نگاهی کوتاه به جک S5

نگاهی کوتاه به جک S5

جک S5 تعریف جدیدی از یک شاسی‌بلند شهری است که در بردارنده پنج اصل زیبایی، جادار بودن، فناوری، ایمنی و مصرف پایین است. جک S5 توانسته است با موفقیت آزمون‌های مربوط به سازمان‌های NCAP، موسسه ایمنی برزگراه‌ها (IIHS)، موسسه فدرال ایمنی خودروها (FMVSS) و مرکز پژوهش‌های حمل و نقل آمریکا (TRC) را با موفقیت پشت سر بگذارد. طول، عرض و ارتفاع این شاسی‌بلند زیبا و قوی به ترتیب 4,475، 1,840 و 1,670 میلی‌متر است و فاصله بین دو محور نیز به 2,645 میلی‌متر می‌رسد.

نگاهی کوتاه به جک S5

تأمین نیروی پیشران این خودرو به صورت استاندارد بر عهده موتور 2.0T گذاشته شده است که 2 لیتر حجم دارد و در کنار گیربکس دو کلاچه و شش سرعته GDI+DCT قرار می‌گیرد. موتور دیزل 1.9CTI نیز به صورت سفارشی قابل خریداری است. موتور 2.0T به توربوشارژر مجهز است و عملکردی بالا و مصرف سوخت کمی دارد. این موتور به 16 سوپاپ مجهز است، از فناوری اینترکولر بهره می‌برد و سواری با کیفیت و بی‌نظیری در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. گیربکس شش سرعته دستی از تکنولوژی آلمانی برگرفته شده است و تعویض دنده‌ها بسیار نرم صورت می‌گیرند. موتور 2.0T شانزده سوپاپ DOHC در سرعت‌های بالا قدرتی زیاد و در عین حال مصرفی پایین دارد. گفتنی است موتور چهار سیلندر 2.0T قادر است حداکثر 176 اسب بخار نیرو و 235 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

نگاهی کوتاه به جک S5

از تجهیزات هوشمند جک S5 می‌توان به این موارد اشاره کرد: کنترل در سربالایی و سراشیبی (HAC)، سیستم کنترل فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم پارک اتوماتیک (EPB) و کروز کنترل. تجهیزات ایمنی این شاسی‌بلند شهری عبارتند از: کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم کنترل پایداری، ترمز اضطراری (HBA) و سیستم کنترل TCS که ایمنی خودرو را مطابق با استانداردهای اروپایی تضمین می‌کند. سیستم تعلیق جلو از نوع فنر حلقوی با ستون مک فرسون و سیستم تعلیق عقب مستقل است. حجم مخزن سوخت 55 لیتر و حداکثر سرعت این خودرو نیز به 180 کیلومتر بر ساعت بالغ می‌شود.

 نگاهی کوتاه به جک S5

تجهیزات داخلی این شاسی‌بلند پنج نفره عبارتند از: آینه‌های جانبی تاشو برقی به همراه گرمکن، سانروف، چراغ‌های اتوماتیک، چراغ ترمز سوم، چراغ ترمزهای LED، کامپیوتر سفری، روکش چرمی صندلی و غربیلک فرمان، کاور موتور، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در 6 حالت، دیمر (تنظیم کننده نور صفحه کیلومتر)، قفل ایمنی کودک، سیستم ضد سرقت ISOFIX، فرمان الکترونیکی، تنظیم غربیلک فرمان در دو جهت، تهویه مطبوع خودکار، سنسور دنده عقب، سیستم صوتی دارای 6 بلندگو با قابلیت پخش MP5، درگاه USB/iPod، کلیدهای مولتی مدیا بر روی فرمان، پریز برق 12 ولت و آنتن شیشه‌ای.

نگاهی کوتاه به جک S5

نگاهی کوتاه به جک S5

نگاهی کوتاه به جک S5

شایان ذکر است مدل وارد شده در ایران شامل برخی از امکانات ذکر شده در منبع مقاله نمی‎باشد.

منبع

Jac

برچسب : جک S5 , جک توجوی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

153 نظر

زیبا
2

منم بین تیولی وجک s5موندم نمیدونم کدوم رو بخرم لطفا راهنمایی کنید
02:46  1395/03/14
پاسخ دادن
حمید
4

من تیوولی سوار نشدم ولی الان یک ماهه جک اتومات دارم قبلن هم کیا داشتم و هم هیوندا. از جک راضیم سواریش کاملا قابل قبوله
15:19  1395/07/05

اصغر
1

با سلام و احترام:میخواهم یه ماشین حدود قیمت 50 الی 60 میلیونی بخرم.نمی توانم یه تصمیم درستی بگیرم دست دوم و کارکرده بخرم یا نو. واینکه چه ماشینی بخرم.لطفا راهنمایی کنید.
11:25  1396/04/19

بهنام
0

اخرش چی خریدی؟؟
15:27  1397/01/29

خودرو چینی یا اروپایی
11

رفتن به دنیال خودرو سازهای اروپایی خطای محض هشت . چون صنعت خودروی اروپا اولا ورشکسته هست . دوما توی انتقال تکنولوژی بسیار دگم و بسته و خسیس هستن . سوما خودشون دارن میرن خیلی از کارهای تولید و مونتاژشون میدن چینی ها . ... برعکس کار با خودروسازهای چینی خیلی بهتر و به صرقه تر هست . چون اولا دارن به سادگی و اسانی به سطح تکنولوژی اروپاییها می رسند و دست پیدا می کنند. دوما رابطه ما هم از لحاظ فنی و هم انتقال تکنولوژی یا چینی ها همیشه خیلی بهتر بوده . شاید دیتر به سطح خودروهای استاندارد چجهانی برسیم و ارام و اهسته یا اونها صد در صد به مقصد میرسیم . وبی تجربه تلخ گذشته با رنو و فرالنسه رو هیچ وقت فراموش نکنید .
09:35  1394/12/15
پاسخ دادن
کاربر: m&z
6

فرموده شما وقتی صحیح است که چینی ها هم مثل کره ای ها به تکنولوژی رده بالای خودرو دست پیدا کرده باشند و در حال حاضر با توجه به اینکه خود چینی ها تشنه تکنولوژی خودرو بوده و تکنولوژی را از همین برندهای اروپایی و ژاپنی خریداری میکنند و با کپی و نه تولید تکنولوژی در حال گسترش محصولاتشون هستند منطقی به نظر نمیرسد که سمت تکنولوژی خودروهای چینی رویم بلکه بهتر است همانند آنها تکنولوژی روز را از شرکت های درجه اول خودرویی مثل ولوو، فولکس واگن، نیسان، میتسوبیشی و... دریافت کنیم.
12:42  1394/12/15

یاسر
8

نمی دونم کی هستی و از کجا اومدی . فقط همین قدر میدونم که جوک
خیلی مسخره ای بود
ضمن اینکه خودروسازی اروپا هیچ ربطی به خودروهای بی کیفیت فرانسه
نداره
همون رنو و پژو بازم صد شرف دارن به سوپرلگن های چینی
هر چند که حضور چین و فرانسه هر دو در ایران اشتباه محضه
چون هر دو لگن ساز هستن
12:44  1394/12/15

خودرو چینی یا اروپایی
3

رفتن به دنیال خودرو سازهای اروپایی خطای محض هشت . چون صنعت خودروی اروپا اولا ورشکسته هست . دوما توی انتقال تکنولوژی بسیار دگم و بسته و خسیس هستن . سوما خودشون دارن میرن خیلی از کارهای تولید و مونتاژشون میدن چینی ها . ... برعکس کار با خودروسازهای چینی خیلی بهتر و به صرقه تر هست . چون اولا دارن به سادگی و اسانی به سطح تکنولوژی اروپاییها می رسند و دست پیدا می کنند. دوما رابطه ما هم از لحاظ فنی و هم انتقال تکنولوژی یا چینی ها همیشه خیلی بهتر بوده . شاید دیتر به سطح خودروهای استاندارد چجهانی برسیم و ارام و اهسته یا اونها صد در صد به مقصد میرسیم . وبی تجربه تلخ گذشته با رنو و فرالنسه رو هیچ وقت فراموش نکنید .
08:04  1394/12/15
پاسخ دادن
مسعود
6

سلام به دوستان ، آقای من نظرهرکس محترمه ولی درستی نظر تابعی ازاطلاعات ماست وصدالبته بی اطلاعات نظردادن اعتبارانسان را ازبین میبره پس لااقل ارزش وقت خودرا بدانیم ممنون
08:16  1395/03/18

محمد ساروی
4

دوستان لطفا افرادی که تجربه دارند اظهار نظر بفرمایند:
برای کاهش صدای گیربکس چه نوع روغنی،با چه درجه ای و چه مقداری ،چاره ساز است؟؟؟؟؟؟؟
13:43  1394/10/09
پاسخ دادن
فرزاد
22

توصیه می شود از روغن زیتون یا کنجد با درجه خلوص بالا استفاده کنید , مرد حسابی مگه میشه ضعف سخت افزاری و صدای گیربکس رو با روغن از بین برد ؟ اگه هوس کردین ماشین شاسی بلند با این رنج قیمت سوار شین باید پی تحمل صدای ناهنجار گیربکس و خیلی عیوب دیگه رو به خودتون بمالین
12:58  1394/11/19

کاربر: moshteghin
5

باسلام ایا کسی خبر داره که s5اتوماتیک کی قراره فروشش شروع بشه چونکه انقدر گفتن گیربکسش صدا میدهد که من تصمیم گرفتم، صبر کنم تا اتوماتیک بخرم
23:38  1394/09/29
پاسخ دادن
فرزاد
5

پس بهتره منصرف بشی چون معمولاً صدای گیربکس تو اتومات بیشتر از دستی هست
13:00  1394/11/19

یاسر
5

آقا فرزاد گیربکس اتوماتیک هیچوقت صدا نداره مگر اینکه قطعاتش تقلبی
باشن
تو خودروهایی که گیربکس اتوماتیک دارن شما به ندرت می تونی یه ماشینی رو پیدا کنی که مشکل گیربکس داشته باشه
اما گیربکس های دستی اغلب مشکل دارن
برای عمر و دوام موتور هم گیربکس اتوماتیک خیلی بهتره و به موتور فشار
کمتری میاره
15:14  1394/11/19

نانی
3

ه.فعلا خرید خودرو انجام ندید
اگه صبور باشید بعد از یه مدت انتخابای خوبی خواهیم داشت.بعد از برداشته شدن تحریم.من الان پولم جوره اما حاظرم 6ماه صبر کنم.برتی وردو خودرو های جدید
15:43  1394/09/29
پاسخ دادن
سعید
12

