بررسی موتورسیکلت  سوزوکی GW250

بررسی موتورسیکلت  سوزوکی GW250

ژاپنی ها به خوبی می دانند که چطور از بالاترین سطح تکنولوژی و طراحی جذاب در کنار هم موتورسیکلتی بسازند که در خیابان توجه همه را به خود جلب کند.  از رقیبان اصلی این موتورسیکلت می توان به هوندا CBR250R و کاوازاکی نینجا 300 اشاره نمود. سوزوکی GW250 کمی درشت اندام تر از سایر رقبا می باشد که همین امر نیز باعث جذاب تر شدن آن گردیده است.

بررسی موتورسیکلت  سوزوکی GW250

شاید در نظر اول، 248 سی سی ضعیف به نظر برسد ولی حقیقت چیز این است که از موتور موازی دوگانه (Parallel-Twin) باید انتظار بیش تری داشت. موتور دوسیلند با دو سوپاپ در هر سیلند و یک میل بادامک در بالا، شما را در این کلاس قطعاً راضی خواهد کرد. کارکرد موتور نرم و بدون لرزش می باشد و این به لطف سیستم سوخت رسانی انژکتوری جدید می باشد. سوزوکی ادعا می کند که این موتور قادر به تولید 24.1 اسب بخار در دور 8,500 می باشد که به میزان 1.9 اسب بخار از هوندا CBR250R کم تر می باشد.

بررسی موتورسیکلت  سوزوکی GW250

گشتاور و قدرت مناسب پیشرانه باعث گردیده تا این موتورسیکلت نسبت به کلاس خود عملکرد خوبی داشته باشد و در شتاب گیری، راننده را مایوس نکند. صفحه نشان گرها به روز بوده و تمام اطلاعات مورد نیاز راننده را در اختیار وی قرار می دهد. کیلومترشمار دیجیتالی نیز در سمت راست نمایش گر دور موتور، علاوه بر میزان سرعت و بنزین، در نقش کامپیوتر سفری عمل کرده و کاملاً واضح و خوانا است.

بررسی موتورسیکلت  سوزوکی GW250

در دور 8000 الی 11000، بهترین بازده را می توان از پیشرانه گرفت ولی در مقایسه با کاوازاکی نینجا حرفی برای گفتن ندارد. در بحث طراحی باید بگوییم که GW با حضور در خیابان ها، توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. بدنه عضلانی و اسپرت، چراغ های راهنمای جلو که در دوطرف ورودی هوای رادیاتور قرار گرفته اند و رینگ های سه پره، همگی چهره آن را خاص تر کرده اند.

بررسی موتورسیکلت  سوزوکی GW250

وزن 182 کیلوگرمی آن در هنگام سواری به شما احساس سبکی می دهد که البته باید گفت حدود 22 کیلوگرم از هوندا CBR سنگین تر می باشد. ارتفاع کم  صندلی باعث شده تا سوار و پیاده شدن بسیار راحت صورت بگیرد. ذات این موتورسیکلت خوب است و به لطف سیستم تعلیق نرم و صندلی راحت، موقعیت خوب قرارگیری راکب، نشان گرهای خوانا و ترمزهای قوی، نوید یک سواری لذت بخش و ایمن را به شما می دهند.

بررسی موتورسیکلت  سوزوکی GW250

موتورسواران جوان و کم تجربه تر در ابتدای سواری با این موتورسیکلت، احساس راحتی با آن می کنند و این از هنرهای سوزوکی می باشد. سوزوکی GW250 در مقایسه با کاوازاکی نینجا مصرف سوخت و هزینه نگهدای کم تری دارد  ولی در مقابل نینجا دارای قدرت و شتاب بالاتری می باشد. 

بررسی موتورسیکلت  سوزوکی GW250

در کل باید بگوییم با توجه به قیمت 3,999 دلاری، این موتورسیکلت شانس زیادی برای موفقیت دارد و می تواند گزینه بسیار مناسبی برای اقشار کم درآمد و استفاده روزمره می باشد. در پایان از شما دعوت می کنیم جدول زیر را که حاوی تمام ویژگی های این موتورسیکلت می باشد، مورد توجه قرار دهید.

