امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1600
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده4
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)115
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7
نوع سوختبنزین
ترمز جلودیسک
ترمز عقبدیسک
دیفرانسیلجلو
رینگ (اینچ)16
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)457
عرض (سانتی‎‏متر)176
ارتفاع (سانتی‎‏متر)149
حداکثر سرعت (km/h)180
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)11.1
حجم باک (لیتر)59
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
حس‏گر باراندارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو / جانبی / پرده ای / زانو
تهویه مطبوعدارد
پورت USB/AUX/IPODدارد
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

106 نظر

کاربر: mojtaba .a
6

مدل جدید 2015 لنسرRalliart AWC این تیپش هست که ارین موتور وارد کرده با موتور 2000 توربو و 4چرخ متحرک البته با موتور 2400 بدون توربو و 2000بدون توربو هم اومده ا امکانات فوقولاده و عالی بهترین تیپ همون اول گفتم خوراک رانندگی اسپورت 237 اسب بخار قدرت داره رینگاش 18 هست از بقیه بزرگتر خیلی دوست داشتنی هست
03:00  1394/08/08
گزارش
پاسخ دادن
آرزو s5
0

مگه قراره افزایش قیمت داشته باشه؟. قرارداد قیمت قطعیه داداش،الکی شلوغش نکنید.مگه شهر هرته. تازه چرا قبل مهر،مگه اون بنده خدایی که تحویل اسفنده چه گناهی کرده به قرارداد قطعی اعتماد کرده.حرکت اعتراضی هم اگع قراره بکنید بر اساس قانون و قاعده باشه و فقط به دامنه منافع خودتون برنگرده.
گزارش
پاسخ دادن
22:17  1397/07/19

کاربر: mojtaba .a
8

مدل های 2015 با موتور هی 2400 و 2000 توربو هست که عالی هستن این ماشین واسه جوانان هست که میخوان ماشین سواری کنن نه واسه نرمی و راحتی که هی میگین خشک سیستم تعلق این ماشین اسپرت هست این النترا و بقیه که میگید عمرا بتونن با این ماشین رقابت کنن مخصوصا تیپا جدید که اومده پس این ماشین واسه اوناس که میخوان با رانندگی حال کنن اگه ماشین نرم میخواین تویوتا یا هوندا کره ای ها هم بعد از زاپن ولی لظفا با ژآپنی مقایسشون نکنید اخه در حد هم نیستن امید وارم اونایی که دارن از رانندگی با این لذت ببرن و اونایی که ندارن یا بخرن و یا سوار شن و لذت رانندگی اسپرت رو بدونا
02:55  1394/08/08
گزارش
پاسخ دادن
سجاد سلیمانی
30

سلام
از دوستان خواهش میکنم همه چی رو در آپشن و شتاب خلاصه نکنند.
دوستانی که لنسر رو با جک و جیلی مقایسه کردند ارجاعشون میدم به فروم های خودرویی سال ۸۱. زمانیکه مزدا ۳۲۳ با قیمت ۲۲ میلیون اومده بود و مردم اون و با ۲۰۶ مقایسه میکردن و اکثر نظرات این بود که ۲۰۶ خیلی آپشن داره و ارزونتر و ۱۰۰ ٪ بهتر از مزداست. حالا همون دوستان برن مزداهای سال ۸۱ رو ببینن که اکثرا هنوز به تعمیر اول هم نرفتن!!
اکثر ماشین ها در یک سال اول خوب و معمولا بی صدا هستند ولی عیار یک خودرو از سال های ۳ به بعد مشخص میشه.
اگه زمان و جونتون براتون ارزش داره تو این بازه های قیمتی حتما خودروی ژاپنی بخرید.
دوستانی هم که دارن ام جی ۶ رو تعریف میکنند لطفا یه سر به فروم های خارجی بزنین ببینید که چقدر ملت دارن از هندلینگ ضعیف در سرعت های بالا گلایه می کنند.
22:53  1394/07/15
گزارش
پاسخ دادن
مهدي
34

واقعا درست مي فرماييد نظر من هم همين كه شما فرمودين
گزارش
پاسخ دادن
19:21  1394/07/26

ناشناس
0

سلام به همگی.بین سوزوکی گرندویتارا و لنسر 1800 کدومشون بهتره؟(آپشن و سرعت و رانندگی)
12:06  1394/05/25
گزارش
پاسخ دادن
بهرام
5

سلام من قصد خرید میتسوبیشی لنسر 1800 را دارم لطفا در مورد ماشین و خدمات پس از فروش راهنمایی بفرمایید
19:45  1394/04/17
گزارش
پاسخ دادن
مهدي
22

همه چيز عالي هم خدمات پس از فروش وهم خود خودرو كه هو نرم وهم هندلينگ فوق العاده و سايد محاسن من خودم 1600دارم وخيلي خيلي راضيم ودر اخر اينكه هر چي باشه ساخته ژاپن يه لاستيكش به كل ماشين هاي كره اي مي ارزد
گزارش
پاسخ دادن
19:03  1394/04/19

سینا
10

راستی فقط سری evolution قرار دیگه تولید نشه ولی لنسر ادامه داره تولیدش، که البته همینم خیلی ناراحت کننده است..
03:32  1394/03/11
گزارش
پاسخ دادن
سینا
13

من هیچ کدوم از این ماشینای مورد بحث و نداشتم ولی اطلاعات خودرویی نسبتا خوبی دارم، لازم میدونم چند نکته رو متذکر شم؛
1.ام جی رو نمیتونین یه خودرو چینی بدونید همون طور که جنرال موتور و اپل رو نمیتونید چینی بدونید... اینکه سهام ام جی رو چین خریده یا چون تو چین مونتاژ میشه دلیل بر کیفیت چینی نمیشه.
2.لنسر یک ماشین منحصر به فرد در کلاس خودشه و در قابلیتهای بالای دینامیکیش نباید شک کرد یه ضعفهایی در طراحی خصوصا در سپر عقب و داخل ماشین داره به نظر من ولی روی هم رفته در عین سادگی، پویایی و اصالت رو کاملا منطقل میکنه و فکر میکنم دیر از چشم بیافته برخلاف رقبا خصوصا کره ایها.
3.رقباش در ایران کرولا، سیویک، مزدا۳، سراتو، النترا و ام جی هستند که اگه دنبال ماشین باشین و دنبال زرق وبرق نباشین ۲تا کره ای هم حذف میشن و انتخاب بین بقیه بستگی به نیازها و سلیقه شما داره ولی بین اینا نظر من رو سیویک و لنسر بیشتر...
03:22  1394/03/11
گزارش
پاسخ دادن
پوریا
27

