بررسی هیوندای کوپه 2007

بررسی هیوندای کوپه 2007

هیوندای کوپه 2007 یکی از ارزان ترین کوپه های بازار است که با توجه به قیمت پایین خود در این کلاس، کم تر رقیبی توان مقابله با آن را دارد. از رقبای اصلی این خودرو می توان به تویوتا سلیکا (celica)، اپل استرا (astra)، و پژو 407 اشاره کرد. هر سه رقیب به دلیل قدیمی و همیشگی بودن طراحی، زیاد مورد استقبال قرار نگرفتند؛ ازاین رو، هیوندای کوپه توانست به راحتی با طرحی مبتکرانه و جدید با کنار زدن این رقبا، از همه آن ها پیشی بگیرد. گذشته از این ها، جالب است بدانید که موتور این خودرو در سایر محصولات هیوندای از جمله سانتافه و توسان نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

بررسی هیوندای کوپه 2007

اگرچه با دقت در طراحی این خودرو می بینیم که جذابیت چندانی در آن به چشم نمی خورد، اما از آن جا که این کوپه قیمت نسبتاً پایین تری در مقایسه با سایر مدل های موجود در بازار دارد، از زمان معرفی آن، روز به روز به تعداد طرفداران آن که بیش تر جوانان هستند و قدرت خرید آن را دارند، افزوده شده است.

بررسی هیوندای کوپه 2007

از نمای جلو، خطوط نرم روی بدنه، دریچه های هوا، و چراغ های زنون با طرح کشیده و روکش کریستالی از برجسته ترین ویژگی های این هیوندای به شمار می روند. اگرچه نمای جانبی این خودرو طراحی نسبتاً ساده ای دارد و در درازمدت ممکن است خسته کننده باشد، اما رینگ های آلومینیومی و دریچه موجود روی گل گیر جلو به خوبی حس اسپرت بودن را القا می کند.

بررسی هیوندای کوپه 2007

از نمای عقب، بال روی صندوق، چراغ های هالوژن، و سراگزوزهای دوگانه، به زیبایی به ویژگی اسپرت بودن این هیوندای افزوده است. گفتنی است، چراغ های جلو، از کیفیت بالایی برخوردار هستند و برخلاف سایر خودروها، پس از گذشت زمان، تیره نمی شوند.

بررسی هیوندای کوپه 2007
بررسی هیوندای کوپه 2007 بررسی هیوندای کوپه 2007

از نقطه نظر فضای داخلی، فرمان، پدال ها، و قطعات آلومینیومی به کار رفته روی داشبورد، حس اسپرتی بودن را به نهایت کمال رسانده اند. البته ناگفته نماند که کیفیت پایین برخی قسمت های داخلی باعث شده است تا این طراحی ساده و زیبا، اندکی با تزلزل مواجه شود. از این میان می توان به کیفیت پایین صندلی ها اشاره کرد که با گذشت زمانی کوتاه، دچار پوسیدگی و افت کیفیت می شوند. با وجود ارتفاع کم صندلی ها، دسترسی به دکمه ها و کنترل کننده های مختلف و نیز دید اطراف نسبتاً خوب است.

بررسی هیوندای کوپه 2007

اگرچه استاندارد ایمنی آمریکا، از نقطه نظر ایمنی، چهار ستاره به این هیوندای اختصاص داده است، اما در این خودرو فضای بیش از حد کوچک در ردیف عقب، سرنشینان را از نظر ایمنی با مشکل جدی مواجه خواهد کرد. گفته شده است که دلیل کم بودن این فضا شاید قوس زیاد سقف در قسمت عقب خودرو باشد. از جمله امکانات این کوپه می توان به سیستم کنترل فشار باد تایر، ترمز ضد قفل، کروز کنترل، شیشه های دودی، سیستم کنترل آب و هوای اتوماتیک و قفل ضدسرقت اشاره کرد.

بررسی هیوندای کوپه 2007

با این که سیستم تعلیق هیوندای 2007 نسبتاً خشک است و ضربه های وارده از سطح جاده را به داخل کابین راننده انتقال می دهد، اما عملکرد رانندگی، سواری، و قدرت مانور نسبتاً خوبی دارد. شتاب 0 تا 100 این هیوندای نیز چیزی در حدود 5.8 ثانیه است و به طورکلی دو تیپ موتور برای این خودرو در نظر گرفته شده است: یکی موتور چهار سیلندر خطی به حجم 2,000 سی سی و قدرت موتور 138 اسب بخار و دیگری موتور V6 به حجم 2,700 سی سی و قدرت موتور 172 اسب بخار. به ترتیب دو انتخاب نیز برای سیستم گیربکس این موتورها درنظر گرفته شده است: یکی 4 سرعته اتوماتیک و دیگری 6 سرعته دستی.

