امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)450.2
عرض (سانتی‎‏متر)190.3
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

82446 نظر

مهدي
4

با سلام
خواهشا راهنمايي كنيد
از سمت ستون سمت راننده فكر ميكم كمربند ايمني باشه بدجور صداي قيريچ قوروچ مياد چيكارش كنم كه صدا قطع بشه
لطفا راهنمايي كنيد

با تشكر
12:39  1395/09/28
گزارش
پاسخ دادن
جواد
0

لطفا سرچ بفرمایید چندجا راهنمایی وجود دارد (تصویری)
گزارش
پاسخ دادن
23:21  1395/09/28

امیر
12

سلام دوستان من 206 اس دی دارم به علت جای کم صندلی عقب قصدم اینه کهعوض کنم ماشینم رو نظرم رو سمند هست اما بین دو موتور پژویی و ای اف سون مردد بودم چند بار اینجا اومدم نظرات ضد و نقیض بود تا دیروز رفتم برای بنزین زدن توی پمپ بنزین یه سمند امداد خودرویی دیدم حرفای اینجا یادم بود رفتم جلو ازش پرسیدم که واسه این سمند امدادی چرا ای اف سون نمی زنید وقتی این را گفتم خندید بهش گفتم چیه گفت ما یه ماشینی میخایم که بتونیم تو همه شرایطی ازش کار بکشیم دنبال دردسر که نمی گردیم بریم ای اف سون بزنیم روش باهاش کمی حرف زدم گفت واسه استفاده خونه شاید جواب بده اگر بهش خوب برسی اما برای کاری مثل اونا جواب نمی ده در کل گفت ذات اینا فرق داره گفت موتور پژویی دردسر کمتر داره و خرابی کمتر داره و تو کار بهتره و همه شرایطی جواب می ده اما ای اف مصرف کمتر داره اما حساسه و خرجش هم بیشتره گفت اگر دوگانه میخام ای اف بهتره اما اگر بنزینی میخام بهتره ای اف نخرم می گفت مزیت ای اف رو گازه اما رو بنزین همون موتور پژو بهتره
09:46  1395/09/28
گزارش
پاسخ دادن
کیوان
1

برای مشاغلی که کارشون درامد زایی با خودرو هستش هدف کاهش هزینه است. طبیعی هستش که قطعات موتور پژو ارزونتر باشه. برای امداد خودرو چه اهمیتی داره ماشین صدی چند تا میسوزونه یا صدای موتورش چجوره.
گزارش
پاسخ دادن
13:05  1395/09/28

حسین
10

ef7 موتور کار نیست . موتور مطمئنی هم نیست و هر لحظه ممکنه مشکل عجیب و غریبی پیدا کنه و زمین گیر بشه . ef7‌ هر خرابی پیدا کنه عملا باید با یدک کش بره نمایندگی و اونجا چند روزی بخوابه شاید تعمیر بشه . امداد خودرو باید موتور مطمئن باشه نه یک موتور نا مطمئن که هر لحظه ممکنه زمین گیر بشه . از ef7‌ اگر در شرایط سخت کار بکشی ظرف شش ماه به اندازه یک موتور نو هزینه بالا میاره و اگر ایراد جدی هم پیدا کرد دیگه تعمیر بشو نیست . این موتور 9 ساله وارد بازار شده اگر موتور کار بود جای خودش رو باز میکرد اما نشون داده که موتور کاملا نامطمئن و شانسی هست و انواع و اقسام ایرادات رو هم ممکنه پیدا کنه . برای تعویض یا تعمیر دینامش باید نصف موتور رو پیاده کنی . هر جاش رو هم که باز کردی کلی ایراد جدید پیدا میکنه . امداد خودرو نیاز به یک موتور مطمئن داره نه به یک اسباب بازی پر دردسر
گزارش
پاسخ دادن
13:50  1395/09/28

سبرایت
4

آقا امیر من راننده همون امدادی هستم کی من این حرفا رو گفتم.
آقایان من گفتم ماشینهای امدادی از ساده ترین نوع ماشینهای طولیدی هر شرکت
خودرو ساز انتخاب میشه. مثل وانت زامیاد تو شرکت سایپا سمند se سمند سال
در ایران خودرو.
گزارش
پاسخ دادن
14:14  1395/09/28

سبرایت
5

حسین جان باید بگم خیلی وقته همه تاکسی های داخل شهر و بین جاده ی سمند با

موتور ef7 هستش به خاطر......................................
و قراره به زودی موتور پژو 1800 از رده طولید خارج بشه به خاطر آلودگی زیاد
قراره خودرو‌ها ی دارای این موتور دیگه شماره گزاری نشن همون داستان پیکان.
گزارش
پاسخ دادن
14:35  1395/09/28

علی
13

همون وانت زامیاد داره چهل ساله یکه تازی میکنه چون نمیتونن با یک اسباب بازی جایگزینش کنن . کدوم وانت میتونه اینقدر قوی باشه و اینطور کار پس بده با این قیمت ؟؟ شما ها از ماشین فقط یک چیزهایی شنیدید . ارزش همین وانت نیسان اینقدر بالا بوده که نتونستن چیزی جایگزینش کنند با این قیمت ها . وانت جدیدی که بتونه اینقدر بار حمل کنه و اینقدر هم سخت جون باشه بالای 120 تومن پولش میشه . چند تا وانت چینی آوردن که شاید جایگزینش کنند اما همه بدنام و مردود شدند . ef7 هم بدنام و مردود شد چون موتور مطمئنی نبوده و نیست و اصلا لیاقت جایگزین شدن به جای موتور سخت جون و پرکششی مثل ef7 رو نداره . بله xu7 و وانت نیسان قدیمی هستند اما نمیشه با اسباب بازی هایی مثل ef7 و یا یا وانت های بی ارزش چینی جایگزین بشن . ef7 از زیر پارکینگ خونه هم هزار تا عیب لاینحل بالا میاره دیگه وای به حای اینکه بخوای ازش تو شرایط سخت کار هم بکشی . همین وانت نیسان 40 سال قبل هزار شرف داره به اسباب بازی های جدید چینی که فقط حاصل کپی کاری و سرهم بندی هستند و فقط اسم وانت رو یدک میکشن . دقیقا مثل ef7 که فقط اسم موتور رو یدک میکشه
گزارش
پاسخ دادن
14:41  1395/09/28

رضا
10

اين يارو سبرايت هنوزم نمي دونه توليد درسته نه طوليد!!!
امثال تو بايد هم اي اف سون سوار بشن!!😏😏
گزارش
پاسخ دادن
14:47  1395/09/28

نیما
4

جونم علی اقا پایبند به سنت هاست. نیسان زامیاد بحثش نبود که اونم به سلامتی مطرح شد.
گزارش
پاسخ دادن
19:23  1395/09/28

ef7
1

نداشتن اطلاعات دقیق فنی و دل خوش کردن به چند کلمه پیشرفته و جدید و مدرن و آلمانی و آخن = خریدن ef7
گزارش
پاسخ دادن
07:50  1395/09/29

کامبیز
11

به شخصه از روزی که سمند خریدم از بیجایی و التماس کردن به اینو اون برای یه ساعت جای خالی راحت شدم. صندوق عقب سمند واقعا جاداره و من دوستمو بردم اون پشت راحت جا شدیم. اومدیم رو صندلی عقب بازم راحت حرکت زدم. دیگه موتورش هر چی هست من اتو میزنم باهاش . شما تو چه فکری هستید من تو چه فکری.
01:30  1395/09/28
گزارش
پاسخ دادن
سمند
1

