ایران باشیم.
چراغ های افقی جلو در مدل قبلی، جای خود را به چراغ های عمودی و کشیده جدید داده تا خودرو مدرن تر از قبل به نظر برسد.
 
در مورد سایر تغییرات به وجود آمده در طراحی می توان به خط خمیده ی پایین شیشه های جانبی اشاره کرد که باعث کوچکتر شدن شیشه های عقب شده است .
 
در طراحی داخلی خودرو درست در مرکز داشبورد دایره ی با حاشیه ای کرومی طراحی شده که تمامی دکمه های مورد نیاز شما را در خود جای داده است.
 
وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران
 
دکمه های کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و دریچه های کولر با طراحی نسبتا مدرن ، پایان بخش تمام نکات مهم در زمینه طراحی داخلی ایسوزو D MAX است.
 
وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران
 
نسل دوم ایسوزو D-MAX که با نام شورولت D-MAX هم به بازار جهانی عرضه شده که به دلیل بهره گیری از پلتفرم مشترک با شورلت و استفاده از موتور دیزل با تکنولوژِی آمریکا است .
ایسوزو دی مکس به موتور سه لیتری توربو دیزل مجهز است که ۱۷۷ اسب بخار را با گشتاور ۳۸۰ نیوتون متر تولید می کند. امکاناتی نظیر سیستم قفل دیفرانسیل و با کنترل هوشمند بردار گشتاور، دو کیسه هوا، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه های تاشو برقی، دی لایت، کروز کنترل و… در نسل جدید ایسوزو دی مکس لحاظ شده اند.
 
وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران
 
قدرت بیشتر پیشرانه و در عین حال مصرف کمتر نسبت به نسل قبلی با پیشرانه 163 اسب بخاری تمام آنچه که برای رقابت با هایلوکس نیاز است را به همراه دارد.
 
می توان گیربکس شش دنده دستی و شش دنده اتوماتیک با قابلیت تیپترونیک را برای D-MAX سفارش داد .
فرمان هیدرولیک، دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، چراغ های جلو با قابلیت تنظیم، رینگ های 16 اینچ، سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر، سیستم تثبیت کننده سرعت خودرو Auto Cruise و آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرمکن و با قابلیت تا شوندگی از مهم‌ترین آپشن‌های نصب شده روی ایسوزو D MAX هستند.
 
وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران
 
بهمن موتور دو دستگاه از این خودرو را به عنوان نمونه به ایران آورده تا تست های جاده ای و همگام سازی را سپری کنند. این خودروها در دو مدل دستی و اتوماتیک این روزها با پلاک آزمایشی در جاده های ایران تردد می کند.
به گفته حمیدرضا داود زاده، مدیرعامل بهمن موتور، نسل جدید D-MAX استانداردهای آلایندگی بالایی را پاس می کند و با نسل جدید سوخت دیزل ایرانی هماهنگی دارد که باید صبر کرد و به نظاره نشست.
 
وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران
 
این روزها نسل اول D-MAX در ایران قیمت ۱۱۸ میلیون تومان را دارد و احتمالا نسل جدید، با کمی اختلاف قیمت به بازار راه پیدا می کند.
کیفیت ساخت و مونتاژ گروه بهمن، ، ایمنی مناسب و کارایی خوب باعث شده تا این خودرو در بازار جهانی محبوب ظاهر شود و با پیکاپ هایی چون تویوتا هایلوکس به راحتی رقابت کند و در نسخه دیزلی، تویوتا را کنار بزند که البته باید دید آیا با توجه به اعتبار نام هایلوکس در بین ایرانیان تا چه اندازه توان رقابت در بازار داخلی را خواهد داشت.
 
وانت دیزلی ایسوزو D MAX:در راه ایران
 
از سوی دیگر معمولا خودروهای دیزلی با مشکل کیفیت اندک سوخت دیزل در ایران دست و پنجه نرم می کنند و سوال بزرگ این است که آیا تغییرات اعمال شده در این راستا می تواند باعث هماهنگی ایسوزو دی مکس با گازوئیل  موجود در ایران شود یا این خودرو هم دچار افت توان و افزایش آلایندگی خواهد شد.
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , ایسوزو , پیکاپ , واردات خودرو , وانت D MAX , بازار خودرو , وانت ژاپنی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

5 نظر

احمد
0

فقط نیسان زامیاد دیزل موتور فاو عالیه انصافا از صدتا فوتون الوند ایسوزو برتره و هیچگونه ایرادی هم نداره رفیقم ۶ساله داره یک بار هم تعمیر نبرده عین بنز هم ازش کارمیکشه آخ نگفته
03:18  1403/04/06
پاسخ دادن
تیمور
0

یه سوال پیش میاد آیا برای این ماشین هم دردسرهای بقیه ماشینهای گازوئیلی رو خواهیم داشت گرفتن سهمیه . استاندارد نبودن پمپ گازوئیل در دسترس نبودن پمپ در مناطق شهری و ...
10:11  1395/08/22
پاسخ دادن
امین
0

