پورشه 911 رالی سفارشی سینگر رونمایی شد

 

پورشه 911 رالی سفارشی سینگر رونمایی شد

 
جدیدترین محصول سینگر مدلی سفارشی از پورشه 911 مدل ۱۹۹۰ با قدرت ۴۵۰ اسب‌بخار است که با الهام از نمونه‌های رالی، کاملا شخصی‌سازی و بازسازی شده است. 
 
فعالیت شرکت سینگر (Singer Vehicle Design) یک دهه پیش با هدف تیونینگ و شخصی‌سازی و بازسازی کاملا سفارشی پورشه 911 هواخنک تولید سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۴ در کالیفرنیا آغاز شد. محصولات پورشه کاملا براساس درخواست مشتری به‌صورت سفارشی تولید می‌شوند؛ به‌طوری‌که مشتری خودرو خود را به‌دست متخصصان سینگر می‌سپارد تا تغییرات درخواستی‌اش انجام شود یا شرکت از بازار دست‌دوم خودرو را تهیه و سپس شخصی‌سازی می‌کند.
 
مثل تمام خودروهای سینگر، جدیدترین محصول این شرکت هم پس از درخواست یکی از مشتریان تولید شده است. به‌گزارش وب‌سایت motor1، خودرو جدید All-Terrain Competition Study یا به‌اختصار ACS نام دارد و با الهام از ماندگارترین نمونه‌های پورشه 911 رالی دهه‌ی ۱۹۸۰، مثل ۹۵۳ و SC/RS و ۹۵۹ رالی داکار، طراحی و ساخته شده است. در این پروژه، سینگر با ریچارد تاتهیل، متخصص مدل‌های آفرود و رالی پورشه 911 همکاری کرده و دو نمونه ACS تولید شده است.
 
اگر طرفدار پورشه 911 باشید، قطعا از تاریخچه‌ی این خودرو در مسابقات رالی آگاه هستید. اولین مسابقه‌ی آفرود پورشه 911 در رالی مونت‌کارلو سال ۱۹۶۵ بود که به مقام پنجم رسید. پس از تجربه‌ی چند مسابقه، 911 در دهه‌ی ۱۹۸۰ با مدل‌های ۹۵۳ و ۹۵۹ به فهرست برندگان رالی وارد شد. دو دستگاه پورشه ACS با سفارش مشتری قدیمی سینگر طراحی شده است: یکی مدل سفید‌رنگ برای مسابقات آفرود و رالی و دیگری مدل قرمزرنگ برای رالی آسفالت. محصول جدید سینگر می‌تواند در سخت‌ترین مسابقات رالی مثل Baja 1000 و داکار رقابت کند.
 
تغییرات اعمال‌شده عبارت‌اند از: سیستم تعلیق سفارشی با هشت دمپر (هر چرخ دو دمپر)، پنل‌های فیبرکربن بدنه، انتقال قدرت به تمام چرخ‌ها (AWD دائمی)، موتور ۳/۶ لیتری شش سیلندر تخت هواخنک با دو توربوشارژر و ۴۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۵۷۰ نیوتن‌متر گشتاور، جعبه‌دنده‌ی سکوئنشال مسابقه‌ای پنج‌سرعته با دیفرانسیل‌های لغزش محدود در جلو و مرکز و عقب، تایرهای آفرود بی‌اف گودریچ با رینگ‌های ۱۶ اینچی، ترمزهای دیسکی فولادی با چهار پیستون، ترمزدستی هیدرولیک، رول‌کیج‌های مقاوم با تأییدیه فدراسیون جهانی اتومبیل‌رانی (FIA)، سیستم آب‌رسان راننده و کمک‌راننده و راهیاب ماهواره‌ای پیشرفته.
 
پورشه 911 سینگر ACS براساس خودرو شخصی مشتری، یعنی 911 مدل ۱۹۹۰ نسل ۹۶۴، تولید شده است. بدنه‌ی استاندارد با گِل‌گیرهای جلو سپر جلو، رکاب‌ها، باله و سپر عقب سفارشی کاملا تغییر کرده است. یکی از بخش‌های جذاب‌ طراحی این خودرو خواستنی، باله‌ی عقبش بوده که با الهام از پورشه ۹۵۹ طراحی شده است. نمای داخلی و داشبورد هم کاملا براساس درخواست مشتری به‌صورت سفارشی طراحی و ساخته شده است که واقعا جذاب و کاربردی به‌نظر می‌رسد.
 
