نظرات : چلنجر

نام کاربری
تاریخ عضویت
آخرین فعالیت
تعداد نظرات
تعداد آگهی ها



نام مقالهمتن نظر
هیوندای و اختیارات محدود راننده! روی فرمون فویل آلومینیوم بکشید خخخخ
10 کابین برتر 2015 معرفی شد! BMW چیکار کرده؟ ورداشته دو تا تبلت گذاشته جلوی راننده؟ واقعا؟
آخرین‌ نفس‌های لنسر در ژاپن! لنسر یعنی شاهکار طراحی. هیچ ماشینی اینقد چشمنواز نیست.
بنتلی، برند غیر قابل اعتماد! کسی که 250000 دلار واسه خرید ماشین خرج میکنه اصلابه هزینه فکر نمیکنه که برادر من!
آینده Top Gear تصمیم گیری شد! تاپ گیر یعنی سه تا مرد میانسال که هی میخورن اینور و اونور! فقط همون سه کله پوک دوست داشتنی رو عشقه.
کلارکسون لب به سخن گشود! ایول به این میگن یه ماشین باز واقعی. "دوباره آنرا خواهم ساخت" ایول کارت درسته دادا جرمی :D
فراری سفارشی در شانگهای! خیلی خوشگله ولی حس سرعت نمیده ینی دلت میخواد باهاش 60تا برونی توی یه جاده سرسبز. یا اصلا بزنی بغل و بشینی تماشاش کنی ;) به سبک جرمی کلارکسون
با آمریکایی‌ها مذاکره نکرده‌ایم صرفا یه بمب خبری بود که بگن الکی مثلا به فکر کیفیت محصولاتیم.اینا ماشین آمریکایی بسازن زیر 500میلیون نمیفروشنش.
دنیایی متفاوت با خودروهای فاقد چرخ! درست مثل قضیه موبایلهای آنتن دار شده. اولش که موبایلها آنتن داشتن، بعدش گوشیهای بی آنتن اومد که ملت اصلا باهاش حال نکردند و می گفتن خوب آنتن نمی ده. ولی الان گوشی با آنتن بدی دست کسی پرتش میکنه!
تاکید عضو کمیسیون صنایع بر لزوم واقعی‌شدن قیمت خودرو یک بار برای همیشه تعرفه واردات خودرو را بردارید و بازار خودرو را واقعی کنید. البته درستتر است بگوییم خودرو را در ایران واقعی کنید چون این آشغالهای تولید داخل فرغون هم نیستند چه برسد به خودرو!
دنا اتوماتیک می‌شود تو خیابون دیدمش چقد زشته عین ماشینای تصادفیه!
معرفی 10 خودروی برتر برای دانشجویان! دوست عزیز اتفاقا خیلی واجبه که چنین مطالبی منتشر بشه تا بفهمیم کجای دنیا وایسادیم و با خودمون چند چندیم. مزدا3، کمری، لکسوس که آرزوی 99% ملت ایرانه، اونور داره برای حالا نگیم دانشجو ولی برای کارمندای صفرکیلومتر طراحی و قیمت گذاری میشه. باید این چیزها رو دید و به عمق خیانتی که داره در حق ملت ایران میشه پی برد.
قانونی که در خدمات خودرویی اجرا نمی‌شود وزارت صنعت خودش یکی از مقصرین انحصار خودرو و از عوامل آن است حالا همین وزارت قاضی دادگاهی است که خودش متهم اولش می باشد؟ از عجایب روزگار است. باید دادگاه رسمی باید به این شکایتها رسیدگی کند چون ذیل مبحث کلاهبرداری و کم فروشی می گنجند.