دوستان و مخصوصا تو آقا علی اسم دقیق روغن RS Castrol Oil هستش .
چون وقتی میبرمش واسه تعویض روغن زیاد دقت نمیکنم.
اما الان که خوب فکر کردم یادم اومد که اسم دقیقش همینه.
ضمنا من قبلا هم بهتون گفتم عامل تضمین کننده ی کارکرد بالا با این
روغن موتور ، موتور کم استهلاکه . شاید تو موتور اس 5 بیشتر از 5 هزارتا
با این کار نکنه.
ضمنا روغن موتورهای ایرانی هم ارزون نیستند و اینکه من با 40 تومن
میتونم بخرمش به خاطر دوستی ام با تعمیرکار هستش.
اگر هم میخواهید این روغن رو بزنید ، برید تو بازار بگردید.
عکس روغن موتور هم تو قسمت تصاویر گوگل موجوده برید ببینید.
20:01  1394/09/28
پاسخ دادن
سجاد
12

خوب خوب بسته ديگه بيشتر از اين نمي خواد ماس مالي كني
تو حرف نزني كسي نمي گه سعيد كو
08:23  1394/09/29

سعید در جواب سجاد
4

آقا سجاد " حرف حق تلخه " ...
13:06  1394/09/29

سرويس كار
9

روغن موتور كاسترول با اين قيمت صددرصد تقلبي است
پيشنهاد مي كنم هرچه زودتر به يك مركز تعويض روغن معتبر رفنه و موتورخودروي خود را تخليه و شتشو دهيد چون اين نوع روغن ها پس از مدتي كاركرد تبديل به ماده اي لزج مي شوند كه هم موجب آسيب به موتور و هم حالت چسبندگي پيدا مي كنند كه در اين حالت نياز به پايين آوردن موتور و باز كردن تك تك قطعات براي تميزكاري است .
در بازار جديدا" روغن هاي تقلبي بخصوص كاسترول (گويا پرشده در پاكستان) به وفور پخش شده است .
موفق باشيد
12:07  1394/09/30

سعید
4

نگران نباش اقای سرویس کار . روغن موتور کاملا اصله و قیمت اصلیشم
بیشتر از این هاست منتها من با قیمت پایین تری میخرم چون با فروشنده اش آشنایی دارم.
12:54  1394/09/30

میلاد 11
3

سعید پسر عموی من سانتافه داره میگه روغنی که من ميريزم 10000 تا بیشتر نميره من گفتم که دوست من 25000 تا میره با 70000تومن حالا شما خواهشا شما آدرس دوست تون رو بدید تا پسرعموی منم اونجا روغن رو تعویض کنه؟؟
از شما 50 تومن میگیره چ.ن دوست با شما من گفتم 70 تومن
پس آدرس رو لطف کنید بدید !!!!
21:06  1394/09/30

میلاد 11
13

آقا سعید میشه اسم روغن رو لطف کنی بگی ما هم ازش استفاده کنیم اخه قیمتش خیلی مناسبه
09:31  1394/09/28
پاسخ دادن
میلاد 11
14

آقا سعید درسته که ماشین چینی کیفیت مناسبی نداره توأم فکر نکن ی ماشین کره ای خریدی بهترین ماشین دنیا رو داری سوار میشی
در ضمن مردم رو ... فرض نکن
40 هزارتومن پول روغن دادی 20 هزار کیلومتر برات کار داده!!!!
خواهشا کمتر چرت و پرت تلاوت کنید
21:13  1394/09/27
پاسخ دادن
جواب سعید
14

با سلام خدمت شما دوست عزیز
میدونید مشکل شما چیه آقا سعید مشکل شما اینه که جمع میبندید
مثلا الان داستر تولید اروپا شما میگید کیفیت داستر از تویوتا بهتره؟ ؟؟؟
بعد ام جی تولید چینه ولی مطمئن باشید خیلی از ماشینی مثل اسپورتیج بهتر
و با کیفیت تره
07:45  1394/09/28

سعید
6

دوست عزیز :
1- شرکت ام جی در ابتدا توسط انگلیسی ها بنا شد و بعد از چند مدت که
موفقیت چندانی کسب نکرده ، سهامش رو به چینی ها واگذار کرده.
هر چیزی هم حتی اگر مرسدس بنز باشه وقتی بره زیر دست چینی ها ،
کیفیت واقعی خودش رو از دست میده. ام جی هم همینطوریه .
2- از روی چه حساب کتابی گفتی چین الان کره رو گرفته؟؟؟
اگر دقت کنی بزرگترین کمپانی های صنعتی امروزه در کره ی جنوبی قرار
دارن من جمله ال جی - سامسونگ - کونکا و... که گوشی های هوآوی در
برابر گوشی های سامسونگ و ال جی ، آشغالی بیشتر نیستند.
ضمن اینکه کمپانی اپل برای رقابت بهتر با سامسونگ ، دستورالعمل طراحی
گوشی هاش رو به هوآوی داده و عملا اکنون هوآوی با حمایت اپل تونسته
به گرد سامسونگ برسه.
3- کشور چین به دلیل جمعیت سرسام آور و کمبود منابع طبیعی و سیاست
های بسیار مسخره ی اداره ی کشورش ، صدها سال دیگه هم هینطور
باقی خواهد ماند و از ساخت جنس درجه یک و باکیفیت عاجز خواهد بود.
کشوری مثل آلمان و ژاپن و آمریکا صد سال قبل ، راه امروز چین رو می رفتند.
چطوری به خودت اجازه دادی اینو بگی که از اروپا و آمریکا جلو میفته؟؟
13:13  1394/09/28

پاسخ سعید
7

همین چند کامنت قبل میگفتی نوت5 قویترین cpu رو داره چی شد حالا قبول کردی کرین بهترینه همه اطلاعاتون اینجوریه ها خخخخخخ
بعد این چه مقایسه‌ای که میکنید لکسوس با اس5 از لکسوس سوار سانتافه هم بشی پی میبری سوار لگنی بیشتر نشدی که به خاطر شتابش به لش بودن معروف شده
20:41  1394/09/29

سعید
1

اگه پشیزی از دنیای خودرو حالی بودی ، باید می دونستی که در کلاس
SUV(شاسی بلند) تنها مولفه ای که اهمیت نداشته باشه و ملاک نباشه ،
شتابه و اساسا خودروهای شاسی بلند رو برای راحتی و جاداری و در
موارد مهمی برای استفاده آفرود می سازند.
معلومه که هیچی از ماشین سر در نمیاری.
ضمن این که سانتافه وارد شده به کشور ما انقدر ضعیفه اونم به خاطر
قوانین مسخره واردات.
برو سوار گرندسانتافه شو که با موتور 3300 قدرت 290 اسب بخار داره و
فقط تو 7.8 ثانیه به مرز صد کیلومتر میرسه ...
ضمنا من الان هم میگم که نوت 5 و htc one m9 و Sony Xperia Z5 قویترین
گوشی های اندروییدی هستند و هواوی باید بره پیششون بوق بوق کنه ...
21:35  1394/09/29

جواب سعید
13

سعید خان
اولا درباره لینکی که گذاشتی بگم من اینو پارسال دیدم بعد من کی گفتم هواوی
محبوبه منه گفتم من خودم الان سامسونگ دارم بعد خداییش طوری زیر لینک نوشته بودی تکنولوژی گفتم چیه چارتا تلوزیون ته تریلی وصل کردن یه دوربین رو سپر جلوش گذاشتن
اینو هواوی که سهله فک کنم تو همین ایرانم بتونن بسازنش

بعد چطور میگی شتاب تو کراس اور مهم نیست اگه مهم نبود BMW و پورشه نمیومدن
اون موتور وحشتناکو رو ماشیناشون بزارن و مثل هیوندا سانتافه لش درست میکردن
ماشینی خوبه که در عین سواری راحتو جادار بودن شتاب مناسبی داشته باشه که دو فاکتور
اول در کروک ها و سوپر ماشین ها پیدا نمیشه بعد قابل توجهت درگ Suv ها در دنیا طرفدارای خودشو داره
00:13  1394/09/30

سعید در جواب آرش و سجاد
6

اولا آقا آرش من خودم هم اینو میدونم که خرج بیمه بدنه و شخص ثالث برای
سانتافه حدودا 4.5 میلیونه . اما این مربوط نمیشه به اصطهلاک و کیفیت
ماشین و بحث با دوستان سر این بود که اونها فکر می کردند سانتافه از
لحاظ فنی سالی 5 میلیون خرج داره نه بیمه بدنه و ثالث . که قطعا دروغ
بزرگیه و سانتافه از لحاظ فنی هیچ مشکلی نداره و بسیار خوب کار میکنه.

ثانیه آقای سجاد خان من در کامنت قبلی ام به درستی و دقیق توضیح
دادم که چه چیزی باعث شده تا در این مدت من فقط یکبار روغن عوض کنم.
شما که واست قابل درک و هضم نیست و از ماشین سردرنمیاری ، مشکل
خودته.
ضمنا یاد بگیرید به مردم احترام بگذارید و با توهین های بیجا و نامحترمانه
خودتون رو کوچیک نکنید ...
14:39  1394/09/24
پاسخ دادن
درويش
12

آقا سعيد لطفا" اين رو هم بفرماييد همون يكبار تعويض روغن (بعدازدوسال!!!) چقدر هزينه گذاشت رو دستتون؟
نكنه خودتون روغن رو تعويض كردين كه متوجه شدين هنوز 500 كيلومتر ديگه جاداشته !!!
والا ما كه يه دفعه رفتيم اصلا" نذاشتن بريم تو اون قسمت .
تو پذيرايش نشستيم آخرش يه فاكتور بالا بلند برامون آوردن
16:57  1394/09/25

سعید در جواب درویش
4

آقای درویش من سانتافه ام رو از نمایندگی بدقول آسان موتور نخریدم.
از بازار آزاد خریدم. در نتیجه روغن موتور رو خودم عوض کردم نه از نمایندگی.
ماشینو بردم تعویض روغن اونجا جلوی چشام تعویضش کردند.
40 هزار تومن بابت روغن درجه یک و 10 هزار تومن هم دستمزد تعویض
سرجمع شد 50 هزار تومن.
البته روغن های ارزان تر هم بودند اما من همیشه روغن باکیفیت می زنم
تا هم عمر بیشتری داشته باشه و هم موتور رو سالم نگه داره.
18:38  1394/09/25