بررسی هیوندای کوپه 2007

1Carلازم به ذکر است، از آن جا که موتور این خودرو در شرایط آب و هوایی مختلف، دوام و مقاومت بالایی از خود نشان می دهد، بنابراین، هزینه تعمیر و نگهداری پایین تری دارد. میزان مصرف سوخت این کوپه به ازای هر 100 کیلومتر رانندگی چیزی در حدود 10 لیتر است. گفته شده است که عدم کارایی درست سیستم فرمان از نقاط ضعف اصلی این خودرو به شمار می رود و گذشته از آن حس خوبی را به راننده انتقال نمی دهد. اما در مقابل، از سیستم ترمز این خودرو که از نوع دیسکی است و بسیار خوب عمل می کند، از جمله نقاط قوت این خودرو یاد کرده اند.

بررسی هیوندای کوپه 2007

آن چه در این مقاله از نظر شما گذشت، نگاه کوتاهی بود به هیوندای کوپه 2007 که کم تر ماشین بازی را می توان یافت که تجربه رانندگی با این خودرو را نداشته باشد. در خاتمه، 1Car بسیار خوشحال خواهد شد اگر ادامه بحث را با در میان گذاشتن اطلاعات و تجربیات خودتان از این ماشین کامل نمایید. بی صبرانه منتظر دیدن نظرات و دیدگاه های شما هستیم!


منبع

Caranddriver

برچسب : هیوندای , جنسیس , کوپه


این مطلب را به اشتراک بگذارید...


مقالات مرتبط

مقالات مرتبط

مرتب سازی :

12 نظر

agha_bahman
0

من خودم یه جنسیس کوپه دارم ازش خیلی راضی بودم فروختمش یکbmw z4خریدم قیمتشم 12000000000تومن خیلی ماشین بهتره خوبیه نصبت به جنسیس
17:24  1393/07/20
پاسخ دادن
ستایش
0

سلام.من ماشین زیاد عوض کردم.ولی ماشینه مورد نظرمو پیدا نمیکنم...راهنماییم کنین ممنون میشم.
01:17  1393/04/13
پاسخ دادن
محمد
2

من این ماشین داشتم خیلی بنزین میخوره قدرتشم ید نیست الان فروختمش یه ام جی 550 خریدم زیاد قوی نیست ولی راحته زیاد امکانات داره بنزین کم میخوره
14:28  1393/02/31
پاسخ دادن
حامد
11

من ميخواهم يكي دست دوم ١٠٠ هزار تا كاركرده بكيرم جه خرجايي داره
19:39  1393/02/26
پاسخ دادن
پرهام
0

سلام دوستان خسته نباشید.ب امید خدا میخوام برا عید ی جنسیس بگیرم البته دسته دوم مدل 2008 . اگه میتونین در مورد قیمتش و . . . راهنمایی . .
22:54  1392/11/07
پاسخ دادن
شمس
2

به هر حال از خودروهای داخلی بهتر به نظر میرسه.هرچند که قدرت خریدش رو ندارم ولی هر کس که صاحب سلیقه است خودرو های خارجی رومیپسنده
17:39  1392/10/20
پاسخ دادن
omid
2

ماشین خوبی هست.فقط یک عیب داره .من یک ۲۰۰۸ داشتم ماشین دنده بود .اما عیبش این بود که تو شهر واقعا پر مصرف بود.به راحتی در هر صد کیلومتر داخل شهر ۲۵ لیتر بنزین می سوزوند.از چند نفر دیگه هم این ماشینو داشتن سوال کردم اونها هم همین مشکل رو داشتن
04:49  1392/06/19
پاسخ دادن
سینا
1

خیلی خوبه
16:33  1392/03/19
پاسخ دادن
مهرداد
6

محمد جان مطمئناً اگر اتومبیل های روز دنیا وارد کشور میشدن، کمتر کسی سراغ برند کره ای و چینی میرفت. به قول شما برند اروپایی با اینکه هزینه قطعات بالا دارند ولی با دوام هستند و اگر تو 5 سال حساب کنی میبینی خرج یه ب ام و E46 2005 کم تر از یه هیوندای یا کیای همون مدل هست.
ولی این به سلیقه افراد بر میگرده. من خودم برند اروپایی قدیمی رو ترجیح میدم. اونم دلیلش اینه که یه بنز 1984، ترمز ABS، چهار چرخ دیسکی،صندلی برقی، گرمکن صندلی و بسیار آپشن های دیگه داره که خیلی از ماشین های روز ما ندارند.
08:28  1392/02/24
پاسخ دادن
محمد
4