اقایون سلام ماهم تحویل گرفتیم بالخره
ثبت نامی7/3
فاکتور9/18
تحویل9/27
پخش سونی،تایر گلدستون،یکم زوزه میاد وقتی سرعت میگیری.صدای موتور کاملا عادی و بسیار پر شتاب دوگانه مولتی پلکس هس در ضمن.
21:51  1395/09/27
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

ماشین منم اومده تو نمایندگیه
امروز که تعطیل بود چطور تحویل دادن،مگه نمایندگی باز بود؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
23:35  1395/09/27

m
0

سلام آیا ماشین شما کلاس 116 بود؟
کلاس 116 ها ثبت نامی مهر اعلام وضعیت کنند.
از من 116 سفید 17 مهر ثبت نام کردم تا الان هیچ خبری از فاکتور شدن نیست!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
08:02  1395/09/28

آقا ممل
1

مبارک باشه چرخاش بچرخه .دعا کن امروزم بمن تحویل بدن 24 خروجش از ایران خودرو زده شده
گزارش
پاسخ دادن
08:09  1395/09/28

akbarimojtaba89@yahoo.com
0

29 مهرماه ثبت نامی کلاس 16 رنگ سفید
گزارش
پاسخ دادن
09:48  1395/09/28

محمد
10

سلام دوستان
به نظر من موتوری که با بالاترین استانداردهای آلمانی ها طراحی شده و اینجا با پایین ترین استانداردهای خودرویی و با بی کیفیت ترین قطعات وطنی و چینی توسط شرکتی که به سطح کیفیت و کنترل کیفیت اهمیت چندانی نمیده نباید اعتماد کرد.
دوستانی که به کیفیت اهمیت میدن و میخوان بدون دغدغه خرابی و تعمیرات و ... رانندگی کنن با چشمان بسته برن تندر یا ساندرو بخرن تا اونم وطنی نکردن!!!
من 4 ساله تندر دارم و قبلش هم 405 داشتم. این تندر تا امروز که نزدیک به 80,000Km روندمش فقط هزینه سوخت و سرویس دوره ای(روغن و فیلترو ..) داشته.
البته میخواستم سورن توربو یا دنا جدید اتومات بگیرم ولی با این نظرات از چند تا تعمیرکار هم پرسیدم گفتن EF7 موتو خوبیه ولی اگه مشکل پیدا کنه که نسبت به بقیه موتورها هم بیشتره و تعمیر بشه دیگه مثل روز اول کار نمیکنه و مصرف سوختش زیاد میشه و موتور قدرتش کم میشه و ... دیگه کلا بیخیال شدم
زیر 50 میلیون هم فعلا فقط نظرم رو تندر اتومات و احتمالا فیس لیفت جدیدش از ایرانخوردو هست. حداقل این رنو اجازه نمیده اینا از کیفیت بزنن. انتخاب بین بد و بدتر هست!
21:49  1395/09/27
گزارش
پاسخ دادن
سلام
0

زنگ زدم ایران‌خودرو میگن پیامک طرح تبدیل به اشتباه برای همه فرستاده شده، بنابراین اعتنایی به این پیام طبق گفتشون نکنید
گزارش
پاسخ دادن
11:42  1403/12/08

بهبهانی
7

البته نه موتور تندر ۹۰چیز شاخص و قابل توجهی داره و نه گریبکسش تنها مزیت تندر ۹۰ نظارت شرکت رنو برای رعایت حده اقل کیفیت قطعات و مونتاژ هست. گذشته از این مورد، بزرگترین مشکل تندر۹۰ شکل ظاهری بسیار زشت و آزار دهنده اون هست که در کنار آپشن ها و امکانات رفاهی بسیار ضعیف و نامناسب باعث شده ۹۰ درصد خریداران خودرو ،هیچ تمایلی به خریدنش نداشته باشن
گزارش
پاسخ دادن
00:00  1395/09/28

محمد
7

بله دقيقا حق با شماست تندر 90 از نظر ظاهري و آپشن ها در مقايسه با هم قيمت هاي خودش حرفي براي گفتن نداره و منم گفتم اگه كسي كيفيت ميخواد با چشماي بشاه بره سمتش
البته يه نظر من اصلي ترين قسمت ماشين موتور اونه هركي هم يه نظري داره ديگه
يكي از دوستام ٣ماه پيش ٢٠٦ گرفته بعد يه ماه ماشينش نزديك به ٢هفته موند تو نمايندگي تا گيربكسش عوض بشه بعد از اينكه تحويل گرفته بود ميگفت تو دنده ٢ موتور حون نداره و خرابش كردن برد داد گفتن كلاچ تنظيم نيست اونو درست كردن الان ميگه بعضي وقتا چراغ abs روشن ميشه و كار نميكنه تو ٣ماه ٣تا مشكل براي ماشين صفر!!!
يا يكي از دوستام سال قبل سمند معمولي گرفته تا الان ٢بار اون ساعت رو داشيرد پيكسل هاش سوخته مجبور شده عوض كنه اين سري آخر هم كه عوض كرده ميگه هم هفته ساعتش ٢دقيقه ميره جلو!
همه اينا از تنوع تاميين كنندگان قطعات و بي كيفيت بودن اونا نشات ميگيره چيزي هنوز گريبان گير ماشيناي رنو نشده
گزارش
پاسخ دادن
02:49  1395/09/28

غلامرضا
10

ای اف سون مشکل دار بشه حسابی اذیت میکنه
گزارش
پاسخ دادن
08:57  1395/09/28

Mr.A
1

سلام دوستان من 2 سمند ای اف سون گرفتم هر دو آبی کبود یکی دوگانه و یکی تک میخواستم بنزینی رو برای خودم نگه دارم ولی یه بنده خدایی گردنم افتاد و ازم خرید نصبت به گازسوز احساس خوبی ندارم دوستانی دارن گاز اذیت نمیکنه
20:59  1395/09/27
گزارش
پاسخ دادن
جی ۴ مشکی
0

سخا مشکل نداری ؟ خیلی طول کشده نهایت ۱۰ روز
گزارش
پاسخ دادن
11:03  1403/12/08

ساسان J7
0

سلام داداش مرحله صدور پلاک زرده یا ارسال پلاک و مدارکت؟
گزارش
پاسخ دادن
11:07  1403/12/08

کاربر: jac j4 meshki
0

زنگ زدم نمایندگی گفت مشکل مدارک نداری
الان تو سیستم قسمت صدور پلاک زرد رنگه
گزارش
پاسخ دادن
12:25  1403/12/08

اشکان
0

سلام
عزیزانی که در چند ماهه گذشته ثبت نام ای اف۷ بنزینی ۲ ماهه کردن.و موفق به تحویل شدن.بیزحمت بگن چند روز از روز ثبت نام تا تحویل طول کشید.تا ی میانگین زمانی دست ما منتظران بیاد.تشکر.
در ضمن عزیزانی که اخیرا ماشینشون رو گرفتن ریموت اصلی ماشینشون تاشو هست یا معمولی؟
مطمئن برانید
19:32  1395/09/27
گزارش
پاسخ دادن
Milad
0

دوستان خواهشا یکی جواب بده اینه تاشو روسمند ال ایکس هست یا نه اگه هست کدوم مدل یا کد چند
18:43  1395/09/27
گزارش
پاسخ دادن
هاشم
1