تجربه قبلی ایران خودرو با فوتون ، گروه بهمن با ایسوزو و حتی سایپا با نیسان جونیور دیزلی نشان داد بدلیل کیفیت پایین گازوییل داخلی و مشکلات نگهداری و تعمیر موتورهای دیزلی در کشور این خودروها در بازار فروش مناسبی ندارند./
09:07  1395/08/22
پاسخ دادن
کاربر: رایزو
2

رخ خوشگلی داره . کیفیت ایسوزو و گروه بهمن هم که ثابت شده است
19:38  1395/08/21
پاسخ دادن
کاربر: تیباران
2

وانت ها را نمی دانم ولی از سواری ها شنیده ام که به خاطر بالا بودن آلودگی گوگرد در گازوییل داخلی،دچار مشکل های موتوری شده اند.
12:11  1395/08/21
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اکبری : سلام دوست عزیز درسته همه ما منتظر شاهینیم ولی آلان از بهار دیگه پیامک برای واریز شاهین نیومده چطور شما ماشین زیر پاتو و طلاهای خانومت رو فروختی. اینا صد درصد بازم اتومات یا جایگزین میفرستن
جواد : خضریان افزود: برخی مردم از صبح امروز با ارسال مدارکی اثباتی عنوان کرده‌اند که اولویت دریافت خودرو در بهار و تابستان ١۴٠٣ بوده‌اند، اما هنوز پیامک واریز وجه برای آنها ارسال نشده است، گویا با این وضعیت غش در معامله صورت گرفته است و خودروسازان برای اینکه قیمت خودروها را در پاییز افزایش دهند، از ارسال پیامک واریز وجه و تحویل خودرو خودداری می‌کردند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه باید ابلاغیه افزایش قیمت خودرو ابطال شود، گفت: باید دولت و وزارت صمت پیگیری کند تا تمام افرادی که اولویت دریافت خودرو تا پاییز ١۴٠٣ بوده‌اند، با همان قیمت قبلی کارخانه خودروی خود را دریافت کنند.
محمد : پس چرا ما فاکتور نشدیم ماهم ۳۰ مردادیم. کدوم شهری شما پرداخت اولیت برج چند بوده
۱۷ اردیبهشت j4 : دوستان من ۲ آبان پلاک شدم ، هنوز تحویل ندادن ، بقیه هم مثل من هستند یا زیادی طول کشیده؟؟؟
علی : اینا فقط فکر منفعت خودشونن از مردم نبودن و نیستند براشون هم مهم نیست و نبوده ک ۲سال مردم منتظر گذاشتند من اشتباه کردی ۲سال منتظر حلبییییییییی موندم.
J4سفید : سلام 17برج دو ثبت نام کردیم 60روز کاری تحویل هنوز که خبری نیست
T8 شلال : ۲ابان شاسی خورد یکماه بعد تحویل
چانگان cs55 : سلام سارا خانم من زنگ نمایندگی ک انتخاب کرده بودم زدم بهم اینو گفت
عابدی : سایپای عزیز من همه زندگی‌م رو فروختم فرش زیر پامو مبل و آینه کنار تختم رو و هالوژن های اتاق خوابمو و لباس‌های رو و زیرم رو فروختم تا بتونم شاهین ثبت نام کنم. چه بلایی بود سر زندگی ما آوردی آخه؟ انصاف نیست. به شدت من به ۳۳۰ میلیون تومن سود نیاز داشتم ۲۵۰ سود به درد من نمی خوره
اطلسg : آقا من واقعا فاز بعضیاتون نمیدونم داخل پیج خود سایپا زده نصفش حساب میشه باز میای میپرسی کلش یا ن خوشت میاد بیشتر بره تو..مون
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کامیار : تقریبا 10روز فرصت دارید واسه تکمیل وجه .30روز بعد از تکمیل وجه موعد تحویله ماشینه
ساینا شهریور : سلام 30روز
الهام : منم کوییک اتومات سامانه یکپارچه تحویل پاییز 403 هستم اصلا خبری نیست و ماشینای جایگزین پیشنهاد میشه هر بار. تماس گرفتم با سایپا گفتن دیگه تولید نداریم باید ماشین دیگه بردارید ولی من فعلا منتظر هستم
محمد رحیمی : سلام پذیرش 24شهریور فاکتور شد برام
پراید : سلام نه تا پیام نیاد بهت تحویل نمی دن
رسول : سلام 24شهریورهادارن فاکتورمیشن 90روزها
جعفر : منم مثل شمام خبری شد به من هم خبر بده ممنونم.دناشش دنده پیش فروش سفیدم
جعفر : سلام شرمنده برادر پیش فروش دنا شش دنده .تحویل دی ماه که تکمیل وجه اواخر آبان کردم.تکمیل پرونده و آماده برای فاکتور تیک سبز رنگ خورده و فقط آماده برای فاکتور میچرخه . به نظر شما خیلی طول میکشه فاکتور شم؟متشکرم
بهزاد : فکر کنم کم کم شروع شد 90روزها دارن فاکتور میشن
هادی (دنا شش دنده دستی تحویل 8 آبان) : شما از کجا این اطلاعات رو داری که مشکل تامین قطعه دارن ؟