سعید در جواب مصطفی
3

دوست عزیز آقای مصطفی چند نکته رو به خاطر داشته باش :
- از لحاظ املایی بله حق با شماست . استهلاک درسته.
- از لحاظ مصرف سوخت ، موتورهای 2400 تنفس طبیعی بسیار کم مصرف تر از موتورهای 2000 توربوشارژری هستند. اینو همه می دونن برید بپرسید.
موتورهای توربوشارژری بسیار پرمصرف هستند. چون برای تامین قدرت بیشتر
احتیاج به سوخت رسانی بیشتری دارند. حتی گاهی مصرفشون به حد
موتورهای 6 سیلندر می رسه.
بیشتر صاحبان خودروی جک اس 5 از پرمصرف بودن ماشینشون شکایت دارن
و حتی در برخی نظرات عنوان کرده اند که مصرفشون تا حد 16 لیتر ! پیش
رفته است.
در صورتیکه من که دو ساله سانتافه دارم هنوز عدد مصرفش از 10 الی 11
لیتر بالاتر نرفته.
- ضمنا موتورهای توروبوشارژر استهلاک بالایی هم دارند و خیلی باید
مراقبشون باشی و اگه زیاد بهش فشار بیاری بعد یکسال از کار می افته
ضمن اینکه همیشه باید بنزین سوپر گران قیمت بهش بزنی.
ولی موتور تنفس طبیعی خیلی عالیه و هیچ کدام از این بدبختی ها رو نداره.
- ضمنا شما متعصب هستی که به جای اینکه با دلیل بخوای مردمو قانع
کنی ، ازشون غلط املایی می گیری ...
20:14  1394/09/27

کاربر: hemi60
9

بابا جون مادرتون کسی که s5 داره بیاد نظر بده, بالاخره ما نفهمیدیم بخریم یا نخریم, من موندم برم هیوندا اکسنت بخرم یا جک s5
آخه لامصب جک شاسی بلنده، شاسی بلندم یه چیز دیگست
اونایی که دارن راهنمایی کنن
13:57  1394/09/14
پاسخ دادن
rezaei
10

فقط به این نکته توجه کن که اکسنت چیپ ترین ماشین شرکت هیوندا در ایران است وs5 بهترین ماشین شرکت جک در ایران میباشد.حالا خودت انتخاب کن
19:57  1394/09/23

موسی
16

من سه ماهه دارمش فوق العاده است موتور پر قدرت نرم و راحت جا دار امکانات عالی
20:52  1394/09/23

شمالی
7

درود بردوستان .آقا محسن میشه به فرمایید درتمام کشورهای دنیا به ویژه درایران تاجر وبازرگان سراغ دارید؟جنس ولوازم به خصوص خودرورا وارد کند
زیر قیمت خرید به فروشد؟ سوال من این است چرا واردکنندگان خودرو سانتافه رادراستانهای جنوبی.وشمالی مثل اردبیل.گیلان خوزستان .بندر عباس
به قیمت80-90میلیون میفروشند آنوقت شما میگید180 میلیون ؟ به نظرشما واردکنندگان برای هرماشین80میلیون ضرر میکنند .نه دوست من
قیمت واقعی سانتافه همان 80-90 میلیون است الباقی بابت تعرفه گمرکی است اگر شما نظر دیگر داری بفرمایید.اما اس5توسط کرمان موتور
مونتاژ میشود75میلیون قیمت تمام شده دراختیار مشتریان قرار میگیرد.
22:26  1394/09/06
پاسخ دادن
حسین
3

باید خدمتتوتن. عرض کنم این جک همون شرکتیه که برای شرلت آمریکایی قطعه میزنه و شرلت به غیر بدنه و موتورش توسط اینشرکت ساخته میشه
16:25  1394/09/05
پاسخ دادن
محمد
10

من همه نظرات هارو خوندم همشون به يك نوعي درست هستندفقط يكم اختلاف سليقه هست.
ولي يه چيزي اگه اين خودرو هاي چيني ا نبودند داخل كشور< مثلا الان ما پژو پارس رو ميخريديم 150 ميليون تومان.پس ناشكر نباشد
15:09  1394/08/26
پاسخ دادن
رهی
6

من از سال 92 یه ایکس 33 دارم. اولش به اصرار خانواده گرفتم.
چون اعتقاد داشتم ماشین چینی آشغاله.
قبلش یه پارس داشتم.
ولی خدایی تا الان ازش راضی بودم.
با حالی که مدل ماشینم 90 است ولی خوب سرحاله برا همین به انگ ماشین چینی دیگه اهمیت نمیدم.
از قیافه جک و امکانات ایمنیش سیستم پایداری و کششی اون خیلی خوشم اومده ولی میگن bmw توربو تو ایران جواب نداده میگن به خاطر اینکه تو یه لحظه خاص باید احتراق در موتور صورت بگیره به خاطر کیفیت بد بنزین توی کشورمون. این اتفاق صورت نمیگیره و باعث خرابی موتور و اشکالات فنی اون میشه به مرور زمان.
.
.
.
اگه کسی بالای 80 تا با این ماشین رفته لطفا نظر بده ممنون می شم.
11:08  1394/08/20
پاسخ دادن
محمد صفری
0

علی جان همشهری عزیزمن قصد فروش دارم،اگه طالبی من درخدمت
هستم
00:18  1394/08/20
پاسخ دادن
وحید
12

سلام
سطح فکر و جهان بینی در رابطه با این مورد وابسته است به سطح مالی است
" یکی فقط به رضایت خودش از ماشین فکر می کند و یکی دیگر از رضایت دیگران از ماشینش. بستگی به طرز تفکر افراد دارد
البته بنده خودم یک ماشین بنزc240دارم
ولی دارم جک را بررسی می کنم
پس تقاضامندم اونایی که جک دارن نظر بدن
ما به هیچ عنوان به کسایی که هیوندای و یا مدلهای دیگر ماشین را دارن قصد کلکل کردن نداریم
یا حق
10:01  1394/08/14
پاسخ دادن
وحید
6

دوستان
این بنده غیر متخصص چند مورد خدمتتان عرض کنم
1- اولا" تمامی ماشینهای تو رنج بالای 50 میلیون از آلمانی بگیر تا چینی بعد یه خورده سوار شدن افت قیمت بالایی دارن (یه سر بزنید تو بنگاه ها ویا راحت تر تو سایت دیوار)
دوما" هرکسی نسبت به توان خریدش ماشین انتخاب می کند
و یک نظر شخصی ماشین کوفتی چینی می خریم ولی از ایران خودرو و سایپا هیچی نمی خریم
و در آخر (شاید بی ربط)
ما خودمان به دیگران یاد می دهیم که چگونه با ما رفتار کنند
یا حق
20:29  1394/08/13
پاسخ دادن
یاسین
0

سلام .داداش هر ماشین بالای صد تومن افت قیمتش زیاده ...شما که دستت تو نمایشگاها زیاده یه سوالی هم از قیمت ماشینای کار کرده بالای صد تومن بگیر
18:38  1394/08/20

میلاد
19

من با اونهایی که پولش روندارن و فقط میان اینجا چرت پرت درباره S5 مینویسن کاری ندارم ولی اونهایی که دارن تحقیق میکنن که این ماشین رو بخرن برن از نزدیک ماشین رو ببینند اگه شد یه دور بزنن با اونهایی که ماشین رو دارن مشورت کنن ..انشالا نسبت به پولی که میدی ماشین خوبی هستش من تحقیق کردم و خریدم با اطمینان 100%
16:17  1394/08/13
پاسخ دادن
جواب سعید
30

دوست عزیز خود شما داری بدون اطلاعات صحبت میکنی
درسته توسان سانتافه 2400 هستند ولی به دلیل وزن بیشتر و اینکه جک اس 5 توربو هست
گشتاور تولید شده تقریبا یکسان خواهد بود و در مورد آپشن درسته که جک
تو این زمینه عقب تر هست ولی نه اونقدر؛ و این قضیه به خاطر مونتاژ هست که
آپشن ها رو برداشته و جداگانه میفروشه که البته نصب آپشن های دیگشم مثل کروز کنترل
گرم کن و سرد کن و... هزینه زیادی نداره منم موافقم که جک شاید
در مقایسه با سانتافه نه توسان عقب تر باشه ولی نه اونقدر که نشه مقایسشون کرد
19:07  1394/08/13

شاهین
11

دوستان من خودم اس5 دارم...
بیاین قبول کنیم..اگه این ماشین قیمتش200 میلیون میشد همه ازش تعریف میکردن میگفتن عجب ماشینیه....
12:08  1394/08/12
پاسخ دادن
محسن
8

اگر جک قیمتش 200 میلیون می بود تمام حسن ها و امکانات ماشینهای
حدود 200 میلیون را دارا می بود و هیچکس به آن ایراد فنی وارد نمی کرد.
هیچوقت در کارکرد 5000 احتیاج به سرویس فنی پیدا نمی کرد.
گیربکسش اتومات می شد. سطح ایمنی اش خیلی بالاتر بود.
جفت دیفرانسیل می شد. رنگ بدنه اش کیفیت افتضاحی نداشت.
مشکلات گیربکس و موتورش و مصرف بالاش حل می شد و ..........
حالا فهمیدی که چرا جک قیمتش 75 تومن بیشتر نیست.
تازه با 75 تومن هم کمی گرونه.
ضمن اینکه خودروسازهای چینی هنوز خیلی راه در پیش دارند که خودروهایی بسازند که اگه وارد کشورمون بشن حدود 200 میلیون آب بخورن.
چون هنوزم که هنوزه ماشینهای چینی بی کیفیت هستند.

بیایم قبول کنیم که چین حالا حالاها باید تلاش کنه که بتونه ماشینی در
سطح پایین ترین ماشین کره ای بسازه.
12:36  1394/08/13

علی
7

آقا محسن گل.دوست عزیز.خیلی ها این ماشین رو با کیا یا هیوندای مقایسه نکردن.عرض بنده هم این بود که این ماشین با توجه به قیمتش ماشین بسیار خوبیه.لااقل نظر شخصی منم همینه که نمیشه این محصول رو با مثلا برندهای مطرح جهانی مقایسه کرد.با این بودجه ماشین ایده آلی هست /مبارک صاحبانشونم باشه و لاستیکش واسشون بچرخه.
14:00  1394/08/13

محسن
8

آقا علی عزیز به خاطر حسن تفکر و صحبتهای شما بسیار خوشحالم.
باور کنید منظور و قصد من هم همینه که جک اس 5 در حد خودش (75
میلیون که بابتش میدی) ماشین خوبیه و تا حدود 75 میلیون انتظارات
صاحب ماشین رو برآورده می کنه.
اما واقعا مقایسه ی جک اس 5 ی که تنها یک ساله به بازار اومده و کمپانی
سازنده اش به نسبت کمپانی های دیگر تجربه ی چندانی در صنعت خودروهای سواری نداره ، با ماشینهای چندین نسل تولید شده ی هیوندای
و کیا بسیار ناعادلانه و دور از عقل و انصافه.
دقیقا مثل حالتی که میگیم کره ای ها در مقابل آلمانی ها هیچ گونه حرفی
برای گفتن ندارند همین طوره.
تنها چیزی که منو ناراحت میکنه این مقایسه های بیجا است.
وگرنه من به شخصه هیچ مشکلی با هموطنان عزیزی که با بودجه ی خودشون جک اس 5 خریدند ندارم.
اما از صحبتهایی که گاه گداری صاحبان این ماشین می زنند ناراحت میشم.
به عنوان مثال میگن : جک اس 5 روی توسان رو کم کرده !!
سوناتا رو سوسک کردم !! مرد میدون میخوام بیاد بگه من اس 5 هستم !!
اس 5 هم دلمو برده هم دینمو !!!!
واقعا این ماشین ارزش این همه بی انصافی رو داره ؟؟؟
14:59  1394/08/13

