بررسی تویوتا GT86

بررسی تویوتا GT86

اغراق نیست اگر بگوییم علاقه مندان به محصولات کمپانی تویوتا مدت ها است که منتظر تولید این خودرو بودند. این مدت برای این کمپانی کافی بود تا در جواب اعتماد طرفدارانش خودرویی سبک، ارزان و قابل اعتماد را برای آن ها تولید کند. این خودرو دیفرانسیل عقب با موتور چهار سیلندر و حجم 2.0 لیتر قابلیت تولید 197 اسب بخار قدرت و گشتاور 204 نیوتن متر را دارد.

بررسی تویوتا GT86

به صورت استاندارد از گیربکس شش سرعته دستی برخوردار است که بنا به درخواست مشتری گیربکس اتوماتیک آن نیز در دسترس می‌باشد. در کنار امروزی بودن و افزایش قابلیت های GT در مقایسه با مدل های قبلی خود مانند Celia، Supra و MR2، این خودرو از جمله مدل های قابل اطمینان و مناسب با سلیقه اکثر علاقه‌مند به اتومبیل است که از طرح های فضایی دوری می‌کنند. دیفرانسیل عقب بودن، استفاده از تایرهای معمولی و عدم استفاده از توربو شارژر سه مورد از معیارهای شرکت سازنده است، که شباهت زیادی به مزدا MX-5 دارد. 

 

طراحی خارجی

بررسی تویوتا GT86

با دقت در طراحی خارجی متوجه خواهید شد که برای صرفه جویی اقتصادی از بدنه جمع و جورتری نسبت به مدل های پیشین استفاده شده است. عدد 86 در اسم این مدل از اندازه قطر داخلی سیلندر و اگزوز این خودرو گرفته شده که به اندازه 86 میلی متر است. در این خودرو از نوع موتور تخت استفاده شده که در مدل های سوبارو نیز به چشم می‌خورند؛ همین مساله باعث می‌شود که بتوان موتور را بیشتر به سطح زمین و مرکز ثقل خودرو نزدیک کرد که باعث بالارفتن تعادل و پایداری خودرو می‌شود.

بررسی تویوتا GT86
بررسی تویوتا GT86 بررسی تویوتا GT86

دور موتور بالا از دیگر مواردی است که به آن توجه زیادی شده است که وجود چنین موتوری میزان دور موتور را تا 7400 دور در دقیقه امکان‌پذیر می‌کند. استفاده از بدنه ای با ضخامت کمتر و سبکتر وزن این خودرو را به 1300 کیلوگرم رسانده است. 53 درصد از وزن خودرو در قسمت جلو و 47 درصد آن در قسمت عقب تقسیم شده است و این مساله بخاطر ظاهر خودرو نیست بلکه بخاطر بالا بردن هندلینگ آن است. علاوه براین بر روی سیستم تعلیق به خوبی کار شده است. در پایان، استفاده از دیفرانسیل ضد لغزش امکان رانندگی مطمئن و بی دغدغه را در هر شرایطی برای راننده فراهم می‌آورد.

 

طراحی داخلی 

بررسی تویوتا GT86

زمان رونمایی از خودرو بیشتر به نمایش ظاهر خودرو پرداخته شده بود تا  به طراحی داخلی. در صورتی که طراحی موزون و هماهنگ داخل کابین با تودوزی چشمگیر درست همان چیزی است که اکثر علاقه مندان به خودروهای اسپرت از آن انتظار دارند. در طراحی داخلی تویوتا GT86 از لبه های تیز استفاده شده که آن را کمی خشن و زمخت جلوه می‌دهد. اما در کنار این زمختی، تمامی اجزای کابین با دقت و ظرافت تمام در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. صندلی به گونه‌ای طراحی شده است که راننده بتواند در حین رانندگی راحتی و آرامش را حس کند و بر کنترل خودرو مسلط باشد.

