مردم همچنان ناراضی از خدمات خودرو

 

مردم همچنان ناراضی از خدمات خودرو

 
براساس جدیدترین ارزیابی صورت گرفته، مردم همچنان از خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی هستند.
 
به گزارش ایسنا، مصرف‌کنندگان خودرو در ایران از کیفیت پایین برخی خودروهای داخلی و همچنین گران‌فروشی و تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی ناراضی هستند.
 
البته این نارضایتی از فرایند فروش خودرو فراتر رفته و به کیفیت و قیمت خدمات پس از فروش خودرو نیز تسری یافته است.
 
در این زمینه براساس جدیدترین ارزیابی صورت گرفته، مصرف‌کنندگان در پنج شاخص اصلی از خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی هستند.
 
"کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین قطعات، خدمات و تعمیرات"، هزینه‌تراشی بی مورد"، "کمبود تعداد نمایندگی‌های مجاز" و "عدم انجام کار یا رفع ایراد"؛ پنج انتقاد اصلی مردم از خدمات پس از فروش خودرو در ایران است.
 
این نتایج براساس ارزیابی صورت گرفته از وضعیت رضایتمندی مردم از خدمات پس از فروش خودروهای سواری در شش ماهه نخست امسال (۱۳۹۵)، از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به دست آمده است.
 
 
 
 
 

منبع

ایسنا
 

برچسب : خودرو , خدمات خودرو , نمایندگی خودرو , تعمیرات خودرو , کیفیت خودرو.






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

4 نظر

+2
7

تعمیر کار کاربلد که تو نمایندگی نمیمونه بیرون برای خودش کار میکنه .هر چی شاگرد مکانیک و کار نابلده تو تعمیر گاه های مجاز مشغول کارن و بد به حال خودرویی که گیر اینا بیوفته .
روغن رو موقع تعویض زیاد و کم میریزن ،پیچ ها رو نمیبدن یا اگر ببندن کسی نمیتونه باز کنه ،نهایت کثیف کاری رو موقع انجام کار نشون میدن ،کار 5 دقیقه ای رو یکساعته انجام میدن ،موقع درست کردن ابرو بلاشک چشم و کور میکنن ،با دست روغنی آیینه،داشبورد ، سیستم صوتی ،همه دستگیره ها ،فرمان ،دسته دنده و...مورد معاینه قرار میدهند.بی علت 10-15 دوری توتعمیر گاه بی علت با هر ماشینی گشت میزنن (یعنی داریم تست میکنیم ملت )،هر نیم ساعتی به یه ماشین ور میرن ،سه ماه سابقه کار دارن خاطرات تعمیر دوج مدل 1960 در زمان سربازی بابای منوتعریف میکنن مهندسان شرکت سازنده -تعمیر کارای معروف و... اکیداًقبول ندارن
و....
14:59  1395/10/08
پاسخ دادن
محمد
7

وقتی برای ساده ترین تعمیر خودرو چند روز باید تو نمایندگی بمونه و یعدش معلوم نیست چه بلایی سر ماشین اومده و اصلاً تعمیر شده یا نشده محلی برای رضایت میمونه؟
قطعه ای که فاکتور شده بستن یا قطعه متفرقه ...خدا میدونه و من اصلاً کوچکترین اعتمادی به تعمیر گاه های مجاز ندارم .هر وقت هم از سر ناچاری مجبور شدم ببرم وضعیت خودرو از قبلش بدتر شده .
از طرف دیگه به بهانه های مختلف زیر بار گارانتی نمیرن و خرابی قطعه رو به گردن مالک خودرو ونحوه استفاده میندازن و اون چیزی که به جایی نمیرسه فریاد مشتری بدبخته .
14:33  1395/10/08
پاسخ دادن
رضا از مشهد
4

اصلا مگه رضايت مشتري مهمه؟! وقتي كل بازار به طور كامل در انحصار خودشونه و ملت مجبورند هر آشغالي مي دن بخرن!
12:01  1395/10/08
پاسخ دادن
erfan
8