میلاد
75

به چند دلیل s5ماشین خوبیه برا خرید موافقان لایک کنند


1- اتاق ماشین هر سال تعغیر نمکند یعنی پنج سال بعد هم جک s5 را با همین شکل خواهید دید اتاقش قدیمی نمیشه
مثل ال 90 --پزو--- سمند

3- خودرو در ایران تولید میشه و مشکل قطعات و نمایندگی نداره مطمئنا دست دوم ماشین هم به راحتی قابل خرید و فروش هست
4- شک نکنید سواریش خیلی عالیه
11:24  1394/07/30
پاسخ دادن
محسن
25

شما اول برو نگاه کن ببین اس 5 بیشتر از یک سال دووم میاره که نقشه ی
پنج سالگی واسش می زنی.
ضمنا کسی که ماشین چینی می خره دیگه باید قید فروختنش رو بزنه مگر
با حراج کردنش. مگه نشنیدی که صاحب اول و آخر ماشین چینی خودتی.
بازار فروش ماشین چینی اونم از نوع دست دوم گندترین بازار خودروهاست
11:49  1394/07/30

علی
32

آقا محسن مثل اینکه جک خوب سوزوندت بعد کی میگه بازار ماشین چینی بده
الکی شایعه درست کردین وقت کردی یه سر به بازار خودرو و سایت های فروش ماشین بزن بعد بیا حرف بزن بازار به غیر x33 همشون خوب فروش میکنن که البته جک اصلا ظاهر و موتورش با همه چینی ها فرق میکنه
09:08  1394/08/07

محسن
11

آقا علی دوست من شاید جک اس 5 با بقیه ی چینی ها تفاوت هایی
داشته باشه اما به هر حال یک خودروی چینی است.
ماشین های چینی هم که دیگه خودت خوب میدونی تازه اول راهشونه و هنوز خیلی راه در پیش دارند تا از لحاظ کیفیت و ماندگاری به ماشینهای
کره ای و ژاپنی برسند. البته کره ای بیشتر چون ماشینهای ژاپنی راه
خودشون رو تا آخر رفته اند. اما کره ای ها هم هنوز میانه ی راهند.
اما باز هم از چینی ها که اول راهن جلو ترند.
در کل بعد از بازار خرید و فروش ماشینهای داخلی ، ماشینهای کره ای نبض
بازار رو در دست دارند و کم فروش ترین ها رو چینی ها و فرانسوی های
وارداتی به خود اختصاص داده اند.
12:50  1394/08/07

متخصص
35

آقا محسن ول کن توروخدا جکs5بایدچکارکنه که خودشوثابت کنه ؟نزدیک به یک ساله که توبازاراومده. تاحال کسی از قدرت شتاب وکارایی موتورگله نداشته_تاحالا کسی ازسروصدای داخل ماشین وداشبورد گله نداشته_تاحالاکسی ازتیپ ماشین گله نداشته_تاحالا کسی ازآپشنهای کاربردی کنترل وکشش گله نداشته _بعضی ازدوستان سری اول (اسفندوفروردین واردی بهشت)ازصدای فرمان وگیربکس گله داشتند که مال مونتاژ بود که الان رفع شده_تاحالاکسی ازتوربو گله نداشته.دیگه ماشین همیناش حسابه چه توقعی ازماشین داری ؟هواپیما که نیست .بارهادوستان توصفحهs5گفتند که توشتاب اسپورتیج،توسان ،سوناتا،سانتافه حریف. جک نیست ولی بعضیها باورنمیکردند حالا دوستان برندتوآپارات نگاه کنند ببینند چطورمزدا3و هیوندای النترافول 2014راقورت میده خداروشکرازلحاظ امنیت هم 5ستاره ایمنی اروپاراهم داره دیگه دنبال چی هستید.مطمئن باش ازکره ای هاسرترنباشه کمترنیست.شماماشینایی مثل x33،x60یاام وی ام. سواری دیدیدفکرمیکنید جک هم همینطوره .نه عزیزم این ماشین فرق میکنه
20:00  1394/08/07

محسن - جواب متخصص
4

آقای متخصص همه فن حریف ، طوری از این اس 5 گفتی که یه لحظه فکر
کردم پورشه و بی ام و رو هم سوسک کرده !!!!!!!!
دوست عزیز اگر اس 5 از کره ای ها سرتر بود می بایست :
1- قدرت موتورش بسیار بالاتر میشد. در صورتیکه هم قدرت توسانه و کمتر
از سانتافه 190 اسب بخاری و فوق العاده کمتر از جنسیس 290 اسب بخاری
و سنتنیال 430 اسب بخاری و کیا کادنزای 300 اسب بخاری
2- از لحاظ طراحی می بایست بهتر از سوناتا و سانتافه عمل می کرد.
در صورتیکه از لحاظ طراحی به گرد سوناتا و سانتافه نمیرسه.
3- می بایست همانند توسان و کره ای ها دنده اتوماتیک می بود.
4- می بایست همانند توسان و سانتافه و وراکروز جفت دیفرانسیل می بود.
5- می بایست کیفیت مواد به کار رفته در اس 5 خیلی بالاتر از توسان و
اپتیما و ... می بود که نه تنها نیست بلکه پایین تر هم هست.
6- می بایست مانند سوناتا و جنسیس و آزرا و کادنزا آپشن های فراوانی
مثل کروز کنترل - آینه الکتروکرومیک - دوربین دنده عقب تطبیقی - ایربگ های فراوان - سیستم فوق العاده استارت دکمه ای - گرمکن و سردکن صندلی و کلی آپشن های ایمنی و رفاهی دیگه رو می داشت که نداره.
21:23  1394/08/07

محسن - جواب متخصص
4

ادامه :
7- می بایست از لحاظ ایمنی سرتر از سانتافه و وراکروز عمل می کرد که
در تصادفات متعدد جان سرنشینان رو نجات داده اند.
8- می بایست قیمتش بالای 200 میلیون می بود.
9- می بایست در کارکرد 5 هزار احتیاج به سرویس فنی پیدا نکند.
10 - می بایست فروشش بهتر از توسان و سانتافه می بود.
در حالیکه اگر جک اس 5 در عرض یک ماه فروش بره ، توسان و سانتافه به
یک هفته نرسیده فروش میرن.
و و و ..... کلی موارد دیگه که برتری خالص ماشین کره ای رو بر ماشینی
مثل اس 5 بیان می کنه.
خدا شاهده اگر اس 5 همینطوری که ذکر کردم مثل کره ای ها می شد و
می تونست از تمامی این لحاظ ها با کره ای ها رقابت کنه ، هیچکس به
چینی بودنش اهمیتی نمی داد.
ولی وقتی نمی تونه مثل ماشینهای 150 میلیونی امکانات و راحتی و
دوام و کیفیت رو در اختیار راننده و سرنشین قرار بده خوب مشخصه که
حتی مقایسه اش با ماشینهای 150 تومنی هیوندای و کیا بسیار ابلهانه
است.
21:33  1394/08/07

امیر پاسخ - محسن
57

دوست عزیز بردن درگ مقابل
مزدا3 والنترا که سدان هستند برای یک
Suv کار راحتی نیست طوریکه سانتافه 2015
توی درگ با پرشیا ویرایش باخت در آپارات موجوده
1-درسته که قدرتش از توسان فقط 2 اسب بخار واز سانتافه کمتره
ولی در عوض توربه وسانتافه با اون وزنش 190 هم کم
3_طراحی یک امر سلیقه‌ای وشاید کسانی باشند که طراحی جک رو ترجیح بدن
ولی طراحی خوب و عالیه سانتافه انکار ناپذیره
4-با اینکه گیربکس دستی یک نقطه ضعف برای جک هست اما دستی بودن
گیربکس برای خیلی ها از جمله خودم لذت بخش تر هست

5_ در مورد تک دیفرانسیل بودن که نصف بیشتر سانتافه های موجود درایران
تک دیفرانسیل هستند
6_ از نظر آپشن بعضی از این ماشین ها نوشتید نزدیک 300میلیون قیمت دارند جک با توسان که تقریبا قابل مقایسه هستند چیز قابل توجهی کم نداره
7 این ماشین تویه امنیت 5 ستاره رو گرفته وحتی تست امنیت
خودرو در آمریکا، ایتالیا، فرانسه و....
با موفقیت رد کرده
8_کی میگه ماشین گرون لزوما بهتره؟
البته با توجه به اینکه سانتافه و توسان گمرک میشن ولی جک درصد گمرکش خیلی خیلی کمترهفروشش که خیلی خوب بوده یک سال نیست اومده
22:40  1394/08/08

میلاد
11

جواب محسن
عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
09:04  1394/08/10

محسن - جواب متخصص
4

آقای نامتخصص هیچی از ماشین بلد نیستی دیگه خزعبلات و دروغ و دول
توی سایت پخش نکن.
مگه خودت تو کامنت قبلی ات نگفتی که جک اگر از کره ای ها بهتر نباشه
کمتر نیست؟؟!! خوب من هم با دلایل قانع کننده برات ذکر کردم که جک
حتی قابل بررسی با پایین ترین ماشین کره ای هم نیست.
معلومه که دلایل محکم و روشنی که من برات ذکر کردم خوب تو رو سوزونده.
ضمن اینکه اطلاعات درست نداری دیگه مردم رو گمراه نکن مرد حسابی ؛
سانتافه های ایران همشون چه موتورهای GDI و چه موتورهای dohc
همگی 190 اسب بخار قدرت داشته و وزنی معادل دقیقا 1605 کیلوگرم
دارند. توسان وزنش 1350 و اسپورتیج 1300 کیلو و وزن جک هم 1400 کیلو
است. من خودم تمام کلاس شاسی بلندها رو دقیق مشخصاتشون رو
می دونم لازم نیست تو واسه من اطلاعات بدی.
در ضمن ماشین خودمم سانتافه است و فکر می کنم که امثال تو وقتی
تو خیابون یه سانتافه می بینین عقده تون گل می کنه و نزدیکه از حسادت
خفه بشین. معلومه که خیلی حسرت ماشین های کره ای و ژاپنی دارید
که اینطوری به جون ماشین کره ای افتادید.
21:23  1394/08/12