  مشخصات فنی
نوع موتور موازی دوگانه
سیستم سوخت EFI
نوع میل بادامک SOHC - چهار سوپاپ
قدرت موتور 24.1 اسب بخار
حجم موتور 248 سی سی
گیربکس 6 سرعته
تایر جلو 110/80-17
تایر عقب 140/70-17
ترمز عقب / جلو نیسین 240 کالیپر یک پیستون / نیسین 290 کالیپر دو پیستون
ارتفاع صندلی 77 سانتی متر
طول محور 135 سانتی متر
حجم باک 13 لیتر
وزن موتورسیکلت 182 کیلوگرم

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در فید 1Car می توانید مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

بررسی موتورسیکلت  سوزوکی GW250


منبع

Motorcyclistonline

برچسب : موتورسیکلت , سوزوکی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

26 نظر

موتور رودست ژاپن نیامده همه موتور هاش مثل بیکینگ
0

موتور رودست ژاپن نیامده مثل اینزوما .بیکینگ.x7
. جی اس رودست این موتور ها هرگز نمی یاد
15:15  1401/04/01
پاسخ دادن
سعيد
0

سلام من تيبا مدل 91 دارم چند وقت پيش چند قطره روغن از زير ماشين ميريخت بردم مكانيك گفت كاسه نمد گيربكسه از وقتي كاسه نمد رو عوض كرد دنده ه هاي 1 و 1به 2 بد جا ميره لطفا راهنمايي كنيد / باتشكر
01:38  1394/10/12

soleyman
0

سوزوکی اینازوماعمر بالای قطعات خیلی خوبی داره نسبت به رقیبان تا حالا ندیدم که موتورش باز بشه هندلینگ این موتور فوق العاده ست سیستم ترمزش abs هست برند پدر ومادر داریه و تمام قطعاتش ژاپنی هست قدرتش برای سواری داخل شهر و خارج از شهر عالیه و کاملا جواب میده میزان خروجی ای که از حجم موتور گرفته شده دلیل عمر بالای قطعاتش هست هر چند که کیفیت قطعاتش هم که ساخت ژاپن هست قیمتش هم نسبت به رقیب های هم رده ش مثل کاوازاکی یا کی تی ام بسیار معقوله از لحاظ تامین قطعات هم شرکت تکتاز همه ی قطعاتش رو تامین کرده و آدم دغدغه ی پیدا نشدن قطعاتش رو نداره
16:13  1400/08/23
پاسخ دادن
محمد حسین
0

سلام
کسی میدونه قیمت فعلی این موتور چنده و آیا ارزش خرید باین قیمت رو داره
23:58  1399/08/27
پاسخ دادن
احمد
1

والا شیراز من دیدم گذاشته 230 میلیون تومان
21:48  1400/02/10

مصطفی حیدری
0

دوک ۲۵۰ نیوفیس ، ۳۱ اسب بخاره با اینکه تک سیلندره ۱۵۰ کیلوام بیشتر نیس ، مجموع وزن و اسب بخارو باهم محاسبه کنیم این موتور فقط ظاهر قدیمی و لاتی داره ولی تو سواری جلو دوک ۲۵۰ هیچ حرفی برای گفتن نداره مخصوصا تو شتاب اولیه
19:55  1399/06/15
پاسخ دادن
محمد
1

والا با تمام ضعف هایی که دوستان اشاره کردن وحتما درست هم میفرمایند این موتور نوستالوژی داره یادمه اوایل انقلاب همه جوانان کاردرست محله ۲۵۰ دوزمانه اونموقع که هیولایی بودواسه خودش اونم دواگزوز بود. من به عشق اون ۲۵۰ اینو دوست دارم بگیرم البته واسه خرید کی تی ام هم خداروشکر مشکلی ندارم ولی از نزدیک رخ این موتور فوق العاده خوشگله سیلندرها تخت نیستن عین همون قدیماس سلیقه ایه مهم اینه که تو زندگی عشقی باشی‌ هرکسی باهرچیزی که حال کنه قطعا خوبه. اوقات بکام
04:40  1399/04/20
پاسخ دادن
حامد
0