سمندlx اینه تاشو نداره.شایدآپکو نصب کنه
گزارش
پاسخ دادن
19:37  1395/09/27

علی
1

سلام . آینه تا شو راهنما دار رو سورن میذارن نمی دونم قدیما جزء آپشنهای ال ایکس بوده یا نه جدیداً هیچ کدوم ندارن . اما احتمالاً میشه بعد از تحویل به آپکو سفارش بدی
گزارش
پاسخ دادن
19:59  1395/09/27

ایمان
2

نیست.
گزارش
پاسخ دادن
20:31  1395/09/27

نجات
0

دوست عزیز. من سورنو نمیدونم. .. اما اینه تاشو فقط روی سمند ال ایکس سال هست و روی سمندای دیگه نیست ..
گزارش
پاسخ دادن
23:05  1395/09/27

نجات
0

سلام .. دوستان. . ef7 مدل۸۸ دارم. دو سه روزه و تا مکانیک و سیمکش بسیج شدن. نتونستن روشنش کنن. اعصابم بهم ریخته. رله دوبل تسمه تایم رله های گاز. همه رو عوض کردم ... غیر از اتش زدنش. راه دیگه ای هست ایا...در ضمن بنزینو گازش میادو مشکل نداره .. فقط برقشه که نمیاد
گزارش
پاسخ دادن
23:17  1395/09/27

.
2

شاید فیوز کنتور پریده . زنگ بزن اتفاقات برق
گزارش
پاسخ دادن
23:49  1395/09/27

خروس
14

آقا رضا بخدا این کارا خوبیت نداره با اسامی مختلف میای یسری مطالب کذب رو هی تکرار میکنی و خودتو میخوای اینجوری ارضا کنی. برادر من فقط کافی تو نت بزنی ترمز اضطراری eba ببین چندتا سایتو وبلاگ راجبش مطلب نوشتن. اصلا چیزی نیست که بخوای به سختی متوجه شی. این سیستمی که شما با اسامی مختلف میای میگی سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک و خودت توضیح دادی.من نمیدونم حرف از صادقت میزنی اما تو عمل کاملا متفاوت واکنش نشون میدی..رفیقی که گفتی من منبع ندیدم من قول میدم اصلا دنبالش نرفتی و کاملا با این مباحث بیگانه ای. فقط یه سرچ ساده بارون مطلب و منابع میریزه رو سرت..امیدوارم از تفکرات جهان سومی فاصله بگیری و تعصب رو بزاری کنار
16:08  1395/09/27
گزارش
پاسخ دادن
سهند 30 آذر
0

سلام
شماره پذیرش من 11805915 هست میتونم بدونم شماره پذیرش جنابعالی چند بوده که فاکتور شده
گزارش
پاسخ دادن
08:20  1403/12/08

سهند آذر
0

درپاسخ به سهند۳۰آذر
شماره پذیرش 11798669 بود
گزارش
پاسخ دادن
12:14  1403/12/08

مهرداد
9

سلام. من رفتم دنبالش هر دو طرف راست میگن فقط مشکلی که هست هر دو از یه سیستم متفاوت حرف میزنن. دوستان جناب خروس درست میگه این سیستم ترمز اضطراری EBA که 206 هم بهش مجهز . اما aeb سیستم پیشرفته تره ترمز اضطراری. آقا رضا میگفت اولش میگفت eba mba چیه رشته دانشگاهیه!! خب عزیز من شما که در این سطح هستی چرا میخوای با مردم کل کل کنی چیزی گیرت میاد؟؟
گزارش
پاسخ دادن
16:44  1395/09/27

محمد
22

دوستان دعوا نکنید اصلا این حرفا چه ربطی به سمند داره آخه؟
منم پیگیر موضوع شدم همه اینا سیستم ترمز اضطراری هست.
البته aeb , aebs یک سیستم پیشرفته و کاملاً مجزا هست که با دوربین و سنسور و .... و تشخیص موانع مقابل ماشین احتمال تصادف رو کاهش میده که رو هیچ کدوم از ماشینای تولید داخل استفاده نشده و نمیشه
سیستم ترمز ba هم سیستم ترمز اضطراری هست و یک سیستم کمکی هست برای ترمزگیری سریع و شدید.
اینا 2 تا سیستم مجزا و متفاوت هستن
همشون در مواقع اضطراری عمل میکنن ولی چیزی که به نظرم جالب میاد اینه که این سیستم brake assist رو 206 بیشتر احتمال حادثه رو افزایش میده یا کاهش با توجه به اینکه به احتمال زیاد از تولیدات بی کیفیت چینی هم استفاده شده و خود ماشین وقتی با همچین ترمزگیری شدید و ناکهانی مواجه بشه متوقف میشه یا منحرف و واژگون میشه! به نظرم رو سدان مفید واقع بشه ولی رو هاچ بک برعکس عمل کنه.
همتون درست میگین اینا همش ترمز اضطراری هست ولی تو ترجمه فارسی و اسم و مجزا بودن سیستم ها اختلاف نظر دارین :)))
البته ادبیات دوستانی هم که بحث کردن جالب نبود ((طوطی و مغرور و کور و ... ))
گزارش
پاسخ دادن
19:35  1395/09/27

محمد
3

من دقیقا مدل 93 و بنزینی داشتم به همین رنگ آبی کبود،بخدا پیرم کرد!!!! خیلی اذیتم داد و آخرش هم با کلی ضرر و به زور فروختمش رفت واقعا خریدش اشتباه محضه حداقل به جاش 405 TU5 بخرید تا معنای ماشین درست و حسابی رو بفهمید.
14:46  1395/09/27
گزارش
پاسخ دادن
.
11

خریدن محصولات تقلبی و رده خارج پژو در ایران مساوی با ریختن پول در چاه
گزارش
پاسخ دادن
15:08  1395/09/27

بهبهانی
7

اگه سوار ماشین درست و حسابی شده بودی به ۴۰۵ چهل سال پیش با موتور ۲۰۶ اونم ساخت دانگ فنگ چین نمی گفتی درست و حسابی
گزارش
پاسخ دادن
15:11  1395/09/27

کریمی
8

خب لطفا دقیقتر بگو چه مشکلاتی برای ماشین شما پیش اومده چون من هم مثل شما مدل ۹۳ البته رنگ سفید دارم ولی بجز یه بارتعویض سنسور دنده عقب هیچ مشکلی برام پیش نیومده
گزارش
پاسخ دادن
15:27  1395/09/27

رضاییان
6

اتفاقا سمند من مثل شما مدل ۹۳ هست اینقدر تا الان از موتورش راضی بودم که تصمیم دارم دنا بردارم واقعا ef7 مزیت هایی داره که نمیشه براحتی بی خیالش شد
گزارش
پاسخ دادن
15:38  1395/09/27

سبرایت
8

سلام. برادرم ef7 مدل 88 داره تا الان 590هزار تا رفته خدا شاهده تا الان
فقط 5بار تسمه تایم تعویض کرده اینم بگم اوایل2سال تمام هم از روی نا آگاهی
تعویض روغن مقدار روغن 4لیتر وآن هم روغن 20 /50معمولی استفاده کرده.
گزارش
پاسخ دادن
16:25  1395/09/27