یه ضرب المثل انگلیسی میگه هنوز اینقدر پولدار نشدم که جنس ارزون بخرم.
این جور ماشینا ٣-٤ سال بیشتر برای آدم ملشین نیستند. بعد آدم باید کلی خرجش کنه

بنز و بی ام و و پژو ٢٠ سال پیش بهتر از کیا و هیوندای ٢سال پیشه
19:20  1392/02/23
پاسخ دادن
علی
2

ممنون
21:06  1392/01/27
پاسخ دادن
سعید
2

سلام منم نظر رو این ماشینه رنگ.زردش هرکی بتونه قیمت 2007رو برام بگه ممنون میشم دقیق دقیق چند باشه
22:28  1393/02/21

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
نظر سنجی
بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات از نظر شما؟





مشاهده نتایج
Price Price Leasing Ad Exhaust Game Safety
مطالب برتر
wait
دوستان
آخرین نظرات اخبار و مقالات
hm_hitcher : اونطور که ما دیدیم وشنیدیم همه اونایی که دو سه سال از محصولات هیوندای استفاده کردن بعد اون مقدار استفاده اکثراناراضی بودن،حالا شما رضایت رو یه چیزدیگه تعریف میکنی این به خود شما بستگی داره در مورد لندکروزر تقصیر شرکت تویوتا نیست که شما تو انتخابت درست عمل نمیکنی، لندکروزر یه ماشین بیرون شهری و ۷ سرنشینه و آف رودی هست، نباید انتظار داشته باشی مثل یه ماشین هاچ بک یا کوپه کوچیک و کم مصرف باشه، فک کنم کلاس مختلف ماشین ها واسه همین تعریف شدند، بد ریختی هم سلیقه ای هست سنتنیال هم که چه عرض کنم، یه سدان لوکس هست،در کلاس خودش رقیبانش بنز اس کلاس، آئودی سری ۸، بی ام و سری ۷ و پورشه پانامرا هستند،که یه درصد هم فک نمیکنم حتی به گرد پاشون برسه،در مورد لکسوز هم بگم اگه یه بار سوار لکسوز LS بشید نظرتون به کلی تغییر میکنه ماشینای کره ای دقیقا مثل گوشیهای سامسونگ هستن، بیشتر رو کمیت مانور میدن تا کیفیت، مثل پردازنده ۸ هسته ای، ماشینای ژاپنی و اروپایی مثل آیفون شرکت اپل هستن، همه چیزشون کیفیت هست، مثل پردازنده دو هسته ای ولی عملکرد عالی در مقابل ۸ هسته ای، گرچه الان در حال بالابردن کیفیتن
vahid : درود به دوستان گرامی خب از نظر کیفیت من میتسوبیشی لنسر 1993 اتومات داشتم 4 سال باهاش خیلی حال کردم و از نظر شتاب و هندلینگ خیلی عالی بود همه سر بالایی ها پشت همه چراغ میدادم تو جاده شمال از فیروزکوه و چالوس و هراز همیشون رفتم و کسی ازم تو سربالایی نتونست سبقت بگیره من از کیفیت و سواری ژاپنی راضی بودم البته خب بخاطر کمبود لوازم دیگه نتونستم لنسر بشینم و اینکه دیگه تو شوش هم وسایلش کم بود و جنس خوبش رو پروتن ویرا مالزی میرفتن میگرفتن چرا که فنیش دقیقا این ماشین بود به هر حال از ژاپنی خیالتون راحت باشه اعتماد به لوازمش حرف نداره
علی : سهامدارن شرکتهای ایران خودرو و سایپا با هر ترفندی که باشه نمیگذارن قیمت خودرو بیاد پایین حتی اگه اون خودرو یه خودروی اشغال چینی باشه
دوستدار روشنایی : یا حرف ها واقعیتند یا ... اگه واقعیت باشند باید دید به چه قیمتی؟!!!!
mostafa : ای الهه پولداری، ای الهه ماشین سواری، چو سوار این ماشین های مدل بالا شدی ..مواظب باش بوق نزنی خوابت می پره