بررسی تویوتا GT86
بررسی تویوتا GT86 بررسی تویوتا GT86

طراحی داخلی به گونه ای انجام شده که زیبایی و کارکرد را باهم به ارمغان آورد. در این مدل از فرمان کوچک استفاده شده که برای اولین بار در این مدل به کار رفته است. داشبورد صاف و افقی در این خودرو از دیگر موارد خاص در طراحی داخلی GT86 به حساب می‌آید. اما همه اجزا به درستی طراحی نشده‌اند، به طوری که پدال ها علی‌رغم جایگیری در موقعیت مناسب کمی پهن اما دارای عملکرد مناسبی هستند. نکته قابل توجه، وجود آپشن هایی از قبیل سیستم کنترل آب و هوای دو نقطه‌ای، سیستم صوتی تصویری همراه با بلوتوث، سیستم کروز کنترل و از همه مهمتر مسیریاب ماهواره‌ای است. برای افرادی که دوستدار برجسته و منحصر به فرد بودن هستند، GT86 انتخاب مناسبی است.

 

عملکرد

بررسی تویوتا GT86

تویوتا GT86 در ردیف گروهی که مرسدس بنز SLK200 قرار دارد جای می‌گیرد. هر دوی این خودروها دارای عملکرد رضایت بخشی هستند. هر دو مدل خودروهایی آرام و با آرامش برای رانندگی اما در عین حال سریع برای سبقت بموقع هستند. سرعت این خودرو در مدت 7.4 ثانیه از صفر به صد می‌رسد که در مقایسه با رقیبان خود زمان قابل قبولی محسوب می‌شود اما خودروهای مشابه GT86 از نظر قیمت، مانند فولکس واگن یا مگان RS  به ترتیب قدرتی معادل 197 و 151 اسب بخار را تولید می‌کنند که در مقایسه با قدرت 60 اسب بخار تویوتا مقدار قابل توجهی است. اگر بخواهیم حقیقت را بگوییم رنو Clio Rs را می‌توان از نظر عملکرد، رقیبی برای GT دانست. اما اگر بخواهیم تویوتا را از این گروه خودروها جدا بدانیم کار اشتباهی است. با همه این مسایل GT خودرویی است که در عملکرد پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. سیستم ترمز قابل قبول آن در هر شرایطی به خوبی توانایی نگه داشتن وزن 1300 کیلوگرمی آن را دارا می‌باشد. بیشتر خریداران این خودرو، گیربکس اتوماتیک را که در تعویض دنده خیلی نرم و آرام عمل می‌کند، ترجیح داده‌اند.

 

کیفیت سواری و هندلینگ

بررسی تویوتا GT86

وزن مناسب و وجود تایرها با سایز 215/45 باعث بالا بردن هندلینگ و کنترل‌پذیری خودرو شده‌اند. از دیگر عوامل در مورد هندلینگ می‌توان به نوع طراحی بدنه اشاره کرد که باعث شده‌اند که GT را به یک خودروی اسپرت اما راحت تبدیل کنند. تنها نکته منفی ورود صدا به داخل کابین است. (که دلیل این مساله این است که کمپانی برای کاهش وزن خودرو از ورق نازکتر استفاده کرده که عایق بندی کابین را دچار مشکل کرده است).

بررسی تویوتا GT86

وجود شاسی محکم و فرمان نرم از دیگر مواردی است که در بالا بردن هندلینگ موثر هستند. در این مدل از تایرهای Micheline Primacys با سایز 215/45  استفاده شده است. در کل GT86 خودرویی است که راننده خود را در شرایط سخت مخصوصاً پیچ ها نا امید نمی‌کند.

مصرف سوخت

بررسی تویوتا GT86

آئودی TT در مقایسه با GT86 از نظر هزینه ها انتخاب مناسبتری به نظر می‌رسد اما اگر به لذت رانندگی فکر می‌کنید GT86 گزینه درست است. اگر بخواهید خیلی محتاطانه رانندگی کنید مصرف سوختی معادل 7 لیتر خواهد داشت که این مساله را مدیون نبود توربوشارژر است.