درود به همه دوستان؛ خب ماشین چینی و کره ای اصلا ارزش بحث و صحبت نداره، از رو تعصب هم نمیگم من خودم هم اپتیما هم ریو 2014 هم النترا و هم اکسنت روندم یه بارم جیلی که معتبر ترین برند چینی تو ایران هستش رو روندم، همه اینا بد نیستن خوبن و در نگاه اول شاید متوجه تفاوت ها نشین ولی اگه یه بار کرولا یا لنسر یا سیویک یا مزدا 3 که اینا همه تو یه کلاس هستن رو برونید متوجه تفاوت کیفیت ساخت، شتاب گیری و... خودرو میشین حتما، مثلا همین کیا ریو 2014 بعد یک سال داخلش شروع کرده به جیر جیر که خیلی رو مخه، ولی تویوتا یا نیسان یا میتسوبیشی حتی سوزوکی و... ژاپنی ها بعد 10-20 سال هم به صدا نمی افتن و افت کیفیت پیدا نمیکنن اینو به جرعت میگم، من خودم عاشقه کرولا و لنسر 1.8 هستم ولی پولم نمیرسه اگه بشه تا چند وقت دیگه یدونه 1.6 تیپ 2 که آپشناش بیشتره برداریم البته نمایندگی چند وقتیه دیگه تیپ 2 وارد نمیکنه متاسفانه که البته نمیدونم چرا داره این اشتباه رو انجام میده.
ببخشید که سرتون رو درد آوردم، ایشالله به هر ماشینی که دوست دارید برسید،
موفق باشید.
19:10  1394/01/31
گزارش
پاسخ دادن
حامد هاكان
2

لنسر ١٦٠٠ يهتره يا اكسنت فول ابشن برام مهم نيست نرمي تو جاده و كمك فنر مهمه سرعتم مهم نيست كدوم تو جاده راحت تره
23:50  1393/12/09
گزارش
پاسخ دادن
کامی
20

اگه کارکرد موتور گیربکس و هندلینگ برات مهمه اصلا در خرید لنسر شک نکن من خودم 9 سال هیوندا سوار بودم تازه 2 ماهه لنسر 1600 گرفتم واقعا سواری ماشین ژاپنی یک چیز دیگست قبل از آببندی موتور ممکن خیلی به چشت نیاد ولی بعدش مخصوصا اگه بری تو جاده میفهمی یک سر گردن از کره ای بالاتره من خودم شخصا خیلی به آپشن اهمیت نمی دم.
گزارش
پاسخ دادن
00:38  1393/12/10

amir hossein
4

کسی میدونه کجا وچه جوری میشه 1800cc تقویت کرد؟
17:24  1393/12/03
گزارش
پاسخ دادن
امير
14

من يك دستگاه تيپ ٤ اين خودرو رو ٣ ماه كه گرفتم، رنگ آبى مدل ٢٠١٥، واقعأ زيباست، هر كس ميبينه خوشش مياد، از نكات مثبتش به نظر من ظاهر زيبا ، جادار بودن داخل اطاق نسبت به رقبا، سيستم صوتى محشر و جذاب، فرمان پذيرى و هندلينگ خوب، آپشنهاشم كافيست، طراحى اسپرت و جذاب و اما نكات منفى، شتاب كم در حالت درايو،به خاطر گيربكس CVT, ميتوانست كيفيت داشبورد بهتر باشه ، از كرولا سواريش خشتكتتر است اما هندلينگ خيلى متفاوت، حس يكً ماشين اسپرت رو داره. به نظرم از الانترا و سراتو در دراز مدت بهتره. وقتى داريدش حس ماشين ژاپنى رو القا ميكنه. من در كل راضيم. البته آرين موتور خدماتش مثل اكثر نمايندگيها نا كافيست. افسوس كه موتور قويترش نيامد به ايران.
16:33  1393/11/16
گزارش
پاسخ دادن
کامی
13

تقریبا 1 ماهه مدل 1600 گرفتم موتور و گیربکس هندلینگ عالی داره لذت رانندگیش از الانترا 2014 پدرم به نظرم بهتره فقط تو مدت آب بندی موتور زیر 800 کیلومتر بعضی مواقع دنده اتومات ضربه میزنه که تو دفترچه راهنما نوشته عادیه و درست میشه که مال من درست شد به نظرم تو این رنج قیمت (زیر 100 تومن)برای ماشین سدان بهترین گزینه است نسبت به هیوندای اکسنت علی رغم داشتن آپشن بیشتر
23:29  1393/11/13
گزارش
پاسخ دادن
محمد سعید
2

دوستان من قبلا تویوتا کمری گرند و جی ال و مگان 2000 و آزارا داشتم بی تعصب میگم از نظر کار کرد کمری گرند از همه بهتر بوده با اینکه اپشنش پایینه بعدش آزارا خریدم راستش هر روز خراب میشد خیلیم تعلیقش خشک بود سر پیچم خیلی شونه مینداخت اما اپشنش خدایی خوب بود همه چی داره. الان ثبت نام واسه لنسر 1600 کردم نمیدونم چطوره با تجربه ای که از ژاپنی ها دیدم فکر میکنم کارکردش خوب اما اپشن پایینش تو ذوق بزنه
23:54  1393/09/25
گزارش
پاسخ دادن
mohsen
8

من این ماشینو حدود 2 ماه هست که خریدم چندتا مشکل بزرگ داره!!
1-ماشینی کاملا ساده و بدون آپشن.
2-بخاطره موتور ضعیفش خیلی جاها کم میاره.
3-این ماشین مخصوص مسابقه هست،بدرد شهر نمیخوره.
4-خدمات پس از فروش آرین موتور فوق لاده بد عمل میکنه.
5-فروش این خیلی سخت چون اصلا مشتری نداره!.
درکل من خیلی پشیمونم از خرید این ماشین.
13:04  1393/09/20
گزارش
پاسخ دادن
ﺣﺸﻤﺖ
0

ﺩﻭﺳﺖ ﻋﺰﻳﺰ اﻭﻥ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﻫﺎﻳﻲ ﻣﺎ ﻓﺮﻣﺎﻧﺶ ﺳﻤﺖ ﺭاﺳﺖ ﻫﺴﺖ ﻣﺎﻝ ﻳﻪ ﻛﺸﻮﺭﻫﺎﻳﻲ ﺑﻪ ﺧﺼﻮﺹ ﻫﺴﺖ ﻛﻪ ﻗﺎﻧﻮﻧﺶ ﻫﻤﻮﻧﺠﻮﺭﻱ ﻫﺴﺖ ﻳﻌﻨﻲ ﺑﺎﻳﺪ ﻓﺮﻣﺎﻧﺶ ﺳﻤﺖ ﺭاﺳﺖ ﺑﺎﺷﻪ ﻛﺸﻮﺭ ﻣﺜﻞ ﭘﺎﻛﺴﺘﺎﻥ ﮊاﭘﻦ اﻣﺜﺎﻝ اﻳﻨﺎ

