مردم همچنان ناراضی از خدمات خودرو

 

مردم همچنان ناراضی از خدمات خودرو

 
براساس جدیدترین ارزیابی صورت گرفته، مردم همچنان از خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی هستند.
 
به گزارش ایسنا، مصرف‌کنندگان خودرو در ایران از کیفیت پایین برخی خودروهای داخلی و همچنین گران‌فروشی و تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی ناراضی هستند.
 
البته این نارضایتی از فرایند فروش خودرو فراتر رفته و به کیفیت و قیمت خدمات پس از فروش خودرو نیز تسری یافته است.
 
در این زمینه براساس جدیدترین ارزیابی صورت گرفته، مصرف‌کنندگان در پنج شاخص اصلی از خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی هستند.
 
"کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین قطعات، خدمات و تعمیرات"، هزینه‌تراشی بی مورد"، "کمبود تعداد نمایندگی‌های مجاز" و "عدم انجام کار یا رفع ایراد"؛ پنج انتقاد اصلی مردم از خدمات پس از فروش خودرو در ایران است.
 
این نتایج براساس ارزیابی صورت گرفته از وضعیت رضایتمندی مردم از خدمات پس از فروش خودروهای سواری در شش ماهه نخست امسال (۱۳۹۵)، از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به دست آمده است.
 
 
 
 
 

منبع

ایسنا
 

برچسب : خودرو , خدمات خودرو , نمایندگی خودرو , تعمیرات خودرو , کیفیت خودرو.






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

6 نظر

+2
7

تعمیر کار کاربلد که تو نمایندگی نمیمونه بیرون برای خودش کار میکنه .هر چی شاگرد مکانیک و کار نابلده تو تعمیر گاه های مجاز مشغول کارن و بد به حال خودرویی که گیر اینا بیوفته .
روغن رو موقع تعویض زیاد و کم میریزن ،پیچ ها رو نمیبدن یا اگر ببندن کسی نمیتونه باز کنه ،نهایت کثیف کاری رو موقع انجام کار نشون میدن ،کار 5 دقیقه ای رو یکساعته انجام میدن ،موقع درست کردن ابرو بلاشک چشم و کور میکنن ،با دست روغنی آیینه،داشبورد ، سیستم صوتی ،همه دستگیره ها ،فرمان ،دسته دنده و...مورد معاینه قرار میدهند.بی علت 10-15 دوری توتعمیر گاه بی علت با هر ماشینی گشت میزنن (یعنی داریم تست میکنیم ملت )،هر نیم ساعتی به یه ماشین ور میرن ،سه ماه سابقه کار دارن خاطرات تعمیر دوج مدل 1960 در زمان سربازی بابای منوتعریف میکنن مهندسان شرکت سازنده -تعمیر کارای معروف و... اکیداًقبول ندارن
و....
14:59  1395/10/08
پاسخ دادن
محمد
7

وقتی برای ساده ترین تعمیر خودرو چند روز باید تو نمایندگی بمونه و یعدش معلوم نیست چه بلایی سر ماشین اومده و اصلاً تعمیر شده یا نشده محلی برای رضایت میمونه؟
قطعه ای که فاکتور شده بستن یا قطعه متفرقه ...خدا میدونه و من اصلاً کوچکترین اعتمادی به تعمیر گاه های مجاز ندارم .هر وقت هم از سر ناچاری مجبور شدم ببرم وضعیت خودرو از قبلش بدتر شده .
از طرف دیگه به بهانه های مختلف زیر بار گارانتی نمیرن و خرابی قطعه رو به گردن مالک خودرو ونحوه استفاده میندازن و اون چیزی که به جایی نمیرسه فریاد مشتری بدبخته .
14:33  1395/10/08
پاسخ دادن
رضا از مشهد
4

اصلا مگه رضايت مشتري مهمه؟! وقتي كل بازار به طور كامل در انحصار خودشونه و ملت مجبورند هر آشغالي مي دن بخرن!
12:01  1395/10/08
پاسخ دادن
erfan
8

و همین داستان ادامه خواهد داشت 6 ماه دیگه هم باز یه خبر میزارید که مردم همچنان ناراضی هستن چون تو مملکت ما چیزی به روبه جلو نمیره همه چیز به روبه عقب حرکت میکنه و بدتر میشه!
11:40  1395/10/08
پاسخ دادن
ماها
0

سالهاست که اعتماد مردم نسبت به خودرو ساز از دست رفته.....خسارتهای فراوانی جانی مالی جبران ناپذر مردم متحمل شدن.....ر
11:15  1395/10/08
پاسخ دادن
محمد
0