 

نظر نهایی

بررسی تویوتا GT86

این خودرو نیاز به گشتاور بیشتر دارد ولی این بدین معنا نیست که بایستی از توربوشارژر استفاده کرد. علی‌رغم وزن مناسب خودرو عایق صدا نیاز به بازبینی دارد تا صدای کمتری وارد کابین شود. درست است که تایرهای GT86 کمی باریک به نظر می‌رسند، اما با توجه به نوع شاسی به کار رفته، این سایز برای لاستیک ها مورد قبول است و استفاده از لاستیک های پهنتر احتمال کاهش کیفیت هندلینگ را به همراه خواهد داشت. بسیار واضح و ملموس است که GT86 تجربه رانندگی با آرامش، دقیق و لذت‌بخش را به شما هدیه می‌دهد.

بررسی تویوتا GT86

این خودروی اسپرت بسیار ساده طراحی شده، تا به راحتی هر راننده با هر اندازه تجربه‌‌ای که راجع به خودرو دارد بتوانند از آن استفاده کند و از رانندگی لذت ببرد. تویوتا GT86 انتخابی مناسب برای افرادی است که به دنبال رانندگی با خودروهای سبک و دیفرانسیل عقب هستند. در نهایت باید گفت که GT86 همانند سنگ قیمتی است که باید آن را ستود.

با کلیک بر تصویر زیر و عضویت در خبرنامه ایمیلی می توانید مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

بررسی تویوتا GT86


منبع

AutoCar
 
 
 
 
 
 
 
 

برچسب : تویوتا , GT 86 , مزدا , MX , 5






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

29 نظر

جک s3
0

کسانی ک یکپارچه دوم بودن و جک s3نوشتند ایا تکمیل وجهشون سبز شده؟؟
21:05  1402/06/12
پاسخ دادن
ابوالفضل
0

این ماشین خیلی خوبه تویوتا فقط واسه لذت رانندگی طراحیش کرده در اصل برای دریفت زدن که خیلیم خوب طراحی شده پس تواقع لوکس بودن نداشته باشین، اینم واسه کسایی میگم که میگن موتورش ضعیفه! حجم موتورش ۲۰۰۰سی سی هستش ولی ۲۰۰اسب بخار قدرت داره، کدوم ماشینی تو ایران هست که بدون تیونیگ با حجم موتور ۲۰۰۰ سی سی ۲۰۰ اسب بخار قدرت داشته باش، حتی تا حجم موتور ۲۵۰۰ سی سی هم پیدا نمیشه یا بشه با توربوشارژ، بعدشم GT86 تو کلاس جنسیس کوپه نیست که مقایسه بشه حجم موتور اون ۳۸۰۰ سی سی هستش قدرتشم ۳۰۰ اسب بخاره که هیچ ربطی بهم ندارن، یچیز دیگم میگم واسه کسایی که میخوان ماشین بخرن اول ببین خودت با چه سبکی حال میکنی بعد برو بخر اگه عشق پرایدو ۴۰۵ یا پرشیایی اصلا فکر این که این ماشینو بخری نکن چون تو با اون ماشینا حال میکنی، بعدشم اگه درباره این ماشینا چیزی نمیدونین نظر بیخود ندین تا وقتی که نخریدیشو سوارش نشدین نظر ندین که خوبه یا بد، خودت ببین با چه سبکو چه ماشینی حال میکنی بعد برو بخرش، خود من عاشق GT86 هستم اگه درباره پرایدو ۴۰۵ یا پرشیا بپرسن میگم باهاشون حال نمیکنم.
03:46  1398/06/17
پاسخ دادن
arashk
0

سوار نشید نصف عمرتون رفته عالیه
13:00  1397/12/25
پاسخ دادن
مهدی اس۵
0

با سلام من ۲۷ اردیبهشت تکمیل وجه کردم تحویل خرداد بوده اما هنوز هیچ خبری نیست هر سری که زنگ میزنم این هفته هفته اینده میکنن کسی هست توخرداد تحویل گرفته باشه
14:09  1397/06/03
پاسخ دادن
Khashayar
4