و همین داستان ادامه خواهد داشت 6 ماه دیگه هم باز یه خبر میزارید که مردم همچنان ناراضی هستن چون تو مملکت ما چیزی به روبه جلو نمیره همه چیز به روبه عقب حرکت میکنه و بدتر میشه!
11:40  1395/10/08
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد رادان : منم شاهین دستی زمستان ۱۴۰۳ هستم پس چرا برای من پیامک نیومده؟
هادی : سلام و وقت بخیر خدمت مطالبه گران. cs55 که تو پروفایلشون زده ارسال به خودروساز عزیزان بنده یکبار دیگه و دقت فراوان اطلاعیه مورخه 15/11/1402 را مطالعه کردم و زوم کردم به تبصره 6 دوستان خودتون هم یکبار دیگه و با دقت مطالعه بفرمایین: وکالتی نمودن حساب و ثبت نام اولیه در سامانه یکپارچه هیچ تعهدی مبنی بر تخصیص خودرو ایجاد نخواهد شد نوشته وکالتی کردن و ثبت نام اولیه هیچ تعهدی رو اجاد نمیکنه، اگر عدم تخصیص میبودیم حق با اونها بود و ما هیچ حق اعتراضی نداشتیم ولی برای ما تخصیص یافته نوشته پس ما این مرحله رو رد کردیم و خودروساز موظف به تامین خودروی ثبت نامی تمامیه ما میباشد کسی که اپراتور سایپا هست و با لحن بد و نا امیدی جوابمون رو میده یا آگه نیست یا از روی عمد میخواد نا امیدمون کنه تا انصراف بدیم یا آمادگیه تهیه پولشو نداشته باشین و نوبتمون بسوزه پس همگی با هم با اتحاد تا آخرش وایستیم تا به حقمون کهوخودروی ثبت نامیمونه برسیم یا حق
سهند : سلام دوستان بنده پنجم برای سهند واریز وجه کردم ولی به نمایندگی انتخابی مراجعه نکردم باید چیکار کنم لطفاً راهنمایی کنید ممنون
علی : لطفا تماس گرفتین اطلاع بدین
رسول : من هم تیبا 1 داشتم هم تیبا 2 الانم 3 ساله کوییک دارم. اطلس هم پیش فروش ثبت نام کردم. فقط و فقط به دلیل اصطحلاک خیلی پایین موتور و کم مصرف بودنشون.. این مسعود کاملا داره هم چیو برعکس میگه.. من کوییک دارم خارج شهری به صدی 7 هم نمیرسه کم حرف.. بزن
J4 مشکی : ظاهرا میگن مشکیا رو زود تحویل میدن...این داستانا واسه ماشینای دیگس و اینکه اینا ی عدشون یا از یامانه یکپارچه خریدن یا از طریق سازمان و ارگانها کلا j 4 تو مهلت قانونیش تحویل میشه،مشکیا زودتر
جمع کردن امضا کارزار جهت شکایت : سلام دوستان https://www.karzar.net/114251 وارد لینک زیر شوید و امضا کنید شکایت از کرمان موتور امضا ها برای نهاد ریاست جمهوری و سازمان های درجه بالا ارسال میشه ممنون https://www.karzar.net/114251
علی : سلام . ما شاهین دستی ثبت نام کردیم و فقط هم شاهین می‌خواهیم.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
فروش فوری 90 روزه : 28 دی هنوز فاکتور نشدم
60019تحویل 29اسفند به 21 : دوستان تکمیل وجه هفدهم دی هنوز کسی مونده فاکتور نشده باشه.سبز رو بزنید
حامد : همین الان فاکتور شد. تکمیل وجه 18 بهمن تاریخ تحویل 31 خرداد. کد 60022 . رفت واسه پلاک. تابلو هست مثه بعضی از کامنتا دروغ گفتم یا نه.
سورن تک 29 اسفند : واسه شما قیمت 348 میلیون حساب میکنه ایران خودرو تبدیل بزنید خوبه
مجید : سلام دوستانی که اسفند رانا هاشون وتحویل گرفتن کسی هست سود تاخیر ودریافت کرده باشن؟
ایمان 29 اسفند : اولش نداشت بعدا تبدیل اومد گفتن بزنید زودتر فاکتور میشید منم زدم
محمد : سلام دوست گرامی منم همین شرایطو دارم خدا که زودی مشکل همه برطرف بشه
سورن زدم : چه مدت طول میکشه تا فاکتور بشه؟
پذیرش 11 بهمن فوری : سلام سخا رو کی تحویل دادی؟
یک پارچه 90روزه : یک بهمن تکمیل وجه کردم 90روزه هنوز خبری نیست الان شده 110روز آقا پرهام خبر بده توراخدا ماکی فاکتورمیشم