علی
1

در جواب دوست عزیزمون محسن خان عرض کنم وزن اسپورتیج یا ix35چیزی بین 1530 تا 1570 کیلو تو سایتها ذکر شده.این 1300 کیلو رو از کجا در آوردی برادرجان.زانتیا که یه سدان متوسط محسوب میشه 1240 کیلوگرمه بعد این کراس اوورها مثلا 1300 کیلوهه.ضمن اینکه همون سانتافه جنابعالی باید 1850 کیلو باشه نه 1600 کیلو!!کاری به حرفها ندارم خودم هم اس فایو ندارم اما الحق ماشین شیک و خوش قیمتیه و اگه خدا بخواد خواستیم تا 80 تومن پول ماشین بدیم یکی از گزینه های جدی همین ماشینه.مگه با 80 تومن انتظار داری واست پرواز کنه که با وراکروز یا جنسیس مقایسه میکنی برادرم.نه تو یه کلاسن نه تو یه قیمت!!مگه میشه پانامرا رو با آزرا مقایسه کنی!!من خدای نکرده نه قصد تخریب شمارو دارم نه طرفداری از شخص خاصی اما انصاف به خرج بده برو کامنتهای قبلیتو بخون اصلا توجیه پذیر نیستن داداشم/قبول کن
22:27  1394/08/12

محسن
9

در جواب دوستان باید بگم که شماها اصرار و اعتقادتون بر اینه که جک اس 5
از کره ای ها برتره و من هم به خاطر این ادعای بی اساس ناراحتم.
جک اس 5 که شما اون رو با توسان مقایسه می کنید از خیلی از مزایای
مهمی که توسان برخورداره بی بهره است :
1- کیفیت کلی و دوام ماشین. مخصوصا کیفیت رنگ خارجی خودرو
2- گیربکس اتوماتیک
3- آپشن های رفاهی تر توسان
4- قدمت و سابقه ی چند نسل توسان ( از 1998 تا 2015)
5- سواری بهتر و باکیفیت تر توسان به دلیل مهندسی بهتر خودرو توسط
هیوندای
6- بازار فروش بسیار خوب توسان
و ...
لذا من می گم شما نباید یک خودروی 80 میلیونی چینی رو هم سطح
ماشین 150 میلیونی کره ای قرار دهید.
گرچه توسان گمرک داره ولی باز هم قیمت واقعیش حداقل 30 میلیون گرونتر
از اس 5 هست.
لذا این مقایسه نا به جا و اشتباهه.
رقیب جک اس 5 ، جیلی ام گراند 7 هستش. نه توسان و اسپورتیج.
والا غیرتا از این به بعد دیگه حرف نامنطقی نزینم.
23:03  1394/08/12

پاسخ محسن
35

داداش گلم آخه مگه سانتافه چیه که بخوایم عقدشو داشته باشیم خدا رو شاهد میگیرم خرید
سانتافه واسه خود من کار خیلی راحتی بود و اصلا قصد خرید توسان یا سانتافه رو داشتم
تا اینک سوار اس5 یکی از فامیلامون شدم و خیلی حال کردم و تصمیمم عوض شد و با بقیه پولش یه آپارتمان گرفتم بعضی ها طوری میگین سانتافه که انگار S500 هستش
بابا جون اگه گمرک
به این نمیخورد قیمتش حدود 85 تومن میفته یه سر به سایت باما بزنید قیمت سانتافه توی شهر خوزستان با 75 تومن میشه این در صورتی که اس5 تو منطقه آزاد تازه یه خورده گرونترم هست در مورد مزایایی که در مورد توسان نوشتید که در کامنت بالا آقا امیر خیلی خوب جوابتون رو داده فقط بگم دوسته عزیز آخه چیه گرون بودن مزیته؟ ؟!!!!
اونم پولی که برای گمرک پرداخت بشه در آخر بگم قبول دارم سانتافه بهتره ولی نه اینکه نمیشه با جک مقایسش کرد و در یکسری موارد مثل شتاب توربو بودن موتور افت قیمت کم
(سانتافه صفر نزدیک 200 میلیون 20000 تا کارکرد 137 میلیون )و....


19:50  1394/08/13

sudn sgdlhkd
3

من ليفان نيم شاسي دارم ميخوام جك اس 5 بخرم ولي ميشه با تغيراتي موتور ايكس 60 را توربو كرد لطفا راهنمايي كنيد كجا وچگونه
19:05  1394/07/25
پاسخ دادن
امیر
2

اقا جکs5ماشین خوبیه فقط باید صبر کرد دید ماشین.کیلومترش،به 100000رسید ببینیم ایا مثل روز اولشه یا خراب میشه. اونوقت بیایم نظر بدیم
11:42  1394/07/22
پاسخ دادن
یاسر
11

داداش کجای کاری طرف کارکرد کیلومترش به 10 هزار رسیده ماشین رو
2 بار برده سرویس فنی . !! حالا تو میگی 100 هزار ؟؟؟؟
ماشین چینی جون به جونش کنند از 40 هزار تا بیشتر دووم نمیاره
12:00  1394/07/22

مهمان
41

دوست عزير، جناب ياسر درست ميگن. هر 5 هزار بايد جهت تعويض روغن و فيلتر بايد سرويس انجام بشه پس در 10 هزار ميشه دو سرويس!!!.
10:32  1394/08/03

آرش
3

آقا سایت استانداردهای ایمنی اروپا و آمریکا رو که در اول مطلب آورده بودین گشتم ، نه خیری از s5 بود نه از jac
یا مطلب درست نیست یا توی اروپا و آمریکا با اسم و برند دیگه ای معرفی شده !!!
09:07  1394/07/22
پاسخ دادن
حسن
4

متاسفانه کرمان موتور به سایت های اینترنتی پول میده ته براش تبلیغات جعلی بزارن این خودرو اصلا اجازه ورود به بازار امریکا را کسب نکرده.
20:37  1394/07/25

محسن
11

راستی من میخام ماشین بخرم . یک میلیاردم پول دارم.
و بین اس 5 و پورشه ی کایمن موندم. آخه شنبدم اس 5 شتابش 4 ثانیه
است . میگن روی کره ای ها و ژاپنی ها رو کم کرده
به خدا اصلا شوخی نمی کنم. کاملا جدی دارم میگم.
لطفا منو راهنمایی کنید ...
14:05  1394/07/02
پاسخ دادن
۰/۵
0

ع عه ماشین خوب هلام است هعام.
17:04  1394/07/12

کاربر: بررسی جک اس فایو
12

آقا سعید در همه جا حضور پرنگ داری نمی دانم چه کمبودی داری این همه از اس5 بد میگی البته به گفته خودت کمبود پول نداری ولی تمام نظراتی که با نامهای مختلف مثل محسن و محسن محمدی و ...میدهی واقعا نشانه یک کمبود است نه بررسی و اظهار نظر
14:03  1394/07/25

بهروز
3

سلام بنده این ماشینو ندارم پس از فنیش نظر نمیدم اما از نظر ظاهر انصافا بد نیس. اما از نظر قیمت تو ایران همه ماشینا گرونن اونم نه ده یا بیس درصد، دو برابر گرونن !!!
16:21  1394/06/31
پاسخ دادن
محمد حسین
0

قیمتش چقدر هستش تو بازار!!!
15:17  1394/08/06

اصغر
2

در جواب محمود اقا بگم كه اگه سانگ يانگ قيمتش تو كره از كيا و هيوندا بيشتره به اين خاطره كه از چين وارد ميشه و گمركي ميخوره.
بعد از اونم تيوولي تو كشورهاي ديگه ارزش داره چون تو ايران تيوولي رو كسي تيوولي صدا نميزنه مگه اينكه اسمشو عوض كنن
18:17  1394/06/30
پاسخ دادن
اصغر
2

البته فكر نكنم تو ايران كسي تيوولي رو تيوولي صدا بزنه.خخخخخخح
بايد مثل پنير kiBi اسمشو عوض كنن.خخخخخخ
11:06  1394/06/30
پاسخ دادن
سانگ یانگ تیوولی هندی!
6

سلام
با یه سرچ ساده توی ویکی پدیا متوجه میشوید که سال 2004 حدود 51% سهام سانگ یانگ رو یه شرکت چینی به نام SAIC خریداری کرده و از سال 2010 به بعد نیز شرکت ماهاندرای هند سهام این شرکت را خریده است و طبق جدول موجود در سایت ویکی پدیا مدل تیوولی در سایت هند تولید میشود.
طبق تاریخچه موجود در این وب سایت این شرکت چندین بار به دلایل مختلف از جمله رکود جهانی ورشکست شده یا کارگران آن اعتصاب 77 روزه کرده اند و سهام آن توسط دیگر خودروسازها خریداری شده.
ضمنا متن موجود انگلیسی آن از متن فارسی کاملتر است. اگر خواستید تا لینک هم بذارم.
22:18  1394/06/29
پاسخ دادن
سعید
5

نمی دونم . احتمالش هم هست. ولی به هر حال ماشین های سانگ
یانگ ماشین های خوبی هستند در کل. عمرا مثل هیوندای و کیا نیستند
ولی قطعا خیلی با چینی ها فرق دارند.
به هر حال طرف صحبت من هیوندای و کیا هستند نه سانگ یانگ.

می تونیم بگیم که فاصله ی ماشینهای چینی با کره ای (هیوندای و کیا)
به اندازه ی فاصله ی بین ماشین های هیوندای و کیا با لکسوس است.

23:11  1394/06/29

داریوش
21

سلام دوستان لطفا اینقدرمتعصبانه درموردماشینای کره ای حرف نزنیدمن به همراه تعدادی ازدوستان که جمعا8نفربودیم بادوماشین یکی اسپورتیج2014ودیگری s5مدل94مسافرتی طولانی رفتیم هنگام رفت من تواسپورتیج نشستم 12ساعت توراه بودیم .ماشین اسپورتیج هنگامی که سرعت میگرفت (جاهایی که پلیس نبود)وبوسرعت140میرسیدصدای موتورش زیادبودجوری که کاملارواعصاب بودوموتورقارقارمیکرد،من عقب نشسته بودم که بسیارجامون تنگ بودوماشین تودست اندازهابسیارخشک وسروصدا داشت.خدایی کمردردگرفتیم به هرحال رسیدیم شیراز،ده روزاونجابودیم جای دوستان خالی نباشه کلی خوش گذشت موقعبرگشت من سوارs5شدم بازعقب نشستم،ماشین به کل سورپرایزم کرد توبعضی جاها160میرفت ولی کاملا بی صدا،تودست اندازهابسیارنرم بود جامون توعقب بسیار راحت بود،هنگام شتاب گیری اسپورتیج کاملا بخصوص توسربالایی هاعقب می افتاد.حالابحث من اینه که آپشنهای الکی به هیچ دردنمیخوره وبه داد اسپورتیج نرسیدواصل کارموتورپرقدرت هندلیگ بالا وسیستم تعلیق کارآمدوسیستمهای کنترل وکشش توماشین مهمه که s5به طورمحسوس وکامل همه اوناروداره وتوسفرخوش درخشید ادامه دارد
02:20  1394/06/29
پاسخ دادن
رضا
2

با سلام خدمت همه دوستان محترم
میشه لطفاًدر خصوص مزایا و معایب احتمالی اس5 نکاتی را بفرمایید و از بحثهای بی هدف و بی پایان ناشی از تعصب خودداری فرمایید.
21:45  1394/06/28
پاسخ دادن
ادامه : سعید در پاسخ به علیرضا
5

9- بازار فروش خودرو :
بازار فروش خودروهای هیوندای و مخصوصا سانتافه و توسان ، پر فروش ترین
بازار خودروهای وارداتی است.
در صورتیکه خودروهای چینی همینکه کارکرده شدند ، دیگر مشتری چندانی
برای آنها وجود ندارد. چون کسی به خودروی چینی آن هم کارکرده اعتمادی
ندارد. حق هم دارند.

