بررسی هیوندای کوپه 2007

بررسی هیوندای کوپه 2007

هیوندای کوپه 2007 یکی از ارزان ترین کوپه های بازار است که با توجه به قیمت پایین خود در این کلاس، کم تر رقیبی توان مقابله با آن را دارد. از رقبای اصلی این خودرو می توان به تویوتا سلیکا (celica)، اپل استرا (astra)، و پژو 407 اشاره کرد. هر سه رقیب به دلیل قدیمی و همیشگی بودن طراحی، زیاد مورد استقبال قرار نگرفتند؛ ازاین رو، هیوندای کوپه توانست به راحتی با طرحی مبتکرانه و جدید با کنار زدن این رقبا، از همه آن ها پیشی بگیرد. گذشته از این ها، جالب است بدانید که موتور این خودرو در سایر محصولات هیوندای از جمله سانتافه و توسان نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

بررسی هیوندای کوپه 2007

اگرچه با دقت در طراحی این خودرو می بینیم که جذابیت چندانی در آن به چشم نمی خورد، اما از آن جا که این کوپه قیمت نسبتاً پایین تری در مقایسه با سایر مدل های موجود در بازار دارد، از زمان معرفی آن، روز به روز به تعداد طرفداران آن که بیش تر جوانان هستند و قدرت خرید آن را دارند، افزوده شده است.

بررسی هیوندای کوپه 2007

از نمای جلو، خطوط نرم روی بدنه، دریچه های هوا، و چراغ های زنون با طرح کشیده و روکش کریستالی از برجسته ترین ویژگی های این هیوندای به شمار می روند. اگرچه نمای جانبی این خودرو طراحی نسبتاً ساده ای دارد و در درازمدت ممکن است خسته کننده باشد، اما رینگ های آلومینیومی و دریچه موجود روی گل گیر جلو به خوبی حس اسپرت بودن را القا می کند.

بررسی هیوندای کوپه 2007

از نمای عقب، بال روی صندوق، چراغ های هالوژن، و سراگزوزهای دوگانه، به زیبایی به ویژگی اسپرت بودن این هیوندای افزوده است. گفتنی است، چراغ های جلو، از کیفیت بالایی برخوردار هستند و برخلاف سایر خودروها، پس از گذشت زمان، تیره نمی شوند.

بررسی هیوندای کوپه 2007
بررسی هیوندای کوپه 2007 بررسی هیوندای کوپه 2007

از نقطه نظر فضای داخلی، فرمان، پدال ها، و قطعات آلومینیومی به کار رفته روی داشبورد، حس اسپرتی بودن را به نهایت کمال رسانده اند. البته ناگفته نماند که کیفیت پایین برخی قسمت های داخلی باعث شده است تا این طراحی ساده و زیبا، اندکی با تزلزل مواجه شود. از این میان می توان به کیفیت پایین صندلی ها اشاره کرد که با گذشت زمانی کوتاه، دچار پوسیدگی و افت کیفیت می شوند. با وجود ارتفاع کم صندلی ها، دسترسی به دکمه ها و کنترل کننده های مختلف و نیز دید اطراف نسبتاً خوب است.

بررسی هیوندای کوپه 2007

اگرچه استاندارد ایمنی آمریکا، از نقطه نظر ایمنی، چهار ستاره به این هیوندای اختصاص داده است، اما در این خودرو فضای بیش از حد کوچک در ردیف عقب، سرنشینان را از نظر ایمنی با مشکل جدی مواجه خواهد کرد. گفته شده است که دلیل کم بودن این فضا شاید قوس زیاد سقف در قسمت عقب خودرو باشد. از جمله امکانات این کوپه می توان به سیستم کنترل فشار باد تایر، ترمز ضد قفل، کروز کنترل، شیشه های دودی، سیستم کنترل آب و هوای اتوماتیک و قفل ضدسرقت اشاره کرد.

بررسی هیوندای کوپه 2007

با این که سیستم تعلیق هیوندای 2007 نسبتاً خشک است و ضربه های وارده از سطح جاده را به داخل کابین راننده انتقال می دهد، اما عملکرد رانندگی، سواری، و قدرت مانور نسبتاً خوبی دارد. شتاب 0 تا 100 این هیوندای نیز چیزی در حدود 5.8 ثانیه است و به طورکلی دو تیپ موتور برای این خودرو در نظر گرفته شده است: یکی موتور چهار سیلندر خطی به حجم 2,000 سی سی و قدرت موتور 138 اسب بخار و دیگری موتور V6 به حجم 2,700 سی سی و قدرت موتور 172 اسب بخار. به ترتیب دو انتخاب نیز برای سیستم گیربکس این موتورها درنظر گرفته شده است: یکی 4 سرعته اتوماتیک و دیگری 6 سرعته دستی.