گزارش
پاسخ دادن
16:00  1395/10/20

بهزاد
75

ببخشید من متوجه نشدم. اگر موتورش کم میاره چگونه به درد مسابقه می خوره. اگه بگید متشکرم
گزارش
پاسخ دادن
16:46  1393/09/25

علی
26

ميدونيد مشکله بعضيا آینه فکر می کنن کره ایها و چینی ها دارن پیشرفت می کنن ولی ژاپنیها دارن نگاه می کنن.تو ساخت ماشین هزارتا پارامتر مختلف دخالت داره.فقط قدرت موتور و اوست نیست.کیفیت ساخت دوام قطعات و همینطور حفظ کیفیت اولیه مهم تره.نمونه کوچيکش صندلی چرم یه هیوندای سوناتا 2 سال کارکرد و ببینید کاملا گود افتاده و فرسوده شده ولی این وضعیت تو خودروهای ژاپنی نیست و ضد البته تو خودروهای آلمانی.شرکتی که نمی تونه کیفیت چرم صندلی رو تو 2 سال تضمين کنه نباید ازش توقعی داشت.این وضع کره ایهاس دیگه وضع چینیها خودتون حساب کنید.
01:33  1393/09/13
گزارش
پاسخ دادن
محسن
19

لنسر ١٦٠٠ سي سي ماشين نرم و بادوامه و فقط اگر اختلاف قيمت پولي مهم نباشه قطعآ ١٨٠٠ سي سي بهتره
18:01  1393/08/15
گزارش
پاسخ دادن
یارا
7

اگر ام جی ماشین خوبیه پس چرا تو ایران کمه؟قیمتش هم نسبت به هیوندای و کیا و تویوتا ارزون تره ,بعدشم شم ا با 80,90 میلیون می توانید یا مگان ,مزدا و یا لنسر بخرید پس چرا مگان رو بیش تر از ام جی میخرند
11:20  1393/08/06
گزارش
پاسخ دادن
بهزاد
5

ام جی در ایران بخاطر از دست ندادن بازار خودروهایش را زیر قیمت بازارهای خارجی عرضه می کنه ( سیستم دامپینگ )خودروی بسیار خوبیه ، اگر در شهر من نمایندگی خدمات داشت حتما می خریدم
گزارش
پاسخ دادن
16:36  1393/08/08

کاربر: نریمان
15

با منطق شما ، پس الانترا که بیشترین فروش رو داره بهتر از کرولا هست ؟!!!
برند ام جی ، ۵ سال هست که در ایران حضور یافته و مسلما زمان میبره تا شناخته شه ، مثلا سوبارو برند معتبر و جونداریه و چون شناخته شده نیست در بین عوام ، فروشش خیلی پایینه .
قیمت ام جی ۶ در بازارهای انگلستان ۲۱۰۰۰ پوند هست و در دبی ۹۰۰۰۰ درهم ، در ایران فعلا با روش دامپینگ ارزانتر فروش میرود تا شناخته بشه ، اصراری به معرفی این برند و یا تقابل ندارم .
کلا ما مردمان دیرباوری هستیم ، ولی اگر غلط یا درست به یک باور اعتقاد پیدا کنیم چند نسل طول میکشد تا تغییر بیابد.
برند ام جی : طراحی و مهندسی در دفتر مرکزی در لانگبریج انگلستان ، مونتاژ در سایک چین ( صاحب سهام ۴۰ درصد جنرال موتورز و مونتاژ کننده شورولت ، یبوک ، کادیلاک و انواع وولکس واگن همانند ام جی )
برند میتسو بیشی : طراحی و مهندسی در ژاپن و مونتاژ در تایلند و چین شرکت GAC
گزارش
پاسخ دادن
14:03  1393/08/06

پیام
15

سلام
دوستان بهترین ماشینهای زیر ۲۰ هزار دلار واسه تیونینگ سوبارو ایمپرزا و میتسوبیشی لنسر اوولوشن هست خواهشن ماشینای ژاپنی رو با چینی و کره ای مقایسه نکنید درسته کره و چینیا روی ماشیناشون آپشن و امکانات بهتری میزارن اما این آپشنا زود خراب میشن .مهمترین چیز یه ماشین کم استحلاکی و ایمنی اونه که چینا اصلا رعایت نمکیکنن (نقاط مهندسی سازی) وکره هم که ماشینیاشون پر استحلاکن راستی میدونستید واسه ماشین بازای ژاپنی افت داره ماشین کره ای سوار بشن
01:43  1393/08/06
گزارش
پاسخ دادن
sepehr
2

دقیقا... evo یا vr4 کنار ماشین دیگه؟
گزارش
پاسخ دادن
17:28  1393/09/24

MJZ
12

منم از موقعی که بچه بودم سوار لنسر و گالانت شدم من این ماشین ژاپنی رو 10 سال بدون مشکل تضمین میکنم ماشین همش که نباید موتور باشه فرمون هست هندلینگ و ... هست
13:03  1393/08/02
گزارش
پاسخ دادن
حسینی
13

خیلی برای شرکت میتسوبیشی متاسفم که نام خدش را داده به یه شرکتی که آگهی میده تحویل 15 روزه ولی هنوز تحویل 40 روزه را شده130 روزه که نداده چجوری سر مردم کلاه میزارن مردم همه شکتها مثل هم هستند ثبت نام نکنید از ماشین هم خبری نیست از بازار آزاد تهیه کنید به نفعتان است سود تاخیرات هم خبری نیست یک مختصری بهتان میدهند
11:11  1393/07/24
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد
9

من لنسر ۱۶۰۰ را خریدم . ماشین خوبیه ولی شتاب اولیه ای که انتظار داشتم نبود. چراغ مه شکن ، کروز کنترل ،کنترل روی فرمان ندارد . یه ماشین ساده اتوماتیک ۱۶۰۰ . ولی مطمثنم چینی نیست .با این قیمت می ارزد
16:37  1393/07/18
گزارش
پاسخ دادن
سعید
5

عزیزم خودت میگی 1600 نه 1800 ماشین فوق العالده ای باید باشه من خودم تیبا دارم و پدرم ix35 داره من تشویقش میکنم که میستوبیشی بگیره
گزارش
پاسخ دادن
21:01  1393/09/09