و...

اینها همه گزیده هایی بود از تفاوت زمین تا آسمان جک با توسان که به همه
ثابت بشه این همه که میگن جک به قیمت واقعی فروخته میشه و توسانم
الکی گرونه و فقط پول گمرک بابتش میدی ، همه اش کشکه.

آدم عاقل اینطوری میاد بررسی میکنه. نه اینکه دنبال حرف های خاله زنکی
بره و بعدشم خطا رو بندازه رو گردن مردم.

از همه می خوام تا به تفاوت کیفی این دو ماشین قشنگ دقت کنند و از این
به بعد دیگه دنبال مقایسه ی اسباب بازی های چینی با ماشینهای کره ای
و ژاپنی نباشند.

"ماشین چینی فقط کمی بهتر از ماشین ایرانی است و به هیچ وجه با
ماشین های هیوندای و کیا قابل قیاس نیست"

" هیچ ارزانی بی دلیل و هیچ گرانی بی حکمت نیست"

موفق باشید ...
16:11  1394/06/28
پاسخ دادن
ادامه : سعید در پاسخ به علیرضا
7

این بی کیفیتی در طول زمان از طریق صدادادن های بی مورد ، مشکلات
فنی زیادتر از گذشته ، خشک تر شدن سواری و... به راحتی قابل درک و
احساس است.

7- تفاوت دو خودرو در سطح امکانات :
دیگه از یک بچه هم بپرسی می دونه که توسان امکاناتش از جک خیلی
بیشتره. مخصوصا از اون نسخه ی جک که هم اکنون توی ایران هست.
امکاناتی از قبیل : کروز کنترل - اتوهلد (Auto Hold) - در مدل 2015 توسان
Auto Park - تعداد 10 کیسه ی هوا یا 8 کیسه ی هوا در مدل های فول
سفارشی توسان - صندلی های برقی توسان همراه با گرمکن -
شیشه شور چراغ های جلوی توسان - سقف پانوراما تمام شیشه ای توسان - فضای صندوق عقب بیشتر توسان - آینه های تاشو برقی توسان -
کروز کنترل هوشمند در توسان و کلی امکانات دیگر که در جک موجود نیست.

8- تفاوت های معیاری و بزرگ دو خودرو در قسمت فنی :
توسان دارای گیربکس اتوماتیک است. اما جک گیربکسش دستی است.
توسان دارای سیستم بسیار مهم جفت دیفرانسیل (4WD) است.
اما جک مانند پراید و پژو تک دیفرانسیل است. انگار که سدانه نه شاسی
بلند ...

ادامه در نظر بعدی ...
16:02  1394/06/28
پاسخ دادن
ادامه : سعید در پاسخ به علیرضا
6

اما جک که یکی کمپانی سازنده ی کشنده بود ، برای اولین بار و اولین تجربه
یک ماشین با تقلید کامل و صد در صد از توسان با اسم s5 و کلاس شاسی
بلند روانه ی بازار کرد آن هم در سال 2015 !
خودتون قضاوت کنید یک ماشینی که چندین نسل ازش ساخته شده و
در این مدت قشنگ امتحانات و آزمون های ایمنی اش رو پس داده ، آیا
قابل قیاس است با ماشینی که هنوز یک سال از اومدنش به بازار نمی گذره؟ مثل اینه که بگی آدم 25 ساله عقلش بیشتره یا یه کودک پنج شش
ساله؟؟؟؟!!!! چقدر این مقایسه مسخره است ...

6- دوام عمر ماشین و قطعات :
بیشتر ماشین های هیوندای معمولا تا کارکرد 200 هزار کیلومتر خستگی
نمی شناسند. البته به نوع ماشین هم بستگی داره. مثلا وراکروز ممکنه
تا 300 هزار تا هم مثل برق کار کنه. حالا برای توسان ما تا همون 200 هزار
تا رو حساب می کنیم.
در صورتیکه جک که یک خودروی چینی است اگر هرچند از دیگر چینی هایی
که بیشتر از 50 هزار تا دوام نمیارند بره بازم عمر مفیدش از 70 هزار تا بیشتر
نیست.
ادامه در نظر بعدی
15:49  1394/06/28
پاسخ دادن
ادامه : سعید در پاسخ به علیرضا
5

همین عامل دوم خودش درصد بسیار مهمی از تفاوت قیمتی دو خودرو را
شامل میشه. اگر از 100 درصد حساب کنیم 40 درصد رو به خودش اختصاص
میده.

3- کیفیت رنگ بندی خارجی بدنه :
کیفیت رنگ بندی بدنه توسان فاقد هر گونه مشکل خاصی است.
اما در جک دقیقا برعکس است. کیفیت مونتاژی که میشه در رنگ بندی این
ماشین واقعا پایینه . همین عامل درصد هر چند کم ولی موثری رو در
تفاوت قیمتی شامل میشه.

4- کیفیت مواد مورد استفاده در کابین داخلی :
هیوندای همواره در ماشین هاش مخصوصا شاسی بلندهاش مواد باکیفیت
خوب و مرغوبی استفاده می کنه و به همین دلیل مشکلات فنی ندارند
ولی جک در اس 5 هر چند از مواد بهتری نسبت به لیفان و mvm بهره برده
ولی باز هم کیفیت موادش به هیچ وجه با مواد مرغوب مورد استفاده در
توسان قابل قیاس نیست. وقتی هر دوتا ماشین رو سوار بشی ، خوب
متوجه این واقعیت میشی.
همین عامل خودش درصد بسیار مهمی رو در تفاوت قیمتی داره. حداقل
30 درصد.

5- قدمت خودرو :
توسان ماشینی است از چند نسل تولید شده تاکنون. مدل های 1998 تا
2013 و 2014

ادامه در نظر بعدی
15:38  1394/06/28
پاسخ دادن
سعید در پاسخ به علیرضا
6

آقای علیرضا شمایی که میگی اس 5 با توسان باید مقایسه بشه و نمیدونم
اس 5 و توسان هم قیمت هستند داری اشتباه میکنی.
خودت قضاوت کن ببین اگر خودت هم بودی قبول میکردی که توسان با اون
همه سطح امکانات و کارآیی از کمپانی معتبر هیوندای ، باید با جک اس 5
مقایسه بشه ؟ حالا خودت قضاوت کن :
1- اعتبار شرکت سازنده : توسان(هیوندای) - اس 5 (جک) که اگه منصفانه نظر بدیم این دوتا در زمینه ی شاسی بلند سازی زمین و آسمان
با هم فرق دارند. مثل اینکه بخوایم کیا رو با ب ام و مقایسه بکنیم
و همین عامل خودش چندین درصد از قیمت دو خودرو را متفاوت می کنه

2- کیفیت موتور بندی و فنی سازی :
توسان در سطح بسیار خوبی از قطعات فنی و موتور قرار داره و معمولا راننده
در طول استفاده کمترین مراجعه ای به تعمیرگاه یا مشکل فنی نداره
اما جک هر چی هم که باشه بازم به دست چینی ها و کرمان موتور ،
موتور بندی شده و بخوای یا نخوای مشکلات فنی مخصوص به خودش رو
داره . من جمله : صدای زوزه گیربکس - صداهای جیرجیر فرمان و تسمه
دینام - صداهای غیر طبیعی موتور دقیقا مثل ماشین های داخلی
ادامه در نظر بعدی
15:28  1394/06/28
پاسخ دادن
محمد رضا
4

سلام آقا میثم
خیلی حوصله داری پسر. هر روز میشینی اینجا تا هر از 4 یا 5 روزی یکی از این راسته رد بشه و در وصف ماشینهای کره ای یه چیزی بگه و اس5 رو هم بکوبه. اونوقت شما هم خوشحال میشی و کلی تاییدش میکنی.
بشین عزیزم بشین همین جا حالشو ببر. راستی اسم ماشین کره ایت که بچه ها میگفتن 49 در صد سهام کارخونش چینیه چی بود؟؟؟
01:08  1394/06/26
پاسخ دادن
حسین شیراز
10

سلام به همه دوستان بنده اولش هم مثل بعضیا میگفتم که ماشین چینی چیه که توربو هم گذاشتن روش
ولی یکبار به اصرار یکی از دوستان که خودشم از این ماشین داشت نشستم و یه دور 15 دقیقه ای باهاش زدم من نمی خواهم اغراق کنم ولی خدا شاهده وقتی از ماشین پیاده شدم به کل نظرم 360 درجه برگشت فک نکنید ماشین قبلیم هم یه ماشین قراضه و پردردسر بود بنده اپتیما 2014 و اسپورتیج 2013 داشتم و با مقایسه با این ماشینا با اسپرتیج که هیچ بلکه به شدت میشد تو شتاب صفر تا صد و شتاب ثانویه روی اپتیما رو کم کند به هر حال بگذریم...
طوری شد که خودم رفتم یه حواله مهر ماه خریدم
و بنظرم همین s5 که خیلیا ازش متنفرن و میگن چینیه و فلان و اینا ماشین خوبیه
بازم میگم بنده نه دلالم و نه از طرف این شرکت سازنده هستم که بخواهم تبلیغ کنم
من فقط یه مصرف کننده هستم
خدای من شاهده
شرمنده که سرتون رو درد آوردم امیدوارم تونسته باشم راهنمایی کوچکی کرده باشم
موفق و سربلند باشید در پناه حق
یا علی...
13:21  1394/06/22
پاسخ دادن
مهدی
0

رله دوبل عوض کن
19:50  1402/10/06

raven
21

ما ی ماه داریم این ماشینو قبلشم کمری داشتیم ب نظر من ماشین فوق الهاده ای با ای قیمت ..شتابش که مثال زدنیه.صدای موتور خیلی کم مصرف پایین ...تعادل استحکام عالی .کیفیت قطعات ب کار رفته توشم دسته کمی از اکره ای ها نداره
10:24  1394/06/17
پاسخ دادن
میثم
12

