درخشش یک ذهن خلاق چینی

 

درخشش یک ذهن خلاق چینی

 

‌رپورتاژ- خودروهای برلیانس را چندسالی است که در خیابان‌های ایران مشاهده می کنیم، در واقع این خودروها اساس‌شان به شرکت خودروسازی چینی به همین نام برمی‌گردد که در زمینه مونتاژ خودروهای شرکت‌های پورشه، بی ام و و میتسوبیشی موتورز فعال است.

اما در ایران دو شرکت سایپا و پارس خودرو به مونتاژ خودروهای سواری برلیانس می‌پردازند و با معرفی این خودرو به متقاضیان توانستند آنها را به خرید برلیانس ترغیب کنند.

برلیانس از کجا آمد؟

سال ۱۹۹۲ فردی به نام یانگ رونگ شرکت برلیانس آتو را تاسیس کرد و تا ۱۰ سال بعد یعنی در سال ۲۰۰۲ به تولید مینی بوس پرداخت، بعد از آن در سال ۲۰۰۳ با قراردادی که با شرکت بی ام و امضا کرد در زمینه مونتاژ خودروهای این شرکت خودروسازی فعالیت خود را شروع کرد و بعدها با خودروسازی‌های بزرگ دیگری قراردادهای همکاری برای مونتاژ خودروهایشان امضا کرد.

برلیانس (brilliance) که به انگلیسی یعنی درخشش، برندی شده است که این روزها محصولات خود را به کشورهایی مانند استرالیا، کره جنوبی، روسیه، کویت و الجزایر صادر می‌کند.

در ایران برلیانس‌های اچ ۳۳۰، اچ ۳۲۰، اچ ۲۳۰ و سی کراس و وی ۵ موجود هستند. در این مطلب به معرفی مدل H320 می‌پردازیم.

مدل H320 برلیانس

این روزها شاهد مدل‌های مختلف خودروهای چینی هستیم که در خیابان‌ها و جاده‌های کشورمان به وفور دیده می‌شوند بعضی از آنها مدل‌های خوبی از کار درآمده‌اند و طرفداران زیادی برای خود فراهم کرده‌اند و برخی هم به دنبال استفاده چندین نفر و در پی آن عدم رضایت آنها از دور رقابت به تدریج یا ناگهانی خارج شده‌اند. بطوریکه در سایت دیوار مدل‌های مختلف این خودرو از نو گرفته تا کارکرده در معرض فروش گذاشته شده‌اند تا کاربرانی که علاقمند به خرید مدل‌های مختلف برلیانس هستند بتوانند مستقیما و بدون هیچ هزینه‌ای با فروشنده این مدل تماس بگیرند و بعد از صحبت و توافق دو طرف اقدام به خرید برلیانس صفر و یا کارکرده کنند.

مدل اچ ۳۲۰ برلیانس خودرویی است که در ایران با موفقیت نسبی روبرو شد و توانست در بازار ایران جایی برای خود باز کند.

برلیانس اچ ۳۲۰ را دو شرکت پارس خودرو و سایپا مونتاژ می‌کنند، چیزی که در وهله اول با دیدن این مدل به ذهن‌تان خطور می‌کند شباهت آن با خودروی بی ام و است.

اچ ۳۲۰ برلیانس، خودروی هاچ بکی است که ظاهر شکیلی دارد و در بین خودروهای ساخت کشور چین یکی از بهترین‌ها از نظر طراحی است، فضای داخلی این خودرو جادار و مناسب است و به راحتی چهار نفر در آن جای می‌گیرند.

از نظر فنی، برلیانس اچ ۳۲۰ خوب عمل می‌کند و راننده تا حد مناسبی با رضایت می‌تواند خودرو را در جاده‌ها کنترل کند. از تجهیزات آن هم اگر بخواهید دو ایربگ جلو، شیشه‌های بالابر برقی، باز شدن خودکار قفل درها در هنگام تصادف، تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو از جمله تجهیزات این خودروست.

اچ ۳۲۰ دارای دو مدل دنده اتومات و دنده دستی است که اتومات آن سیستم تهویه مطبوع، سانروف، بسته شدن پنجره‌ها با ریموت، سنسور دنده عقب و همچنین قابلیت تنظیم صندلی راننده در هشت جهت است. ضمن اینکه آینه‌های جانبی آن برقی است و سیستم ورود بدون کلید یا همان Keyless دارد. این مدل برلیانس چراغ مه شکن جلو و روکش چرمی غربیلک فرمان و دکمه تنظیم صدا هم دارد.