غلامرضا
0

کلا بدنه و اتاق سمند خیلی زود به صدا میافته
گزارش
پاسخ دادن
09:00  1395/09/28

خسین اهواز
4

درود من تحویل 16اذر تا الان 500راه رفتم در حال ابندی هستم خدایی ناموسا ماشینه قیمت مناسب هم سواری و هم بی صدایی خدارو شکر که پولمو دادم ماشین خوبی خریدم انتخاب خوب و پیشنهاد میکنم بخرید لذت ببرید بوس دوستون دارم
14:19  1395/09/27
گزارش
پاسخ دادن
بهمنی
0

سلام دوستان
امروز ماشینم تایید حسابداری شده به نظرتون چند روز دیگه بهم تحویل میدن؟؟
از نمایندگی تهران
مرسی از پاسختون
12:04  1395/09/27
گزارش
پاسخ دادن
milad
0

سلام دوستان میخواستم بدونم روی سمند ال ایکس اینه برقی تاشو هست؟

اگه هست کد چنده ؟؟؟
11:07  1395/09/27
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

تحویلی ۳۰ بهمن
گزارش
پاسخ دادن
13:00  1403/12/07

طاهاطاها طرح فرسوده
0

علی آقا مبارک باشه به سلامتی ودلخوشی استفاده کنید لطف کنید بفرمایید دستی یا اتومات
گزارش
پاسخ دادن
13:16  1403/12/07

حامد
0

سلام مطمئنی واریز اولیت۴/۲۲بوده
چون اون تایم پیش فروش نداشته
گزارش
پاسخ دادن
15:09  1403/12/07

علی
0

تبدیل پارس به تارا
سامانه یکپارچه اسفند۱۴۰۱
گزارش
پاسخ دادن
15:46  1403/12/07

جواد
5

یه فامیل پارس سوار داریم هر موقع منو (دارای ef7) می بینی میگه پارس خیلی خوب دراومده و ... نیم ساعت بعد معلوم میشه ماشینش دوباره رفته تعمیرگاهو . .. . آخرش این پارس خیلی خوبه یا چی
البته من برای همدردی میگم آره مثل اینکه برف پاکن ef7 مشکل جدی داره و این ماجرا ماهی یک و 2بار ادامه داره
یک آشنا داریم تا اسم ef7 میاد میگه اصلا بدرد نیمخوره جالبه خودش چند ساله ef7 داره و پدر ماشین و درآورده اند (باهاش میرن کوه و بیابون)بازهم میگه فلان
10:52  1395/09/27
گزارش
پاسخ دادن
مجید
6

کلن این پارس سوارا توی توهم بسر میبرند بندگان خدا چشم دیدن هیچ ماشینی را ندارن منم یه باجناق دارم که پژو پارس سال داره بنده خدا چپ و راست ماشینش میره گارانتی ولی تا بهش میگم این چه آشغالیه که ۳۶ میلیون دادی خریدی بهش برمیخوره
گزارش
پاسخ دادن
15:23  1395/09/27

ساده
1

آره تو راست میگی ! ما هم باورمون شد !!
گزارش
پاسخ دادن
09:02  1395/09/28

کاربر: سمند ef7
2

سلام دوستان ۱۳ابان ثبت نام کردم
سمند ef7
کی بهم میدن ؟ممنون
23:25  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

۸ماه اگه بدن
گزارش
پاسخ دادن
23:58  1403/12/06

ali
0

تیر
گزارش
پاسخ دادن
00:12  1403/12/07

ساسان J7 شهریور
0

سلام داداش ما شهریور نوشتیم هنوز ماشینمو نگرفتم بعد ۶ ماه شما رو ۶ ماه حساب کن ک زودتر نمیشه فکنم توی مرداد ماشینتو تحویل بگیری
گزارش
پاسخ دادن
00:26  1403/12/07

J7
0

شهریور..مهر
گزارش
پاسخ دادن
11:29  1403/12/07

کرمان موتور دزده
0

رو آبان و آذر حساب کن و دور رنگ
گزارش
پاسخ دادن
12:53  1403/12/07

مرتضی
0

سی روزه گفتن زودتر تحویل درسته یانه سرکاریم
گزارش
پاسخ دادن
10:10  1395/09/27

دایی سجادد
0

سال بعد.االبته گه وقتشو حوصلشو داشته باشن
گزارش
پاسخ دادن
12:05  1395/09/27

دایی سجادد
3

خرید خودرو از ایران خر رو .تحویل همزمان با ظهور امام زمان.
گزارش
پاسخ دادن
12:07  1395/09/27

محمد
2

سلام از این تاریخ تا ماشین زیر پات برسه 70 روز حساب کن
گزارش
پاسخ دادن
12:41  1395/09/27

دایی سجادد
0

ما الان ۹۰ روزه منتظریم فقط فاکتور بشه.
گزارش
پاسخ دادن
19:21  1395/09/27

نکته جالب
0

موتور ef7 تپل تر از موتور xu7 هست ولی ارتفاعش کمتره در مقابل xu7 یه موتور دراز هست که بصورت طبیعی داخل کاپوت یه ماشین سواری جا نمیشه و بصورت دراز کش با شیب ۳۰ درجه داخل کاپوت نصب میشه اگه قرار باشه xu7 را به شکل ef7 داخل کاپوت نصب کنن باید حدود ۲۰ تا ۳۰ سانتیمتر ارتفاع کاپوت بیشتر بشه اگه به جیپ های هندی که داخل فیلماشون نشون میدم دقت کرده باشید متوجه میشوید ارتفاع کاپوت به شکل مسخره ای زیاده دلیلش یه موتور از نسل مشابه xu7 هست که در جیپ های هندی استفاده شده
21:43  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
نکته جالب
0

موتور ef7 تپل تر از موتور xu7 هست ولی ارتفاعش کمتره در مقابل xu7 یه موتور دراز هست که بصورت طبیعی داخل کاپوت یه ماشین سواری جا نمیشه و بصورت دراز کش با شیب ۳۰ درجه داخل کاپوت نصب میشه اگه قرار باشه xu7 را به شکل ef7 داخل کاپوت نصب کنن باید حدود ۲۰ تا ۳۰ سانتیمتر ارتفاع کاپوت بیشتر بشه اگه به جیپ های هندی که داخل فیلماشون نشون میدم دقت کرده باشید متوجه میشوید ارتفاع کاپوت به شکل مسخره ای زیاده دلیلش یه موتور از نسل مشابه xu7 هست که در جیپ های هندی استفاده شده
21:43  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
S5
0

یاااا خداااااااا
گزارش
پاسخ دادن
09:52  1400/08/10

نکته جالب
0

موتور ef7 تپل تر از موتور xu7 هست ولی ارتفاعش کمتره در مقابل xu7 یه موتور دراز هست که بصورت طبیعی داخل کاپوت یه ماشین سواری جا نمیشه و بصورت دراز کش با شیب ۳۰ درجه داخل کاپوت نصب میشه اگه قرار باشه xu7 را به شکل ef7 داخل کاپوت نصب کنن باید حدود ۲۰ تا ۳۰ سانتیمتر ارتفاع کاپوت بیشتر بشه اگه به جیپ های هندی که داخل فیلماشون نشون میدم دقت کرده باشید متوجه میشوید ارتفاع کاپوت به شکل مسخره ای زیاده دلیلش یه موتور از نسل مشابه xu7 هست که در جیپ های هندی استفاده شده
21:43  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
ALI
0