میتسوبیشی میراژ 2016 با آپشن های جدید در راه بازار ایران میتونه خیلی موفق باشه فقط بشرطی که از اختراع چرخ شروع نکنه. تمام دنیا خودروها را با اقساط بالا یا تمام قسط می فروشند. ام وی ام حرکت خوبی رو شروع کرده 50% نقد بقیه اقساط تا 10سال ولی خودروهاش کیفیت پایین هستند. اگر میتسوبیشی این روال رو در ایران اجرا بکنه خیلی از ایرانیها عاشقش میشن. کیفیت خوب+پلان اقساطی مناسب=فروش خیره کننده
وقتی اتومبیل راننده زن ایرانی را پنچر کردند تا او نتواند مسابقه بدهد! صف شکن
بی‌کیفیت‌ترین خودروها از نظر مشتریان کدامند؟ جدول کامل رو هم منتشر کنید وضعیت بقیه خودروها هم مشخص بشه.
دیگر نگران آب آشامیدنی نباشید! به گفته طراح، در مناطق گرم و مرطوب تقریبا یک ساعت طول می کشد تا یک بطری 0.5 لیتری پر شود.
وقتی ماسل آمریکایی یکه تازی می‌کند! بدون شک
افت‌وخیز تولید خودروهای چینی در ایران​! ما مثل زندانی هایی هستیم که سر یک تکه نان کپک زده داریم گلوی همدیگر را پاره می کنیم و آقازاده ها سود تعرفه های گمرکی نجومی را نوش جان می کنند و پورش و مازراتی سوار میشوند.
چرا خودروسازان تولید خودروهای جدید اما ارزان قیمت را ترجیح می‌دهند؟ چرا باید بشینیم تا مدیران ایرانخودرو و سایپا برایمان ماشین انتخاب کنند؟ آنها برای خودشان خودرو انتخاب کنند و خودروهای وارداتی مناطق آزاد هم پلاک ملی شوند تا مردم هم خودشان انتخابشان را انجام دهند. مگر مدیران فرغونسازیها بیشتر از مردم صرفه و صلاح ملت را می فهمند؟
50 درصد قیمت خودرو به صورت تسهیلات کم بهره به مردم داده شود رقابت آزاد و شکست انحصار تنها راه نجات کشور است. خودروهای وارداتی مناطق آزاد پلاک ملی شوند و داخلی ها هم در شرایط برابر رقابت کنند.
افزایش قیمت خودرو به تاخیر افتاد حتی مطرح کردن این موضوع در این برهه، توهین به شعور مصرف کنندگان ایرانی است.
روحانی به نعمت‌زاده تذکر داد نعمت زاده بدترین وزیر دولت روحانی تابحال بوده. هرچقدر ظریف کام ملت را شیرین کرد نعمت زاده ده برابر زندگی ملت را سیاه کرد.
پیشنهاد تحقیق و تفحص از واردات خودروهای بی‌کیفیت چینی خودروی چینی را نسبت به چی بی کیفیت می دانید؟ نسبت به پراید و 206 و پرشیا که خودشان قطعات چینی و مونتاژ ایران هستند؟ در اینصورت قطعا کیفیت چینیها بالاتر است. چینیها دربرابر بنز و بی ام و قطعا بی کیفیت هستند حتی در برابر کیا و هیوندا هم بی کیفیتند ولی خودروهای سایپا و ایرانخودرو از چینیها هم بدترند.
نعمت‌زاده دریافت تذکر از رئیس جمهور را رد کرد همین آقای نعمت زاده وقتی معاون وزیر نفت بود در مصاحبه ای گفته که در اروپا و آمریکا مردم کالای گران را نمیخرند حتی تشکلهای مردمی تشکیل می دهند که متاسفانه در ایران نداریم! حالا حرف خود را برعکس کرده و تحریم کالای گران را حرام اعلام می کند. بس است چقدر ملق بازی پیرمرد؟
گام بعدی وزارت صنعت پس از عبور از کمپین وزارتی ها اول اصل کلمه رقابت را تعریف کنند بعد با کلمات بازی کنند. رقابت واقعی یعنی هیچ خودروسازی در سگمنتهای 20میلیونی بزار (زیر 20میلیون، 20تا40 میلیون و الی آخر) بیش از 40% بازار را در دست نداشته باشد. و مابقی از سایر خودروسازان یا واردات تامین شود.البته واردات با تعرفه های مناطق آزاد برای کل کشور.