علی : و اینم بگم اینجا بحث ماشینه نه هتل که بخوایم راجع به بیزینس و پول حرف بزنیم دوست ارجمند.خودت انصاف به خرج بده ببین چند درصد مردم ایران حتی ممکنه همچین ماشینی رو از نزدیک دیده باشن که بخوان بگن سوار ماشین هم شدن.ضمن اینکه پروفسورجان این ماشین نسخه محدوده و من قبلا طبق اطلاعات کامل تو بخش همین ماشین عرض کردم این مدل از محدود خودروهایی هست که واقعا کمپانی از الک رد میکنه تا به مشتریهای پروپاقرص و دائمی فراری بده.دوچرخه نیست که به هرکی رسید بده.پس خود به خودداستان نشستن این ماشین همینجا نفی میشه.منم مشکلی با قشر ثروتمند ندارم.خدا به همشون خیر بده.زحمت کشیدن بایدم لذت ببرن.پس یاد بگیر به دیگران احترام بذاری.بدون دلیل وارد بحثی شدی و قبول کن تقصیر خودت بود.مدیران سایت هم بهت تذکر دادن.ضمنا یاد بگیر به همه اقشار جامعه احترام بذاری.حالا من نه اما اگه روزی با کسی که از نظر توان مالی در اندازه شما نیست مثل دستمال کثیف باهاش برخورد نکن.هرکسی شخصیت والایی داره و باید بهش احترام بذاری.راجع به کامنت قبلیم هم منظور یا هدف پز دادن نبود دوستان عذر میخوام.میخواستم دوستمون متوجه بشن
علی : بابا بامبول بازی رو بذار کنار.هرچی نمیخوام چیزی بگم باز میخواین دهن منو بازکنی.نکنه فکر کردی ما کارمون گدایی کنار چهار راست شما میلیاردر!! نه دوست عزیز.خیلی باید ببخشید دوستان اینو میخوام بگم.والله شرمنده اخلاق تک تک شمام.جسارته بگم.و بی ادبی و بی نزاکتی.اما دوست عزیز محسن خان.پدر بنده کاپیتان کشتی تجاریه دوست من.جسارت منو ببخشید دوستان اما سی سال پیش که خیلیا ارزوی داشتن یه فرغون رو داشتن پدرم از کویت کادیلاک اوتومات میاورد.اون موقع که تلویزیون پارس سیاه وسفید آرزو بود پدرم ناسیونال ژاپنی رنگی میاورد.اواخر دهه شصت هوندا سیویک پلاک کویت و دوحه میاورد.دورانی که دبی یه بیابون برهوت بود.دروغ چرا بگم.چون دلیل نداره بگم.الان بنده 206 دارم.پدر بنده هم مگان 1600 مدل 86 وارداتی.خداروشکر دستمون به دهنمون میرسه گرچه باز ادعایی نمیکنم و میگم 99 درصد بچه های سایت صدبرابر خانوادم دارند و پیشاپیش گفتم بی ادبی منو ببخشید.حمل بر فخرفروشیم نباشه.مشکلم همون یک درصدی هست که اینجا خودشون رو میلیاردر و بقیه رو فقیر میدونن.این افکار کوته بینانه رو بذار کنار.یکم به حرفات فکر کن.واقعا خجالت آوره
nmac : عشق است تیانا
شایان : خطاب به آقای hm-hitcher می گم که من تا حالا 5 خودرو عوض کردم : سوناتا - جنسیس - لندکروز - لکسوس rx 350 - سنتنیال - 4 سال بود که سوناتا داشتم. حتی برای یک بار هم ازش صدا نشنیدم. یک قرون هم خرج رو دستم نگذاشت. با 234 هزار کیلومتر کارکرد - لندکروز داشتم که ترک دست انداز رو هم حس میکرد. مصرفش 24 لیتر بود مردم از بس بنزین تو حلقش ریختم. هیچ جا هم جا نمی شد انقدر بزرگ و بدریخت بود. همیشه جریمه می شدم - الان یک ساله که سنتنیال دارم. کیفیت سواری و رانندگیش بیسته. خداییش ماشین رو دستش نیومده. موتور 5000 سی سی . قدرت 430 اسب بخار که با پورشه کورس میگذاره - شتاب 5.4 ثانیه - کیفیت مواد داخلی در حد عالی - جاداری بی نظیر کابین - خلاصه اونقدر خودروی لذت بخشی است که دوست داری شبها هم توش بخوابی. در حالیکه نه تویوتا نه لکسوس هیچکدومشون این حس رو به من منتقل نمی کردند. ماشینهای ژاپنی فقط اسم دارند وگرنه هیچی نیستند.