دومان
20

مقايسه ي ميتسوبيشي با جك چه جالب واقعا!! آقا يكم فكر كن دو سال پيش اگر اسم جك ميومد وجدانا فكر ميكردي چيه؟ والا اگه بيشتر از جك سوسماري فكرت ميرفت! ميتسوبيشي با جك؟؟ ژاپن با چين؟؟ از سر بي پولي آره جي تيري خودم گرفتم ولي هيچوقت تعريفشو واسه كسي نكردم زير پاش خوب بود نرم و روون ولي خب واسه كلاچ سه بار نميدونيد چي كشيدم و بگذريم كه نقص سيم كشيش هم چند بار منو تو خيابون گذاشت! به بدبختي ردش كردم الان زانتيا سوارم خوبه ولي ديگه از دنده دادن عاصيم احتمالا همين روزا يه لنسر بردارم اگه خدا بخواد! آقا مردونه اين رو با ماشين چيني مقايسه نكن شايد يه نفر دار و ندارش رو بذاره واسه يه ماشين چيني آهش گردن خودته!!
07:58  1393/07/18
گزارش
پاسخ دادن
مهران
14

برام خیلی جالبه که بعضی دوستان لنسرو با ماشینهای چینی که بزرگترین افتخارشون داشتن موتور میتسوبیشی مقایسه میکنن.من لنسر 1800 فقط با ماشینهای ژاپنی مقایسه میکنم.من خودم داخل کابین لنسرو از لحاظ طاهری نمیپسندم اما متریال استفاده شده بسیار با کیفیت است.اگر رانندگی با گیربکس cvt رو بلد باشین میتونین شتاب واقعی این ماشینو درک کنید و از هندلینگ خیلی خوبش هم لذت ببرید
00:47  1393/07/17
گزارش
پاسخ دادن
محمد
2

بین لنسر 1600 اتوماتیک صفر و مزدا 3 new مدل 90 کدومشو بخرم؟لطفا راهنمایی کنید
18:57  1393/07/16
گزارش
پاسخ دادن
فرزانه
0

با سلام
من 4 تا گزینه دارم
- سراتو
- اکسنت
- لنسر 1600
- الانترا
کدوم رو بخرم که هم ایمنی داشته باشه هم از سواری لذت ببرم و هر روز هم تعمیرگاه نرم و اگه مشکلی پیش اومد قطعاتش پیدا بشه
لطفا راهنمایی کنید
08:14  1393/07/02
گزارش
پاسخ دادن
رسول
7

فرزانه عزيز من از اكسنت خبر ندارم ولي روي الانترا با سرعت بيش از 80 سر پيچ نميشه حسابي باز كرد با اينكه سراتو با الانترا هر دو از يه پلت فرم هستند ولي عملكرد سراتو بهتره بخاطر توزيع وزن مناسبتر ولي اگر زرق و برق ماشين برات مهم نيست لنسر گزينه بهتري هست البته از روي تجربه سواري ميگم تو اين رنج قيمت يه ماشين ديگه هم هست كه شايد برندش زياد تو عرف ايران جا نيفتاده باشه ولي از هر چهارتاي اينا بهتره و پيشنهاد ويژه من به شماست اونم چيزي نيست بجز ام جي 6 مگنت توربو كه بدون اغراق مي گم حتي از اپتيما و سوناتا هم بهتره و يه حس اسپرت كلاسيك موقع رانندگي به آدم مي ده من نمايشگاه اتومبيل دارم و همه اين ماشينهارو روندم تو كلاس سدان زير 200 تومان بهتري ماشين 1.هوندا اكورد 2. گرنجور 3 ام جي مگنت 4.آريون و كمري و بعد ميرسيم به كره اي هاي خوشگل خودمون
اميدوارم هر خريدي كه ميكني موفق باشي
هر اطلاعاتي هم خواستي بپرس جواب ميدم
گزارش
پاسخ دادن
15:09  1393/08/05

امیر
12

من میگم لنسر و بگیر چون خودم یکی دارم از دستش راضی هستم .
گزارش
پاسخ دادن
12:27  1393/09/14

Yz
1

سلام
منم همین اپشن هارو داشتم و لنسر رو خریدم و عااااااالیه
گزارش
پاسخ دادن
21:59  1395/02/06

فهیمه
2

خدماتی که تو ایران برای این ماشین هست چطوره؟ قطعات و عملکرد شرکت گارانتی کننده؟
17:54  1393/06/27
گزارش
پاسخ دادن
پارسا
3

ماشین اسپورت اگه میخواین gt 86 toyota عالیه 200 اسب بخاره کم یابه همچین ماشینی
17:05  1393/06/19
گزارش
پاسخ دادن
حسین
16

خیلی جالبه
دارن میتسوبیشی ژاپن رو با ماشینای چینی مقایسه میکنن!!!

همیشه کم استحلاک ترین ماشینها ژاپنی بودند
میتسو از قبل از زمانی که ماها بدنیا بیایم وارد ایران شدند و هنوز هم بعضیاشون سرپا و سرحالن
پس حالا شاید بشه کره ای ها رو تحمل کرد اما خواهشا از چینی ها حرفی نزنید
00:56  1393/06/14
گزارش
پاسخ دادن
سامان
16

یادمون نره خیلی از ما ماشین مدل بالا میخریم که هم راحت باشیم هم کلاسمون بره بالا..، پس بهتره برند با کلاس ژاپنی یا آلمانی سوار شیم و خودمون رو مسخره خاص و عام نکنیم...
03:50  1393/06/13
گزارش
پاسخ دادن
محمد
2

سلام لنسر اروندی چند قیمته.2014 فول
بعد میگن asx خشکه ایا لنسر هم اینجوریه.
ممنون.
22:54  1393/06/12
گزارش
پاسخ دادن
امین ND4SPD
6

طولانیه بخونش درباره لنسر .سلام دوشتان من از 2003 تا الان تمام ماشین های سدان , تاکید میکنم همه سدان هارو میشناسم از هر گونه عملکرد فنی و محبوبیت و ... . راجع میتسوبیشی لنسر باید بگم تیپ قدیمش که شبیه سوبارو ایمپرزا هست محبوبترین خودرو تو ژاپن و آمریکا هستش . تیپ جدیدش که ظاهرش اسپرت تر شده در چند تیپ با قیمتهای مختلف مثلا لنسر اوولوشن با موتور 2400 و سرعت 265 کیلومتر بی نظیرترین ماشین نو رنج قیمت خودشه لنسر معمولی موتور 2000 و 2400 در 5 تیپ عرضه میشه . ولی در ایران 1800 و 1600 و مهمتر از همه امکاناتی تو ایران نصب میشه باب میل مشتری هست مثلا تیپ 1 با تیپ 1 پلاس و... . اگه موتور لنسر ژاپنی باشه (مونتاژ یا تحت لیسانس و... نباشه) اصلا راجع خوب بودنش شک نکنید . من گل 84 مزدا 323 مدل 84 , مزدا 3 مدل 87 , زانتیا 88 داشتم حقیقتا سوار لنسر نشدم ولی عاشقشم و مطمءن هستم از بقیه ماشین های هم ترازش بدون شک بهتر به شرطه موتور ژاپن . موفق باشید
20:03  1393/06/08
گزارش
پاسخ دادن
امیرحسین
3