برلیانس هم مانند سایر خودروها حداقل در این رنج قیمتی که برای فروش گذاشته شده دارای نقص‌ها و مزیت‌هایی هست که کاربری که می‌خواهد آن را انتخاب کند باید با در نظر گرفتن آنها و البته هزینه‌ای که می‌خواهد بابت آن پرداخت کند، اقدام به خرید این مدل خودرو کند.

 

 

منبع : ویرلن

 

source

ویرلن

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , برلیانس






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

رضا
0

فقط عیبش اینه که راه نمیره منم داشتم این بی حالی تو شتاب گرفتن مخصوصا موقع سبقت خیلی ناجوره و خطرناک
15:37  1397/04/26
پاسخ دادن
صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین باز : مراقب باشید که با صبر کردن زیاد مثل پژو پارس زد حال نخورید بگن بیا بگیرید البته با قیمت ۶۰۰ تومن.اگه داری صبر کن
عارف : منم مدیر یکی از شرکت های بنز هستم، جو نده لطفا
A5 : سلام دوستان بنطرتون خرید نقدی a5انجام بدم تاخیر در تحویل داره ؟ یا تاخیرها بیشتر برای اقساطی هست.؟
کوثر الهیاری : میخام
مرضیه : بنطرتون برای ثبتنامی های جدید هم تاخیر داره ؟ من میخواستم a5بنویسم ولی الان دودل شدم
مهدی : سلام دوستان عزیز الکی شایعه نکنید خیالتون را راحت کنم اصلا شاهین اتومات مشکل گیربکس ندارد
شکایت : دوستانی که دفتر خدمات قضایی شکایت کردن برای گرفت جریمه دیرکرد، لطفا متن شکایت رو اینجا بزارن
رضا اس ۵ ۲۶ مهر : از این شرکت خرید کنید بیچاره می شید به هیچکس جوابگو نیستن به بالا وصلن همش دروغ میگن ماشین برج ۷ پارسال رو تحویل ندادن دارن ثبت نام جدید میکنن
محمد : دوستانی که میگن اطلس و سهند رو واریز وجه انجام بدیم، خبر دارن هنوز اونایی که اطلس بهمن ماه تحویل 90 روزه بوده فاکتور نشدن؟!
تارااتومات : سلام دوستان برای من توی کاستومر قسمت حمل خودرو برای تحویل تیک سبز خورده به نظرتون چقد طول میکشه تا ماشین برسه نمایندگی مسافت تهران تا شهرستان هم حدود ۵۰۰ کیلومتر هست
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دوگانه بهمن : سلام آقا مصطفی بنده هم ثبت نامی بنام من نیست بهمن ماهی هستم تکمیل وجه از کارت خودم پرداخت کردم . از هرکارتی وبنام هرکی میتونی پرداخت کنی یادت باشه از بین درگاهای پرداختی درگاه پرداخت صادرات انتخاب کنید رمز دوم کارت بایست فعال باشد
میلاد : بخشنامه ما 4713هستش این چجوریه چرا فراخوان هنوز برا ما نیومده
دوگانه : خیلی ممنون آقا امین
207 : ایرادات ثبت شده پلاک: در انتظار تایید ستاد- ماده 10 دوستان کسی از این داستان خبر داره؟ از هجدهم همینجوریه پلاک نمیشه
207 : برا من دیشب فاکتور شد
رانا تبدیل به TU3تکمیل 20دی : سود تاخیر داشتی
دلتنگ پرهام : آقا پرهام گیج شدیم بالاخره فردا دعوتنامه اسفند میاد یا چهارشنبه؟
سورن جدید دوبهمن پرداخت وجه .تحویل دو اردیبهشت : سلام من دو بهمن پول یکجا پرداخت کردم فعلا ک خبری نیست خسته شدم
سورن جدید دوبهمن پرداخت وجه .تحویل دو اردیبهشت : سلام من دو بهمن پول یکجا پرداخت کردم فعلا ک خبری نیست خسته شدم
امین : 141/500