افزایش قیمت خودرو به تاخیر افتاد اعتصاب و بستن این دوتا راه چاره نیست برعکس باعث میشه حمایت نهادهای خاص هم ازشون علنی تر بشه. بعلاوه بستن این دوتا در شرایط فعلی یعنی عوض کردن پالون، فورا با یک اسم و شکل جدید برمی گردند. کمپین خودرو صفر باید هدف پایدارتری انتخاب بکنه و آن هم "خودرو برای ایرانی به قیمت جهانی" است که دولت و بقیه دستگاهها هم بفهمند که دیگه باید دست از جیب ملت بیرون بکشن. ساده ترین راهش هم دادن پلاک ملی به خودروهای وارداتی مناطق آزاد هست تا سقف 50% کل فروش خودروی کشور در هر سگمنت 20 میلیونی بازار در کوتاه مدت (طی 6ماه یا یکسال آینده) و در بلندمدت (حداکثر 3سال) کلیه گمرکهای کشور تعرفه های واردات خودرو مناطق آزاد رو اعمال کنند و سقف 50% هم برداشته بشه.
رنو-نیسان، قطب سوم خودروسازی ایران فقط باید انحصار شکسته شود. کافیست خودروهای مناطق آزاد را پلاک ملی کنند حداکثر ظرف یک سال بازار خودرو کشور به تعادل می رسد.
بالا بردن تعرفه واردات خودرو راه چاره نیست بله بازی با تعرفه راه چاره نیست بلکه سرپوش بر بی لیاقتی است. دولت باید مراقب عدم شکل گیری انحصار و کنترل کیفیت خودرو باشد که فعلا تمام سیاستهای نعمت زاده در جهت عکس این دو وظیفه ذاتی دولت است.
خداحافظی با طرح «زوج و فرد» اگر واقعا چنین طرحی اجرا کنند احتمالا نصف محصولات ایرانخودرو و سایپا اجازه تردد در تهران را نداشته باشند.
حکمرانی رکود در بازار خودرو حکایت مردم و خودرو شده حکایت حسن شیرفروش و لات محل. حسن شیرفروش به شیر آب میزد و به لات محل باج سبیل میداد تا هرکی از مردم محل رفت جای دیگه شیر سالم و ارزون خرید هم شیرش رو بریزه هم یه فصل کتکش بزنه هم لختش کنه. حالا ما ملتیم و حسن شیرفروش این فرغونسازا و لات محل هم وزارت صنعت و گمرک!
خودروهای اروندی الگویی برای کیفیت تولید خودروهای داخلی درور بر درک و شرف مسوولین خوزستان، کاش یک جو از غیرت اینها در نمایندگان مجلس و مجموعه دولت سرایت کند. به امید آزاد شدن تردد خودروهای مناطق آزاد در سراسر کشور.
راهکار کاهش قیمت خودروهای داخلی یک دیوانه سنگی درچاه میندازد که هزار عاقل از درآوردنش عاجز می مانند و مردم هم حیران و سرگردان.
از انفجار بمب در ایران خودرو تا احتمال منتفی شدن شراکت با فولکس واگن کاش همون انفجار بمب در ایرانخردررو بود. اولش کلی خوشحال شدما
چرخ خودروی آمریکایی به ایران می‎رسد 6ماه؟ داداش حتی یک ماه هم کار نداره. کافیه خودرهای مناطق آزاد رو پلاک ملی بدن حله. زیر 2ساعت وقت میگیره.
ادعای یک روزنامه ژاپنی نعمت زاده فشل ترین و بدترین وزیر کابینه است که افکارش هیچ سنخیتی با واقعیات روز و نیازهای جامعه ندارد. در این دوره گذار و گشایش بعد از رفع تحریم، نیاز به وزیری دارای دانش روز، خوش فکر و مدرن داریم که بتواند شیرازه ازهم پاشیده صنعت و تجارت را نه تنها بصورت علمی مدیریت کند بلکه زیرساختهای رشد صنعت و تجارت را نیز فراهم کند.