بیشترین صدا رو فقط خود راننده میشنوه چون صدا از سوراخی که برای عبور سیم گاز و سیم کشی هست وارد ماشین میشه و از زیر پای راننده میاد
مسافرها به اندازه راننده صدا نمیشنون
فقط کافیه امتحان کنید
گزارش
پاسخ دادن
21:10  1395/01/03

کاربر: کامبادن
0

به خدای احد و واحد با ترس یه سمندef7 گرفتم اولاش فقط زیرش رو چک میکردم ببینم روغن ریزی نداره چون هی میگفتن اویل ماژولش فلانه و بهمانه.یکساله دارمش من به اون بدی کردم اما این زبان بسته هنوز آخ هم نگفته مصرفش کم و صدا هم نداره تنها ایرادش کیفیت پایین اتاقشه که صدا میده اونم بایه صدا گیری حل میشه.قبلش پژو داشتم نمیگم بد بود اما در حدو اندازه سمندef7 نیست.پژوی من نه واشر زد و نه عیبه دیگه ای داشت فقط مصرفش و صدا دیوانه کننده بود.مقایسه این دو موتور اشتباه محضه چونef7یه موتور اقتصادی کم مصرفه 1645 سی سی هست اما xu7 یه موتور رده خارج 1800سی سی پرمصرف و پر صدا
21:14  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
خر
1

گران برین فوتون بخرین
گزارش
پاسخ دادن
18:46  1396/07/13

کاربر: کامبادن
0

به خدای احد و واحد با ترس یه سمندef7 گرفتم اولاش فقط زیرش رو چک میکردم ببینم روغن ریزی نداره چون هی میگفتن اویل ماژولش فلانه و بهمانه.یکساله دارمش من به اون بدی کردم اما این زبان بسته هنوز آخ هم نگفته مصرفش کم و صدا هم نداره تنها ایرادش کیفیت پایین اتاقشه که صدا میده اونم بایه صدا گیری حل میشه.قبلش پژو داشتم نمیگم بد بود اما در حدو اندازه سمندef7 نیست.پژوی من نه واشر زد و نه عیبه دیگه ای داشت فقط مصرفش و صدا دیوانه کننده بود.مقایسه این دو موتور اشتباه محضه چونef7یه موتور اقتصادی کم مصرفه 1645 سی سی هست اما xu7 یه موتور رده خارج 1800سی سی پرمصرف و پر صدا
21:14  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: کامبادن
0

به خدای احد و واحد با ترس یه سمندef7 گرفتم اولاش فقط زیرش رو چک میکردم ببینم روغن ریزی نداره چون هی میگفتن اویل ماژولش فلانه و بهمانه.یکساله دارمش من به اون بدی کردم اما این زبان بسته هنوز آخ هم نگفته مصرفش کم و صدا هم نداره تنها ایرادش کیفیت پایین اتاقشه که صدا میده اونم بایه صدا گیری حل میشه.قبلش پژو داشتم نمیگم بد بود اما در حدو اندازه سمندef7 نیست.پژوی من نه واشر زد و نه عیبه دیگه ای داشت فقط مصرفش و صدا دیوانه کننده بود.مقایسه این دو موتور اشتباه محضه چونef7یه موتور اقتصادی کم مصرفه 1645 سی سی هست اما xu7 یه موتور رده خارج 1800سی سی پرمصرف و پر صدا
21:14  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
مجید
0

روغن ریزی اول مجول رو با کف تراشی رفع کردم امیدوارم دیگه روغن نده اگر واسه شما پیش اومد راهش کف تراشیه
19:43  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

خبرشون تحویل بدن
مانیتور پیشکش
گزارش
پاسخ دادن
12:33  1400/08/05

مجید
0

روغن ریزی اول مجول رو با کف تراشی رفع کردم امیدوارم دیگه روغن نده اگر واسه شما پیش اومد راهش کف تراشیه
19:43  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
مجید
0

روغن ریزی اول مجول رو با کف تراشی رفع کردم امیدوارم دیگه روغن نده اگر واسه شما پیش اومد راهش کف تراشیه
19:43  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
محمد
13

من 7 ماهه mwm 315 new خريدم و تا الان 4000 کيلومتر باهاش رفتم و قبلا هم دوو و 206 داشتم که در قياس از نظر من 315 از هر نظر راضي کننده تر هست . گول تبليغات منفي را نخوريد و بهتره يکبار خودتون سوار بشيد تا منظور من رو کاملا متوجه بشيد.
تو رنج 40 ميليون بهترين انتخابه....
گزارش
پاسخ دادن
22:22  1395/01/09

مسعود
60

سلام دوست عزیز، شک نکن که 315 بهترین هست. من الان 8000 باهاش رفتم. قبلشم 205 تیپ 5 اتومات داشتم اصل فرانسه مدل 81. این به اون سره. بجز شتاب اولیه... برو ی دور باهاش بزن تفاوت رو احساس میکنی... عالیه
گزارش
پاسخ دادن
12:03  1395/01/17

احمد
0

با سلام
از مدیریت سایت در خواست دارم موضوعات غیر مرتبط و صرفا مقایسه ای را نمایش ندهد تا فضای مناسب به منظور انتقال تجربیات در مورد خودرو مربوط به این صفحه ایجاد گردد. نمایش تمامی نظرات غیر مرتبط مستهلک کننده زمان و ذهن مخاطبین است. با تشکر
18:20  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
احمد
0

با سلام
از مدیریت سایت در خواست دارم موضوعات غیر مرتبط و صرفا مقایسه ای را نمایش ندهد تا فضای مناسب به منظور انتقال تجربیات در مورد خودرو مربوط به این صفحه ایجاد گردد. نمایش تمامی نظرات غیر مرتبط مستهلک کننده زمان و ذهن مخاطبین است. با تشکر
18:20  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
2

بحث فقط صرفیدنش نیست گیربکس اتومات هزینه سرویس نگهداریشم بالاست و اگه خراب شد میلیونی خرجشه
گزارش
پاسخ دادن
20:27  1395/01/02

Hafez
2

امین جان با چه استدلالی اتومات میصرفه
اما دنده‌ای نه میشه بگی ماهم متوجه بشیم
گزارش
پاسخ دادن
21:20  1395/01/02

فرج
6

اقا میلاد مگه قرار خراب بشه که هزینه بالایی داشته باشه پس اگه اینجوری میخوایم فکر کنیم از خیابان هم نباید عبور کنیم ماشین میزنه از بین میریم
گزارش
پاسخ دادن
21:34  1395/01/02

محمدحسن
10

سلام میلاد جان
مگه میخوای گیربگس نو بگیری میلیونی میگید
من نزدیک به 20 سال است اتومات سوار میشم و برای آشغالترین ماشین هم پول تعمیر گیربکس ندادم
گیربکس چرا باید خراب بشه !!!!!!!!!!!!!!!!
لطفا منم راهنمایی کنید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوست من لطفا آگاهانه صحبت کنید و اگر در مورد چیزی اطلاعات ندارید نظر ندهید
ممنون
گزارش
پاسخ دادن
22:20  1395/01/02

فرج
5

اقا میلاد این چه فرضیه ای است که شما میگی حالا مگه قرار خراب بشه که هزینه میلیونی داشته باشه .پس اگر این جور هست که شما میگی از خیابان هم رد نشیم ماشین میزنه از بین میریم
گزارش
پاسخ دادن
00:30  1395/01/03