بررسی هیوندای کوپه 2007

1Carلازم به ذکر است، از آن جا که موتور این خودرو در شرایط آب و هوایی مختلف، دوام و مقاومت بالایی از خود نشان می دهد، بنابراین، هزینه تعمیر و نگهداری پایین تری دارد. میزان مصرف سوخت این کوپه به ازای هر 100 کیلومتر رانندگی چیزی در حدود 10 لیتر است. گفته شده است که عدم کارایی درست سیستم فرمان از نقاط ضعف اصلی این خودرو به شمار می رود و گذشته از آن حس خوبی را به راننده انتقال نمی دهد. اما در مقابل، از سیستم ترمز این خودرو که از نوع دیسکی است و بسیار خوب عمل می کند، از جمله نقاط قوت این خودرو یاد کرده اند.

بررسی هیوندای کوپه 2007

آن چه در این مقاله از نظر شما گذشت، نگاه کوتاهی بود به هیوندای کوپه 2007 که کم تر ماشین بازی را می توان یافت که تجربه رانندگی با این خودرو را نداشته باشد. در خاتمه، 1Car بسیار خوشحال خواهد شد اگر ادامه بحث را با در میان گذاشتن اطلاعات و تجربیات خودتان از این ماشین کامل نمایید. بی صبرانه منتظر دیدن نظرات و دیدگاه های شما هستیم!


منبع

Caranddriver

برچسب : هیوندای , جنسیس , کوپه






مرتب سازی :

15 نظر

ر.ن
2

آقا من یه 2008 گرفتم گواهینامه ام ندارم چون به سن قانونی نرسیدم ولی این ماشین برام عالی کار کرده مصرف کم و استهلاک خیلی کم سرعت بالا و قدرت عالی خیلیم ماشین خوبیه به والاه
16:01  1394/01/12
پاسخ دادن
افشين
0

سلام ميخام عيديه جنسيس كوپه بخرم خواهشا كسي كه داشتش ياداره ياراجبش اطلاعات معتبرداةه جواب بده اول مصرفش چنده چون هرجاچيزي گفتن بعدش قطعاتش توبازارهست مثلا لوازم موتوري ياچراغ هاش سوما فروختنش چي راحته يابخرم اخرصاحبش خودمم
11:52  1393/11/06
پاسخ دادن
milaaaad
5

سلام
اقا میشه یکی مصرف هیوندا کوپه را تو شهر بگه چقدره؟؟؟
هرکی یه چیزی میگه...
18:39  1393/11/04
پاسخ دادن
agha_bahman
2

من خودم یه جنسیس کوپه دارم ازش خیلی راضی بودم فروختمش یکbmw z4خریدم قیمتشم 12000000000تومن خیلی ماشین بهتره خوبیه نصبت به جنسیس
17:24  1393/07/20
پاسخ دادن
ستایش
3

سلام.من ماشین زیاد عوض کردم.ولی ماشینه مورد نظرمو پیدا نمیکنم...راهنماییم کنین ممنون میشم.
01:17  1393/04/13
پاسخ دادن
محمد
5

من این ماشین داشتم خیلی بنزین میخوره قدرتشم ید نیست الان فروختمش یه ام جی 550 خریدم زیاد قوی نیست ولی راحته زیاد امکانات داره بنزین کم میخوره
14:28  1393/02/31
پاسخ دادن
حامد
19

من ميخواهم يكي دست دوم ١٠٠ هزار تا كاركرده بكيرم جه خرجايي داره
19:39  1393/02/26
پاسخ دادن
پرهام
3

سلام دوستان خسته نباشید.ب امید خدا میخوام برا عید ی جنسیس بگیرم البته دسته دوم مدل 2008 . اگه میتونین در مورد قیمتش و . . . راهنمایی . .
22:54  1392/11/07
پاسخ دادن
شمس
4

به هر حال از خودروهای داخلی بهتر به نظر میرسه.هرچند که قدرت خریدش رو ندارم ولی هر کس که صاحب سلیقه است خودرو های خارجی رومیپسنده
17:39  1392/10/20
پاسخ دادن
omid
4

ماشین خوبی هست.فقط یک عیب داره .من یک ۲۰۰۸ داشتم ماشین دنده بود .اما عیبش این بود که تو شهر واقعا پر مصرف بود.به راحتی در هر صد کیلومتر داخل شهر ۲۵ لیتر بنزین می سوزوند.از چند نفر دیگه هم این ماشینو داشتن سوال کردم اونها هم همین مشکل رو داشتن
04:49  1392/06/19
پاسخ دادن
سینا
2