عشق فقط یه کلام x7 علیه السلام.
22:33  1398/09/21
پاسخ دادن
حمیدرضا
0

حرفت طلا....ایوووول
15:47  1401/01/03

محمد
0

کاوازاکی نینجا 250 دو سیلندر 30 اسب بخار قدرت داره
توی مدلهای جدید از 98 که نیو فیس هم شده به 39 اسب بخار رسیده
فکر میکنم توی این حجم بهتر از نینجا توی ایران نداشته باشیم
هرچند که قیمتها وحشتناک شده
11:59  1398/06/30
پاسخ دادن
علی
0

والا هرچی پرس و جو کردم میگن تو ایران بالاتر از کی تی ام وجود نداره تو تاپ اسپیدهم ویدیوهاش رو ببینید کی تی ام تک سیلندر نینجا دوسیلندر رو قورت میده به نظرم ژاپنی ها راندمان بالا و مشخصات برتر رو هدف نگرفتن بلکه بیشتر به مقوله تناسب همه جانبه متمرکز شدن سرعت ۱۸۰‌کیلومتربه بالا رو وظیفه موتورسنگین میدونن به نظرکارشون معقولانه است.ممنون از توجهتان
08:59  1399/04/20

رضا
0

باسلام . شکل آیرودینامیک و هیکل عضلانی و صدای بنلی دو سیلندر بهتر از این موتور هست .
15:36  1398/06/22
پاسخ دادن
میثم
0

با سلام من به تازگی این موتورا ابی و سفیدشا خریداری کردم به قیمت۳۶ اونم دست دوم نزدیک ۱۷۰ راه میره شتابش جالب نیس فقط هیکل الکی داره قبلش ان اس داشتم خیلی بهتر بود نمایندگی و قطعاتشم گیر میومد ان اس ۱۶۵ تا میره به جز ظاهر تپل و دو اگزوز هیچی بارش نیست و زود به خرج میفته و قطعاتشم نیس فقط ظاهر و هندلینگ بالایی داره اگه کسی تصمیم خرید داره ان اس و بنلی و بس هیو و دایلیم از نظر قطعات و مشکلات خاص خودشونا دارن
10:49  1398/02/01
پاسخ دادن
یاسر
31

عزیزم از دهان مبارکت دقت کن چیزی بیرون نیاد که شنونده فکر کنه به شعورش بی احترامی میکنی.
درسته باید نظر بدی، ولی تو روز روشن نگو که الان شبه.
شما برو با همون ان اس خوش باش و دیگه در مورد این فرشته ی قدرتمند نظر نده لطفا.
06:40  1398/05/04

محمد
0

اقا مگلی 250 تک سیلندر 27 تا قدرت داره,هم ارزونتره
چرا باید موتور به این ضعیفی با این قیمت گرف اخه؟23 اخه؟
هیوسانگ هم ارزونتره دوسیلندر 30 تا قدرت داره
18:28  1397/08/14
پاسخ دادن
عبدی میکانیک
0

بنظر شخص بنده این موتور با دو سوپاپ در هر سیلندر مکش سوخت و احتراق ضعیفی نسبت به موتور های ۴ سوپاپ در هر سیلندر دارد و این باعث میشه یه موتور تک سیلندر ۲۵۰ ۴ سوپاپ تو شتاب باهاش برابری کنه از نظر سرعت هم چون اسب بخار کمتری نسبت به دو سیلندر های ۲۵۰ داره دارای کشش کمتر و دور کمتری هست
فقط میشه گفت قیمتش ۵۰ ۶۰ میلونه و اصلا بصرفه نیست بهترین موتور ها از نظر پشتیبانی قطعه و قیمت همون هیوسانگ و دایلیم و بنلی بهتره نینجا هم هست اما اونم قیمتش بالاس.هیچ موتور ۲۵۰ سی سی ارزش خرید ۶۰ ۷۰ میلونی رو نداره چون با این پولا میشه سی بی ۴۰۰ سی سی اصل سند دار خرید که کل موتور های ۲۵۰ رو قورت بده.
22:22  1397/07/20
پاسخ دادن
جیمی
0

به نظر من این موتور از به نه لی خیلی بهتره .وخوشگل تره موتور به نه لی فقط صدا زیاد داره .وبزک شده .اما این موتور سوزوکی موردش می ارزه به موتورهای مثل به نه لی
21:03  1396/08/02
پاسخ دادن
هادی
2