دوست عزیز طوری نگو انگار که کسی این ماشینو نمی شناسه
منم سوارش شدم دیگه. یک واقعیت رو همیشه درک کن و اونم اینه که
اگه سوار اسپورتیج و توسان بشی ، جک که سهله ویتارا هم از چشمت
میفته.
حالا اگر سوار سانتافه و راوفور بشی کل ماشین هایی که گفتم برات مثل
لگن خواهند بود.
و اگر سوار پرادو و لندکروز بشی ، سانتافه و راوفور برات مثل اسباب بازی
خواهند شد.
لطفا به تفاوت کیفی و درجه بندی خودروها خوب دقت کن. بعدا نظر بده.
مقایسه ی ماشین چینی با کره ای کاملا اشتباهه.
مثل اینه که بخوای هیوندای رو با لکسوس مقایسه بکنی.
وقتی ارزش یک چیز دو برابر چیز دیگری است نباید این دو با هم مقایسه
بشن. هر چیزی باید با هم رده ی خودش مقایسه بشه ..
12:06  1394/06/17

hossein
11

سه ماهه صفرشو از بازار خریدم 81 تومن.الانم 17 هزارتا باهاش روندم..ترانزیت کردم یه ارمنستانم باهاش رفتم. نسبت به قیمتی که تو این وضعیت بازار میدی ارزش داره...موتور جون دار و پر شتابه.....بدنه و موتور کم سروصدا...کیفیت قطعات نسبت به ذهنیت ما ایرانیا به قطعات چینی واقعا بی نظیره...عاشق وقتی هستم که گازشو فشار میدم و توربوش باز میشه..زوزه خوشگلی میکشه...کولر عالی و صندلیهای نرم و باکیفیتی نسبت به لیفان و ایکس 33 و بقیشون داره...فقط واسه منی که دنده اتوماتیک سوارم دستی بودنش عیب بزرگیه، البته واقعا سر اسپید نرمی داره موقع تعویض دنده...مصرفشم اولش تا 1000 تا بین 12 و 13 در صد کیومتر بود که بعدش کم کم اومد روی 8.8 تا 9 مونده.از اسپورتیج 2014 نیوفیس و توسان جدید که خودم داشتم شتاب و چالاکیش بیشتره و قیمت قطعات مصرفیش یک سوم اوناس چون مارک تولید داخل بهش خورده....
14:31  1394/06/09
پاسخ دادن
hossein
6

واسه دوستانی که تیزبینانه دارین تمام مطالب رو میخونین و دو دل موندین بین خریدن یا نخریدن و به حرفای غیر کارشناسی

من همونطور که گفتم 3 ماهه خریدمش و باهاش کلی راه رفتم...قطعا نسبت به محصولات هم قیمتش یه سروگردن بالاتره...من هم اسپورتیج مدل 2014 نیو فیس و هم توسان قدیمی 6 سیلندر داشتم.... به جز دنده و یه سری مسایل خیلی جزیی واقعا اس 5 به لحاظ کلیه شرایط بهتره.سرعت رو داخل کابین نشون نمیده و روی 130 تا 140 تازه دنده 6 میخوره.توجه کنین به مبلغی که صرف خریدش میکنین ....تقریبا نصف قیمت اوناست و البته کره ای ها به نسبت قدمت در خودرو سازی از چینیها قدیمیترن...ولی دوستانی که سنشون قد میده به یاد بیارن اولین سری محصولات هیوندای که اسمشون اکسل بود و واسه تاکسی وارد شد چه جوری بودن و چه کیفیتی داشتن !!!!!! و الان تا کجاها بالا رفتن...پس با رعایت احترام در ادبیات صحبت کردنمون و با قیاس منطقی و به دور از تعصب به شخصیت همدیگه احترام بزاریم.
حالا نظر شخصی خودم: به جز جک اس5 یه ماکسیمای 83 اتومات دارم که یه چرخشو به این چینیا و کره ای ها نمیدم و کماکان باهاش حال میکنم
09:23  1394/06/11

hamed
0

کسی اگر می تونه از کیفیت قطعات جلو بندی کیفیت تعویض دنده هزینه لنت و تسمه تایم اگر داره . جای دست روی دستگیره و کنسول و نزدیکی به دنده ، مصرف واقعی و حدود دور موتور در سرعت 120 و 130، عمر حدودی صفحه کلاچ و قیمتش بگه ممنون میشم.
این بحثا هم که در مورد برتری ماشین های دیگه میشه بریزید دور چون اس 5 فوق العاده پر فروش و رضایت بخشه و بزودی خودروی چینی جای خودروهای کره ای و بعضا اروپایی رو میگیره.
همونطور که جیلی قسمتی از ولوو رو خریده و سایک موتور جنرال موتورز انگلیس. یه زمانی گوشی اریکسون و آلکاتل و زیمنس هم دنیا رو گرفته بود بعد با ورود کره و چین و تولید اپل تو چین همه برندای اروپایی درشون تخته شد. الانم حتی کره ای ها تو چین گوشی تولید می کنن. بزودی کیا و هیوندا و ... هم همینطور خواهد شد.
00:05  1394/06/08
پاسخ دادن
بهرام
7

وقتی نظرات رو میخونی کاملا معلومه اونهایی که اینهمه وقت وانرژی میزارن وبا شدت دارن از این ماشین بدگویی میکنن فقط دنبال تخریب کردنشند صددرصد یا جیره خوره شرکتهای رقیبن یا وارد کننده ماشینهای کره ای یا اونهایی اند که از شرکتهای چینیه دیگه ماشین خریدن و گرفتاره اونهمه افت قیمت و ضرر شدند هرسه دسته از ترس اینهمه استقبال از این ماشین تواین بازار راکد چقدر ذلیل شدن وخفت میکشن که میان تودل ما خریدارای جک رو با پستی و رذلی خالی میکنن یه دسته چهارمی هم هست که ازسه دسته بالا بدبخت ترن اونهایی که تخریب میکنن که این ماشین ارزون بشه تا بتونن بخرنش اما به قیمت بازی کردن با اعصاب مردم اینا از دزدا هم بی وجدان ترن
23:42  1394/06/07
پاسخ دادن
علی رضا
14

سلام دوست عزیز آقا شهاب
لطفااگر قصدتان تخریب نیست
لحظاتی پشت ماشین بنشینیداحتمال زیاد چنان جوگیر میشوید که با ۵دقیقه رانندگی با آن کمتراز۳۰مقاله نخواهید نوشت
به نظر شما که آدم روشنفکری به نظر میرسید
وقتی کشورچین که درحال اجرای یک لشگر ۱۰هزار عددی پهباد نظامی مثل پرنده های ابابیل است وهمچنین
درحال حاضر تولید تویوتا راوفور و توسان را بنابراطلاعات موثق ازصفر تا صد تولید میکند البته با نظارت صاحبان برند
آیاشما این کشوررادرحدی نمیبینید که سومین خودروساز دولتی آن خودرویی با نام جک اس۵ با طراحی داخلی بی نظیر و طراحی بیرونی کم نظیر با یک موتور چینی اما بهبودیافته تر از اصل ژاپنی این موتور و یک گیربکس چینی اما نقشه آلمان یعنی دوکلاجه مخروطی تولیدکند
من سوم شهریور بعد از ۹ ماه تحقیقات و بررسی میدانی خودرو را تحویل گرفتم محفظه موتور مانند یک لوکوموتیو قطار می ماند به نظر میرسد زمان روشن بودن موتور آنقدر سیستم محرکه اکتیو است که اگر کنترل دقیق تری روی شروع حرکت این ماشین صورت نگیرد به علت قدرت بیش از اندازه و دردسترس بودن قدرت کامل آن در آن واحدکنترل این اسب سرکش به سختی انجام میگیرد
11:23  1394/06/05
پاسخ دادن
کامبیز
3

دوست عزیز آنچه شما از ماشین برداشت کرده اید با نظر متخصصین متفاوت است شما این را تا حد یک شاسی طراز اول بالا برده اید رد حالی که این ماشین در طبقه یا درجه 3 قرار دارد. سازنده این ماشین که کارش تولید خودروهای دیزلی و سنگین و یدک کش است برای اولین بار و اولین تجربه یک شاسی بلند به نام s5 و یک سدان به نام j5 تولید و روانه بازار و متاسفانه بازار ایران کرده این ماشین باید در حد خودش به مردم معرفی شود نه با یک دنیا تبلیغات جایگاهش را تا حد درجه یک بالا ببرند شما برای این ماشین 80 میلیون قراره پول بدین با همین پول می تونید ماشینهای برندهای امتحان پس داده ولی سالم و کارکرده بخرید...
13:19  1394/06/05

علی رضا
7

دوست عزیز کامبیز
ظاهرا شما دنبال کل کل کردن هستید من قک راه حل بسیار عملی مطرح کردم که علاقمندان واقعی بعداز بررسی اینترنتی و دیدن فیلمهای خودرو در اینترنت بعداز رانندگی و لمس این خودرو پرهیبت و با شکوه اقدام به خرید کنندچون خطر این وجود دارد که اگر دوستدار جک اس۵ با لطف خدا توان لازم را برای خرید این خودرو داشته باشد حتما باید بررسی مطالب و معایب و مزایای این خودرو حتی نظر شما دوست عزیزدراینترنت وسپس فیلمها اقدام به تست رانندگی و سپس خرید این خودرو اقدام کندزیرا صرف برخورد اول ورانندگی با این خودرو چنان شوکی به مشتری وارد میکند که سریعا تصمیم به خرید آ ن میگیرد که علت آن قیمت بی نظیر خودرو است یعنی خودرویی ارزنده
دوست عزیز قیمت جک اس۵ با مشخصات تولیدی در ایران حدودا ۶۹ میلیون است اگرقیمت صادراتی اس۵را ۶۵میلیون درنظر بگیریم کلیه هزینه های ترخیص این ماشین در گمرکهای ایرا برای پلاک ملی بدون در نظرگرفتن هزینه گارانتی سه ساله ۱۲۵درصدبه تجربه به ۶۵میلیون اضافه میشود حدودا۱۴۶میلیون ورود به کشور بدون گارانتی لطفا خوب توجه کنید
یعنی توسان ۱۵۴میلیونی حدود ۱۲۵درصدآن هزینه ترخیص است
14:04  1394/06/05

علي
11

ان چيزي كه عيان هست چه حاجت به بيان هست.
از شروع افت قيمت خودروها تنها ماشيني كه افت نداشته S5هست.من ساكن شيراز هستم.اينجا افتاده تو بورس.با وجود اينكه جلو نمايشگاههاي شيراز شده پر از ماشينهاي كره اي كراس اور و اون هم باشرايط بلند مدت و بدون سود ولي S5كم گير مياد.اونم زير قيمت نميدن.چند تاشو تو روزنامه خوش قيمت پيدا كردم رفتم سراغشون .يكيش از سمت راننده ضربه داشت .دو تاش از عقب.
شرايطيش اينجا بد گير مياد .اگه گير بياد و زود تحويل بدن خيلي سود روش ميكشن.يه نفر اون پاينا نظر گذاشته بود اداي توسان در اورده و دو تا اگزوز گذاشته.لطفا بدون تحقيق نظر ندين.
11:09  1394/06/05
پاسخ دادن
Saleh
52