امین
1

پاسخ به حافظ عزیز
معمولی همه آپشن ها رو برداشتن،بعضی هاش که برا ماشین لازم هست رو اگه بخوای ببندی چیزی حدود یک یک وخیم میلیون آب می خوره برات،مثلا دزدگیر و پروژکتور، سنسور،چیز هايي که برا ماشین لازم ه،الان شم تفاوت قیمتش حدود9 میلیون ع،بنظر من ارزش نداره،بخاطر این هزینه و پول مابقی از اتوماتیک صرف نظر کنم
البته نظر منه،هرکس سلیقه ای داره
هرچند تغییر دادن من هم بسته به شرایط ع که اگه پول دستم بیاد می کنم
بازم ممنون
گزارش
پاسخ دادن
11:45  1395/01/03

Hafez
0

امین جان سانروف بزار نباشه بقیه امکانات
اگر خودتون بزارید با دوتا سه تمن میتونی بزاری از فابریک هم بهتر درمیاد
گزارش
پاسخ دادن
23:15  1395/01/03

احمد
0

با سلام
از مدیریت سایت در خواست دارم موضوعات غیر مرتبط و صرفا مقایسه ای را نمایش ندهد تا فضای مناسب به منظور انتقال تجربیات در مورد خودرو مربوط به این صفحه ایجاد گردد. نمایش تمامی نظرات غیر مرتبط مستهلک کننده زمان و ذهن مخاطبین است. با تشکر
18:20  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
+
0

سلام ! نمیدونم شماها چه دردی دارید که فقط برای مقایسه ی ef7 و xu7 جواب ارسال می کنید و به سوالات دیگر اهمیت نمی دهید ؟!!!
البته من مدت زیادی است که این وضع را تحمل کرده ام اما بحث بی سر و ته شماها تمامی ندارد و باعث شده افراد مفید , دیگر به این صفحه مراجعه نکنند و سوالات همه بی جواب بماند ./// سوال من :
آیا با تمدید کارت طلایی (با ستاره ی کمتر) شماره کارت عوض میشه؟؟
16:36  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
+
0

سلام ! نمیدونم شماها چه دردی دارید که فقط برای مقایسه ی ef7 و xu7 جواب ارسال می کنید و به سوالات دیگر اهمیت نمی دهید ؟!!!
البته من مدت زیادی است که این وضع را تحمل کرده ام اما بحث بی سر و ته شماها تمامی ندارد و باعث شده افراد مفید , دیگر به این صفحه مراجعه نکنند و سوالات همه بی جواب بماند ./// سوال من :
آیا با تمدید کارت طلایی (با ستاره ی کمتر) شماره کارت عوض میشه؟؟
16:36  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
+
0

سلام ! نمیدونم شماها چه دردی دارید که فقط برای مقایسه ی ef7 و xu7 جواب ارسال می کنید و به سوالات دیگر اهمیت نمی دهید ؟!!!
البته من مدت زیادی است که این وضع را تحمل کرده ام اما بحث بی سر و ته شماها تمامی ندارد و باعث شده افراد مفید , دیگر به این صفحه مراجعه نکنند و سوالات همه بی جواب بماند ./// سوال من :
آیا با تمدید کارت طلایی (با ستاره ی کمتر) شماره کارت عوض میشه؟؟
16:36  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
امين
0

سلام دوستان،من ٢١ آذر ٢٠٦ تيپ ٥ اقساطي ثبت نام كردم و تاريخ تحويل سي روزه است احتمال داره كه زودتر تحويل بگيرم.
تا حالا اين اتفاق افتاده كه زودتر از موعد تحويل بدن
16:17  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
@@
0

پژو پارس یک‌ماشین عتیقه با بدنه جعلی و سرهم بندی کرده هست!!
عملا این ماشین به عنوان 405 بزک شده حساب میاد و این ماشین ک هرجاش از یک ماشین کپی شده و فقط یک ارم گول زنی که داره شما ها را به سمت خود جلب کرده البته نه یک برند خوب بلکه یک برند اشغال ساز!!!!!
15:54  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
نیما
5

باد لاستیکت کمه یا پنچر شدی
گزارش
پاسخ دادن
11:57  1394/12/29

@@
0

پژو پارس یک‌ماشین عتیقه با بدنه جعلی و سرهم بندی کرده هست!!
عملا این ماشین به عنوان 405 بزک شده حساب میاد و این ماشین ک هرجاش از یک ماشین کپی شده و فقط یک ارم گول زنی که داره شما ها را به سمت خود جلب کرده البته نه یک برند خوب بلکه یک برند اشغال ساز!!!!!
15:54  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
@@
0

پژو پارس یک‌ماشین عتیقه با بدنه جعلی و سرهم بندی کرده هست!!
عملا این ماشین به عنوان 405 بزک شده حساب میاد و این ماشین ک هرجاش از یک ماشین کپی شده و فقط یک ارم گول زنی که داره شما ها را به سمت خود جلب کرده البته نه یک برند خوب بلکه یک برند اشغال ساز!!!!!
15:54  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
رضا جان
0

همون اسباب بازی شرف داره به این موتور تراکتوری !!
موتوری که داعم واشر بزنه،مصرف صدی 15 لیتر،قدیمی هست که بدرد نمیخوره xu7 را باید با موتور تراکتور مقایسه شه نه با ef7 ای اف سون لا اقل این خصوصیات رونداره!!
خخ!!
14:03  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
2

http://www.saipacorp.com/fa/salepage/customercarstatus
شماره درخواستتو از رو برگت اینجا بزن با کد ملی...
گزارش
پاسخ دادن
10:48  1395/01/01

داوود
0

ممنون
گزارش
پاسخ دادن
20:40  1395/01/03

هومن
0

برای ایران خودرو را چه جوری میشه استعلام وضعیت کرد که آیا فاکتور شده یا نه؟
تو قسمت مشتریان که فقط امکان واریز وجه هست و پیگیری وضعیت خودرو نداره!
گزارش
پاسخ دادن
14:22  1395/01/15

رضا جان
0

همون اسباب بازی شرف داره به این موتور تراکتوری !!
موتوری که داعم واشر بزنه،مصرف صدی 15 لیتر،قدیمی هست که بدرد نمیخوره xu7 را باید با موتور تراکتور مقایسه شه نه با ef7 ای اف سون لا اقل این خصوصیات رونداره!!
خخ!!
14:03  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
رضا جان
0

همون اسباب بازی شرف داره به این موتور تراکتوری !!
موتوری که داعم واشر بزنه،مصرف صدی 15 لیتر،قدیمی هست که بدرد نمیخوره xu7 را باید با موتور تراکتور مقایسه شه نه با ef7 ای اف سون لا اقل این خصوصیات رونداره!!
خخ!!
14:03  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

@خروس

متاسفانه شما با خودتون هم صادق نیستید و بر روی اطلاعات ناقص و اشتباه خودتون شدیدا اصرار و بقیه دوستان رو بی اطلاع خطاب میکنید.
شما حتی عملکرد سیستم هایی رو که نام بردید درک نمیکنید و میگید همه اینها یکی هست و فقط اسمش هرجایی یکم تغییر کرده!
گرچه ظاهراً شما هیچ علاقه ای به جست و جو و کسب اطلاعات تکمیلی و صحیح ندارید و باز هم منکر واقعیت میشید ولی جهت اطلاع بقیه دوستان گرامی

سیستم ترمز اضطراری AEB , AEBS با استفاده از سنسور های موجود فاصله خودروی در حال حرکت با خودروی مقابل رو تشخیص داده و در صورت کم شدن فاصله از حد مجاز(با در نظر گرفتن سرعت و فاصله) به صورت اتوماتیک فعال شده و برای جلوگیری از بروز حادثه سرعت خوردو رو کاهش میده.