خودرو ارزان نمی‌شود عجیب است که دولت منتظر چه معجزه ای از این مدیران بی لیاقت خودروسازی است؟ باید فورا این خودروسازهای پرهزینه و دردسر را به خودروسازان معتبر جهانی بفروشد و با قدرت به وظیفه اصلی خود یعنی نظارت بر بازار و اعمال استاندارد و دفاع از حقوق مصرف کننده بپردازد. سرمایه گذاری خارجی و تکنولوژی و مدیریت مدرن، تنها معجزاتی هستند که می توانند کمکی به کشور بکنند. وگرنه مانند دوران تحریمها، همین خودروسازها مانند وزنه ای سنگی درآمد نفت مملکت را بلیعیده و خودشان باعث رکود مضاعف خواهند شد. نباید تمام منابع کشور را به پای یک صنعت معلول و فشل سوزاند.
رکود خودرو به صنعت کشور سرایت کرد قسم حضرت عباس یا دم خروس؟ در این مثلا بحران خودروسازها وقتی خبر افزایش سرمایه ایرانخودرو به میزان 500میلیارد میرسد انتظار دارید به حقانیت خودروسازها ایمان بیاوریم؟ بعلاوه دلیل اصلی ورشکستگی صنایع پایین دستی عدم پرداخت بدهی های خودروسازان به قطعه ساز و بقیه پایین دستی ها است.
عواقب رکود بازار خودرو افزایش سرمایه سایپا در سال 93 معادل 7میلیارد و ایرانخودرو تا الان 5.4 میلیارد ریال بوده. یعنی بجای پرداخت بدهی خود به قطعه سازان، پولها یکراست به جیب خودشون رفته. اونوقت چه کسی اینجا مقصر ورشکستگی قطعه سازان هست؟ مردم یا خودروسازان؟ لینک صورتهای سود و زیان خودروسازان. ردیف آخر میزان افزایش سرمایه را تا پایان 93 نشان می دهد. (ایرانخودرو نامه افزایش سرمایه 12میلیارد به 15میلیارد را بتازگی ارسال کرده است): http://new.tse.ir/Instrument.html?IRO1SIPA0001 http://new.tse.ir/instrument.html?IRO1IKCO0001
طلب سنگین قطعه سازان عوامفریبی تا کی؟ آقای قطعه ساز برو طلبت رو از ایرانخودرو بگیر که یک میلیارد افزایش سرمایه داده و طلبت رو نمیده. ایرانخودرو پول مردم رو میگیره خودرو نمیده، قطعه میگیره پولش رو نمیده. اینجا باید مردم و قطعه سازان دست به دست هم بدهند و پدر این ایرانخودروی کلاهبردار رو دربیارن.
شرایط خرید اقساطی خودرو ما میگیم خر نمیخوایم .... . یجوری خودشون رو زدن به کوچه علی چپ که دیوارش ریخته دیگه علی چپ هم شرمنده شده!
وام خودرو افزایش یافت یه چیزی تو مایه های نشان دادن انگشت پنجم به مردمی که از کیفیت و قیمت خودرو شکایت دارند.
قیمت خودروهای وارداتی در بازار + جدول قیمت کارخانه؟!!!!!!!!!! قیمت جهانی خودروهای فوق که پشت مرزهای ایران بفروش میرسد به این شرح است: ولستر 2015 - 68 میلیون تومان اکسنت2016 - 44 میلیون تومان i20 مدل 2016 - 36 میلیون تومان i30 مدل 2016 - 55 میلیون تومان سوناتا مدل 2016 - 70 میلیون تومان النترا مدل 2015- 57 میلیون تومان جنسیس مدل 2016 - 148 میلیون تومان توسان مدل 2017- 72 میلیون تومان سانتافه مدل 2016 - 84 میلیون تومان کادنزا مدل 2015- 81 میلیون تومان سورنتو مدل 2016 - 87 میلیون تومان اپتیما مدل 2015- 63 میلیون تومان کرولا مدل 2015- 60 میلیون تومان لندکروز VXR مدل 2016 - 316 میلیون تومان کمری مدل 2017- 84 میلیون تومان یاریس هاچ بک مدل 2016- 51 میلیون تومان کاین مدل 2016- 580 میلیون تومان پانامرا مدل 2015- 590 میلیون تومان این یک گروگانگیری تمام عیار است.