سلام
اول از همه میثم خان همه شما رو میشناسند که تنهایی داری این خودرو رو تخریب میکنی!
-همین هیوندای توسان مدل توربوش هم دنده دستیه! که نشون میده هیوندای هم گیربکس خسته کننده رو ماشیناش میذاره! در ضمن اگر اطلاع ندارید بدونید که اکثر گیربکس های هیوندای گیج میزنند.
-شما تو شرکت استاندارد کار میکنی یا شرکت خصوصی سنجش کیفیت داری! از کجا فهمیدی کیفیت توسان درجه2 و s5 درجه 5! من به همه اطمینان میدم کیفیت ix35 و s5 برابره اگه هم دارید میخندید میتونید برید و چک کنید.در ضمن قیمت توسان25000 $ و قیمت s5تقریبا23000 $.
-دوست عزیز اون هیوندایی که دیدی خاموش بوده که صدا نداشته!!!
-از کجا فهمیدی آپشن های s5 کیفیت نداره شیطون!
-در ضمن ماشین های هیوندای هم همچین فروش نمیره مخصوصا تو امریکا و اروپا.
-درسته که 2 رو نباید با 6 مقایسه کرد ولی ix35 رو باید با s5 مقایسه کنی!
در ضمن زیاد سعی بر تخریب داری از کدوم شرکتی؟
21:00  1394/06/04
پاسخ دادن
آریا
2

سلام دوستان بین جک اس5 با اسپورتیج2015 موندم کدوم بخرم.فکر میکنم برای اسپورتیج دارم زیادی پول میدیم.
لطفا راهنمایی بفرمایید.


20:20  1394/06/04
پاسخ دادن
شهاب
10

آخه این چه قیاسیه ؟؟ اسپورتیج یکی از بهترین کراس اوورها تو دنیاست و دو برابر این ماشین چینی قیمتشه ضمنا شما کارخونه کیا با کارخونه چینی کپی کار یکی میکنی ؟؟؟ خواهشا کلاس اسپورتیجو پایین نیارید انگار مثلا شما بخوای بین ماکسیما و پراید یکیو انتخاب کنی بعد بگی پراید کار ماکسیمارو میکنه ، همین که تا اسم این ماشین میاد سریع لقب چینی پسوندش میشه خودش عند حال گیریه واسه کسی که دارتش
21:22  1394/06/04

ثانی
3

درسته پول زیادی می دی ولی ماشین به معنای واقعی می خری. این پول زیادی هم بدلیل بی انصافی گمرک در حق مردمه چون اگه اسپورتیج و امثال اون به قیمت واقعی یعنی همون قیمتی که توی امارات عرضه میشه ارایه میشد کسی سراغ خودروهای بی کیفیت یا بعبارتی ماشین نماهای داخلی یا چینی نمی رفت در واقع اونقد قیمت ماشینهای مطرح مثل تویتا و مزدا و هوندا و هیوندای و.. با افزایش تعرفه گمرکی به بهانه حمایت از تولیدات داخلی بردن بالا که ما چاره ای جز انتخاب ماشینهای بدرد نخور داخلی یا ماشینهای کیفیت پایین چینی که در داخل مونتاژ میشن نداریم.
یادته دهه 70 قیمت یه سیم کارت یه میلیون تومن بود بعد ایرانسل اضافه که اضافه شد سیم کارتها رقابتی شد و در حال حاضر سیم کارت یا 5هزاتومنه یا رایگانه . در نتیجه تنها راه جلوگیری از ادامه این بی عدالتی نخریدن ماشینهای صفر داخلی و بی خیال شدن ماشینهای بی کیفیت چینیه. انصافا اگه یه اسپورتیج و یه اس5 رو بخوان رایگان و به انتخاب خودت بهت بدن کدوم رو انخاب می کنی؟ مشخصا اسپورتیج چون در حال حاضر چینی ها توان رقابت در کیفیت ندارن...
15:36  1394/06/05

inter
16

اونایی هم که میگن این ماشین تو اروپا نیست بدونن s5 تو ایتالیا و روسیه به طور انبوه مونتاژ میشه و کلیپ های تستش از طرف شرکتهای این دو کشور تو اینترنت پره تو آپاراتم هست..پس برادر من الکی قسم خدارو نخور بابت ی حرف بی ربط..
19:23  1394/06/04
پاسخ دادن
ثانی
2

اشتباه نشه اس5 توروسیه و ایتالیا برای تست اقلیم برده شده یعنی بررسی سازگاری با هوای بسیار سرد روسیه و هوای بسیار مرطوب و بارانی ایتالیا فقط در حد تست و بس.
15:39  1394/06/05

inter
12

اونایی که این ماشینو تخریب میکنن فقط کافیه ی سر برن نمایندگی های کرمان خودرو تعداد خریدار های s5 رو تو این رکود ببینن..دادشه من مردمه ما پولشونو با بدبختی به دست میارن و وقتی میخوان 80 میلیون پول بدن مطمعن باش بیشتر از شما که برمیگردی میگی آشغال چینی حساسیت دارن..اما چی؟ اینقدر تقاضا واسه این ماشین زیاده که اولین تحویل کمپانی اسفند ماه میوفته. آره اینا حقیقته و همتون خوب میدونین چرا خیلیا ضد این ماشینن با اینکه مطمعنم حتی سوارش هم نشدن..ما ایرانیا یسری اخلاق هامون واقعا عجیبه
19:18  1394/06/04
پاسخ دادن
Pouya
55

سلام
این خودرو از وقتی که اومده به بازار با طرفداری بسیاری از مردم توانست به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند.و از نظر امکانات و کیفیت در سطح بسیار مناسبی نسبت به قیمت خود قرار دارد.و حتی در برخی قسمت ها از هم رده های کره ای خود بهتر ظاهر شده مثل:نرمی خودرو و سیستم تعلیق ، شتاب بهتر و کیفیت تقریبا یکسان و....
و با اینکه بنده به خودرو های چینی علاقه ای نداشتم ولی این خودرو نظر من رو درباره چینی ها عوض کرد البته نه همه! و من فکر میکنم که s5 نقطه عطفی در بین چینی هاست.
10:21  1394/06/04
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
هیراد : آقا یوسف نه دیگه، همه که منتظر پیامک نبودن، یه عده عدم تخصیص خوردن ،احتمال زیاد این عده میتونن ماشین جدید انتخاب کنن
شاهین : ایا کسی میدونه یکشنبه واسه بهمن ماه ۴۰۲ یا نه یعنی احتمال داره بگن بجای چانگان ۵۵ خودروی دیگه ای انتخاب کنید
S5ccc : این همه لایک؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من فقط دارم می گم بعد از اینکه به امید خدا ماشین گرفتید چکار کنید. چون خودم شش ماه تو این گروه بودم. واقعاااا. تقصیر ندارن . از ماست که بر ماست. خدانگهدار یاد اون حرف بنده خدا افتادم که می گفت تاخر هست خروارها هست
بهرام : چرا سهند از اطلس گرون‌تره؟ تو بازار هم همینطوری خواهد بود؛ آخه زه اطلس بیشتره و کراسه اطلس خیلی بهتره، دورش محافظ‌های سیاه هم داره
نعمت : سلام لطفا یه راهنمایی کنید من پیامک پیش فروش سهند s دریافت کردم و واریز کردم، ولی من چشمم اطلس رو گرفته، دوستان چطوری اطلس ریختن من فقط سهند رو برای انتخاب داشتم؟ بعضی ها ساینا هم برای انتخاب داشتن اونم فروش فوری؛ قیمت اون چند بود؟ از راهنماییتون متشکرم 🙏
سعید8 : خب دوستان، یکشنبه قراره سامانه فقط برای ثبت نام کنندگان دوره های قبلی باز بشه. دوره های قبلی هم که فقط 2 دوره بوده. انشاالله افرادی که دور دوم عدم تخصیص خوردن هم ممکنه شانس مجدد داشته باشن
عادل : دوست عزیز (تارا تیتانیوم) ماشینم تارا اتومات v2 رنگ سفید فروش فوری تحویل دی ماه
بی همتا : سایپا مگه اونایی که براشون شاهین درآمد و نوبت بهار خوردن دارین ماشینو تحویل میدین مگر ماهم همون موقع ثبت نام نکردیم برای ماهم پیامکتکمیل وجه دنده ای می‌فرستادند اگر تکمیل وجه نمیشد حق با سایپابود ولی اتومات فرستادن قیمت زیاد چرا اینقد بی اعدالتی اونا شامل هیچ افزایش قیمتی نشن ماها که زمستان ۴۰۳ خورده هم میخوای ماشین جایگزین پیشنهاد میدی هم میخوای شامل افزایش قیمت هم بشه این نهایت بی اعدالتیه
بی همتا : سایپا مگه اونایی که براشون شاهین درآمد و نوبت بهار خوردن مگر ماهم همون موقع ثبت نام نکردیم چرا اینقد بی اعدالتی اونا شامل هیچ افزایش قیمتی نشن ماها که زمستان ۴۰۳ خورده هم میخوای ماشین جایگزین پیشنهاد میدی هم میخوای شامل افزایش قیمت هم بشه این نهایت بی اعدالتیه
یوسف : بنظر میاد برای ثبت نامی های ۴۰۱ باشه. بهمن ۴۰۲ که خودرو رو انتخاب کردیم و منتظر پیامک هستیم، انشالله این هفته تکلیفمون روشن بشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا پرداخت کامل 24 دی،شمال : سلام به همگی فروش 90 روزه کسی فاکتور نشده
سعید تیگو7 : سلام بعد از تخصیص و فاکتور وام واریز میشه
دوگانه بهمن : بله 51 تومن پایین آمد
امید : یعنی الان شما منبع موثق هستید؟شما از کجا اطلاع دارید که میگید تا 10روز دیگه همه اش اوکی میشه مجوز خروج میدن؟
علی‌ازایلام : درجواب‌ولا‌دند‌ه‌ای‌خوبه
دی : به ما چه برایت پیام نیامده
. : دوستان قیمت تمام شده سورن چنده ؟؟؟
دوگانه مشکی : خیلی ممنون از توضیحاتتون
علی دوگانه : شما کدوم شهر بودید که از زمان تحویل حضوری تا تحویل در نمایندگی 12روز طول کشید میشه خواهشا جواب ردید
محسن : سلام دوستان وقت بخیر . وام بانک گردشگری چند روز بعد از تایید پرونده لیزینگ واریز میشه ؟