سلام دوستان من میخوام از بین لنسر 1600 و اکسنت یکی رو بخرم لطفا به چشم برادری بگین کدوم بهتره؟
01:52  1393/06/03
گزارش
پاسخ دادن
a.m
7

اگه سواری خوب میخوای میتسو بیشی ولی اگه امکانات زیاد برات مهمه اکسنت
گزارش
پاسخ دادن
19:57  1393/06/04

جواد
3

سلام دوست عزیز مزایای اکسنت به لنسر:سانروف وچند تا ال ای دی در مقابل مزیت های لنسر:کابین جادارتر 7ایربگ هندلینگ غیرقابل مقایسه حتی با سوناتا ایمنی بیشتر برند معتبر تر البته لنسر 1.6 رو عرض کردم که از لحاض قیمت در یک محدوده هستند
گزارش
پاسخ دادن
17:15  1393/09/25

100
0

خیلی متاسفم که این خودرو را با تاخیر میدهند حدود 1 ماه اگر بدهند
13:26  1393/05/16
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

سلام، من هم میخوام ثبت نام کنم 30 روزه، خیلی با تاخیر میدن؟ اگر زیاد دیر کرد داشته باشن خسارت نمیدن؟

مرسی
گزارش
پاسخ دادن
14:13  1393/05/20

هادی
0

رضا جان ماشین من هم با تاخیر دادن البته خب شرکت وارداتی همیشه تاخیر داره ولی انصافا سود تاخیر رو دادن
گزارش
پاسخ دادن
11:01  1393/06/23

hasan
2

ما خانواده ی پر جمعتی (5) هستیم وقتی با پژو که 1800 هست به مسافرت میرویم گاهی اوقات کم میاره.می خواستم بدونم لنسر 1600 برای ما مناسب هست یا مثل پژو عمل میکنه؟
08:59  1393/05/14
گزارش
پاسخ دادن
سپهراد
11

اقا حسن ببینید پیکان موتور 1800 هم داریم ولی واقعا ایا مثل میتسو 1800 کار میکنه؟الان میتسوبیشی لنسر 1500 هم که باشه کارش بهتر از چهارصد و پنج 1800 هست هزار و هشتصد پژو 405 مال پونزده سال پیش کجا و 1600 میتسو 2014 کجا اصلا قابل قیاص نیستند همش حجم موتور که نیست موتور رو از همه جهت نگاه کنید
گزارش
پاسخ دادن
16:40  1393/05/16

سپهراد
8

سلام من این ماشین رو دارم کاملا هم ازش راضیم قبلا هم سوناتا و هیوندا توسان و النترا و ماکسیما و هیوندا سانتافه 2014 رو داشتم که همشون عیب زیاد داشتند ولی الان سه ماه هست که این ماشین رو خریدم واقعا ماشین معرکه ای نسبت به ماشین های دیگه هست.ماشین هایی با این قیمت رو مثل مزدا 3 و مگان و ماکسیما و...رو قورت میده چه برسه به ماشین های چینی مثل جیلی و جک و ام وی ام ایکس سی و سه جدید و لیفان و ام جی و..... اینا ماشینای پدر و مادر دارین هر چی باشن از کارخونه میتسوبیشی هستن همون میتسوبیشی که هنوز جیپ با موتور میتسوبیشی رو داریم بعد از چهل سال کار کرد میبینیم سالم هستن و همون میتسوبیشی که پاجیروش رو روی هوا میزنند...تازه کرمان قسطی میده نمایندگی استیلایی که واقعا میصرفه... توی جاده بیشترین استهلاک و سرعت و شتاب رو داره و کم ترین تکون و ماشین واقعا نرمیه...خر جون به نظر میرسه...محکم و با استقامت...وسایل این ماشین گیر میاد ولی کم که این ماشین مطمءنا تا 5 سال دیگه اخ نمیگه که اصلا وسایلشو بخواین و تا اون موقع وسایلشون هم به دلیل فروش زیاد زیاد شده...ولی ماشینای چینی هم سریع خراب میشن و..
03:16  1393/05/07
گزارش
پاسخ دادن
ناهید
12

معذرت میخوام ولی حرفهای شما رو باور ندارم که گفتین چند رقم هیوندای داشتین منجمله النترا و سانتافه و سوناتا که از بهترین های هیوندای در کل دنیا هستند و از استاندارد اروپائی 5 ستاره برخوردارن. از لحاظ قیمت و استقبال قشر کم درامد و نیز این خودروها به روز هستند. من خودم عاشق النترا هستم هندلینگ و قدرت این ماشین و امکانات رفاهیش کولاکه. تعجب می کنم که شما این خودروهایی که یکی دو سه ساله اومده توی بازار همشون رو پشت هم تجربه کردین و بعد دست گذاشتین روی میتسوبیشی که قیافه چندان جذابی هم نداره، امکاناتش هم در حد یورو 5 نیست. البته میتسوبیشی هم در نوع خودش بی نظیره ولی نمی تونین هیوندای رو کنار بزنید و ازش رد بشین . خب این سلیقه شماست ولی از لحاظ تکنیکی و علمی فکر نمیکنم بتونید اون خودرو ها رو پس بزنید و تنها به لنسر تکیه کنید.
گزارش
پاسخ دادن
15:37  1393/05/12

سپهراد
6

من بابام هیوندا سانتافه داشته و توسان و مامان هم در حال حاضر توسان دارند ماکسیما و سوناتا هم خودم داشتم و پشت همشون هم درست و حسابی نشستم و همشون یه عیب هایی مثل سفت بودن و یا اومدن صدای موتور به داخل کابین و یا داشتن هندلینگ نامناسب داشته اند حتی برادرم که کیا سراتو داشته هم میگه این یه چیز دیگست اینا رو من از خودم در نمیارم چون برام سودی نداره.ولی خب تنها عیبی که از این ماشین دیدم از خودش نبود بلکه از اسان موتور بود که ماشین روی سپرش خط داشت و هر چی گفتم بدهکار نبودند و اینکه خدمات پس از فروش مسخره ای هم دارن و خودشون رو با این خدمات پس از فروش مسخره کردن اصلا وسایلش گیر نمیاد و یه سوال هم داشتم اینکه ایا واقعا دیگه لنسر رو تو 2015 نخواهیم دید؟
گزارش
پاسخ دادن
01:54  1393/05/13