وای . من موندم آخه الان چرا این ماشین سوپر اسپرت ژاپنیو که تو دنیا حرف اولو میزنه تو کم هزینه بودن با آزرا و سوناتا وبقیه ی اشغالای کره ای مثل جنسیس مقایسه میکنید . این ماشین مثل این میمونه که از تو خر اسب کشیده باشی بیرون. با این هزینه‌ی کم و تماما سوپر اسپرت بودنش حرف نداره تو آپارات یا یوتیوب سرچش کنید می‌بینید با یکم تیونینگ کردنش حتی از پس اسپرتای ایتالیایی هم بر میاد چه برسه به این اسباب بازیایه کره ایه جهان سومی .هر کس بشینه تو ای ماشین دیگه دل ازش نمیکنه
14:45  1396/08/24
پاسخ دادن
abbas
0

سلام خسته نباشید نظراتونو دیدم اینجوری که معلومه همه از این ماشین رزایت دارند میخواستم بدونم که الان قیمت این ماشین چند هست.
02:01  1396/05/08
پاسخ دادن
شروين
1

بعد از GT86 بهترين كوپه موجود بازار فقط كيا سراتو كوپ 2017 با موتور دو ليتري GDI و 173 اسب قدرت و قيمت 150 ميليون تومان هستش كه نسبت به Gt86 فضاي داخلي بيشتر و هزينه نگهداري كمتري داره
09:30  1395/10/19
پاسخ دادن
amir
2

داداش تویوتا 86 عشقه اصلا جون میده باهاش بری شمال و توپیچ های خلوتش دریفت بکشی یه توصیه ایم بکنم به اونا که میخوان gt86 بخرن اگه واقعا ماشین بازی. تویوتا بهترین گزینه است و کاملا اسپرت اما جنسیس واسه ماشین باز های راحت طلبه بعدشم این رقیبه هیوندای کوپه هستش
نه جنسیس .تو خریدش شک نکنین . من صدای اگزوز اینو به صدتا جنسیس کوپه نمیدم عاشق صدا شم............ یاعلی
16:28  1395/08/23
پاسخ دادن
محمد
0

قیمتش الان چنده؟
15:46  1395/08/13
پاسخ دادن
مرتضی
4

باسلام از نظر قیافه از جلو و کنار شیک بنظر میرسه ولی عقب ماشین زشته.موتورتخته که با بنزین آشغال ایران اونجوری که باید خودشو نشون بده نیست و ضعیف بنظر میادولی از پس ماشینای 200سی سی تقریبا برمیاد.به این قیمت فضاییش نمی ارزه چه نوش چه کارکردش تازه بد فروشم هست تو بازار آخه حجم موتوریم نداره که قیمتش بالاست!سواریشم خشک وکوبندست اسپرته دیگه هندلینگش عالیه.استهلاک چندانیم نداره خوبه قابل تحمله.ملتم که از ماشین سر درنمیارن سریع با جنسیس3800ccمقایسش میکنن آخه کلنگ موندم این کجا حجم موتوراش بهم میخوره.اینم بگم یه کورسی بین جی تی وزانتیا تو اصفهان دیدم که باورم نشد زانتیا پیروز شده بود!!!
00:41  1394/10/18
پاسخ دادن
ممد
6

شوخی نکن داداش زانتیا کجا و این کجا، زانتی 60 اسب ضعیف تره، موتور اهد دوغ روشه!
02:58  1394/11/22