خیلی خوبه
16:33  1392/03/19
پاسخ دادن
مهرداد
10

محمد جان مطمئناً اگر اتومبیل های روز دنیا وارد کشور میشدن، کمتر کسی سراغ برند کره ای و چینی میرفت. به قول شما برند اروپایی با اینکه هزینه قطعات بالا دارند ولی با دوام هستند و اگر تو 5 سال حساب کنی میبینی خرج یه ب ام و E46 2005 کم تر از یه هیوندای یا کیای همون مدل هست.
ولی این به سلیقه افراد بر میگرده. من خودم برند اروپایی قدیمی رو ترجیح میدم. اونم دلیلش اینه که یه بنز 1984، ترمز ABS، چهار چرخ دیسکی،صندلی برقی، گرمکن صندلی و بسیار آپشن های دیگه داره که خیلی از ماشین های روز ما ندارند.
08:28  1392/02/24
پاسخ دادن
محمد
9

یه ضرب المثل انگلیسی میگه هنوز اینقدر پولدار نشدم که جنس ارزون بخرم.
این جور ماشینا ٣-٤ سال بیشتر برای آدم ملشین نیستند. بعد آدم باید کلی خرجش کنه

بنز و بی ام و و پژو ٢٠ سال پیش بهتر از کیا و هیوندای ٢سال پیشه
19:20  1392/02/23
پاسخ دادن
علی
2

ممنون
21:06  1392/01/27
پاسخ دادن
سعید
9

سلام منم نظر رو این ماشینه رنگ.زردش هرکی بتونه قیمت 2007رو برام بگه ممنون میشم دقیق دقیق چند باشه
22:28  1393/02/21