محسن : دوست عزیز شما با قشر ثروتمند مشکل داری و این حرفهات همه اش کشکه. ما درمورد قشر ثروتمند بحث می کنیم و هیچ حرف زشتی هم به شما نگفتیم ولی شما در نهایت بی پروایی هرچی از دهنت بیرون اومده گفتی. خداییش یه نگاه به نظرات بندازین ببینین چی نوشتن فقط مسخره بازی و یه مشت توهین
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
جعفر : نیم شاسیه
جعفر : اون m4 که 75000000 قیمتشه وارداتیه واین یکی که 55000000 قیمتشه گویا مونتاژ داخله
Ali : واستون چند در اومد
احمد : من 26 /6 ثبت نام کردم و همون موقع هم تکميل وجه کردم. رنگ هم سفيد ثبت نام کردم.
کریم : من خودم ۵ماهی میشه که دارمش.فقط هم برای مسافرت استفاده میکنم.خداییش بدی ازش ندیدم.در مورد بازار آزاد هماگه به نمایندگیها مراجعه کنی بهتره آخه تخصصی در این زمینه ندارم
مهرى : سلام بنده هم ٩٢/١٠/١٥مبلغ چهل ونه ميليون و نهصد هزار تومان را پرداخت وثبت نام داستر كردم به اميد تحويل ٩٠روزه در تاريخ ٩٣/٤/٢٣مبلغ چهل وهفت ميليون و ... از من گرفتند ماشين رو ٩٣/٥/١٥تحويل و تاامروز ٩٣/٨/٩ هنوز ماشين بعلت بى برنامگى و سو استفاده هاى شركت قابل پلاك شدن و استفاده نيست در هفته كذشته به شركت مراجعه تا تعيين تكليف محاسبه ديركرد و دريافت اون را كردم تازه گفتند درخواست رو بده تا در جريان قرار بگيره شركت بايستى اين چندر غاز درصد ديركرد كه تو بانكها ٢٨درصد هست بايست تا تاريخ پلاك كردن ماشين پرداخت كنه چون پول ما كاملا بصورت يكطرفه در اختيار انها بوده وخداوكيلى به ما ضرر و زيان زيادى زده ولى خودش سود بالاى بست درصد از بانكها دريافت كرده
نریمان : ام جی ۶ رو بهت پیشنهاد میدم اگر اهل اسپرت در کنار راحتی مسافرت و خواهان هندلینگ بالا هستی ، گزینه های دیگه که خوب باشند دست دوم باید بخری
علی : من از سال 90 سمند موتور EF7 دارم و می خواستم در این مورد کمکی به دوستان کرده باشم کلا سمند های با موتور ملی تولید سال 90 مشکل دار هستند و من نقریبا 10 بار در عرض مدت گارانتی به نمایندگی ها در موارد 1 - تعویض واشر اویل ماژول 2 بار 2- تعویض سیم کشی به علت روشن ماندن چراغ ایربگ 3- رد نمودن دنده 5 4- تعویض نمودن واشر سر سیلندر 2 بار به دلیل قاطی نمودن روغن و آب . . و اکنون 60000 کیلومتر با این ماشین رانندگی کرده ام . بع داز اتمام گارانتی خوشبختانه هیچ مشکلی نداشته و خودم چون در رانندگی سرعت را دوست دارم بلائی به سر موتور می آورم که هر موتوری الان بود سوخته بود ولی خوشبختانه در زمان گارانتی تمام مشکلاتش حل شده و الان ماشینم را با هیج ماشین تولید داخل عوض نمی کنم
pouya : سلام آقا کریم و آقا علی دستتون درد نکنه اطلاع دارید قیمت بازار آزاد چنده؟ راستش من خودم از مزدا خیلی خوشم میاد ولی حیف که دنده دستیه.من هر دو ماه یک بار ( تقریبا) میرم مسافرت و حدودا هر سفر 12 ساعت طول میکشه به نظر شما امگرند7 جواب میده واسه این همه راه رفتن. من خودم سورن دارم الان تو صد هزار تا به سرو صدا افتاده به نظر شما این سختیو تحمل میکنه؟
مجتبی : بله
botL
botR
Logo
فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
استفاده از مطالب سایت 1car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز می‏باشد.