احمدرضا
5

سلام.
شما میشه بگید الان ماشینی که سوار میشید چی هست؟ پراید یا پژو 405؟
آخه من نمیفهمم مردم به چه جرعتی میان ماشین ژاپنی رو با کره ای مقایسه میکنن. حتی تحملش برای من سخته که ژاپنی هارو با آلمانی ها حتی مقایسه کرد!
این ماشینی هست که تو فیلم های خارجی (تشنه ی سرعت 2 ) بهترین جلوه رو ازش نشون داده و قشنگ قدرت موتورش رو به همه اونجا ثابت کرده
دیگه نیازی نیست که بعضی مردم بی سواد ما بیان درباره ی این ماشین نظر بدن.
با اینکه کلاس این ماشین با جنسیس کوپه فرق داره ولی من حاظرم همین الان با ماشینم با جن کوپه درگ بزارم ببینم حرفش چیه چقد میتونه دود لاستیک هامو بخوره :))
و من واقعا نمیدونم اون زانتیایی که شما ازش حرف میزنید موتورش چی بوده! احتمالا موتور جی تی آر هم روش نصب کرده بودن؟؟ صدای اگزوزش مثل جی تی آر نبود مرتضی جان؟ :)))))
در کل تا قیمت 200 میل برای یه ماشین اسپرت این ماشین بهترین گزینه هست بعد از اونم رنو کلیو رو معرفی میکنم که اونم البته لذت رانندگی ژاپنی هارو نداره... .
تا سوار نشید و یه 20 کیلومتری با این ماشین نرید نمیفهمید من چی میگم.
امیدوارم نظرم به دردتون خورده باشه :)
22:34  1395/10/18

alireza
1

ماشین خوبی هستش الان من مدل 2014 با 3000 کارکرد دارم البته با کیت k&N و اگزوز سوبارو .موتورش واسه تهران کافیه ولی باهاش بنز کلاس c 200 رو گرفتم قیمتش هم خوبه 130 با گرمکن و شیفتر دنده .
تو خریدنش باید حواستون باشه که شاسی اسیب ندیده باشه که کاره سختیه چون یکی از بازدید های من ماشین به گفته صاحبش تو چاله کوبیده شده بوده دچار ضربه شدیدی شده بود
درکل اگه کوپه میخواید خوبه ولی اگه رنج قیمت مهمه الانترا 2015 بهترین گزینه تو صفر هاست.
14:08  1394/03/16
پاسخ دادن
behnam
3

با وزن 1300 کیلو 197 اسب کافی بنظر میاد
17:36  1393/06/03
پاسخ دادن
ali
1

تو این رنج قیمت هیچی مثله AZERA 2014 یا CADENZA 2014 نمیشه
هم موتور اون ها خیلی قویتره و هم برای خانواده و مواقع مسافرت خیلی بهتره
کاملاً هم ضاهرشون اسپرته
12:26  1393/02/30
پاسخ دادن
emad
1

من موندم بین gt و کامارو SS کدوم ؟
11:42  1393/02/02
پاسخ دادن
آرمان ...
4

داری مسخره بازی در میاری یا جدی میگی؟؟؟
کامارو ss چهارصد اسب قدرت داره،جی تی رو قووووووورت میده
21:05  1393/08/11

aria
1

من این ماشین رو میخوام بخرم ولی 2 نمایشگاه رفتم بهم گفتن به درد نمیخوره کسایی که خریدن راضی نیستن...کسی هست که خودش داشته باشه و یک اطلاعات درست از تجربه اش به من بده ؟ ممنون میشم
17:51  1393/01/20
پاسخ دادن
کاربر: Goyban Bahar
8

این یکی از بهترین ماشین هاست
درسته موتورش قوی نیست ولی ببینید با همچین موتور کم مصرفی به راحتی میشه دریفت کشید یا کارای دیگه کرد
09:35  1392/11/05
پاسخ دادن
علی
9

