بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015

بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015

موتورسیکلت Triumph Scrambler نخستین بار در سال 2006 و با این هدف وارد بازار شد که آخرین موتورسیکلتی باشد که توسط طراح معروف، جان ماکت (John Mockett) طراحی می‌شود. این موتورسیکلت به این منظور طراحی شد که مانند موتورسیکلت Bonneville، یک موتورسیکلت سفری باشد و هر چند ظاهری شبیه موتورسیکلت‌های آف رود دارد ولی از قابلیت‌های آف رود محدودی برخوردار است. البته این موتورسیکلت با Bonneville تفاوت‌های زیادی دارد. این موتورسیکلت فرمانی بلند و عریض دارد تا با زین که ارتفاعی زیاد دارد هماهنگ باشد. اگزوزهای دوقلو نیز بسیار بالا آمده‌اند و به نوعی می‌توان گفت از موتورسیکلت Triumph TR6C Trophy Special که اواخر دهه 60 میلادی تولید می‌شد الهام گرفته است. سبک و سیاق موتورسیکلت Triumph Scrambler با این تجهیزات امروزی و مدرنی دارد ولی میراث موتورسیکلت‌های Triumph در آن آشکارا به چشم می‌خورد. البته این موتورسیکلت قوی‌ترین موتورسیکلت موجود در بازار نیست ولی به عنوان یک موتورسیکلت سفری، همه نیازهای شما را برآورده می‌کند.

بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015

موتورسیکلت Triumph Scrambler ظاهری مدرن و امروزی ندارد. در واقع، سبک و سیاقی کلاسیک دارد که از مدل‌های دهه 60 الهام گرفته است. شاید به همین علت است که موتورسواران کهنه‌کار به قیافه ظاهری آن علاقه نشان می‌دهند. فرمان سیاه رنگ بالا آمده و عریض شده است، جا پاها نیز بالا آمده‌اند تا ناهمواری‌های سطح جاده بهتر جذب شوند. زین طویل و تخت نیز باعث می‌شود موتورسواران با هر قد و قواره‌ای روی آن احساس راحتی کنند. گلگیرها نیز کوتاه هستند تا بر طراحی ساده این موتورسیکلت بیشتر صحه بگذارد. رنگ آمیزی سیاه بر روی پیشرانه در کنار تزیینات کروم، تضاد رنگ ایجاد می‌کند و بر زیبایی این موتورسیکلت می‌افزاید.

بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015

به جرأت می‌توان گفت موتورسیکلت Triumph Scrambler از نظر فنی بسیار پیشرفته است ولی میله‌های فولادی اسکلت نشان می‌دهند که سبک و سیاقی کلاسیک دارد. اگزوزها نیز این موضوع را تأیید می‌کنند و تا انتهای تایر 17 اینچی و 40 پره عقب امتداد می‌کنند. کمک فنرهای Kayabasa با روکش کروم در قسمت عقب نیز خیلی راحت به چشم می‌آیند، ضمن این که بر چهره کلاسیک موتورسیکلت تاکید می‌کنند، باعث می‌شوند تعادل بالا برود و ناهمواری‌ها نیز بهتر جذب بشوند و به موتورسوار این اطمینان را می‌دهند که سیستم تعلیق کارش را خوب انجام می‌دهد و با آن می‌توان به جاده زد. یک تایر 19 اینچی و 34 پره در جلو قرار گرفته است تا موتورسیکلت در جاده عملکرد بهتری داشته باشد. برای این که این موتورسیکلت ظاهری کامل و بی نقص داشته باشد، کمپانی سازنده یک ترمز دیسکی در جلو و یک ترمز Nissin در عقب نصب کرده است تا نیروی متوقف کننده بالا برود و راکب نیز هنگام ترمزگیری هم از روی زین به بالا پرت نشود.

بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015 بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015
بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015 بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015
بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015 بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015

موتورسیکلت Triumph Scrambler توسط پیشرانه‌ای به جلو رانده می‌شود که 865 سی‌سی حجم دارد، با هوا خنک می‌شود و هشت سوپاپه است. این پیشرانه قادر است 58 اسب بخار نیرو و حدود 68 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و در کنار یک گیربکس پنج سرعته قرار می‌گیرد. اگزوزهای ضد زنگ دوقلو روکشی از جنس کروم دارند و نه تنها به موتورسیکلت کمک می‌کنند با استانداردهای مربوط به آلایندگی مطابقت داشته باشد، بلکه به موتورسیکلت Triumph TR6C Trophy Special که اواخر دهه 60 تولید می‎شد نیز وفادار می‌ماند.

بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015

پیشرانه نیرو و گشتاور زیادی تولید نمی‌کند ولی روی جاده رضایت موتورسواران را به دست می‌آورد. بهتر است بدانید این موتورسیکلت قادر است ظرف 6.2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. مصرف سوخت پیشرانه بسیار پایین است و به 3.80 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌رسد. سینی محافظ برای افزایش استحکام زیر پیشرانه نصب شده است. شبکه محافظ چراغ از جنس کروم است تا موتورسیکلت چهره‌ای کلاسیک داشته باشد. صفحه کیلومترشمار به همه سخت‌افزارهای روز مجهز است و لوگوی  Triumph نیز روی آن به چشم می‌خورد. میله‌های محافظ پیشرانه به خوبی از آن محافظت می‌کنند و حس کلاسیک بیشتری به شما می‌دهند. درب باک از کروم ساخته شده است و به خاطر شکل خاصی که دارد، باز و بسته کردن آن بسیار آسان است. زین مطابق با بالاترین استانداردها ساخته شده است و به گونه‌ای ساخته شده است تا همه نیازهای موتورسوار را برآورده کند.

بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015


منبع

TopSpeed

برچسب : موتورسیکلت , موتورسیکلت Triumph , موتورسیکلت Triumph Scrambler , موتورسیکلت Bonneville , ترمز Nissin






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سعید : سلام. من تحویل 24 دی بودم، چند روز پیش فاکتور شد. به احتمال زیاد برا شما هم چند روز دیگه فاکتور میشه. 4 تا 5 ماه تاخیر داره
زهرا : از ثبت نام شهریور ماهی ها که هنوز شاسی نشده اطلاعی دارید؟؟
زهرا : من شهریور بودم و شاسی نشده
کاظم : فکر کنم تا سال‌ها باید به پیشنهادات غیر اجباری سایپا فکر کنیم و قبول نکنیم.
منصوری : سلام اسفندیا کسی دعوتنامه نیومده براش تا کی باید صبر کنیم
یوسف 💯 : سلام 😃😃😃 سورن دوگانه تکمیل وجه ۱۰ بهمن ، تحویل ۲۹ اسفند بود ، دیروز پیامک تبدیل به 207i پانا دستی اومد ، ولی تبدیل نخواهم کرد ، ماشین خودم رو می خوام 💥💥💥💥💦
علی : واسه من زده ارسال به خودرو ساز از امروز زده ، اطلاعات بازگشتی عرضه کننده خودرو یعنی چی ؟ دارم سکته میکنم
S5shahrivar : ۳۰ شهریور هنوز شاسی نشده بک احتمال داره چون اقساطی ها را بخوان ماشین دیگه بدن داستان تغییر چک ها و غیره داره خیلی ها هم دو تا قسط واریز کردند فعلا دارم اقساطی ها را میدن بعد می رسن خدمت ما بجای s5 یا s3 میدن یا x5
X5 مشکی : من ۱۷ بهمن ثبت نام کردم الان از سه ماه بیشتر گذشته ولی هنوز فاکتور نشده،تکمیل وجه زرده.کسی میدونه چقدر دیگه تحویل میدن؟
مبین : آرامشتون حفظ کنید و باز هم چاره ای بجز صبر کردن نداریم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حسین سورن بنزینی : احتمالا ظرف امروز و فردا فاکتور میشید.
حسین سورن بنزینی : سلام بله احتمالا ظرف امروز و فردا شما هم فاکتور میشید.
رضا S5 : سلام، مبارک باشه ، ماشین چی بود؟
پارس لعنتی : من هنوز پول واریز نکردم یعنی ندارم ک واریز کنم،نمیخوام الکی الکی حواله بفروشم و دیگه هیچوقت ماشین دار نشم چیکار کنم😭😭😭😭
رانا پلاس بهمن ماه تبدیل 207،tu3 : تکمیل وجه 10دی ماه،الان فاکتور شد😋
کشاورز : از فردا بهمن ماهی ها فاکتور میشن دعوتنامه اسفند ماه هم فردا میاد اسفند ماهی ها فورا تکمیل وجه کنید اصلا درنگ نکنید
احسان : الان دیگه زمستان و بهار و تابستان همه متحد بشیم چون قیمت همینه و باید کاهش پیدا کنه و از حقمون دفاع کنیم56 درصد افزایش در یک‌مرحله قابل قبول نیست چون در مدت14 ماه درسال 1402 80 درصد افزایش دادن ودر 1403 56 درصد کدام خودرو این همه افزایش قیمت داشته این چیزی نیست جز لجبازی با متقاضیان پژو پارس مگه پارس چی داره و چه آپشنی اضافه کردن
دی ماه : چه فرقی داره چیه.تا 3 سال گارانتی داره سوار شو بعد گارانتی رد کن بره.هنو ماشین مارو ندادن
سعید تیگو7 : حالا اصلا میگیم اینایی که گفتی خیال واهی و دلخوش کنی از طرف دیگران هست من که تحویل قراردادم 90 روز کاری هست و خودم قراردادو امضا کردم و و طبق قرار داد سیستمی برج 5هست چه ضرر و زیانی برای من داره حالا میخاد اخبار درست باشه یا غلط.پس حداقل بزارین روند و مراحل کار را دوستان اینجا اعلام کنند و اگر کسانی خبر جدیدی دارند بیان کنند
رضا : یه چند تا مسئله رو خدمت دوستان متذکر بشم چون بعضی ها فکر کنم از سر بیکاری میان توی گروه وبه احتمال خیلی زیاد هیچ خودرو ثبت نامی هم ندارن فقط می خوان با حس وحال مردم بازی کنن،دوستان من چند سال پیش یه کوییک ثبت نام سایپا داشتم هیچ اطلاعی از طریق نمایندگی یا صدای مشتری نصیبم نشد وخودرو هم با 3 ماه تاخیر تحویل گرفتم اما با اطلاع رسانی افراد توی همین گروه‌ها قبل از اینکه نمایندگی به من بگه من هر مرحله از روند تحویل خودرو مطلع می شدم پس اینکه بعضی ها میگن این پیج مال شرکت مدیران هست وغیره این چرت وپرت هست چون فقط اطلاعات این خودروساز نیست شما می تونید توی صفحات دیگه هم ببینید که شرکت های دیگه هم هستند ودرمورد اون دوتا آقایان فرشید والوند هردوشون اشخاص محترمی بودن واطلاعاتشون هم دقیق بود از نحوه تایپ کلامشون مشخص بود دیگه هم لطفا بقیه نیان نظرات بی خود خودشون رو بزارن