دوست عزیز بنلی 20 تومن قیمتشه و این موتور 35 میلیون اینا رو با هم نمیشه مقایسه کرد
10:37  1396/10/09

امین
1

مزخرف ترین موتور ۲۵۰ به نظرم همینه
14:24  1396/07/21
پاسخ دادن
حمید
4

اقای محمد شما مطمئنی که سوزوکی 250 چینی هستش؟
20:46  1395/06/25
پاسخ دادن
حسن
4

درحال حاضر اکثر موتورهای برند حجم پایین تولید چین و هنده.و پر واضحه ک کیفیت و آلیاژ کمپانی مادر رو نداره.قیمتهام ک بزارو برو
21:41  1396/01/04

محمد
9

از نزدیک که موتور ظاهر موتور رو بررسی میکردم اصلا زیبایی موتورهای ژاپنی زو نداشت.
همه اجزاش ضمخت به نظر میامد. حتی دیسک ترمزش به نظزم کیفیت در خور توجه رو نداشت. متاسفم که با نام سوزوکی بازی میکنن. اونم با قیمتی حدود 26 میلیون تومان.
اگر با بنلی مقایسه بشه که اونم چینی هست باز بنلی از نزدیک ظاهر قطعاتش معقولانه تر به نظر میرسه. در صورتی که خود بنلی هم خیلی فاصله داره با این چیزی که دارن تو کشور ما با نامش ارائه میدن. کاش موتور های با کیفیت و با قیمت معقولانه تر پاشون رو به خیابونای کشور بزارن.
03:13  1395/04/14
پاسخ دادن
حسین
4

با سلام . این موتور در مقایسه با موتور بنللی بنللی 250با این قیمت کاذب و با این مشخصات و ظاهر اصلا نمی ارزه
مقایسه: اولا این هم مثل سایرین مدبای ژاپن هست و تولید چین و بنللی هم مدبای ایتالیا و تولید چین منتها پلت فرم بنللی به هر حال اروپایی و ایتالیاست و یوزوکیآسیا و ژاپن- سوزوکی دیزاین و طراحی نامناسبی نسبت به بنللی داره و دو آگزوز بیرونی چپ و راست در رانندگی شهری قطعا مشکل ساز و باعث ساییدگی به محیط بغل و اطراف خواهد شد- قیمت بنللی 15/5م و قیمت سوزکی 250 24 م- صدای بنللی بسیار حرفه ای و زیبا و سوزوکی متوسط- و از همه مهمتر بنللی 31/5 اسب بخار توان کاغذی و سوزوکی 24/1 توان اسب بخار کاغذی در نتیجه با توجه به دو عامل مهم یعنی قیمت و قدرت متوجه خواهید شد که موتور بنللی 250 جفت سیلندر بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از سوزوکی 250 دبلیو جی میباشد در خصوص خدمات پس از فروش و قطعات هردو تازه وارد میباشند
10:52  1395/03/29
پاسخ دادن
حسین
1

با سلام . این موتور در مقایسه با موتور بنللی benelli 250با این قیمت کاذب و با این مشخصات و ظاهر اصلا نمی ارزه
مقایسه: اولا این هم مثل سایرین مدبای ژاپن هست و تولید چین و بنللی هم مدبای ایتالیا و تولید چین منتها پلت فرم بنللی به هر حال اروپایی و ایتالیاست و یوزوکیآسیا و ژاپن- سوزوکی دیزاین و طراحی نامناسبی نسبت به بنللی داره و دو آگزوز بیرونی چپ و راست در رانندگی شهری قطعا مشکل ساز و باعث ساییدگی به محیط بغل و اطراف خواهد شد- قیمت بنللی 15/5م و قیمت سوزکی 250 24 م- صدای بنللی بسیار حرفه ای و زیبا و سوزوکی متوسط- و از همه مهمتر بنللی 31/5 اسب بخار توان کاغذی و سوزوکی 24/1 توان اسب بخار کاغذی در نتیجه با توجه به دو عامل مهم یعنی قیمت و قدرت متوجه خواهید شد که موتور بنللی 250 جفت سیلندر بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از سوزوکی 250 wg میباشد در خصوص خدمات پس از فروش و قطعات هردو تازه وارد میباشند
10:50  1395/03/29
پاسخ دادن
عليرضا
12