حیف این نیست زیر پای من نباشه
01:40  1392/10/08
پاسخ دادن
AMINEXTAZI
7

سلام بنظرتون اینوبخرم یا جنسیس کوپه 2012
11:01  1392/09/21
پاسخ دادن
ممد
2

Gt رو بخر حاجی لوتی گری لنگه نداره
10:30  1393/01/17

نادر
5

جز موتور بقيه قسمت هاش عالي كار شده، كسي مي تونه بگه چرا موتورشو ضعيف طراحي كردن؟ علت خاصي داره؟
22:44  1392/09/19
پاسخ دادن
کاربر: سیناخان
10

هدف تویوتا، ساخت یک کوپه دیفرانسیل عقب بوده، که در عین حال ارزون باشه. همچین ضعیف هم نیست. 197 اسب قدرت داره.
برخلاف تصور عموم این ماشین رقیب و هم رده جنسیس کوپه نیست و قرار هم نبوده که باشه
23:14  1392/09/19

Hooman
9

به خاطر قيمت
13:36  1392/10/02

Mohammad amin
1

قیمت و شاید هم وزن .
03:28  1396/01/15

فرهاد
7

واقعا معرکست!همه خصوصیات یک رانندگی عالی رو داره
18:58  1392/09/19
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
بهنام : آقا همایون داداش نزن این حرفو . من که الکی یه حرفی بدون تحقیق که نمیزنم . شما که در جواب من داری میگی تا اونجا که من یادمه قیمت کوییک از تیبا بیشتر بوده همین حالا برو توی سایت دیوار توی قسمت فیلترش ماشین (تیبا 2 و کوییک دنده ایی) مدلهای 1401 و با کارکرد صفر انتخاب کن بعد میبینی که ماشینهایی که آگهی شده قیمت کوییک و تیبا 2 یکیه و به نسبت امکانات و طراحی و آپشن بخواییم حساب کنیم قیمت تیبا 2 بیشتر از کوییک هست چون امکانات تیبا 2 مثل پراید 111 هست فقط آیینه و شیشه عقب برقی اضافه داره تازه تیبا2 دیگه تولید نمیشه ولی کوییک دنده ایی مدل 1403 هم هست و هنوز پر قدرت داره تولید میشه . میانگین بخواییم حساب کنیم تیبا2 و کوییک مدل 1401 صفر خشک از 403 میلیون هست تا 425 میلیون .
مسلم S3 : کسانی که موعد اصلی تحویلشون سال 1403 بوده (نه تاخیری ها) طبق قرارداد تمامی هزینه های جاری اعم از بیمه، مالیات ها و... چون طبق تعرفه 1402 محاسبه شده،پرداخت مابالتفاوت آن بر عهده مشتری میباشد. این مابالتفاوت شامل کسانی که موعد تحویلشان سال ۱۴۰۲ بوده ولی هنوز تحویل نگرفته اند، نمیشود. ______________________________
ابراهیم : اطلس و کوییک برای استفاده شهری ماشینهای خوبیه و بنظر من فقط با قیمت کارخانه اگه خریداری بشه ارزش خرید داره و با این قیمت نجومی غیر منطقی بازار آزاد بخصوص اطلس خریدش کار عاقلانه ایی نیست ! بنده خودم یه کوییک اس تیپ DA دارم ( تحویل مردادماه 1402 ) و برام 235 میلیون در اومد و الان قیمت بازار را زده چهارصد و چهل پنجاه میلیون و واقعا برای این ماشین نمی ارزه ! من خودم با وجود اینکه از ماشینم راضیم و خداییش کارم را برای استفاده روزمره در شهر بدون مشکل راه انداخته ولی اگه بخوام همچین ماشینی را با قیمت بازار بخرم این کار را نمیکنه و یه مقدار میذارم روش یه پارس موتور XU7P یا رانا ( اینا فعلا ارزانترین توی ایرانخودرو هست ) میگیرم که حداقل با خانواده بتونم یه مسافرت باهاش برم . من داشتم کامنتها را میخوندم و دیدم بعضی عزیزان پرسیده بودن اطلس بگیریم یا کوییک نظر منو بخوایید اگه از بازار بخوایید بخرید این کار را نکنید بدلیل توضیحاتی که دادم مگر اینکه برای استفاده شهری بخوایید اونم یه تیبا 2 مدل دوست دوم تر و تمیز با قیمت مناسب .