سودجویانی که با ارز دارو خودرو وارد کردند چه کسانی هستند؟ به امید روزی که واردکنندگان قطعات چینی برای پراید و پژو و کلاهبرداران رسمی یعنی همان فرغونسازها در دادگاهی صالح محاکمه شوند و حق مردم بیگناه از آنها گرفته شود.
اعتراض به تردد خودروهای خواص از خطوط ویژه اتوبوس کمونیست؟ اینا سه تا لگد زدن به شکم هرچی کمونیسته! روی همشونو سفید کردن.
بررسی اثرات وام 25 میلیونی بر بازار خودرو پشت بند این وام، فرغونسازها قیمت فرغونهایشان را گران خواهند کرد.
واردات خودرو تهدید است؟ واسه جیب آقایون بله تهدیده اونم بدجوری.
تمام اقتصاد ایران که خودرو نیست؛ خودروسازان روی پای خود بایستند ماشالا همه هم میدونن عیب کار کجاست هم بادن راه حلش چیه. فقط کو عمل؟
نقش دو خودروساز بزرگ در حضور چینی‌ها در ایران! خودروسازان داخلی اینقدر در فساد و ساختار غلط خود غرق شده اند که دیگر امکان اصلاح ندارند. باید این کارخانه ها را به خودروسازان معتبر جهانی داد تا از اساس تغییر کنند و مدرن و سودآور شوند. با وضع فعلی فقط برای کشور هزینه ایجاد می کنند که از جیب مردم خرج می شود. هزینه سنگینی که این کارخانه های قدیمی دارند به کشور وارد می کنند جنایت بزرگی است در حق کشور.
مراحل ترخیص خودروی وارداتی فاقد نمایندگی رسمی چک کردن استاندارد که درسته و هیچ حرفی توش نیست. فقط من میخوام سه تا ماشین روز دنیا رو نام ببرید که استانداردشون پایینتر از پراید و 206 چینی و 405 چینی ساخت سایپا و ایرانخودرو باشه.
پایان تابوی رنگ در خیابان‌های کلان شهرها واقعیت اینه که کلا نباید اینقدر به ظاهر خودروها گیر بدن. یکی از صنایع جانبی خودرو در تمام دنیا همین کارگاههای تیونینگ و تغییر مشخصات ظاهری و فنی خودروهاست. که هم اشتغالزایی می کنه و هم باعث شکوفایی استعدادها میشه و معمولا بهترین و خلاقترین مکانیکها و متخصصین بدنه و رنگ میرن تو این زمینه کار می کنن.
در پساتحریم راهی جز ارتقاء کیفیت نیست پس هنوز نعمت زاده و مافیای خودرو رو نشناختید اینا راضین بجای آزاد شدن واردات به نیروی انتظامی حق تیر بدن برای قتل عام هرکی خودروی داخلی سوار نشه. هنوز نمیدونید پول بادآورده کشیدن از مردم دست بسته چه طعم دیوانه کننده ای داره.
واکنش وزیر صنعت به زمزمه نخریدن خودرو در طرح جدید دولت خیانت رو آقای رییس جمهور به طرفدارانش کرد با این وزیر صنعت آوردنش که سرتاپاش بوی تبانی و رانت و توهین به مردم میده. آقای رییس جمهور! مخالفانتان این وزیر صنعت را به شما زور کردند زیرا بخوبی می دانستند که می تواند یک تنه یک ملت را به فلاکت بکشاند.