قشر کم درآمد؟ اين موتور بيست و هفت ميليون قيمت داره تو ايران، که قشر مرفه اگر به دنبال موتورسيکلت با پلاک ملی باشن فقط ميتونن بخرن
03:40  1395/03/06
پاسخ دادن
کامران
9

ایا با خرید کاوازاکی300هایی که به جای250به فروش میروند دراینده دچار مشکل نمیشویم
06:07  1393/04/29
پاسخ دادن
حسین
5

آقا کامران من خریدم مشکل نداره فروشش ولی بنلی دو سیلندر خرید فروشش بهتره
23:50  1396/05/21

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ممم : این مدیر کل بی پدر سایپا ،یک اطلاعیه نمیزنه که مشخص کنه کی تحویل میدهند ،فقط آن موقع که پول میخواند برای ثبت نام در دو سه روز پول مردم را می‌گیرد. حالا باید بدوی تا جونمان در آید. کجای دنیا اینطوری خودرو می‌فروشند. عذر میخوام از همه ( تا ابلح در جهان مفلس در نمیماند).
محمد : سلام کسی تونست ثبت نام کنه ؟ پنج نفر امتحان کردیم هیچکدوم موفق به ثبت نام نشدیم از ساعت 10,,تا 3 بعد از ظهر
علیرضا ترک زاده : سلام من امروزتماس گرفتم گفتن تاراوی ۴دارن نیمه دوم اسفندوفاکتورمیکنن
ساینا دوگانه اسفندی : باید از دست سایپت شکایت کرد
عمار : منم تابستان ۱۴۰۳ هستم ولی هنوز خبری نشده
محمد : سایپا برای عرضه خوب پشت سرهم پشت سرهم پیام میده برای عرضه خودروهای، اما وقتی پول مردم بیچاره گرفت دیگه جواب گو نیست . ببنید صبح تا حالا چندتا پیام آمده که عرضه خودرو تا دوروز دیگر تمدید شو ،چون میخواد پول بگیرد.
سجاد اس تری مشکی : این اس تری چرا فاکتور نمیشه خسته شدیم دیگه
عباس - تهران - اس تری سفید : سلام خدمت عزیزان واریز وجه: ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ تأیید سیستمی مدارک: ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ شاسی: ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ امروز مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ با شماره تماس ۰۲۱۴۴۹۸۷۰۱۸ از اداره تحویل تماس گرفتن و گفتن شنبه ساعت ۱۴ برای تحویل مراجعه کنم. انشاألله زودتر همتون به خودروهاتون برسید. حق نگهدار همتون
تاراv4 : والا اینها غیراز دروغ گفتن دیگه چیزی بلد نیستن بگن ....منم ۲۱ اسفند تحویل بوده هنوز فاکتور نشده دو روز قبل زنگ زدم گفت نیمه دوم داره فاکتور میشه
اس فایو : از وقتی شاسی میشه چند روز بعد بیمه و پلاک‌میشه کسی میدونه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا تک : سخا چه تاریخی بود
دنا پلاس اتومات اپشنال : سلام دوستان دنا پلاس اپشنال تحویل خرداد هستم فعلا هیچ خبری نیست
طاها : واسه چه ماشینی گفت آخر خرداد به ترتیب اولین نفرات میدیم؟؟؟
میثم حسینی : 6 روز
علی ام : سلام.لیزینگ شما چه بانکی هست؟ کارت سوخت را خودمون باید درخواست بدیم؟ اول باید وام را واریز کنن بعد فاکتور میشه یا اول باید فاکتور بشه تا وام را واریز کنن؟
سود تاخىر : در مورد سود تاخیر حدود یک ماهو نیم تا دو ماه بعد از تحویل گرفتن ماشینت اس ام اس میاد میرى نمایندگیت فیش میده میبرى بانک پولو میریزى به حساب تمام
سجاد : دوستان خبری از اولویت پاییز 403 نیست ؟کی باید واریز کنیم
نجفی : دوستان سلام ببخشید این پراید وانت ها ضبط دارن یاندارن؟
ساینا 85 گانه واریز 11بهمن : سخا رو 11 بهمن تحویل دادم برادر
4723 : پیامک برات اومده؟