معمولا قیمت خودروهای سینگر محدوده‌ی مشخصی ندارد؛ چرا‌که درصورت درخواست امکانات یا تجهیز خاص از طرف مشتری، به‌راحتی تغییر می‌کند. بااین‌حال، می‌توان مطمئن بود که قیمت پایه برای ACS سینگر، قطعا بیش از یک‌میلیون دلار خواهد بود. نکته‌ی جالب این است که سفارش‌دهنده‌ی این خودرو خاص مجوز تولید نمونه‌های بیشتر را هم داده (درصورت وجود مشتری) که این حالت درباره‌ی دیگر پروژه‌های سینگر کمتر اتفاق می‌افتد. ناگفته نماند سال ۲۰۱۸، سینگر مدل DLS پورشه 911 را با همکاری تیم مهندسی فرمول یک ویلیامز عرضه کرد که نزدیک به دو‌میلیون دلار قیمت خورد. 

source

mehrnews

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پورشه 911 رالی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علی : کسی از ثبت نام شهریور ماه نقدی فاکتور شده ؟
حسین : این موارد رو اضافه کنن قیمت حدود ۱۴۸۵ میشه ولی سایپا داره همه تلاشش رو میکنه بیشتر از اینها گرون کنه نیسان سانی مدل ۲۰۲۳ با ۲۰۲۴ رو متفاوت اعلام کردن اینها گفتن قبمت قطعی در مبادی ورودی، پس حق ندارن نامتعارف گرون کنن حرفم اینه قانونی زیاد کنن مشکلی نیست ولی برای افزایش غیر قانونی باید همه باهم از حقمون دفاع کنیم
افشین جی ۷ : ثبت نام شهریور دومرحله ای دی تکمیل وجه فردا تحویل خودرو
سایه : از آشنایان خبر پیدا کردم دیگه ظرفیت شاهین اتومات و اطلس تا آخر سال پر شده. دیگه فقط باید منتظر شاهین دنده ای بود با قیمت بالای ۵۰۰ میلیون
پریسا : کسی می دونه تهویل بهمن ماه زمانش کیه ؟؟
شاهین اتومات 24دی : مبارکت باشه
مرادبیک : به کورش بزرگ قسم اگه سایپا بخاد برا اسفند قیمت جدید بزن مدیر عاملشو به هفت روش سامورایی۰۰۰۰۰۰۰۰۰ لردگانیا اعلام حضور کنن لعنت بر عواملش
علیرضا : سلام من تاراوی ۴تاریخ تحویل هشتم ۸فروردین هستم یه بارزنگ زدم گفتن توخردادفاکتورمیشی لينک ثبت‌ کن دوروزه دیگه تماس بگیردوروزبعدتماس گرفتم گفتن توتیرفاکتورمیشی ساعتی يه دروغي میگن
مجتبی S3 : سلام کسی بامن تماس نگرفت ولی به نمایندگی زنگ زدم و اعلام کردن ماشین رسیده و فردا بیا تحویل بگیر S3سفید.نیشابور ثیت نام ۶آبان ۲۱اسفند فاکتور ۲۲اسفند بیمه ۲۱ فروردین پلاک ۲۵ فروردین تحویل مدارک فردا ۳۰ اردیبهشت تحویل
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ابراهیم تیگو 8پرو : آقا فرشید داداش مبارکتون باشه آن شاللله با دل خوش و تنی سالم سوارشین کیفش و ببرین
سورن 29 اسفند : یک بهمن تکمیل وجح
ال ایکس : پلاک بشه نهایتش 10روز فاکتور شدی
امیدسورن دوگانه تبذیل 207 : سلام24 تبدیل زدم دیروز تحول گرفتم
پارس 4714 : سلام عزیزان چند روز بعد فاکتور تحویل میدن ماشین رو؟؟
رسول ازبجنورد : قبول نکن کاش یکی پیدامی شدحرف دل مشتری رامی دیدفقط وعده علکی چقددروغ اخه انقدگرفتاری داریم که این دیگه چی بود مدل 402که صندپلاک دستت باشه بیمه نزیک به 4ماه صادرشده باشه ولی ماشین تهویل نداده باشن به خداکه هرجاحرف میزنی به ادم می خندن باباچی داری میگه مگه میشه مدارک که نشان میدی دیگه فقط حرف شان این است که خدابهت صبربده نمی دونم چی جواب به این ادم هابدم خدایا این چه مملکتی است که کسی رانداشته باشیم که حق باماست
نگار : نتیجه گیری دادن تعزیرات چی شد
207 : سلام دوستان .تحویلی 13 مرداد مشخص نیست چه موقع دعوتنامه صادر میشه ؟
تحویل 29 اسفند : خدا میدونه کی نوبت ما اسفندماه بشه هنوز بهمن تموم نشده خدا لعنت کنه اینارو با ماشین تحویل دادنشون
207 جانبازان : لطفا کسایی که طرح جانبازان هستن یه توجه کنن به موعد تحویل بقیه هم‌، الان دوست عزیز از ایلام همونجوری ک شما گیر هستین ، ماهم تکیمل وجه آذر هستیم با 92 93 روز تاخیر شما باید صبور باشین هر زمانی که ما فاکتور شدیم شما هم بعد 15 20 روز بعد از ما فاکتور میشین ، ایرانخودرو نیست ، ویران خودروه ، شک نکنین با یه کیفیت افتضاح روبه رو میشیم و کاملا دپرس میشیم