سپهراد
6

من واقعا پشیمونم هنوز که چرا پول بابت سوناتا دادم و همینطور پدرم که واسه ی سانتافه داد اصلا به درد نمیخورن من با همین ماشین با مزدا 3 که بیست و پنج تومن از این گرون تره و موتور توربو شارژ داره و موتورش هم دوهزار هست بردم واقعا شتابش حرف نداره با پدال دنده پشت فرمون کارشون حرف نداره فقط اگه توقف تولید بشه میتسوبیشی رو خراب میکنم روی سرشون واقعا حیفه ولی میگن اوولوشن متوقف میشه نه اینایی که وارد ایران میشن ساده هستن خلاصه هر چی خدا بخواد
گزارش
پاسخ دادن
02:10  1393/05/13

سپهراد
2

من با میتسوبیشی بزرگ شدم از موقعی که به دنیا اومدم گالانتشو داشتیم بعدش پاجرو داشتیم که شاهکار بود و به نظرم از اف جی کروز از همه لحاظ بهتر بود در اون زمان حتی از لندکروزر های مدل های اون موقع هم بهتر بود...اولین ماشین زندگیم جیپ صحرا موتور میتسوبیشی سال 68 بود که هنوزم کار میکنه و چه شتابی داره و چه سرعتی و اصلا با جیپ های دیگه غیر قابل توصیفه و هنوز هم دارمش و وقتی دست دوستم بود با دنده کمک هشتاد کیلومتر اوردش در حالی که حواسش نبود و این ماشین از خر جونیش اخ نگفت و حالا هم که لنسر و بهترین ماشین عمرم واقعا شاهکاره عاشق ماشینای این ریختی هستم زنده باد میتسو
گزارش
پاسخ دادن
02:16  1393/05/13

سپهراد
2

اینو هم بگم من موتور 1800 این ماشینو دارم در مورد 1600 حرف نمیزنم 1800 اسپورت که سر اگزوز کروم و اسپویلر و رنگ ثابت جلو پنجره ای و... رو داره
گزارش
پاسخ دادن
16:49  1393/05/16

داور
2

همون كه از بچگي ميتسوبيشي سوار ميشي اينقد تعصب داري روش! ميتسوبيشي واقعا ماشين خوبيه مخصوصا كه از گالانت حرف زدي يادش بخير يا اون گالانت سوپر سالن كه هيچ وقت نخريدمش و سوارش هم نشدم. ميتسوبيشي هرچي ك يادمه شاخ بود و باحال غير از لنسر كه ماشين نرم باحالي بود ولي در همون حد ماشين هاي كره ايه البته نظر منه. مثلا من خودم عاشق اسپرو عمرا لنسر نصف اسپرو هم نبود...
گزارش
پاسخ دادن
09:08  1393/08/07

مهدي
3

سلام عزيران_دامادمون راننده خودرو بر آرين موتوره،كل ماشين هاي ميتسوبيشي رو اون ميبره تحويل صاحبانش ميده_
ولي انصافأ نصبت به قيمتش ماشين خوبيه
18:33  1393/05/02
گزارش
پاسخ دادن
MAJNON
0

سرعتش کمه 180تا
13:36  1393/05/01
گزارش
پاسخ دادن
سپهراد
1

210 پر کردم جا داشت هنوز چطور صد و هشتاد؟؟؟؟ من با تیبا فقط 190 تا رفتم
گزارش
پاسخ دادن
02:19  1393/05/13

Li Aventador
6

بهترین ماشین تو این رنج قیمتی همین میتسوبیشی لنسره. قابل توجه اونایی که میگن ماشین خوبی نیست اول برو ماشینو ببین و سوارشو بعد بیا بگو.خواهشا اگه ماشین باز نیستی نیا نظر الکی حداقل درباره این ماشین نده که تو این قیمت حرف اولو میزنه.من شنبه با پسر عموم رفتم نمایندگیش دوتامون این ماشینو دیدیم با اینکه پسر عموم خودش کیا سراتو 2010 داره میخواد بفروشه بره این لنسرو بخره . واقعا سواریش عالیه و قابل مقایسه با جک و جیلی که جنسای بونجل چینن نیست.قبل از نظر دادن حداقل یک بار ماشینو ببین.Li Aventador
13:20  1393/05/01
گزارش
پاسخ دادن
مجید
8

من یه لنسر دانشجویی مدل 92 دارم همین الان با کارخونه کرمان موتور عوض نمیکنمش دوستان به میتسوبسشی ایمان بیارید
16:01  1393/04/29
گزارش
پاسخ دادن
خودمو عشقه
1

باتوجه به اختلاف قیمت کمی که پیدا کردند.
Asx بهتره ىا لنسر.? یجورایی هم لنسر کوچک شده ى asx است.
15:12  1393/03/31
گزارش
پاسخ دادن
سپهراد
2

این دیگه سلیقه ی شخصی هست
گزارش
پاسخ دادن
02:21  1393/05/13

ميلاد
9

من ديروز نمايندگيش بودم.مدل تيپ ٤ كه ١٢١ ميليون پولش امكاناتش تمام ماشين ها رو كنار ميزنه.از طرفي كيفيتش از هيوندايي بالاتره چه برسه به ماشين چيني ها.در ضمن من خودم سوناتا واي اف دارم و لعد ٣سال و ٤٠٠٠٠تا كاركرد كمي از گاري نداره
12:09  1393/03/29
گزارش
پاسخ دادن
هومن
3

با این قیمت ، هیچ حرفی چه از نظر قدرت ، شتاب ، هندلینگ و چه از نظر طراحی ، ابعاد کابین ، در مقابل ام جی 6 نداره . لنسر طراحی میتسوبیشی ( یک زمانی برند عالیه بوده ، الان تو رنکینگ جایگاه قابل توجه ای نداره ) طراح ژاپن مونتاژ ، ام جی 6 ، طراحی موریس گاراجز ، طراح انگلستان مونتاژ چین .بعد از 5 سال حضور در ایران نشان داده که از نظر استهلاک هم خیلی پایین هست.
115 اسب بخار ، 4 دنده ، با شتاب اولیه 11 ثانیه ،90 میلیون برای فولش هم زیاده ، میشه با ام جی 350 مقایسه اش کرد.
گزارش
پاسخ دادن
13:07  1393/03/29