تارااتومات : ماشین من تارا v2 فروش فوق العاده تاریخ تحویلش سه ماهه بوده مهر ماه کل پول رو واریز کردم تاریخ تحویل هم دی ماه بوده ولی متاسفانه هنوز فاکتور نشده با ایران خودرو تماس گرفتم میگن ۳۶ درصد سالانه سود تاخیری تعلق میگیره ولی من به ماشین بیشتر احتیاج دارم چون ماشین ندارم و تمام زندگیم لنگ ماشین مونده
افشین جی۷ : خیلی جالبه😁پیامک اومده فورا یک میلیون و هفصد از بابت مابتفاوت هزینه بیمه ثالث سریعا از سایت واریز کن تا بتونیم بهت شاسی بدیم.۵ اردیبهشت همون روز واریز کردم تو سایت نوشته زمان واریز ۳۰ اردیبهشت😁 زمان ثبت نام نقدا کل مبلغ ۳ بهمن بود. من سردرنمیارم اینا یا ما رو مسخره کردن یا خودشون خرن
علیxu7p : سلام چرا دیگه کسی حرفی نمیزنه . الان تا چندم فاکتور شدن؟ هنوز توی دی ماه هستش یا بهمن شروع شده.
ساناز : من سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۱۴ میلیون واریز کردم هفته ۴ اسفند ماه بودم حالا آمده برام پیامک تبدیل به ساینا ۸۵ گانه و کوییک s فرستاده دوستان اصلا قبول نکنید ما فقط ماشین خودمون میخوایم شرکت سایپا میخواد کلاهبرداری کنه دلش به حال ما نسوخته
تارا اتومات : ۲۹ بهمن قرار به تحویل اارا اتومات بوده الان ۷ اردیبهشت ، معلوم نیست چکار میکنن، اصلا براشون مهم نیست ملت هزارتا برنامه ریزی و... داشتن
J7صادرات : سلام و عرض ادب دوستان ما چند وقته اینجا ندیدیم دوستی پیام بزاره که شاسی شده ولی تماس میگیریم میگیم کی شروع به شاسی کردن میکنید میگن از ۱۴ فروردین شروع کردیم بنده فکر کنم فقط جی۴ شاسی میکنن!؟
سهند : سلام حدوداً روزی 630هزار تومان ملاک تا زمان فاکتور شدن یعنی روزی که فاکتور بشود دیگر سودی پرداخت نمی شود
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سلام : از کجا میشه فهمید اولویت چندمیم؟
ایکس 33 اتومات : کی فاکتور میکنن اطلاع نداری
زهره : دقیقااااا
207 تحویل اسفند تبدیلی : تکمیل 16 دی اگه کسی فاکتور شده بگه، اگه نه سبز کنید ببینیم چند نفریم
ایکس 22 پرو : منم همین مشکل رو دارم
اتومات دیماه : گویا 5شنبه و جمعه پلاک تعطیله نه دیروز کسی پلاک شد نه امروز امیدوارم فردا مشکلی نباشه و پلاک بشیم
امین : شما ماشین ثبت نام کردی یا اومدی تبلیغات نمایندگی خودتو می کنی؟
اتومات : تاریخ تکمیل وجه ،تاریخ تحویل ؟ممنون
اتومات کد607 : از 18آذر به مدت 12 روز تکمیل وجه انجام بدیم من 20 آذر هستم تحویل اول 6دی بعد شد 30دی ،هنوز ناخن بکو. ایران‌خودرو هستیم
شایان بهاری : سلام دوستان هر کدملی یه دونه میتونه بزنه درضمن محدودیتی نداره فقط گواهینامه.و اینکه استان ها دیگه پرشدن ظرفیت نمایندگیش. و به نظر میرسه اگر ظرفیت شارژر نشه آخرا ثبت نامه