MBA و EBA سیستم کمکی ترمز بوده که به صورت مکانیکی یا الکترونیکی در هنگام ترمزگیری شدید بوستر فعال شده و حداکثر توان ترمزگیری رو وارد میکنه.
13:36  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
j
0

چرا به مردم دروغ میگی وقتی بهت تماسی نگرفتن ؟
گزارش
پاسخ دادن
17:46  1400/08/09

شاهرخ
10

سلام دوست عزیز. تندر ماشین محکم و بادوامی و به جرات میشه گفت محکم ترین سیتم تعلیق و فنربندی رو تو این رده از خودروها داره. اما این نکته یادت باشه لاستیک 205 عرضش(پهنا) دو سانتی متر از حالت استاندارد (185) بیشتره!!! اگه کارخانه سازنده با اون سطح از محاسبات مهندسی لاستیک 185 رو در نظر گرفته پس نباید ماشین رو از استاندارد خارج کرد. مطمن باش عمر جلوبندی رو کم و مصرف سوخت رو افزایش میده اما نه به شکل محسوس و فاحشی!!!
گزارش
پاسخ دادن
23:16  1394/12/29

محسن
3

باسلام و احترام
بعنوان يك ميكانيك و تندر سوار...
معايب تندر 90: تعادل ضعيف در پيچ ها ديد عقب ضعيف گراني قطعات
محاسن : گيربكس عالي و موتور بسيار خوب و قطعات با كيفيت مصرف سوخت كمتر نسبت به رقبا در رده قيمتي زير پنجاه ميليون بهترين ماشين
سعي كنيد از لاستيك خارجي ترجيحا كره اي استفاده كنيد كه باعث نرمي واقعا بيشتر ماشين مي شود ...
گزارش
پاسخ دادن
16:44  1395/01/01

رضا
0

@خروس

متاسفانه شما با خودتون هم صادق نیستید و بر روی اطلاعات ناقص و اشتباه خودتون شدیدا اصرار و بقیه دوستان رو بی اطلاع خطاب میکنید.
شما حتی عملکرد سیستم هایی رو که نام بردید درک نمیکنید و میگید همه اینها یکی هست و فقط اسمش هرجایی یکم تغییر کرده!
گرچه ظاهراً شما هیچ علاقه ای به جست و جو و کسب اطلاعات تکمیلی و صحیح ندارید و باز هم منکر واقعیت میشید ولی جهت اطلاع بقیه دوستان گرامی

سیستم ترمز اضطراری AEB , AEBS با استفاده از سنسور های موجود فاصله خودروی در حال حرکت با خودروی مقابل رو تشخیص داده و در صورت کم شدن فاصله از حد مجاز(با در نظر گرفتن سرعت و فاصله) به صورت اتوماتیک فعال شده و برای جلوگیری از بروز حادثه سرعت خوردو رو کاهش میده.

MBA و EBA سیستم کمکی ترمز بوده که به صورت مکانیکی یا الکترونیکی در هنگام ترمزگیری شدید بوستر فعال شده و حداکثر توان ترمزگیری رو وارد میکنه.
13:36  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

خوبه داداش. برادرم چند روزه گرفته و یه مسافرت هم رفتیم. قابل قبوله ماشین. ضمن اینکه جلو پنجره اش در مدلهای95 تغییر کرده و مثه سورن شده که زیباتر شده صد البته.
گزارش
پاسخ دادن
10:26  1395/01/08

مجید
4

سلام نه داداش نگه دار عالیه من 6 ماه دارم مبارکت باشه
گزارش
پاسخ دادن
19:15  1395/01/09

کاربر: lx.ef7
0

ممنونم ازت دادا
گزارش
پاسخ دادن
19:18  1395/01/15

رضا
0

@خروس

متاسفانه شما با خودتون هم صادق نیستید و بر روی اطلاعات ناقص و اشتباه خودتون شدیدا اصرار و بقیه دوستان رو بی اطلاع خطاب میکنید.
شما حتی عملکرد سیستم هایی رو که نام بردید درک نمیکنید و میگید همه اینها یکی هست و فقط اسمش هرجایی یکم تغییر کرده!
گرچه ظاهراً شما هیچ علاقه ای به جست و جو و کسب اطلاعات تکمیلی و صحیح ندارید و باز هم منکر واقعیت میشید ولی جهت اطلاع بقیه دوستان گرامی

سیستم ترمز اضطراری AEB , AEBS با استفاده از سنسور های موجود فاصله خودروی در حال حرکت با خودروی مقابل رو تشخیص داده و در صورت کم شدن فاصله از حد مجاز(با در نظر گرفتن سرعت و فاصله) به صورت اتوماتیک فعال شده و برای جلوگیری از بروز حادثه سرعت خوردو رو کاهش میده.

MBA و EBA سیستم کمکی ترمز بوده که به صورت مکانیکی یا الکترونیکی در هنگام ترمزگیری شدید بوستر فعال شده و حداکثر توان ترمزگیری رو وارد میکنه.
13:36  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

دلال ها میگن مصرف صدی 14 پژو پارس و حداکثر گشتاور ef7 را 155 نيوتن متر در (4500-3500) دور در دقيقه را قبول نمیکنند و میگن اینا دروغه... به نظر شما ایرانخودرو میاد الکی بگه مصرف پژو پارس صدی 14 است و اینطوری مشتری هاشو کم کنه؟؟؟ مصرف صدی 14 پژو پارس و کشش و قدرت بیشتر ef7 یه واقعیتی هست که نمیشه ازش فرار کرد...
13:03  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

دلال ها میگن مصرف صدی 14 پژو پارس و حداکثر گشتاور ef7 را 155 نيوتن متر در (4500-3500) دور در دقيقه را قبول نمیکنند و میگن اینا دروغه... به نظر شما ایرانخودرو میاد الکی بگه مصرف پژو پارس صدی 14 است و اینطوری مشتری هاشو کم کنه؟؟؟ مصرف صدی 14 پژو پارس و کشش و قدرت بیشتر ef7 یه واقعیتی هست که نمیشه ازش فرار کرد...
13:03  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

دلال ها میگن مصرف صدی 14 پژو پارس و حداکثر گشتاور ef7 را 155 نيوتن متر در (4500-3500) دور در دقيقه را قبول نمیکنند و میگن اینا دروغه... به نظر شما ایرانخودرو میاد الکی بگه مصرف پژو پارس صدی 14 است و اینطوری مشتری هاشو کم کنه؟؟؟ مصرف صدی 14 پژو پارس و کشش و قدرت بیشتر ef7 یه واقعیتی هست که نمیشه ازش فرار کرد...
13:03  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
mohammad jac s5
0

دزد تر از این شرکت ندیدم ... دروغگو تر از این شرکت ندیدم.... مزخرف تر از این شرکت ندیدم ...دیگه هیچ وقت سمت این شرکت مزخرف با کارمندای بی وجدانش نمیرم ... هرکی هم ازم پرسیدم در مورد این شرکت فقط فحشش میدم.
گزارش
پاسخ دادن
09:36  1400/08/21