امیر
3

سلام . گمونم بحث دوستان بیشتر بخاطر اینه ماشینو خوب نمیشناسن. لنسر رو در 3 تیپ عرضه کردند. 2 مدل 1600 داره و یک مدل 1800 . مدل 1800 با موتور MIVIC و گیر بکس CVT راه مقایسه با همه رقبا رو بسته . جوونای عزیز سیستم صوتی 710 وات حرفه ای و رینگ 18 اینچ و بقیه مشخصات منحصر به فرد رو از سایت آرین موتور بخونن تا متوجه تفاوت عمده لنسر حتی با غول سدانهای هم تراز مثل کرولا را متوجه بشن
16:53  1393/03/24
گزارش
پاسخ دادن
لنسر
4

اونای که منو از قدیم میشناسن میدونن من کیم با فروشندگان خودروهای چینی و کره ای بحث بیخوده الان موبایل اپل هم چین میزنه پس الکی دلیل نیارین زندگی با خودرو ژاپنی یا اروپای حتی اگر تو ابرقو بسازنش.
09:26  1393/03/24
گزارش
پاسخ دادن
محمدرضا
3

سلام دوستان عزیز. تقریبا نظرات تمام دوستان را خوندم. منم با اون عده ای که به جک اتومات رای دادن رای می دم . از هر نظر زیباتر و پر قدرت تره - از همه مهمتر ازران تر هم هست - موتورش هم میتسوبیشی هست
18:31  1393/03/19
گزارش
پاسخ دادن
matin
3

عزیزم کی گفته موتوره ام جی رو میتسوبیشی میزنه؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
20:53  1393/08/05

بهروز
0

آقا پیمان تا چیزی رو خودت نداشنی راجع به اون حرف نزن جک نسبت به قیمتش بسیار ماشین خوب وزیبایی همه مردم که نمیخواهن ۲۰۰تا سرعت برن و خودشون به کشتن بدن یا تو خیابونها مسابقه بدن
گزارش
پاسخ دادن
00:52  1393/12/27

آراد
5

سلام وقتی پای رقابت وسط میاد نمیدونم چرا شرکت وارد کننده همچین ماشین اسپرت و خوبی رو با حد اقل آپشن عرضه می کنه که حتی صندلی چرم نداره...! من زیاد ماشین های چینی و کره ای رو قبول ندارم ولی با این حال وقتی سوارش شدم احساس کردم النترا که تقریبا هم قیمت لنسر است درصد بیشتری از امکانات و تجهیزات را در اختیار سرنشینان قرار می دهد که نوعی امتیاز محسوب میشود...ولی در کل عالییه
23:51  1393/02/22
گزارش
پاسخ دادن
محسن
5

دوست عزیز میتسوبیشی برای ژاپن است نه برای کره و چین
گزارش
پاسخ دادن
18:53  1393/03/10

حمید
0

دوست عزیر خبر داری النتراهایی که تو ایران می فروشن سیستم پایداری یا esp ندارد؟
گزارش
پاسخ دادن
21:15  1393/04/24

حمید
19

در یه کلام یدونه آرمش میارزه به کل چینیا
19:29  1393/02/16
گزارش
پاسخ دادن
علی
12

در مقایسه با ام جی که ماشین چینی است بسیار ضعیف است. هم موتورش، هم امکاناتش، هم ظاهرش و ...
لطفا بدون تعصب برخورد کنید. اگر همین ام جی را بدون اینکه به شا بگویند چینی است سوار بشوید دیگر سوار لنسر نمی شوید.
چون اینطور جا افتاده که جنس چینی بد است؛ شما ه می گویید که چینی بد است. ولی ام جی چیز دیگری است
گزارش
پاسخ دادن
17:51  1393/02/24

سهیل
4

من با نظر حمید موافقم فقط باید دقت داشت مدل 1۸۰۰سي سی ان بسیار عالی است و از لحاظ ایمنی فوق‌العاده.
گزارش
پاسخ دادن
20:20  1393/02/31

سپهراد
4

دو سال فقط دو سال دیگه کل ام جی هایی که صاحب اول و اخرشون خودتون هستید رو دم تعمیرگاه میبینم که اه میکشید که یه پیچش هم گیر نمیاد
گزارش
پاسخ دادن
02:28  1393/05/13

سپهراد
5

واقعا متاسفم برای اونایی که ماشین چینی رو با میتسوبیشی ژاپنی اونم با چه افتخارات مقایسسه میکنند این کیا سراتو رو میکنه تو جیبش ماشین سفت و سخت اونایی که مخالفن هیچی نگن که ابروشون میره واقعا میخندن بهشون چون چونمانشون میده که ماشین خوب سوار هم نشدن حتی ...سکوت لطفا ابروی خودتون رو نبرید
گزارش
پاسخ دادن
02:31  1393/05/13

کاربر: نریمان
7

علی آقا ، ام جی (موریس گاراجز ) یک برند اصیل انگلیسی و ۹۰ ساله هست ، طراحی و مهندسی آن در خود دفتر مرکزی در لانگبریج و مونتاژ آن در شرکت سایک چین که ۴۰ درصد سهام جنرال موتورز را دارد و بیوک ، کادیلاک و شورولت رو هم تولید میکنه ، تحت نظر مهندسان کنترل کیفی ام جی ، انجام میشه .
کسانی که هیچ چیز فنی در مقابل ام جی ۶ ندارند متوسل به چینی بودن آن میشوند که ناشی از بی اطلاعی و یا تقابل آگاهانه هست . ۵ سال از حضور این برند در ایران میگذره و نشان داده که محصولات کیفی آن از استهلاک پایینی برخوردارند. در سال ۲۰۱۴ مردم انگلیس ام جی ۶ را بهترین در هندلینگ انتخاب کردند و در مسابقات تورینگ و قدیمی انگلیس با قدمت ۶۰ سال با حضور بزرگان صنعت خودرو همچون بنز و بی ام دبلیو ، شورولت ، فورد ، هوندا ، تویوتا ، ام جی ۶ توانست مقام اول در بهترین سازنده و مقام دوم در مسابقات را بدست آورد و وزیر دفاع انگلیس شخصا در جهت حمایت از تولید ملی از غرفه ام جی بازدید کرد ( قضاوت با خودتان ) . من همیشه گفتم که کسانی که به اسم واهی چین سراغ برند ام جی نمیروند فقط سر خودشون رو کلاه گذاشتند .
گزارش
پاسخ دادن
23:46  1393/08/05