سلام
نارضایتی مردم که اصلا مهم نیست .
مهم رضایت خودروسازان و مافیای خودروسازی است که آن هم حاصل می شود !!!!!!
11:03  1395/10/08
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مهسا : دوستان خبری از دعوتنامه آذر ماه ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟
ناصر محب نژاد : J4سفید ثبت نام۱۸ اردیبهشت از نمایندگی سلیمانی پور از شهر ری ۶اردیبهشت شاسی ۲۸ارسال مدارک وامروز هم کارت ماشین رافرستادن ماشینو کی تحویل میدن خدا میدونه خسته شدیم
حسین : روزی ۷۵۰ هزار تومان
Mr.p : کسی هست تحویل گرفته باشه از 90 روزه ها
عارف : واقعا مرسی که اسباب شادی ما رو فراهم میکنی😅😅😅😅😅😂😂😂
رضا : امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس چه ارتباطی به وزارت صمت و اَبَر کمپانی سایپا داره؟
محمد : یک ماهه که پول واریز کردیم خدا کنه که به موقع بدن گفتن تحویل اسفندماه
کوروش : دوست گرامی بهمین زودی نتیجه نمیده زمان بره ! سازمان حمایت از مصرف کنندگان به کارشناسی میکنه بعد تخلف محرز واقع شد میفرسته اداره تعزیرات اداره تعزیرات یک اداره زیر نظر قوه قضائیه س هیچ گونه تبعیضی هم قائل نیست رای صادره قابل اجراست .حال دوستان همگی از بازرسی کل کشور که فشار و نظارت بر تخلفات ارگانهای و شرکتهای دولتی است قطعا پیگیری و از ایرانخودرو علت تخلف رو باید در کوتاهترین زمان به سازمان ارائه کند که بازرسی ایرانخودرو را موظف و ملزم به جبران خسارت به خریداران میکند
درانتظار اطلس : سلام مبارک باشه ،سود تاخیر رو براتون حساب کردن ؟؟ چقدر شده
محتشم : درود . دوست گرامی مهران از شما سوال دارم ؟واسه تو فروش فوق العاده بودش یکماه بودش یا 90روز کلا چقدر واریز کردی کلا
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مهسا X33 اتومات : سلام دوستان. ایکس 33 اتومات تا چه تاریخی تحویل دادند؟ آیا کسی تاریخ سیستمی شهریور ماه تحویل گرفته؟
رسول : سلام لطفاشماره پذیرش بزارید
امیر ساینا85گانه 90 روزه : من خودم 8مهر هستم هنوز فاکتور نشدم اما امروز خودم تو کانالها دیدم بچه های 24 شهریور فاکتور شدن
تیگو 7 پرمیوم .کرمانشاه : سلام تاریخ قرار داد 20 شهریور تاریخ تایید لیزینگ بانک صادرات 8 مهرماه تاریخ 28 ابان وامم واریز کردن و الان تمام مراحل انجام شده و همه مراحل وضعیت خودرو سبز هست جز تحویل خودرو حتی پلاک هم شده کارت ماشین هم تحویل پست دادن دوستان چقدر زمان میبره خودرو رو تحویل بدن ممنون میشم اطلاع بدین
محمد رصاناصرزاده : سلام در جواب سوال شما باید عرض کنم دیگر حوصله ای نمانده که از این شرکت شیاد ودزدگلایه وشکوه کنیم ومتوجه شدم که پشت این شرکت شیاد افراد رده بالای قوی هستند این شکایت ها وحرفها به جایی نمیرسد
207 tu3 : آخرین روز پرداخت کن که نیمه دوم بهمن فاکتور و مدل 404 بشه
یعقوب : سلام‌دوستان انگار همه موافق گرانی خودرو شدن چون همه به فکر فاکتور شدن و رنگ خودرو ....هستن ؟ یه عده به خاطر همه تلاش میکنن ولی یه عده ی دیگه فقط به فکر خودشان هستن واقعا که
پارسا : باسلام و احترام دیروز آماده برای صدور فاکتور برای من بروز رسانی شد به 1403/0830 تبدیل شد ، بنظرتون چقدر دیگ فاکتور مبشه؟
یعقوب : کسی نیست تو کمپینگ گرانی خودرو اعتراض به حقی به خاطر قشر ضعیف جامعه و سو‌ استفاده از ضعف مردم داشته باشه ؟
سحر : چه تاریخی پذیرش شدید