تبریزs5
0

سلام مبارکه
میشه در مورد ماشین مانیتور؟ کروز داره ؟ پشت آمپر هنگ میکنه؟
راضی هستین؟
گزارش
پاسخ دادن
22:18  1400/08/20

بهروز خان
0

سلام دوستان ثبت نامی مهرماه کد 116 کسی فاکتور شده؟
من 24 مهر هستم خبری نیست
10:21  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
حسین تبریز
0

۷/۳ کد ۲۹۱۱۶ هستم هنوز تحویل ندادن
گزارش
پاسخ دادن
13:18  1395/09/26

مسعود
2

سلام 7/3 ثبت نام /9/20 فاکتور 9/22 تحویل گرفتم کلاسش116 هستش 450 باهاش رفتم همه چی عالیه 15 کیلو گاز میگیره داخل شهر 260 تا با گاز میره فعلا تو مرحله آببندی هستم و بالای 100 باهاش نرفتم ولی به دوستانی که دودلن بگم که خیلی تیزه من یه سمند اس ای هم دارم خیلی باهم فرق دارن فقط خیلی دیر گرم گرم میشهکه هنوز علت اونو کشف نکردمدر ضمن کسی اگه در مورد 116 سوالی داره من حاضرم جواب بدم
گزارش
پاسخ دادن
15:33  1395/09/26

حسین تبریز
0

آقا مسعود صدای موتور و گیر بکس در چه حده ؟ صدای بم زیاده یا کمه ؟
گزارش
پاسخ دادن
00:33  1395/09/27

مسعود
1

صداش خیلی کمه درها رگلاژ میخواد مارک ضبطش کاریزونا هستش با لاستیک کویر. اقا حسین تو چرا هنوز تحویل نگرفتی؟؟
گزارش
پاسخ دادن
10:49  1395/09/27

حسین تبریز
0

پلاک هام رو دادن دستم ولی هنوز از ماشین خبری نیست . چهارشنبه رفتم نمایندگی گفتن در حال بارگیری هست تا ساعت دو اگه اومد زنگ میزنیم اگه دیرتر رسید میمونه یکشنبه روز کاری زنگ میزنیم . چهارشنبه بهم درخواست پلاک رو دادن بردم شهرک راهنمایی رانندگی پلاک هام رو از اونجا گرفتم .
گزارش
پاسخ دادن
14:46  1395/09/27

مسعود
0

می تونستی هماهنگ کنی بری از کارخونه بگیری در ضمن من بدون پلاک تحویل گرفتم چون پلاک قبلیم قیچی شده و ظاهرا اینجا یه هفته اینا طول میکشه تا درستش کنن ولی شماره پلاک مشخصه دادم بیرون نوشتن زدم روش تا الان که مشکل نداشته انشالله 4 شنبه باید برم پلاک بگیرم
گزارش
پاسخ دادن
16:49  1395/09/27

بهروز خان
0

سلام آقا مسعود فرقش با کلاس 10 آیا بقط مخزنه سوخته؟
گزارش
پاسخ دادن
18:34  1395/09/27

ابراهیم
0

کلاس16 چه چیزیهایی داره داشبوردش فرق میکنه با سمند کلاس10؟
گزارش
پاسخ دادن
21:40  1395/09/27

سمند
0

سلام دوستان، وقتیه که کلاج رو تا آخر میگیرم کلاج در آخرین نقطه میچسبه و باید دوباره فشار بدم تا برگرده علتش چیه ؟ ممنون
09:24  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
سمند
0

سلام دوستان، وقتیه که کلاج رو تا آخر میگیرم کلاج در آخرین نقطه میچسبه و باید دوباره فشار بدم تا برگرده علتش چیه ؟ ممنون
09:24  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
سمند
0

سلام دوستان، وقتیه که کلاج رو تا آخر میگیرم کلاج در آخرین نقطه میچسبه و باید دوباره فشار بدم تا برگرده علتش چیه ؟ ممنون
09:24  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

ماشاالله به این سمند ef7 چه کولاکی راه انداخته تو نظرات ۳۹۰ تانظر!!!
03:39  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

ماشاالله به این سمند ef7 چه کولاکی راه انداخته تو نظرات ۳۹۰ تانظر!!!
03:39  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

ماشاالله به این سمند ef7 چه کولاکی راه انداخته تو نظرات ۳۹۰ تانظر!!!
03:39  1395/09/26
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
زمستان ۰۳ : افزایش از کی اعمال میشه ؟
شاهین G حواله : 🔴 سایپا مجوز افزایش قیمت گرفت/ 15درصد قیمت پایه سلام چه خبر از دعوتنامه های خرداد و تیر
عباسی : منم 22 ام فاکتور شدم و خبری از پلاک نیس اما گویت سایپا ر نظر اره پارکینگ ها رو خالی کنه و گفته تحویل میشه
حسین : منم مثل شما ۱۴ آذر تکمیل وجه کردم هیچ خبری نیست
Abbas : پونزده درصد افزایش قیمت محصولات سایپا تایید شد، شاهین جی میشه حدود هفتصد تومن، دم رفتن هم دست برنمی‌دارند! دوستان به نظرتون شورولت مالیبو بگیریم یا فورد فیوژن؟!
شاهین اتومات cvt اسفند : سلام به همه عزیزان کسانی که از 4 اسفند به بعد تکمیل و تکمیل سخا داشتن. اگر فاکتور شدن لطفا اطلاع رسانی کنن.
صدرا a5سفید شهریور : سلام تو این مدت کسی بوده شاسی شده باشه؟ یا تحویل گرفته باشه؟
رسول : من ۲۱ خرداد (۱۲ روز پیش) فاکتور شدم . هنوز هیچ خبری از پلاک شدن و تحویل خودرو نیست . اینا همینجوریش کار انجام نمی‌دادند . الان که بهونه جدید هم دارند .
امیر : فعلا اسفندیا رو تکمیل نکردن
a5 اذر : سلام خدمت دوستان تو این چندروز اخیر کسی فاکتور شده ؟ممنون میشم اطلاع بدین
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کوییک جی ایکس تحویل خرداد 404 : کسی کوییک جی ایکس ال تکمیل وجه توی 1404 فاکتور شده ؟؟؟
حامد خوب : سلام کسی ساینا 85 گانه تکمیل وجه 24 بهمن و تحویل گرفته هنوز؟ هر چی نگاه کردم نوشته در حال تخصیص
محمد : دوستان قیمت ها برا پیش فروش اعمال شده
مجید : لطفا کسی فاکتور شد خبر بده
حامد فرسوده واریز اردیبهشت فوری207فلز : فکر کنم شرکت تعطیله
محمدرضا : چرا کسی اینجا نیس نت وصل شده 207 پانا قاپاق تحولی 31 خرداد هنوز فاکتور نشده امروز دوباره رفت روی آماده برای فاکتور نمیدونم برا همه هس یا میخوان اینو فاکتور کنن
بدبخت 31 خردادی : چرا فاکتور نمیشه خیلی 31 خردادها تحویل هم گرفتن ماشین هاشون را.
soren 3tir : سلام . نه برای من فروش عادی بود شماره بدنه ماشینم با SK شروع شده با توجه به پرس و جو تولید مازندران هستش، ایشالله برای شما به همین زودی فاکتور بشه.
اطلس اذر : رنگ ماشین چی هست
نیلوفر : جی اکس ال تحویلی خرداد ماه کسی فاکتور شده???