عباس
7

اقا سعید جدا راست میگی من برادرم چند روزیه که خریده فقط قیافش به این لنسر میارزه .................مردم چقدر دهن بینند و ماشینهای خوب چینی که در حال حاظر در اروپا و امریکای لاتین مورد استفاده قرار میگیره را نمیبینند و همین موتور و گیریبکس که تحت لیسانس تو چین تولید میشه را بد میدونند .....دوستان جدی جک اتومات عالیه و زیبا سوار بشید اونوقت حرف من و سعید دستتون میاد این ماشین با اشقالهایی دیگه چینی فرق میکنه ............فکر کنم بازرگانهای ایرانی فهمیدند که با ید جسن خوب چینی را وارد کنند نه اشقالهای قبلی را......
14:05  1393/02/13
گزارش
پاسخ دادن
متين
11

اشغال با غ نوشته ميشه....هر وقت ماشين به استاندارد هاي اروپا دست پيدا كنه اونوقت بايد راجبش بحث كرد نه اين ات اشغالها...درضمن شما بايد ببيني چيا سوار شدي كه ميگي اين ماشين خوبه...شصت ميليون واسه جك ديوانگيه محضه تويوتا سوار شو ببين چيه بعد شصت تا بده جك بخر
گزارش
پاسخ دادن
23:19  1393/02/25

طاها
2

منم تایید میکنم جک بهتره از لنسره .لنسر باید با 405مقایسه بشه
گزارش
پاسخ دادن
19:16  1394/03/01

سعید
8

دوستان من کاری ندارم اخیرا اتومبیلهایی نظیر جک اتومات کرمان موتور از چین داره تولید انبوه میکنه درسته چینیه ولی از همین موتور و گیریبکس 4 سرعته میتسوبیشی و البته بسیار زیبا تر تولید کرده ودوستان من اتوماتش را دارند وخیلی راضیند و قطعاتش چون مال کرمان موتوره به وفور هست قیمت 60 م من باورم نمیشد تا یکیش را سوار شدم ..................اقا عالیه حالا مردم هر چی میخواهند بگند
13:51  1393/02/13
گزارش
پاسخ دادن
ارش
3

ماشینی که خدمات پس از فروش نداره به درد نمیخوره هیچ ماشینی بدون مشکل نمیشه اما اگه حتی یک لامپش گیر نیاد باید چه کار کنیم.من رفتم بخرم از نزدیک که دیدمش واقعا با قیمتش جور نبود خیلی ماشین ساده ای بود کیا سراتو خیلی بهتر بود.28 م فروردین 100 تومن بود.
00:47  1393/02/02
گزارش
پاسخ دادن
کریم
2

اتفاقا خدماتشم خوبه..نمیدونم اصلا چرا این حرف رو میزنید.واما درمقابل مقایستون با سراتو من واقعا تسلیمم .......آدم اگه زنده بمونه چیزها میشنوه
گزارش
پاسخ دادن
20:00  1393/02/11

1 2 صفحه آخر
صفحه 1 از 2

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس بهمن : بسلامتی داداش ایشالا که خوب در بیاد چرخش بچرخه برات
مریم : سلام دوستان کسی جک s3ثبت نام تیر هست امروز به من زنگ زدن ماشین تولید نمیشه بیا ماشین رو عوض کن کسی خبری داره ؟؟؟؟
محبوبه : شاهین اتومات زمستان ۴۰۳تشکر میکنم فقط میشه لطفا بگین برا پلاس که ۵۴تومن کم بشع حدودا چقدر دیگه باید بدیم ؟خیر ببینی
محمد : امروز پیامک تحویل از نمایندگی آمد بریم ببینیم این اطلس چی هست .تکمیل 29 مرداد سفید قرمز اصفهان
اطلس ارومیه تحویل بهمن : دوست عزیز اگه به قرداد اولیت نگاه کنی، البته اگه ازش اسکرین گرفته باشی! اونجا زمان ارسال دعوتنامه رو همون ماه تحویل خودرو زده. یعنی منیکه تحویل بهمن هستم نوشته زمان ارسال دعوتنامه بهمن ماه. به احتمال زیاد هفته اول یا دوم هرماه دعوتنامه ارسال بشه.
j4 اردیبهشت مشگی : امروز بیمه شده ماشین
یاری : از منبع معتبر میگی یا همینجوری ؟؟؟
محمد : سایپا که افزایش قیمت داد و خیالش راحت شد ، حداقل همون شاهین که ثبت نام کرده بودیم رو به ما تحویل بدید
مهرداد اطلس دی : الان زنگ زدم نمایندگی در مورد نقص پرونده سوال کردم گفتش که ایراد سیستمیه مشکلی نداره در مورد ارسال دعوت نامه هم سوال کردم گفتش هنوز دعوت نامه آبان ماهیا صادر نشده برای شما میره ماه بعد من که بعید میدونم ماه بعدم دعوت نامه بفرستن
J4مشکی گیلان : سلام منم ثبت نامی ۳۱ خرداد j4مشکی هستم تحویل سیسنمی ۲۲ مهر بود . ولی در مرحله تکمیل وجه مونده.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مجید اریزو5 : سلام دوستان کسی از تحویل سیستمی های 18 شهریور مجوز خروج خورده؟امروز زنگ زدم صدای مشتری گفت تا 2 شهریور مجوز خورده
حسین : اگه کسی فاکتور شده اعلام کنه
راناا : چیو ماست مالی کنه از روز تحویل ماشین تا روزی که ماشینتون فاکتور بشه سود تاخیر براتون حساب میشه. شاید خبری از فاکتور شدن هست که تاریخ دریافت پرونده اومده 3 آذر
فرهاد : درود بر شرکت محترم مدیران خودرو آفرین بر این مدیریت قوی و هوشمند موجود در این شرکت عزیز
احمدی : آقا مهرداد عزیز اگه به حرف آشناهایی هست که دوستان اعلام میکنن ما باید 2 ماه پیش ماشین رو گرفته بودیم
امیر تیگو 8 پرومکس : سلام عزیزان. جهت اطلاع....تماس گرفتم میگن ماشین خروج خورده تحویل سیستمی 17 شهریور. انشاالله که شما هم تحویل بگیرید با دل خوش...
پروین‌ساراجون : حدوا180تومان
پراید : من هم اکنون سایت سی ان جی هستم با تلفن 096550 تماس بگیرید اگر ماشینتان را گفتند پارکینگ سی ان جی هست سریع تحویل می دهند منتظر پیامک نباشید من بدون پیامک آمدم گرفتم
X33 sara : لطفاااا هر کس اطلاع داره بگه x33اتومات تا چه تاریخی مجوز خورده
افسانه : سلام دوستان کوییک GXL تحویل 30روزه امروز کسی فاکتور شده لطفا تاریخ پذیرش رو ذکر کنه ممنون