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
silvershadow 165 نظر
مهربد 63 نظر
اطلاعات خودرو
oMIID 270 نظر
پدرام. 89 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد : جناب مهربد خیلی مایلم الان که این خودرو رو تحویل گرفتین و سوار شدین،نظرتون رو در مورد سیستم تهویه بدونم.
رضا : هیچکس نگفته خودرو نداشته باشین. مگه میشه ؟؟؟ مگه داریم ؟؟؟ بحث فقط سر خودروی نو و دست اول هست. کافیه فقط یک ماه انبار این دو تا گاری ساز دست نخوره اونوقت میبینین که چجوری به دست و پای مشتری میفتن.
یاسمین : درسته بعضی ماشینا با دنده اتومات سازگار شدن
رضا ص : یه سوال،رنو مگنوم با اونهمه جایزه و رکورد و تکنولوژی جایی تو مقایسه نداشت؟
مسی : چه ترکیب بی نظیری ممنون
احمد-2 : دوستان ، شاخصي هست به نام رفاه. اين با شاخص سلامت نسبت مستقيم داره. يعني رفاه كه بره بالا ، سلامت هم ميره بالا. رفاه كه بياد پايين ، سلامت هم مياد پايين. اينا بحثهاي مطالعاتي و داشگاهي هست. اصلا و ابدا قصد مجاب كردن دوستان به خريد خودرو را ندارم. ولي ثابت شده كه خودرو پس از مسكن ، مهمترين شاخص رفاهي هست. نداشته باشيد ، يعني بخش اعظمي از رفاه را از دست داديد. يعني بخش اعظمي از سلامت روان و جسم هم لطمه ميبينه. بهرحال واقعيت اينه كه خودرو در كشور ما چه داخلي و چه وارداتي ، 2 برابرقيمت جهاني عرضه ميشه. ولي مطمئن باشيد كه افسار اين اسب سركش دست من و شما نيست. تا يه حدي ميشه ايستادگي كرد !
رضا : آقای احمد 2 5تا انگشت با هم هستن که میتونن یه مشت باشن نه فقط یه انگشت. میخوام بگم یه دست صدا نره و اگر هم آقای علی از نظر شما متضرر شده باشن مسئولش اونی هست که میتونسته نخره ولی خریده. اتفاقا دمش گرم که زیر بار حرف زور نرفته حتی به بهای ضرر دادن. تا زمانی که ما هر کدوم فقط منافع شخصیه خودمون و تا همین جلوی پامون نه 10 سال دیگه و نسل بعد رو ببینیم وضع همین طور و حتی بدتر از اینم میشه. ملت . . . اتحاد . . .
godzilla : "میگن گرونی ماشین ربطی به تحریم نداره" دو شب پیش بود که نعمت زاده توی بیست و سی دقیقا همین حرفو زد. زورم از این گرفت که یکی ازش نپرسید که 3 سال پیش دون مرغ گرون شد که یه شبه قیمتا 3 چهار برابر شد. من واقعا نمیدونم این مجلسیا چیکار میکنن ؟؟؟
ناصر : ایشالا…
رضا : آقای احمد 2 5تا انگشت با هم هستن که میتونن یه مشت باشن نه فقط یه انگشت. میخوام بگم یه دست صدا نره و اگر هم آقای علی از نظر شما متضرر شده باشن مسئولش اونی هست که میتونسته نخره ولی خریده. اتفاقا دمش گرم که زیر بار حرف زور نرفته حتی به بهای ضرر دادن. تا زمانی که ما هر کدوم فقط منافع شخصیه خودمون و تا همین جلوی پامون نه 10 سال دیگه و نسل بعد رو ببینیم وضع همین طور و حتی بدتر از اینم میشه. ملت . . . اتحاد . . .
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علی : آقا امیر و آقا فرید، شما که میای راجب ام وی ام یا اصلا هر ماشین چینی دیگه نظر میدی اصلا نشستی پشت فرمونش؟ باهاش رفتی مسافرت تو جاده کفی؟ فقط 405 و پرشیا شد ماشین؟ من خودم 405 داشتم، پرشیا داشتم،ال90 داشتم، بغیر ال90 که موتوری عالی بود میتونم بگم سگ ام وی ام شرف داره به 405 و پرشیا، الانم 3سال ام وی ام 530 داشتم، راضیم ازش،نمیگم از همه نظر عالیه، ولی نسبت به پولی که میدی عالیه، این ماشین کفیه، تو جاده فوق العاده نرمه، تنها مشکلش کمک جلوشه که تو شهر و دست اندازها صدا میده،که اونم با تعویض کمک با کمک ماکسیمایی مشکلش حل میشه، این ماشین با مدل 550 غیر از ظاهر،فقط گیربکس جدیدی داره،کمکهاش فک کنم همونه
سید.موسوی : ایشالا. مبارک باشه.
oMIID : بله...فقط مولتی پلکس ها این امکان رو دارن.
حسن : در جواب احمد جی تی که میگه آپشن ماشین از هندلینگ و قدرتدرت موتور بهتره و نسبت به اون بهتره باید بگم اگه کسی راننده باشه هیچوقت این حرفو نمیزنه اپشن تا زمانی که ماشین قدرتشو نداشته باشه هیچ ارزشی نداره
صادق : مرسی داداش چطور میدونی شما؟ من کل گوگل رو بالا پایین کردم همچین چیزی ندیدم! همین موتور 2.0 توربو هست اتوماتش؟
سالار : آقا محسن سلام درآین جور موارد نباید باپمپ ور برید بلکه فقط کافیه ماشین را ری استارت کنید یعنی دوبار سویچ راباز کنید لحظاتی صبر کنید بار سوم بعد باز کردن سویچ وچند لحظه صبر استارت بزنید کامپیوتر ماشین ریسیت شده آماده فرمان پذیری وروشن کردن ماشین میشود
حسین : 4 ثانیه کورس گذاشتید 20 متر عقب افتادی؟؟ شاید داشتی دنده عقب میرفتی؟
reza : دوستان فكر كنم تو شركت يه اتفاقاتي داره ميوفته چند روز تلفنها خرابه و كسي بر نميداره و ممتد بوغ اشغال.من رو ياد اون روزايي ميندازه كه موج اعتراض به دير تحويل دادن فلوينس رخ داد.به احتمال زياد دوستاني بابت اين فروش ناحق كه سعيد گفت طومار تهيه كنيم رفتن واسه اعتراض.اقا سعيد چي شد پ
بهارا : شما از شرکت رایان سایپا ثبت نام کردی؟نام شرکت لیزینگت چی بود؟
سالار : امیر جان کاملا درست فرمودید وراحتترین روش امتحان آن این است که وقتی ماشین را میخواهید خاموش کنید توجه کنید اگر مثلا دور موتور روی سه باشد حتی اگر دو یا سه روز دیگر ماشین را روشن کنید ماشین با فشار گاز زیاد دقیقا روی سه هزار گاز خورده روشن میشود واگر زیر یک آنرا خاموش کنید موقع روشن شدن با صدایی نرم و فشار زیر یک روشن میگردد یعنی دقیقا آخرین فشار روی پدالها در حافظه ثبت میگردد و کاربوراتی نیست که به تجمع بنزین در کاربورات ربطی داشته باشد
botL
botR
Logo
فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
استفاده از مطالب سایت 1car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز می‏باشد.